Als het apparaat uit komt ga ik het ook wel aanschaffen hoor. Vooral mijn vriendin zal daar blij mee zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:24 schreef DirtyDaniel het volgende:
Nou ik denk dat je dat toch wel onderschat,zat games. 3D shooters,racers,RPGs die voor het bedrag toch best wel grappig zijn. Voor de mensen die het niet zo breed hebben is dit ideaal denk ik.
Misschien moet je even op YT eens wat filmpjes bekijken over wat voor graphics mogelijk zijn met dat ding.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:19 schreef SavageMM het volgende:
Echt gamen gaat er niet op lukken denk ik, tenzij je Coindozer een game noemt.
Emulatorsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
Als deze OUYA ook gewoon emulators en alle .mkv bestanden etc af kan spelen, dan is het een absoluut koopje.
Video converter gebruiken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
Als deze OUYA alle .mkv bestanden etc af kan spelen, dan is het een absoluut koopje.
quote:The Ouya team is working with XBMC to bring the open source media player and entertainment hub to the Android device.
Zou een vrij duur opgezette hoax zijn. Als je zit ook wat ze op facebook en twitter doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
Eerste keer dat ik er van hoorde leek het me echt een hoax (nog steeds eigenlijk). Vooral vanwege dat bizar hoge sponsors bedrag dat ze hebben
Paar weken terug een SNES emulator op mijn PSP gezet. Ook leuk. Eindelijk weer een beetje die oude classics van vroeger spelen. Ook fijn dat de PSP gewoon een redelijk goede D-pad heeft en een soortgelijke button-layout van de knoppen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Emulators![]()
Speel nu dan wel al bijv. Snes-spelletjes op m'n laptop met een controller, maar zoiets hoort toch eigenlijk op een groot tv-scherm.
Deed ik ook met m'n PSP (een van de allereerste modellen had ik)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Paar weken terug een SNES emulator op mijn PSP gezet. Ook leuk. Eindelijk weer een beetje die oude classics van vroeger spelen. Ook fijn dat de PSP gewoon een redelijk goede D-pad heeft en een soortgelijke button-layout van de knoppen.
Mwah, de echte spellen waren ook wel OK, maar goed, de mijne was omgebouwd dus dan is het sowieso niet echt een miskoop, want alle games waren gewoon 'gratis'...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Deed ik ook met m'n PSP (een van de allereerste modellen had ik)
De echte spellen interesseerden me niet zo (wat dat betreft beschouwde ik het ding als een miskoop), maar de emulators maakten heel veel goed.
Yup. Ik heb er namens FOK!games eentje besteld tijdens de Kickstarter-fase. We hebben twee controllers erbij besteld.quote:
quote:
Is die zo klein,die chipset en bijhorende box?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:01 schreef Aether het volgende:
The big hardware update (and more)
[ afbeelding ]
Volgens de makers zo groot als een Rubik's Cube.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is die zo klein,die chipset en bijhorende box?
Ergens vraag ik me ook wel af of 8GB genoeg gaat wezen...quote:Vreemd genoeg geen MicroSD aanlsuiting,zeker als je bedenkt dat AAA-spellen veel ruimte zullen nemen.Maar voor de rest wel OK
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is die zo klein,die chipset en bijhorende box?
Jij ook hier!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef Iemand91 het volgende:
Dat ik dit topic over het hoofd zag!![]()
Ik heb 'm nog niet gekocht/gepre-ordered simpelweg omdat ik daar nog niet naar heb gekeken hoe en wat. Maar komen gaat die er vast wel.
Een die-hard gamer ben ik niet (hoewel nu een paar keer laptop op pc aangesloten gamen is toch wel geinig) dus opzich voor mij perfect.
Wat ik vooral interessant vind is de ontwikkeling van XBMC hiervoor. Op m'n telefoon met eveneens een Tegra 3 processor draait XBMC prima dus dat zal hierop helemaal goed moeten komen (omdat XBMC ontwikkelaars zich speciaal op de Ouya hebben gestort). Ofwel voor $120 / ¤93, ofwel Apple TV2 money voor een fijnere speler (XMBC) die naar - zo het er nu uitziet - wél 1080P goed ondersteunt.
Alleen al voor XBMC zou ik dit ding willen hebben. Dat je er een controller bijkrijgt en ook gericht op games is alleen maar mooi meegenomen. Tegra 3 is dan wel handig omdat hiervoor ook al een aantal games voor Android op zijn gericht.
Zou de UI die je ziet in de filmpjes e.d. een soort skin zijn zoals HTC's Sense of Samsung Touchwizz? Want hopelijk kun je die - indien nodig - ook omzeilen o.i.d. zodat je ook gewoon de standaard Android kunt gebruiken en standaard apps.
Ik ga 'ns kijken of en hoe ik dit ding ga kopen, 1 of 2 controllers (2 lijkt me weinig zinvol, plus dat is nog 'ns 30% bij op de prijs). Alleen nog zo láááng wachten...
[..]
Volgens de makers zo groot als een Rubik's Cube.
[..]
Ergens vraag ik me ook wel af of 8GB genoeg gaat wezen...
WTF,controller is groter dan de console zelf.quote:
Het is een render, maar volgens mij is de controller 2× zo breed als de console.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,controller is groter dan de console zelf.
Of ligt dat aan mij??![]()
Welke controller formaat?PS3 of Wii U?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Het is een render, maar volgens mij is de controller 2× zo breed als de console.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke controller formaat?PS3 of Wii U?
Net als met PS3: modellen met meer HDD grootte verkopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ligt aan de games of 2 controllers interessant zijn (uiteraard).
Want als er een aantal mooie games komen die 2 spelers aankunnen met dualscreen; dan neem ik 2 controllers. I.c.m. met onze 3D tv kunnen we dan met z'n tweeën beide fullscreen gamen![]()
En ach, hopelijk ondersteunt Ouya ook de gewone Android app (of na root; want Google Play wordt niet meegeleverd) en kun je er gewoon GTA 3 en VC opzetten![]()
Hopelijk gaan ze wel wat aan die 8GB opslaggeheugen doen...
Dan gaat het z'n doel voorbij denk ik, dan moet de prijs serieus omhoog.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Net als met PS3: modellen met meer HDD grootte verkopen
Best wel opmerkelijk,heel wat mini media-apparaten hebben gewoon een MicroSD-slot(o.a Android tv sticks/mini pc)en zijn niet echt duur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan gaat het z'n doel voorbij denk ik, dan moet de prijs serieus omhoog.
SD-slot zit er ook niet in:
[ afbeelding ]
USB, 2 port hub = winquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan gaat het z'n doel voorbij denk ik, dan moet de prijs serieus omhoog.
SD-slot zit er ook niet in:
[ afbeelding ]
De Pi heeft er 1 omdat er geen gewone flash chip op aanwezig is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Best wel opmerkelijk,heel wat mini media-apparaten hebben gewoon een MicroSD-slot(o.a Android tv sticks/mini pc)en zijn niet echt duur.
Raspberry Pi heeft zelfs een SD-slot!Kan niet zo zien of OUYA 1tje heeft
Kan kloppenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
USB, 2 port hub = win! Zit toch aan de achterkant dus je ziet er niet veel aan. De micro SD is inderdaad wel jammer.
[..]
De Pi heeft er 1 omdat er geen gewone flash chip op aanwezig is.
Ik weet niet of dat zo fijn gaat werken voor het installeren van apps/games.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef RobertNL het volgende:
USB, 2 port hub = win! Zit toch aan de achterkant dus je ziet er niet veel aan. De micro SD is inderdaad wel jammer.
Ziet er mooi (klein) uit!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Aether het volgende:
Dev Consoles are shipping on time!
http://www.ouya.tv/dev-consoles-are-shipping-on-time/
[ afbeelding ]
Hey OUYAs,
Feast your eyes on this…
Our office OUYA – the latest prototype we’ve been putting through the paces every day (and most nights) as we jam toward shipping you our product.
Take a moment to reflect, and then keep reading. We have a lot to fill you in on.
HARDWARE
To the hundreds of developers who backed us through Kickstarter to get their hands on our advance dev consoles: Mark your calendars! On December 28, they leave the factory and should arrive within a couple of days (we’ve heard that Turkey and Russia might take a bit longer). Yes, we are shipping these to you on time, as promised.
[...]
Hier ook gewoon de zelfde naam (als op FOK!).quote:Op maandag 17 december 2012 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook mijn username kunnen kiezen, dezelfde als op andere online gaming netwerken: NotoriousRoy
Snes 3.0quote:
quote:
XBMC ontwikkelaars zijn zich op dit apparaat aan het richten (XBMC wil mediaspelersoftware op Ouya uitbrengen). Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Want zaken als DTS-audio hebben met licenties te maken; licenties die lijkt me niet in de aankoopprijs zijn verwerkt. Maar ik hoop toch zeer dat het goed mogelijk wordt om hiermee probleemloos m'n hele collectie mee af te kunnen spelen; tot 1080P DTS 10GB+ videofiles aan toe.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef Matty___ het volgende:
als er xbmc goed op draait is het wel de overweging waard
Zonder externe DTS-decoder (bijv. een receiver) zoals in ons geval moet je 'm lichtjes overclocken. Misschien ga ik dat nog wel eens doen, maar zonder dat kun je geen DTS afspelen in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:54 schreef Matty___ het volgende:
dts kun je ook met een xbmc op de rasperry pi afspelen.
dts kun je ook met een xbmc op de rasperry pi afspelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
XBMC ontwikkelaars zijn zich op dit apparaat aan het richten (XBMC wil mediaspelersoftware op Ouya uitbrengen). Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Want zaken als DTS-audio hebben met licenties te maken; licenties die lijkt me niet in de aankoopprijs zijn verwerkt. Maar ik hoop toch zeer dat het goed mogelijk wordt om hiermee probleemloos m'n hele collectie mee af te kunnen spelen; tot 1080P DTS 10GB+ videofiles aan toe.
Hopelijk komen er leuke titels voor uit; GTA 3 en VC zijn vast wel op een manier te spelen. Misschien krijgt Rockstar het nog voor elkaar om SA uit te krijgen voor Android/Ouya. Moeten er ook een aantal leuke multiplayer-games bij zitten; heb niet voor niets 2 controllers besteld.
En ach, voor een standaard Android stick betaal je ongeveer de helft (als je Ouya + 2 controllers neemt) en heb je niet alle aansluitingen, geen controllers, geen speciale XBMC-ontwikkeling en bovendien niet de mega-support die dit ding gaat krijgen. Ben benieuwd, jammer dat het nog minstens 3 maand wachten is...
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Dit is gewoon onzin, geen reden om je geld aan te verspillen.
Bedankt voor je nuttige bijdrage.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Dit is gewoon onzin, geen reden om je geld aan te verspillen.
Dus gewoon GTA 3 en VC spelen.quote:And, because OUYA is based on Android, any game or application that has been published to Android would be playable on OUYA directly through our store. That includes video and music streaming players, entertainment apps, and anything else you can think of.
Juist als je geen die hard gamer bent is dit ding interessant. Een échte gamer gaat voor een óf een Xbox, PS3 of game-PC. Dit ding is eigenlijk niets meer dan een Android-device met een gamers-insteek.quote:Op zondag 30 december 2012 16:20 schreef CafeRoker het volgende:
Nu ben ik geen diehard gamer, maar ik vind dit ding geweldig. De elegantie van de eenvoud.
Ik gok dat hij via Ebay wel duurder gaat worden dan rechtstreeks van Ouya; ik gok een grote vraag en klein aanbod; ofwel daar gaan lekkere winsten op gemaakt worden.quote:Op maandag 31 december 2012 23:37 schreef zyntex het volgende:
Dit ding wordt echt master. Heb zelf niet gebackt want kijk het toch nog even aan. En koop hem wel van ebay of zo tegen die tijd.
Neuh hoor. Maak gewoon een Android game en je bent klaar.quote:Ik ben nu al een beetje aan het kijken of ik een leuke game kan maken voor me android device dus ik hoop dat je niet perse zo een dev kit ouya moet hebben om ervoor te ontwikkelen
quote:PlayJam werkt aan de GameStick, een op Android draaiende gameconsole die past in een usb-stick. De PlayStick draait Jelly Bean, kan bediend worden met elke bluetooth-hid-controller en verschijnt in april. Dan verschijnt ook de Ouya, een gelijksoortig platform.
PlayJam, een bedrijf dat zich richt op social games, kondigt de GameStick aan. Het apparaat past in een usb-stick. In de minibehuizing is een Amlogic 8726-MX processor verwerkt, aangevuld met 1GB ddr3-ram en 8GB flashgeheugen.
De stick draait Android 4.1 Jelly Bean, en kan verder overweg met wifi en bluetooth, wat wil zeggen dat muis en toetsenbord gebruikt kunnen worden om de GameStick te bedienen. Voor het besturen van games maakt PlayJam een eigen controller, al kan het apparaat ook overweg met andere hid-compatible controllers. Als de eigen controller van de GameStick gebruikt wordt, kan de stick zelf in de controller geplaatst worden, waarna het apparaat via bluetooth gekoppeld kan worden aan een beeldscherm. Er zouden al 200 games beschikbaar zijn die werken op de GameStick en PlayJam heeft contact met ruim 200 ontwikkelaars die games willen maken voor Android-platforms als GameStick.
De GameStick lijkt in zijn opzet erg op de Ouya, een apparaat dat in 2012 verscheen en in april 2013 op de markt komt. Dan hoopt PlayJam ook de GameStick te kunnen leveren. Waar de Ouya voor 99 dollar over de toonbank gaat, wil PlayJam de GameStick voor 79 dollar gaan leveren. Net als bij de Ouya hoopt PlayJam via Kickstarter geld en aandacht voor zijn miniconsole te krijgen. Het bedrijf hoopt in een maand tijd 100.000 dollar op te halen voor de ontwikkeling van de PlayStatick.
1GB ram: Checkquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij via Ebay wel duurder gaat worden dan rechtstreeks van Ouya; ik gok een grote vraag en klein aanbod; ofwel daar gaan lekkere winsten op gemaakt worden.
[..]
Neuh hoor. Maak gewoon een Android game en je bent klaar.
De eerste 'kloon' is er ook: Android-gameconsole Ouya krijgt concurrentie van GameStick
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan opzich de kritiek van critici op de Ouya wel deels begrijpen (dat het niets meer is dan een Android device is aan de tv waar je ook een standaard Android telefoon/tablet voor kan gebruiken) maar dit slaat wel alles. Dit is gewoon een standaard stick i.c.m een zelf ontwikkelde controller.
(Plus filmpje lijkt wel héél erg op die van Ouya)
Dit is (zeker in het begin) te kleinschalig en alleen via de site te bestellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef Senderious het volgende:
Best benieuwd hiernaar!
Zou je het kunnen kopen bij de eerste de beste Free Record Shop of alleen via de site?
En kan iemand mij uitleggen wat XBMC inhoudt?
Er ging een gerucht dat Ouya exclusief via Amazon wordt aangeboden na de launch. Dan kan je hem wellicht gewoon via Amazon.de bestellenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef Senderious het volgende:
Best benieuwd hiernaar!
Zou je het kunnen kopen bij de eerste de beste Free Record Shop of alleen via de site?
En kan iemand mij uitleggen wat XBMC inhoudt?
Als de GPU hetzelfde is al die van de HTC One X; laten ze dan de .apk van die XBMC versie dan ook maar vrijmaken.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef RobertNL het volgende:
Heeft XBMC al hardware playback op de Ouya? Heb er zelf nog niks over gelezen.
[..]
Er ging een gerucht dat Ouya exclusief via Amazon wordt aangeboden na de launch. Dan kan je hem wellicht gewoon via Amazon.de bestellen
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Aether het volgende:
Dit is (zeker in het begin) te kleinschalig en alleen via de site te bestellen.
XBMC is een mediacenter beschikbaar voor diverse platforms: http://nl.wikipedia.org/wiki/XBMC
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Senderious het volgende:
Klinkt veelbelovend. Zou je de OUYA ook (d.m.v. een app) verbinding kunnen maken met je pc zodat je films etc. kan streamen, of is dat nog niet bekend?
Lijkt me wel. Zoiets kan mijn iPad ook, een mediaspeler app met netwerkfunctionaliteit. Ongetwijfeld zijn er ook Android apps voor.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Senderious het volgende:
Klinkt veelbelovend. Zou je de OUYA ook (d.m.v. een app) verbinding kunnen maken met je pc zodat je films etc. kan streamen, of is dat nog niet bekend?
XBMC, Plex, etc komen allemaal richting Ouya daarnaast zijn er nog meer apps die dit kunnen dus: Ja het kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Senderious het volgende:
Bron: Ouya Facebookquote:Heads up: we are nearly out of OUYA consoles for delivery in April 2013, and about to announce more available at a later date. If you want to get an OUYA in April, you should buy it on or before Monday, February 4 at www.ouya.tv/buyouya
quote:Thank you for your pre-order.
USB, HDMI, stroom, Ethernet, Bluetooth, Wifi. Had je uiteraard ook bijvoorbeeld hier te vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Welke aansluitingen gaat het apparaat allemaal hebben?
Ik heb nog nergens iets over cloud gehoord i.c.m. Ouya dus ik denk niet dat het gaat worden. (Ook heb ik mijn twijfels over hoe dat lekker (soepel/lagvrij) gaat werken.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:51 schreef shiznuts het volgende:
Xbox en Playstation hebben vaak grote opslag voor gaming.
Gaat dat bij de Ouya cloudgaming worden of moet je via een USB een externe hardeschijf aankoppelen?
Je kunt er geloof ik geen (micro)SD in mikken.
Beeld en geluid zijn tot nu toe (helaas) gelimiteerd tot HDMI. Je zult deze dus rechtstreeks aan je tv moeten aansluiten als je receiver geen HDMI heeft, wat overigens niet zo'n enorm probleem is voor de games, want ik denk niet dat ze die gaan uitbrengen met surround sound.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb heel die wiki wel tien keer doorgespit maar lees zo weinig specificaties over het geluid. Ik heb geen reciever met HDMI helaas dus zou er liever gewoon een digitale aansluiting op willen... Optisch of coax.
Ik heb heel die wiki wel tien keer doorgespit maar lees zo weinig specificaties over het geluid. Ik heb geen reciever met HDMI helaas dus zou er liever gewoon een digitale aansluiting op willen... Optisch of coax.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben inderdaad heel erg benieuwd hoe XBMC gaat uitpakken op dit ding.
Lees er namelijk niets over. (Slingert Google aan).
Aangezien m'n Raspberry vrijwel alles afspeelt wat ik heb behalve DTS-audio (wat ook te fixen is d.m.v. overclocken) en deze het aardig doet, hoop ik toch wel dat de speciale XBMC-devolopers die zich op de Ouya richten goed werk gaan verrichten.
Bijvoorbeeld vloeiend in menu en probleemloos 1080P DTS-files. En ook het makkelijk kunnen weergeven van andere XBMC-skins en add-ons.
* Iemand91 slingert XBMC op Tegra 3 telefoon nog maar weer eens aan...
[..]
USB, HDMI, stroom, Ethernet, Bluetooth, Wifi. Had je uiteraard ook bijvoorbeeld hier te vinden.
quote:Specifications:
Tegra3 quad-core processor
1GB RAM
8GB of internal flash storage
HDMI connection to the TV, with support for up to 1080p HD
WiFi 802.11 b/g/n
Bluetooth LE 4.0
USB 2.0 (one)
Wireless controller with standard controls (two analog sticks, d-pad, eight action buttons, a system button), a touchpad
Android 4.0
ETHERNET
Blij dat ik 'em gisteren dan nog besteld had.quote:$174.98 .. including shipping for $25.00
quote:Your order will be shipped to the address provided in April, 2013.
Backerquote:
bijna exacte kopie van de xbox 360 controller..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef Iemand91 het volgende:
Ik game nagenoeg nooit. Heb wel eens America's Army gedaan met een vriend op 2e pc, en dan op online server. Dat was wel lachen. Een dergelijk spel (met dual play) is wel iets wat ik graag zou willen, maar ik denk dat de hardware dat niet aan gaat kunnen.
Nog een leuke racegame en het is me wel best. Hoop vooral dat XBMC goed gaat worden; dus vloeind en stotterloos in principe alles afspelen.
Controller ziet er best nice uit:
[ afbeelding ]
Hackbarequote:Androidconsole Ouya in juni verkrijgbaar
HOOFDDORP - De hackbare Androidconsole Ouya zal vanaf juni te koop zijn via onder meer Amazon. Het apparaat kan ook aangeschaft worden via fysieke winkels.
Dit liet Ouya-oprichter Julie Uhrman weten tegenover the Wall Street Journal.
In hoeverre de Europese markt in de distributieplannen is opgenomen, is niet bekend. De Ouya komt overigens al eerder dan juni beschikbaar, onder meer voor wie het apparaat al tijdens de Kickstarter-periode voor een bepaald bedrag gesteund heeft.
Kickstarter is een crowdfundingwebsite waarbij geld opgehaald wordt aan de hand van een idee. Een deel van de projecten vindt uiteindelijk de weg naar de winkels.
Geïnteresseerden konden ook bij de Ouya een bepaald bedrag inleggen om bij een succesvolle crowdfunding zeker te zijn van een exemplaar. Zij krijgen hun spelcomputer in maart. De verkoopprijs ligt op 100 dollar voor de console, en 50 dollar voor een losse controller.
Console wel ja, maar die controllers zijn wel wat duur geworden inderdaad. Moet je wel natuurlijk wel beseffen dat er ook een touchpad bij inzit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:27 schreef RobertNL het volgende:
Controllers zijn retail wel duurder. (te duur?!)
Console heeft wel de nette prijs gehouden
Zeg dat wel, voor die prijs zou ik wel wat langer moeten nadenken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:23 schreef shiznuts het volgende:
Blij dat ik 'em gisteren dan nog besteld had.En i.p.v. June 2013:
Stond bij mij ook nog, maar de volgende dag stond al dat het bij nieuwe bestellingen april zou worden.quote:
Nope, maar toch maartquote:
Hoe bedoel je? Ding schijnt zo ongeveer volledig open en hackbaar te zijn, zit niet voor niets een ventilator op bij de dev-consoles.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:47 schreef Aether het volgende:
Hackbare
Daar zou ik iets anders onder verstaan.
Wat met iets betere sticks een ideale controller is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:30 schreef malzahar het volgende:
[..]
bijna exacte kopie van de xbox 360 controller..
Dat sloeg nergens op wat ik zei, maar ik vind wel gewoon dat ik geen OUYA nodig heb om Android games te spelen op een tv scherm, PS3 gaming is zo veel beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |