abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:14:26 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114182383
OUYA: A New Kind of Video Game Console

Het idee is natuurlijk erg goed, zal me benieuwen wat het gaat worden. Als dit ding gaat uitkomen ben ik er als de kippen bij. Al je android apps/games op je TV, en dat voor $99.

Het project heeft binnen twee dagen al ruim het budget binnen op kickstarter dus de interesse is er.

[ Bericht 21% gewijzigd door popolon op 10-08-2012 17:14:11 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:19:47 #2
220940 SavageMM
Carpe Noctem!
pi_114182563
Echt gamen gaat er niet op lukken denk ik, tenzij je Coindozer een game noemt. :')
Fuck your god.
pi_114182713
Nou ik denk dat je dat toch wel onderschat,zat games. 3D shooters,racers,RPGs die voor het bedrag toch best wel grappig zijn. Voor de mensen die het niet zo breed hebben is dit ideaal denk ik.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:26:11 #4
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_114182755
nvm
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:28:34 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_114182842
Ach strijd met de grote jongens, je kunt het ook zien als alternatief en iets voor erbij. Er zijn al heel veel android games die prima op een TV zouden draaien. En niet te vergeten de netflix/amazon streaming/hulu apps etc.

Voor $99 kun je bijna niet de mist ingaan. :P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:29:21 #6
220940 SavageMM
Carpe Noctem!
pi_114182866
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:24 schreef DirtyDaniel het volgende:
Nou ik denk dat je dat toch wel onderschat,zat games. 3D shooters,racers,RPGs die voor het bedrag toch best wel grappig zijn. Voor de mensen die het niet zo breed hebben is dit ideaal denk ik.
Als het apparaat uit komt ga ik het ook wel aanschaffen hoor. Vooral mijn vriendin zal daar blij mee zijn.
Fuck your god.
pi_114183648
Kennelijk is er een grote markt voor dat soort games. Toch is het een zeer problematische ontwikkeling. In der loop der tijd worden de open source projecten groter en benaderen de games een kwaliteitsstandaard dat te vergelijken is met dat van commerciële games. Het gevolg is dat de gamer in toenemende mate gaat betalen voor content. Dat wil zeggen dat we in de toekomst geen eindproduct meer koopt maar een halffabricaat of zelfs een grondstof waarbij je moet betalen voor nieuwe gebieden, wapens en verhaallijnen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 02:00:53 #8
345491 Zaiks93
Wie klopt daar?
pi_114183739
Leuk idee. Ik denk dat ik toch trouw blijf aan de huidige consoles.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:56:51 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_114191267
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:19 schreef SavageMM het volgende:
Echt gamen gaat er niet op lukken denk ik, tenzij je Coindozer een game noemt. :')
Misschien moet je even op YT eens wat filmpjes bekijken over wat voor graphics mogelijk zijn met dat ding.

Om over adventures als Machinarium enzo nog maart te zwijgen, en games als Super Meat Boy enzo zullen ook prima werken waarschijnlijk.

Persoonlijk zie ik er wel veel potentie in. Niet als concurrent voor huidige en next-gen consoles, maar als concurrent voor de huidige mediaspeler.

Als deze OUYA ook gewoon emulators en alle .mkv bestanden etc af kan spelen, dan is het een absoluut koopje.
pi_114191506
modern combat 3, nova 3. Dat zo wel nice zijn op de tv :P
pi_114192327
Pokémon op je tv :D
pi_114192565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef Donjes het volgende:
Pokémon op je tv :D
Dat kon je ook al met een gamecube en een gameboy player :p
  Donald Duck held zaterdag 14 juli 2012 @ 16:43:15 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_114198148
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:56 schreef Yi-Long het volgende:

Als deze OUYA ook gewoon emulators en alle .mkv bestanden etc af kan spelen, dan is het een absoluut koopje.
Emulators :9
Speel nu dan wel al bijv. Snes-spelletjes op m'n laptop met een controller, maar zoiets hoort toch eigenlijk op een groot tv-scherm.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_115376346
Pre-ordered!
pi_115379017
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:56 schreef Yi-Long het volgende:

Als deze OUYA alle .mkv bestanden etc af kan spelen, dan is het een absoluut koopje.
Video converter gebruiken. *)
----
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:15:44 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115386290
quote:
The Ouya team is working with XBMC to bring the open source media player and entertainment hub to the Android device.
^O^
pi_115389174
Dit gaat je Wii, Xbox en Playstation niet vervangen maar het gaat wel een verdomd goed media apparaat worden die ernaast mag staan. Velen denken dat Angry Birds de enige optie is maar hier in huis gaat het een mediacenter worden en wellicht dat ik dan eens Dead Trigger ga spelen. Die controller erbij met touchpad maakt het natuurlijk wel goed te besturen ^O^
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_115391954
Eerste keer dat ik er van hoorde leek het me echt een hoax (nog steeds eigenlijk). Vooral vanwege dat bizar hoge sponsors bedrag dat ze hebben
  Donald Duck held vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:29:19 #19
46149 __Saviour__
pi_115396817
Kan Android ingezet worden als ontvangend apparaat voor een Airplay stream? (zoals normaal gesproken naar een AppleTV dus)
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:33:33 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115397108
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
Eerste keer dat ik er van hoorde leek het me echt een hoax (nog steeds eigenlijk). Vooral vanwege dat bizar hoge sponsors bedrag dat ze hebben
Zou een vrij duur opgezette hoax zijn. Als je zit ook wat ze op facebook en twitter doen.

Nu ook te vinden via:

www.ouya.tv
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:45:55 #21
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115406467
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:43 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Emulators :9
Speel nu dan wel al bijv. Snes-spelletjes op m'n laptop met een controller, maar zoiets hoort toch eigenlijk op een groot tv-scherm.
Paar weken terug een SNES emulator op mijn PSP gezet. Ook leuk. Eindelijk weer een beetje die oude classics van vroeger spelen. Ook fijn dat de PSP gewoon een redelijk goede D-pad heeft en een soortgelijke button-layout van de knoppen.
pi_115518263
Hmm, met emulators zou wel tof zijn ja. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Donald Duck held maandag 13 augustus 2012 @ 23:51:11 #23
46149 __Saviour__
pi_115538108
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Paar weken terug een SNES emulator op mijn PSP gezet. Ook leuk. Eindelijk weer een beetje die oude classics van vroeger spelen. Ook fijn dat de PSP gewoon een redelijk goede D-pad heeft en een soortgelijke button-layout van de knoppen.
Deed ik ook met m'n PSP (een van de allereerste modellen had ik)
De echte spellen interesseerden me niet zo (wat dat betreft beschouwde ik het ding als een miskoop), maar de emulators maakten heel veel goed.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_115538212
Even volgen dit.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:39:29 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115541910
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Deed ik ook met m'n PSP (een van de allereerste modellen had ik)
De echte spellen interesseerden me niet zo (wat dat betreft beschouwde ik het ding als een miskoop), maar de emulators maakten heel veel goed.
Mwah, de echte spellen waren ook wel OK, maar goed, de mijne was omgebouwd dus dan is het sowieso niet echt een miskoop, want alle games waren gewoon 'gratis'...

Niet dat ik er veel op speel. Alleen soms even in de trein of op vakantie eigenlijk. Vandaar ook dat ik hem alleen kocht omdat ie omgebouwd was. Anders zou ik nooit een handheld kopen. Ik ben meer een console-gamer.
pi_117375404
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_118717866
pi_118988105
Iemand er al een gepre-ordered?
  donderdag 8 november 2012 @ 19:58:04 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_118991201
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef CrazyAces het volgende:
Yup. Ik heb er namens FOK!games eentje besteld tijdens de Kickstarter-fase. We hebben twee controllers erbij besteld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 23 november 2012 @ 00:29:29 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119526361
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef CrazyAces het volgende:
:Y 1 stuks met 2 controllers.

Verwacht toch ergens de komende weken wel de inloggegevens :D. Wil graag weten of ik een andere username moet kiezen of niet ;).

Stiekem ook een beetje een TVP O-)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119532002
quote:
Is die zo klein,die chipset en bijhorende box? :o

Vreemd genoeg geen MicroSD aanlsuiting,zeker als je bedenkt dat AAA-spellen veel ruimte zullen nemen.Maar voor de rest wel OK :Y

tvp
pi_119535347
Dat ik dit topic over het hoofd zag! :o

Ik heb 'm nog niet gekocht/gepre-ordered simpelweg omdat ik daar nog niet naar heb gekeken hoe en wat. Maar komen gaat die er vast wel.

Een die-hard gamer ben ik niet (hoewel nu een paar keer laptop op pc aangesloten gamen is toch wel geinig) dus opzich voor mij perfect.
Wat ik vooral interessant vind is de ontwikkeling van XBMC hiervoor. Op m'n telefoon met eveneens een Tegra 3 processor draait XBMC prima dus dat zal hierop helemaal goed moeten komen (omdat XBMC ontwikkelaars zich speciaal op de Ouya hebben gestort). Ofwel voor $120 / ¤93, ofwel Apple TV2 money voor een fijnere speler (XMBC) die naar - zo het er nu uitziet - wél 1080P goed ondersteunt.

Alleen al voor XBMC zou ik dit ding willen hebben. Dat je er een controller bijkrijgt en ook gericht op games is alleen maar mooi meegenomen. Tegra 3 is dan wel handig omdat hiervoor ook al een aantal games voor Android op zijn gericht.
Zou de UI die je ziet in de filmpjes e.d. een soort skin zijn zoals HTC's Sense of Samsung Touchwizz? Want hopelijk kun je die - indien nodig - ook omzeilen o.i.d. zodat je ook gewoon de standaard Android kunt gebruiken en standaard apps.

Ik ga 'ns kijken of en hoe ik dit ding ga kopen, 1 of 2 controllers (2 lijkt me weinig zinvol, plus dat is nog 'ns 30% bij op de prijs). Alleen nog zo láááng wachten -O- ...

quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Volgens de makers zo groot als een Rubik's Cube.
quote:
Vreemd genoeg geen MicroSD aanlsuiting,zeker als je bedenkt dat AAA-spellen veel ruimte zullen nemen.Maar voor de rest wel OK :Y
Ergens vraag ik me ook wel af of 8GB genoeg gaat wezen...

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 23-11-2012 13:18:38 ]
pi_119535385
Ik heb hem gepre-ordered met 4 controllers :P
pi_119535749
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ja :)

pi_119535830
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef Iemand91 het volgende:
Dat ik dit topic over het hoofd zag! :o

Ik heb 'm nog niet gekocht/gepre-ordered simpelweg omdat ik daar nog niet naar heb gekeken hoe en wat. Maar komen gaat die er vast wel.

Een die-hard gamer ben ik niet (hoewel nu een paar keer laptop op pc aangesloten gamen is toch wel geinig) dus opzich voor mij perfect.
Wat ik vooral interessant vind is de ontwikkeling van XBMC hiervoor. Op m'n telefoon met eveneens een Tegra 3 processor draait XBMC prima dus dat zal hierop helemaal goed moeten komen (omdat XBMC ontwikkelaars zich speciaal op de Ouya hebben gestort). Ofwel voor $120 / ¤93, ofwel Apple TV2 money voor een fijnere speler (XMBC) die naar - zo het er nu uitziet - wél 1080P goed ondersteunt.

Alleen al voor XBMC zou ik dit ding willen hebben. Dat je er een controller bijkrijgt en ook gericht op games is alleen maar mooi meegenomen. Tegra 3 is dan wel handig omdat hiervoor ook al een aantal games voor Android op zijn gericht.
Zou de UI die je ziet in de filmpjes e.d. een soort skin zijn zoals HTC's Sense of Samsung Touchwizz? Want hopelijk kun je die - indien nodig - ook omzeilen o.i.d. zodat je ook gewoon de standaard Android kunt gebruiken en standaard apps.

Ik ga 'ns kijken of en hoe ik dit ding ga kopen, 1 of 2 controllers (2 lijkt me weinig zinvol, plus dat is nog 'ns 30% bij op de prijs). Alleen nog zo láááng wachten -O- ...

[..]

Volgens de makers zo groot als een Rubik's Cube.

[..]

Ergens vraag ik me ook wel af of 8GB genoeg gaat wezen...
Jij ook hier!! :P
8 Gig is niet genoeg!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:21 schreef Aether het volgende:

[..]

Ja :)

[ afbeelding ]
WTF,controller is groter dan de console zelf. _O-

Of ligt dat aan mij?? ;(
pi_119536639
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,controller is groter dan de console zelf. _O-

Of ligt dat aan mij?? ;(
Het is een render, maar volgens mij is de controller 2× zo breed als de console.
pi_119536733
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:48 schreef Aether het volgende:

[..]

Het is een render, maar volgens mij is de controller 2× zo breed als de console.
Welke controller formaat?PS3 of Wii U? :P
pi_119537019
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Welke controller formaat?PS3 of Wii U? :P
Weet ik niet ;)
Maar de console wordt ongeveer zo breed als een blikje (als referentie).
pi_119537734
Hmm, ligt aan de games of 2 controllers interessant zijn (uiteraard).
Want als er een aantal mooie games komen die 2 spelers aankunnen met dualscreen; dan neem ik 2 controllers. I.c.m. met onze 3D tv kunnen we dan met z'n tweeën beide fullscreen gamen :9~

En ach, hopelijk ondersteunt Ouya ook de gewone Android app (of na root; want Google Play wordt niet meegeleverd) en kun je er gewoon GTA 3 en VC opzetten :9

Hopelijk gaan ze wel wat aan die 8GB opslaggeheugen doen :{ ...

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 23-11-2012 14:25:26 ]
pi_119538990
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ligt aan de games of 2 controllers interessant zijn (uiteraard).
Want als er een aantal mooie games komen die 2 spelers aankunnen met dualscreen; dan neem ik 2 controllers. I.c.m. met onze 3D tv kunnen we dan met z'n tweeën beide fullscreen gamen :9~

En ach, hopelijk ondersteunt Ouya ook de gewone Android app (of na root; want Google Play wordt niet meegeleverd) en kun je er gewoon GTA 3 en VC opzetten :9

Hopelijk gaan ze wel wat aan die 8GB opslaggeheugen doen :{ ...
Net als met PS3: modellen met meer HDD grootte verkopen :+
pi_119540094
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Net als met PS3: modellen met meer HDD grootte verkopen :+
Dan gaat het z'n doel voorbij denk ik, dan moet de prijs serieus omhoog.
SD-slot zit er ook niet in:
pi_119540565
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Best wel opmerkelijk,heel wat mini media-apparaten hebben gewoon een MicroSD-slot(o.a Android tv sticks/mini pc)en zijn niet echt duur.

Raspberry Pi heeft zelfs een SD-slot!Kan niet zo zien of OUYA 1tje heeft :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 23-11-2012 15:49:28 ]
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:20:06 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119542120
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
USB, 2 port hub = win :D! Zit toch aan de achterkant dus je ziet er niet veel aan. De micro SD is inderdaad wel jammer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Best wel opmerkelijk,heel wat mini media-apparaten hebben gewoon een MicroSD-slot(o.a Android tv sticks/mini pc)en zijn niet echt duur.

Raspberry Pi heeft zelfs een SD-slot!Kan niet zo zien of OUYA 1tje heeft :P
De Pi heeft er 1 omdat er geen gewone flash chip op aanwezig is.
pi_119542329
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

USB, 2 port hub = win :D! Zit toch aan de achterkant dus je ziet er niet veel aan. De micro SD is inderdaad wel jammer.

[..]

De Pi heeft er 1 omdat er geen gewone flash chip op aanwezig is.
Kan kloppen :P
pi_119546292
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef RobertNL het volgende:
Ik weet niet of dat zo fijn gaat werken voor het installeren van apps/games.

Bovendien; zoals het er nu uitziet vind ik de Ouya mooi genoeg om een mooi plekje te geven, wil ik zo min mogelijk kabels, hubs, sticks e.d. bij hebben.
pi_119793856
Dev Consoles are shipping on time!
http://www.ouya.tv/dev-consoles-are-shipping-on-time/

Hey OUYAs,

Feast your eyes on this…

Our office OUYA – the latest prototype we’ve been putting through the paces every day (and most nights) as we jam toward shipping you our product.

Take a moment to reflect, and then keep reading. We have a lot to fill you in on.

HARDWARE
To the hundreds of developers who backed us through Kickstarter to get their hands on our advance dev consoles: Mark your calendars! On December 28, they leave the factory and should arrive within a couple of days (we’ve heard that Turkey and Russia might take a bit longer). Yes, we are shipping these to you on time, as promised.

[...]
pi_119794986
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Aether het volgende:
Dev Consoles are shipping on time!
http://www.ouya.tv/dev-consoles-are-shipping-on-time/

[ afbeelding ]
Hey OUYAs,

Feast your eyes on this…

Our office OUYA – the latest prototype we’ve been putting through the paces every day (and most nights) as we jam toward shipping you our product.

Take a moment to reflect, and then keep reading. We have a lot to fill you in on.

HARDWARE
To the hundreds of developers who backed us through Kickstarter to get their hands on our advance dev consoles: Mark your calendars! On December 28, they leave the factory and should arrive within a couple of days (we’ve heard that Turkey and Russia might take a bit longer). Yes, we are shipping these to you on time, as promised.

[...]
Ziet er mooi (klein) uit! ^O^ :o

Zitten nog een aantal nadelen aan maar ik denk dat ik 'm van het weekend ook maar ga bestellen met 2 controllers. Dat ik 'm pas eind 2013 krijg is dan wel weer k*t :{ ...
  maandag 17 december 2012 @ 10:48:21 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120408172
Username is goedgekeurd :D
Nog maar een paar maanden.

Ben heel benieuwd hoe de developers versie ontvangen gaat worden volgende maand.
  maandag 17 december 2012 @ 12:20:41 #49
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_120411185
Hier ook mijn username kunnen kiezen, dezelfde als op andere online gaming netwerken: NotoriousRoy
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 17 december 2012 @ 13:01:15 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120412593
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook mijn username kunnen kiezen, dezelfde als op andere online gaming netwerken: NotoriousRoy
Hier ook gewoon de zelfde naam (als op FOK!).

Hoop echt dat de developer versie een goede indruk gaat achterlaten.
pi_120751711
  dinsdag 25 december 2012 @ 16:25:14 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120760155
quote:
Snes 3.0 _O_

Ben echt benieuwd hoe de Dev kits ontvangen gaan worden, komen vast wat reviews/previews op youtube de komende maand :D!
pi_120863299
pi_120863957
quote:
:Y

Afgelopen week na veel wikken en wegen toch ook maar een besteld met 2 controllers. Maart duurt nog lang maar is opzich ook zo weer zo ver. Ben benieuwd en hoop dat de levering vlot gaat.
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:31:49 #55
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_120864846
als er xbmc goed op draait is het wel de overweging waard
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_120865621
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:31 schreef Matty___ het volgende:
als er xbmc goed op draait is het wel de overweging waard
XBMC ontwikkelaars zijn zich op dit apparaat aan het richten (XBMC wil mediaspelersoftware op Ouya uitbrengen). Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Want zaken als DTS-audio hebben met licenties te maken; licenties die lijkt me niet in de aankoopprijs zijn verwerkt. Maar ik hoop toch zeer dat het goed mogelijk wordt om hiermee probleemloos m'n hele collectie mee af te kunnen spelen; tot 1080P DTS 10GB+ videofiles aan toe.

Hopelijk komen er leuke titels voor uit; GTA 3 en VC zijn vast wel op een manier te spelen. Misschien krijgt Rockstar het nog voor elkaar om SA uit te krijgen voor Android/Ouya. Moeten er ook een aantal leuke multiplayer-games bij zitten; heb niet voor niets 2 controllers besteld.

En ach, voor een standaard Android stick betaal je ongeveer de helft (als je Ouya + 2 controllers neemt) en heb je niet alle aansluitingen, geen controllers, geen speciale XBMC-ontwikkeling en bovendien niet de mega-support die dit ding gaat krijgen. Ben benieuwd, jammer dat het nog minstens 3 maand wachten is ;( ...

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:54 schreef Matty___ het volgende:
dts kun je ook met een xbmc op de rasperry pi afspelen.
Zonder externe DTS-decoder (bijv. een receiver) zoals in ons geval moet je 'm lichtjes overclocken. Misschien ga ik dat nog wel eens doen, maar zonder dat kun je geen DTS afspelen in zo'n situatie.

(Heb 2 Raspberry's met XBian draaien hier ;) )

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 28-12-2012 16:03:43 ]
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:54:20 #57
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_120865811
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

XBMC ontwikkelaars zijn zich op dit apparaat aan het richten (XBMC wil mediaspelersoftware op Ouya uitbrengen). Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Want zaken als DTS-audio hebben met licenties te maken; licenties die lijkt me niet in de aankoopprijs zijn verwerkt. Maar ik hoop toch zeer dat het goed mogelijk wordt om hiermee probleemloos m'n hele collectie mee af te kunnen spelen; tot 1080P DTS 10GB+ videofiles aan toe.

Hopelijk komen er leuke titels voor uit; GTA 3 en VC zijn vast wel op een manier te spelen. Misschien krijgt Rockstar het nog voor elkaar om SA uit te krijgen voor Android/Ouya. Moeten er ook een aantal leuke multiplayer-games bij zitten; heb niet voor niets 2 controllers besteld.

En ach, voor een standaard Android stick betaal je ongeveer de helft (als je Ouya + 2 controllers neemt) en heb je niet alle aansluitingen, geen controllers, geen speciale XBMC-ontwikkeling en bovendien niet de mega-support die dit ding gaat krijgen. Ben benieuwd, jammer dat het nog minstens 3 maand wachten is ;( ...
dts kun je ook met een xbmc op de rasperry pi afspelen.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_120896489
Dit is gewoon onzin, geen reden om je geld aan te verspillen.
pi_120896510
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef InfernoBlast54 het volgende:
:')
pi_120913409
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Bedankt voor je nuttige bijdrage.

Las ook net dit op hun site (voorheen overheen gelezen):
quote:
And, because OUYA is based on Android, any game or application that has been published to Android would be playable on OUYA directly through our store. That includes video and music streaming players, entertainment apps, and anything else you can think of.
Dus gewoon GTA 3 en VC spelen. :9

Oh, en als je raadt hoeveel Ouya units hieronder op de pallet staan en je bent de eerste met het goede antwoord (op Twitter) win je een Dev unit :D :

EDIT: laat maar. 't goede antwoord is al geraden: 120 stuks.
pi_120960501
Nu ben ik geen diehard gamer, maar ik vind dit ding geweldig. De elegantie van de eenvoud. :)
pi_120971471
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:20 schreef CafeRoker het volgende:
Nu ben ik geen diehard gamer, maar ik vind dit ding geweldig. De elegantie van de eenvoud. :)
Juist als je geen die hard gamer bent is dit ding interessant. Een échte gamer gaat voor een óf een Xbox, PS3 of game-PC. Dit ding is eigenlijk niets meer dan een Android-device met een gamers-insteek.
(Zou ik m'n HTC One X met MHL aan de tv hangen een controller eraan koppelen heb ik eigenlijk hetzelfde).

Dus ontwikkelaars gaan hier games voor ontwikkelen, XBMC heeft ontwikkelaars erop staan (Ouya heeft hen dev-Ouya's gestuurd) en games moeten deels gratis zijn. Dus min of meer een instap-console of casual gameconsole.

En inderdaad; mooi eenvoud in design.
pi_121003494
pi_121025288
Dit ding wordt echt master. Heb zelf niet gebackt want kijk het toch nog even aan. En koop hem wel van ebay of zo tegen die tijd.

Ik ben nu al een beetje aan het kijken of ik een leuke game kan maken voor me android device dus ik hoop dat je niet perse zo een dev kit ouya moet hebben om ervoor te ontwikkelen
pi_121089442
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 23:37 schreef zyntex het volgende:
Dit ding wordt echt master. Heb zelf niet gebackt want kijk het toch nog even aan. En koop hem wel van ebay of zo tegen die tijd.
Ik gok dat hij via Ebay wel duurder gaat worden dan rechtstreeks van Ouya; ik gok een grote vraag en klein aanbod; ofwel daar gaan lekkere winsten op gemaakt worden.
quote:
Ik ben nu al een beetje aan het kijken of ik een leuke game kan maken voor me android device dus ik hoop dat je niet perse zo een dev kit ouya moet hebben om ervoor te ontwikkelen
Neuh hoor. Maak gewoon een Android game en je bent klaar.

De eerste 'kloon' is er ook: Android-gameconsole Ouya krijgt concurrentie van GameStick
quote:
PlayJam werkt aan de GameStick, een op Android draaiende gameconsole die past in een usb-stick. De PlayStick draait Jelly Bean, kan bediend worden met elke bluetooth-hid-controller en verschijnt in april. Dan verschijnt ook de Ouya, een gelijksoortig platform.

PlayJam, een bedrijf dat zich richt op social games, kondigt de GameStick aan. Het apparaat past in een usb-stick. In de minibehuizing is een Amlogic 8726-MX processor verwerkt, aangevuld met 1GB ddr3-ram en 8GB flashgeheugen.

De stick draait Android 4.1 Jelly Bean, en kan verder overweg met wifi en bluetooth, wat wil zeggen dat muis en toetsenbord gebruikt kunnen worden om de GameStick te bedienen. Voor het besturen van games maakt PlayJam een eigen controller, al kan het apparaat ook overweg met andere hid-compatible controllers. Als de eigen controller van de GameStick gebruikt wordt, kan de stick zelf in de controller geplaatst worden, waarna het apparaat via bluetooth gekoppeld kan worden aan een beeldscherm. Er zouden al 200 games beschikbaar zijn die werken op de GameStick en PlayJam heeft contact met ruim 200 ontwikkelaars die games willen maken voor Android-platforms als GameStick.

De GameStick lijkt in zijn opzet erg op de Ouya, een apparaat dat in 2012 verscheen en in april 2013 op de markt komt. Dan hoopt PlayJam ook de GameStick te kunnen leveren. Waar de Ouya voor 99 dollar over de toonbank gaat, wil PlayJam de GameStick voor 79 dollar gaan leveren. Net als bij de Ouya hoopt PlayJam via Kickstarter geld en aandacht voor zijn miniconsole te krijgen. Het bedrijf hoopt in een maand tijd 100.000 dollar op te halen voor de ontwikkeling van de PlayStatick.

Ik kan opzich de kritiek van critici op de Ouya wel deels begrijpen (dat het niets meer is dan een Android device is aan de tv waar je ook een standaard Android telefoon/tablet voor kan gebruiken) maar dit slaat wel alles. Dit is gewoon een standaard stick i.c.m een zelf ontwikkelde controller.
(Plus filmpje lijkt wel héél erg op die van Ouya :X )

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 02-01-2013 22:25:35 ]
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:34:59 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_121090508
De specs van die stick zijn een generatie ouder dan die van Ouya. En die krijgt misschien al snel 'last' van Tegra 4 welke omgetwijfeld dit jaar nog komt.

Bovendien vind ik de controller niet handig overkomen. Ik sla die stick dus over.
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:53:21 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121091455
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik gok dat hij via Ebay wel duurder gaat worden dan rechtstreeks van Ouya; ik gok een grote vraag en klein aanbod; ofwel daar gaan lekkere winsten op gemaakt worden.

[..]

Neuh hoor. Maak gewoon een Android game en je bent klaar.

De eerste 'kloon' is er ook: Android-gameconsole Ouya krijgt concurrentie van GameStick

[..]

[ afbeelding ]

Ik kan opzich de kritiek van critici op de Ouya wel deels begrijpen (dat het niets meer is dan een Android device is aan de tv waar je ook een standaard Android telefoon/tablet voor kan gebruiken) maar dit slaat wel alles. Dit is gewoon een standaard stick i.c.m een zelf ontwikkelde controller.
(Plus filmpje lijkt wel héél erg op die van Ouya :X )
1GB ram: Check
8GB flash: OK

Maar.... de processor....
De processor is gewoon net niet voldoende. Een Tegra 3 kan prima meekomen maar de 8726--MX is gewoon het net niet. De ainol tablets die ik met 1280x800 pixels scherm heb gehad hadden het al lastig met aansturen van de pixels met zware games. Wellicht kunnen ze hier nog het e.e.a aan opkrikken maar de tegra 3 schiet deze vierkant voorbij.

Daarnaast lijkt/is het team van Ouya al zeer ver opweg met een gedegen controller en UI en niet iets wat binnen een maand of twee inelkaar is geflanst.

Ik hoop overigens op het beste ook voor deze stick aangezien het voor 80/90% het zelfde is als tablets en Ouya hoe meer afnemers hoe meer content (en dus betere games voor Android en Ouya).

XBMC is voor mij stiekem ook een hele goede reden om de Ouya aan te schaffen (zo niet de hoofdreden) maar ik meende dat de Amlogic processor ook al aardig onderweg was met vrijgegeven (of bijna vrijgegeven van) sources wat er voor zorgt dat XBMC daar ook wel goed op gaat draaien. (Dat is de 8726-M3)

Voordeel Ouya: Krachtiger, design, controller, commintment developers, RJ45
Voordeel stick: wellicht uitbreidbaar geheugen, MHL powered!, draagbaarder

Nadeel stick: Processor, GPU, hitte (vooral als hij iets hoger geklokt gaat worden), geen RJ45, XBMC?
Nadeel Ouya: Draagbaarheid, ROM, grootte,

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 02-01-2013 23:16:17 ]
pi_122168772
Best benieuwd hiernaar!
Zou je het kunnen kopen bij de eerste de beste Free Record Shop of alleen via de site?
En kan iemand mij uitleggen wat XBMC inhoudt?
pi_122169629
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef Senderious het volgende:
Best benieuwd hiernaar!
Zou je het kunnen kopen bij de eerste de beste Free Record Shop of alleen via de site?
Dit is (zeker in het begin) te kleinschalig en alleen via de site te bestellen.
XBMC is een mediacenter beschikbaar voor diverse platforms: http://nl.wikipedia.org/wiki/XBMC
  maandag 28 januari 2013 @ 17:45:56 #70
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122171869
Heeft XBMC al hardware playback op de Ouya? Heb er zelf nog niks over gelezen.
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef Senderious het volgende:
Best benieuwd hiernaar!
Er ging een gerucht dat Ouya exclusief via Amazon wordt aangeboden na de launch. Dan kan je hem wellicht gewoon via Amazon.de bestellen :)
pi_122173805
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef RobertNL het volgende:
Heeft XBMC al hardware playback op de Ouya? Heb er zelf nog niks over gelezen.

[..]

Er ging een gerucht dat Ouya exclusief via Amazon wordt aangeboden na de launch. Dan kan je hem wellicht gewoon via Amazon.de bestellen :)
Als de GPU hetzelfde is al die van de HTC One X; laten ze dan de .apk van die XBMC versie dan ook maar vrijmaken. O-)

Die van mij zou in Maart moeten komen, duurt nog maar een dikke 1-2 maand :9

quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Aether het volgende:
Dit is (zeker in het begin) te kleinschalig en alleen via de site te bestellen.
XBMC is een mediacenter beschikbaar voor diverse platforms: http://nl.wikipedia.org/wiki/XBMC
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Senderious het volgende:
Klinkt veelbelovend. Zou je de OUYA ook (d.m.v. een app) verbinding kunnen maken met je pc zodat je films etc. kan streamen, of is dat nog niet bekend?
:{

[ Bericht 36% gewijzigd door Iemand91 op 28-01-2013 18:51:49 ]
pi_122175179
Klinkt veelbelovend. Zou je de OUYA ook (d.m.v. een app) verbinding kunnen maken met je pc zodat je films etc. kan streamen, of is dat nog niet bekend?
  Donald Duck held maandag 28 januari 2013 @ 18:41:50 #73
46149 __Saviour__
pi_122175350
quote:
Lijkt me wel. Zoiets kan mijn iPad ook, een mediaspeler app met netwerkfunctionaliteit. Ongetwijfeld zijn er ook Android apps voor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 28 januari 2013 @ 19:41:05 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122180423
quote:
XBMC, Plex, etc komen allemaal richting Ouya daarnaast zijn er nog meer apps die dit kunnen dus: Ja het kan.
  maandag 28 januari 2013 @ 20:54:42 #75
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122185924
Paar nieuwe Ouya games:
!

RPG, kickstarter bij $150.000 ook op Ouya:
http://www.kickstarter.co(...)ion-rpg?ref=category

Meer games:
http://www.talkouya.com/threads/some-new-ouya-games.215/

Daarnaast zijn er ruim 160 entries bij de competitie van de afgelopen week :D Deel daarvan komt vast op Ouya terug ;)
Tel dat op bij de aangekondigde titels van bekendere studio's en er is al een aardige base te vinden :D
  maandag 28 januari 2013 @ 23:03:12 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_122194005
Nu nog het kaf van de koren scheiden...
pi_122194630
Ik ga hem gewoon kopen maar ik denk dat ik dat ding echt kwijt ga raken zo klein is het haha..
  dinsdag 29 januari 2013 @ 16:43:36 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_122217534
Ik koop hem voor de XBMC functie denk ik, maar verder alleen als casual-game machine :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:24:33 #79
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122219563
Dat Operation Giant ziet er niet uit, maar goed, ik koop die OUYA ook niet voor dat soort games, maar meer voor de 'vergeten' genre's die nu een terugkeer maken, zoals top-down racers en side-scrolling platformers enzo...

Ben zeer benieuwd in ieder geval.
pi_122228016
Ik game nagenoeg nooit. Heb wel eens America's Army gedaan met een vriend op 2e pc, en dan op online server. Dat was wel lachen. Een dergelijk spel (met dual play) is wel iets wat ik graag zou willen, maar ik denk dat de hardware dat niet aan gaat kunnen.
Nog een leuke racegame en het is me wel best. Hoop vooral dat XBMC goed gaat worden; dus vloeind en stotterloos in principe alles afspelen.

Controller ziet er best nice uit:
pi_122459508
Voor de mensen die 'm nog niet besteld hebben; bestel 'm vandaag nog zodat je (waarschijnlijk) in April nog krijgt.
Later bestellen = onduidelijke leverdatum.

EDIT:
quote:
Heads up: we are nearly out of OUYA consoles for delivery in April 2013, and about to announce more available at a later date. If you want to get an OUYA in April, you should buy it on or before Monday, February 4 at www.ouya.tv/buyouya
Bron: Ouya Facebook

[ Bericht 31% gewijzigd door Iemand91 op 04-02-2013 14:58:56 ]
  maandag 4 februari 2013 @ 14:53:11 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122464375
quote:
Thank you for your pre-order.
O-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 4 februari 2013 @ 16:27:23 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122468093
Developers zijn er wel enthousiast over als ik dit zo lees: http://www.engadget.com/2013/02/01/ouya-developers-sound-off/
  maandag 4 februari 2013 @ 16:31:36 #84
385644 leoon.
PSV eindhoven
pi_122468293
Ik zou hem denk ik al alleen voor de XBMC functie kopen. Lekker films streamen naar me tv.
Is nog makkelijker dan via me PS3 en eerst downloaden natuurlijk :)
Dit omdat ik Apple haat, maar wel ligt jaloezie heb richting de gejailbreakte apple tv's.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:33:09 #85
12888 Skull-splitter
pi_122468371
Welke aansluitingen gaat het apparaat allemaal hebben?
pi_122468667
Ik ben inderdaad heel erg benieuwd hoe XBMC gaat uitpakken op dit ding.

Lees er namelijk niets over. (Slingert Google aan).
Aangezien m'n Raspberry vrijwel alles afspeelt wat ik heb behalve DTS-audio (wat ook te fixen is d.m.v. overclocken) en deze het aardig doet, hoop ik toch wel dat de speciale XBMC-devolopers die zich op de Ouya richten goed werk gaan verrichten.
Bijvoorbeeld vloeiend in menu en probleemloos 1080P DTS-files. En ook het makkelijk kunnen weergeven van andere XBMC-skins en add-ons.

* Iemand91 slingert XBMC op Tegra 3 telefoon nog maar weer eens aan...

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Welke aansluitingen gaat het apparaat allemaal hebben?
USB, HDMI, stroom, Ethernet, Bluetooth, Wifi. Had je uiteraard ook bijvoorbeeld hier te vinden.
  maandag 4 februari 2013 @ 17:51:33 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122471462
Xbox en Playstation hebben vaak grote opslag voor gaming.
Gaat dat bij de Ouya cloudgaming worden of moet je via een USB een externe hardeschijf aankoppelen?
Je kunt er geloof ik geen (micro)SD in mikken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122472433
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:51 schreef shiznuts het volgende:
Xbox en Playstation hebben vaak grote opslag voor gaming.
Gaat dat bij de Ouya cloudgaming worden of moet je via een USB een externe hardeschijf aankoppelen?
Je kunt er geloof ik geen (micro)SD in mikken.
Ik heb nog nergens iets over cloud gehoord i.c.m. Ouya dus ik denk niet dat het gaat worden. (Ook heb ik mijn twijfels over hoe dat lekker (soepel/lagvrij) gaat werken.

Nou is is enkele honderden gigabytes aan ruimte ook toaal niet nodig maar 4GB vind ik ook veel te weinig, dat is heel snel vol. (GTA Vice City is al 1.4GB). Tenzij ze interne opslag nog gaan vergroten/sd-slot gaan toevoegen ben ik bang dat het óf een USB-oplossing moet worden (verdient geen schoonheidsprijs en geeft meerprijs) of dat we genoeg moeten nemen met heel erg weinig games geïnstalleerd (wat hen wel eens heel duur kan komen te staan).

quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb heel die wiki wel tien keer doorgespit maar lees zo weinig specificaties over het geluid. Ik heb geen reciever met HDMI helaas dus zou er liever gewoon een digitale aansluiting op willen... Optisch of coax.
Beeld en geluid zijn tot nu toe (helaas) gelimiteerd tot HDMI. Je zult deze dus rechtstreeks aan je tv moeten aansluiten als je receiver geen HDMI heeft, wat overigens niet zo'n enorm probleem is voor de games, want ik denk niet dat ze die gaan uitbrengen met surround sound.
XBMC met surround kan dan natuurlijk wel een probleem worden.

Misschien valt het (ooit) te fixen met een USB->optisch/coax adapter?...

* Iemand91 heeft helaas geen surround sound ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 04-02-2013 18:29:30 ]
  maandag 4 februari 2013 @ 18:20:17 #89
12888 Skull-splitter
pi_122472519
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben inderdaad heel erg benieuwd hoe XBMC gaat uitpakken op dit ding.

Lees er namelijk niets over. (Slingert Google aan).
Aangezien m'n Raspberry vrijwel alles afspeelt wat ik heb behalve DTS-audio (wat ook te fixen is d.m.v. overclocken) en deze het aardig doet, hoop ik toch wel dat de speciale XBMC-devolopers die zich op de Ouya richten goed werk gaan verrichten.
Bijvoorbeeld vloeiend in menu en probleemloos 1080P DTS-files. En ook het makkelijk kunnen weergeven van andere XBMC-skins en add-ons.

* Iemand91 slingert XBMC op Tegra 3 telefoon nog maar weer eens aan...

[..]

USB, HDMI, stroom, Ethernet, Bluetooth, Wifi. Had je uiteraard ook bijvoorbeeld hier te vinden.
Ik heb heel die wiki wel tien keer doorgespit maar lees zo weinig specificaties over het geluid. Ik heb geen reciever met HDMI helaas dus zou er liever gewoon een digitale aansluiting op willen... Optisch of coax.
  maandag 4 februari 2013 @ 18:30:38 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122472934
Geen audio-out. Fysieke poorten: USB, HDMI, Ethernet.

quote:
Specifications:

Tegra3 quad-core processor
1GB RAM
8GB of internal flash storage
HDMI connection to the TV, with support for up to 1080p HD
WiFi 802.11 b/g/n
Bluetooth LE 4.0
USB 2.0 (one)
Wireless controller with standard controls (two analog sticks, d-pad, eight action buttons, a system button), a touchpad
Android 4.0
ETHERNET
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:27:14 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122497672
Controllers zijn retail wel duurder. (te duur?!)
Console heeft wel de nette prijs gehouden :D
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:23:45 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122499102
quote:
$174.98 .. including shipping for $25.00
Blij dat ik 'em gisteren dan nog besteld had. :D En i.p.v. June 2013:
quote:
Your order will be shipped to the address provided in April, 2013.
:P
pi_122499624
Mijnes komt in maart _O_
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:13:14 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122500510
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:43 schreef Scorpie het volgende:
Mijnes komt in maart _O_
Backer _O_
pi_122500741
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Backer _O_
_O_
pi_122501097
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef Iemand91 het volgende:
Ik game nagenoeg nooit. Heb wel eens America's Army gedaan met een vriend op 2e pc, en dan op online server. Dat was wel lachen. Een dergelijk spel (met dual play) is wel iets wat ik graag zou willen, maar ik denk dat de hardware dat niet aan gaat kunnen.
Nog een leuke racegame en het is me wel best. Hoop vooral dat XBMC goed gaat worden; dus vloeind en stotterloos in principe alles afspelen.

Controller ziet er best nice uit:
[ afbeelding ]
bijna exacte kopie van de xbox 360 controller..
pi_122505762
quote:
Androidconsole Ouya in juni verkrijgbaar
HOOFDDORP - De hackbare Androidconsole Ouya zal vanaf juni te koop zijn via onder meer Amazon. Het apparaat kan ook aangeschaft worden via fysieke winkels.

Dit liet Ouya-oprichter Julie Uhrman weten tegenover the Wall Street Journal.

In hoeverre de Europese markt in de distributieplannen is opgenomen, is niet bekend. De Ouya komt overigens al eerder dan juni beschikbaar, onder meer voor wie het apparaat al tijdens de Kickstarter-periode voor een bepaald bedrag gesteund heeft.

Kickstarter is een crowdfundingwebsite waarbij geld opgehaald wordt aan de hand van een idee. Een deel van de projecten vindt uiteindelijk de weg naar de winkels.

Geïnteresseerden konden ook bij de Ouya een bepaald bedrag inleggen om bij een succesvolle crowdfunding zeker te zijn van een exemplaar. Zij krijgen hun spelcomputer in maart. De verkoopprijs ligt op 100 dollar voor de console, en 50 dollar voor een losse controller.
Hackbare :?
Daar zou ik iets anders onder verstaan.
pi_122506645
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:27 schreef RobertNL het volgende:
Controllers zijn retail wel duurder. (te duur?!)
Console heeft wel de nette prijs gehouden :D
Console wel ja, maar die controllers zijn wel wat duur geworden inderdaad. Moet je wel natuurlijk wel beseffen dat er ook een touchpad bij inzit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:23 schreef shiznuts het volgende:
Blij dat ik 'em gisteren dan nog besteld had. :D En i.p.v. June 2013:
Zeg dat wel, voor die prijs zou ik wel wat langer moeten nadenken.
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:43 schreef Scorpie het volgende:
Mijnes komt in maart _O_
Stond bij mij ook nog, maar de volgende dag stond al dat het bij nieuwe bestellingen april zou worden.
Bovendien wordt het op z'n minst 31 maart, dan worden ze geloof ik verzonden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Backer _O_
Nope, maar toch maart 8-) (eind maart dus -O- )

quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:47 schreef Aether het volgende:
Hackbare :?
Daar zou ik iets anders onder verstaan.
Hoe bedoel je? Ding schijnt zo ongeveer volledig open en hackbaar te zijn, zit niet voor niets een ventilator op bij de dev-consoles.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:11:06 #99
12888 Skull-splitter
pi_122506759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 11:30 schreef malzahar het volgende:

[..]

bijna exacte kopie van de xbox 360 controller..
Wat met iets betere sticks een ideale controller is.
pi_122567419
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:57 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bedankt voor je nuttige bijdrage.

Dat sloeg nergens op wat ik zei, maar ik vind wel gewoon dat ik geen OUYA nodig heb om Android games te spelen op een tv scherm, PS3 gaming is zo veel beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')