Yup. Ik heb er namens FOK!games eentje besteld tijdens de Kickstarter-fase. We hebben twee controllers erbij besteld.quote:
quote:
Is die zo klein,die chipset en bijhorende box?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:01 schreef Aether het volgende:
The big hardware update (and more)
[ afbeelding ]
Volgens de makers zo groot als een Rubik's Cube.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is die zo klein,die chipset en bijhorende box?
Ergens vraag ik me ook wel af of 8GB genoeg gaat wezen...quote:Vreemd genoeg geen MicroSD aanlsuiting,zeker als je bedenkt dat AAA-spellen veel ruimte zullen nemen.Maar voor de rest wel OK
Jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is die zo klein,die chipset en bijhorende box?
Jij ook hier!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:08 schreef Iemand91 het volgende:
Dat ik dit topic over het hoofd zag!![]()
Ik heb 'm nog niet gekocht/gepre-ordered simpelweg omdat ik daar nog niet naar heb gekeken hoe en wat. Maar komen gaat die er vast wel.
Een die-hard gamer ben ik niet (hoewel nu een paar keer laptop op pc aangesloten gamen is toch wel geinig) dus opzich voor mij perfect.
Wat ik vooral interessant vind is de ontwikkeling van XBMC hiervoor. Op m'n telefoon met eveneens een Tegra 3 processor draait XBMC prima dus dat zal hierop helemaal goed moeten komen (omdat XBMC ontwikkelaars zich speciaal op de Ouya hebben gestort). Ofwel voor $120 / ¤93, ofwel Apple TV2 money voor een fijnere speler (XMBC) die naar - zo het er nu uitziet - wél 1080P goed ondersteunt.
Alleen al voor XBMC zou ik dit ding willen hebben. Dat je er een controller bijkrijgt en ook gericht op games is alleen maar mooi meegenomen. Tegra 3 is dan wel handig omdat hiervoor ook al een aantal games voor Android op zijn gericht.
Zou de UI die je ziet in de filmpjes e.d. een soort skin zijn zoals HTC's Sense of Samsung Touchwizz? Want hopelijk kun je die - indien nodig - ook omzeilen o.i.d. zodat je ook gewoon de standaard Android kunt gebruiken en standaard apps.
Ik ga 'ns kijken of en hoe ik dit ding ga kopen, 1 of 2 controllers (2 lijkt me weinig zinvol, plus dat is nog 'ns 30% bij op de prijs). Alleen nog zo láááng wachten...
[..]
Volgens de makers zo groot als een Rubik's Cube.
[..]
Ergens vraag ik me ook wel af of 8GB genoeg gaat wezen...
WTF,controller is groter dan de console zelf.quote:
Het is een render, maar volgens mij is de controller 2× zo breed als de console.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,controller is groter dan de console zelf.
Of ligt dat aan mij??![]()
Welke controller formaat?PS3 of Wii U?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Het is een render, maar volgens mij is de controller 2× zo breed als de console.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke controller formaat?PS3 of Wii U?
Net als met PS3: modellen met meer HDD grootte verkopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, ligt aan de games of 2 controllers interessant zijn (uiteraard).
Want als er een aantal mooie games komen die 2 spelers aankunnen met dualscreen; dan neem ik 2 controllers. I.c.m. met onze 3D tv kunnen we dan met z'n tweeën beide fullscreen gamen![]()
En ach, hopelijk ondersteunt Ouya ook de gewone Android app (of na root; want Google Play wordt niet meegeleverd) en kun je er gewoon GTA 3 en VC opzetten![]()
Hopelijk gaan ze wel wat aan die 8GB opslaggeheugen doen...
Dan gaat het z'n doel voorbij denk ik, dan moet de prijs serieus omhoog.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Net als met PS3: modellen met meer HDD grootte verkopen
Best wel opmerkelijk,heel wat mini media-apparaten hebben gewoon een MicroSD-slot(o.a Android tv sticks/mini pc)en zijn niet echt duur.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan gaat het z'n doel voorbij denk ik, dan moet de prijs serieus omhoog.
SD-slot zit er ook niet in:
[ afbeelding ]
USB, 2 port hub = winquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan gaat het z'n doel voorbij denk ik, dan moet de prijs serieus omhoog.
SD-slot zit er ook niet in:
[ afbeelding ]
De Pi heeft er 1 omdat er geen gewone flash chip op aanwezig is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Best wel opmerkelijk,heel wat mini media-apparaten hebben gewoon een MicroSD-slot(o.a Android tv sticks/mini pc)en zijn niet echt duur.
Raspberry Pi heeft zelfs een SD-slot!Kan niet zo zien of OUYA 1tje heeft
Kan kloppenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
USB, 2 port hub = win! Zit toch aan de achterkant dus je ziet er niet veel aan. De micro SD is inderdaad wel jammer.
[..]
De Pi heeft er 1 omdat er geen gewone flash chip op aanwezig is.
Ik weet niet of dat zo fijn gaat werken voor het installeren van apps/games.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef RobertNL het volgende:
USB, 2 port hub = win! Zit toch aan de achterkant dus je ziet er niet veel aan. De micro SD is inderdaad wel jammer.
Ziet er mooi (klein) uit!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Aether het volgende:
Dev Consoles are shipping on time!
http://www.ouya.tv/dev-consoles-are-shipping-on-time/
[ afbeelding ]
Hey OUYAs,
Feast your eyes on this…
Our office OUYA – the latest prototype we’ve been putting through the paces every day (and most nights) as we jam toward shipping you our product.
Take a moment to reflect, and then keep reading. We have a lot to fill you in on.
HARDWARE
To the hundreds of developers who backed us through Kickstarter to get their hands on our advance dev consoles: Mark your calendars! On December 28, they leave the factory and should arrive within a couple of days (we’ve heard that Turkey and Russia might take a bit longer). Yes, we are shipping these to you on time, as promised.
[...]
Hier ook gewoon de zelfde naam (als op FOK!).quote:Op maandag 17 december 2012 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook mijn username kunnen kiezen, dezelfde als op andere online gaming netwerken: NotoriousRoy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |