Idd.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Bij de Ouya ligt dat anders, omdat alles vast normaal geprijsd gaat zijn. Maar je hoeft 'em dus niet zoals een XBox of Playstation te modden om een beetje een collectie op te bouwen. Als ik 4x een spel van 69,95 koop zit ik alweer over de waarde van de hele console en heb ik maar vier spellen.Om ze een half jaar later uit een bak van 14,95 te graaien.
Maar goed, moet iedereen natuurlijk zelf weten, zoals gezegd, ik ben geen hardcore gamer en ben dus ook niet bereid om de waarde van m'n console te gaan ontstijgen in waarde aan spellen.
Ik vind dit zooooooooo makkelijk , ik heb geen geld dus mag ik alles illegaal doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Bij de Ouya ligt dat anders, omdat alles vast normaal geprijsd gaat zijn. Maar je hoeft 'em dus niet zoals een XBox of Playstation te modden om een beetje een collectie op te bouwen. Als ik 4x een spel van 69,95 koop zit ik alweer over de waarde van de hele console en heb ik maar vier spellen.Om ze een half jaar later uit een bak van 14,95 te graaien.
Maar goed, moet iedereen natuurlijk zelf weten, zoals gezegd, ik ben geen hardcore gamer en ben dus ook niet bereid om de waarde van m'n console te gaan ontstijgen in waarde aan spellen.
en dan jankballen dat er steeds minder goede spellen komen, of je steeds omzichtiger je spellen moet installeren/verifieren.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dit zooooooooo makkelijk , ik heb geen geld dus mag ik alles illegaal doen.
Had Dagobert Duck ook geen geld? Was Scrooge zo arm?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dit zooooooooo makkelijk , ik heb geen geld dus mag ik alles illegaal doen.
Oh jammer, maar ik wacht wel wat langer op de Ouya dan..quote:Op maandag 4 maart 2013 14:20 schreef shiznuts het volgende:
MrCrabs: je kunt een Kickstarter niet meer 'backen' na de deadline... die al verlopen is.
Ziet er echt goed uit, nog maar een maandje wachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:15 schreef Iemand91 het volgende:
Ziet er zeer veelbelovend uit. Alleen al de vlotheid tussen videos openen, stoppen en gelijktijden menu erboven ziet er erg goed uit IMHO, zeker in vergelijking met de Raspberry.
Ben benieuwd, alleen nog zo lang wachten...
Nee, alleen HMDIquote:Op zondag 10 maart 2013 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er een mogelijkheid om de ouya aan te sluiten op een niet-hd televisie (zonder hdmi dus) ?
hdmi naar vga converter will do the job http://www.beslist.nl/products/accessoires/r/HDMI_-_VGA_omvormer/quote:Op zondag 10 maart 2013 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er een mogelijkheid om de ouya aan te sluiten op een niet-hd televisie (zonder hdmi dus) ?
Er bestaan wel o.a. HDMI naar component/audio, maar de kwaliteit is niet zo fantastisch.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Vast wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, online multiplayer is niet echt iets waar ik over val dat ik het niet gelijk heb, maar lokale multiplayer komt er dus wel direct. Maar dat ligt toch aan de ontwikkelaars, niet aan Ouya?quote:De CEO van Ouya, Julie Uhrman, heeft aangegeven dat de kleine Android-console bij zijn lancering geen ondersteuning zal hebben voor online multiplayer. Wel verwachten hij en de ontwikkelaars deze functie nog voor het eind van 2013 geïmplementeerd te hebben. Lokale multiplayer zal overigens wel meteen werken.
De Ouya console stamt af van een Kickstarter campagne, die in augustus 2012 tot een succesvol einde kwam. Het systeem kost ongeveer $99, is gebaseerd op Android en wordt aangedreven door een Nvidia Tegra 3 system-on-a-chip. Verder is er 1 GB werkgeheugen en 8 GB opslagcapaciteit ingebouwd, dat eventueel kan worden uitgebreid met een USB-stick of externe harde schijf.
Er zouden nu 481 spellen in ontwikkeling zijn voor de Ouya, een aantal dat deels werd gestimuleerd door verscheidene Game Jam competities. De ontwikkelaars van deze games kunnen geld verdienen door in-app verkopen, abonnementen of bepaalde Freemium betaalmodellen. Dat is iets wat volgens Julie Uhrman erg lastig is bij traditionele consoles, zoals de PlayStation en Xbox.
Nog geen verzendbevestiging gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Hebben backers hun Ouya opgestuurd gekregen? Zou deze maand voor jullie zijn eigenlijk, toch?
28 maart zouden ze beginnen met verzenden, maar ze moeten er wel even 60.000 verzenden. Dus dat kan wel even duren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:44 schreef shiznuts het volgende:
Hebben backers hun Ouya opgestuurd gekregen? Zou deze maand voor jullie zijn eigenlijk, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |