Een Wii vergelijken met een PS3 doe je toch ook niet ;P? Hele andere doelgroep.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Dat sloeg nergens op wat ik zei, maar ik vind wel gewoon dat ik geen OUYA nodig heb om Android games te spelen op een tv scherm, PS3 gaming is zo veel beter.
Ik zou niet weten wat XMBC is, maar een PS3 vergelijken met een Wii is iets anders dan een PS3 vergelijken met een OUYA, aangezien zowel PS3 als Ouya gewoon gamen is op een zelfde soort manier, alleen dan andere games, ander apparaat en een andere werking.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een Wii vergelijken met een PS3 doe je toch ook niet ;P? Hele andere doelgroep.
Daarnaast koopt een groot deel van de mensen hem ook voor de XMBC support!
Open is niet hetzelfde als gratis...quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:13 schreef shiznuts het volgende:
Een open platform met gratis games is dus perfect voor mij.
Maar punt is, dat als ik thuis kom van werken en ik wel ff een kwartiertje een random game wil spelen ofzo, dan kunnen die games wel een beperking hebben, maar daar zit ik toch niet mee? Ik wil geen eindbaas verslaan of nummer 1 ranken. Ik wil ff een kwartiertje m'n gedachten verzetten. Wil ik er meer van zien, kan ik altijd de volle versie gaan halen. Of ik haal een van de vele Android games die wel gewoon gratis zijn. Maar bij de PS2 had ik drie spellen ofzo en gebruikte 'em nooit, dat zie ik bij de OUYA niet gebeuren. Ook vanwege de multimedia-compatibiliteit: 'VEVO, iheartradio, TuneIn, XBMC, Plex, Twitch.tv, and OnLive'.quote:Plus, every game is free — well, free-to-try.Developers can offer a free demo with a full-game upgrade, in-game items or powers, or ask release episodic games. We don’t want you to buy a game unless you love it.
Dit soort situaties krijg je dan inderdaad. Ze zeggen dat games backwards compatible blijven, maar je krijgt sowieso problemen; óf games gaan op de nieuwe Ouya's niet het volledige potentieel van de hardware gebruiken of nieuwe games gaan slecht werken op de oudere Ouya's.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:04 schreef lkb9000 het volgende:
Dan wacht ik wel op de Tegra 4 versie
99% kans dat alle Android apps/games hierop te installeren zijn (desnoods na hacken/root or whatever), alleen kijken hoe controller gaat werken. Je kunt nu ook controllers op Android tablets/telefoons aansluiten die dan touchscreen bediening als het ware overnemen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:06 schreef Apekoek het volgende:
Wil hem wel hebben, maarrrrr kun je hier bijvoorbeeld FIFA 13 voor android smartphones mee spelen? Of moeten het echt apart gemaakte games zijn?
Ja, jammer dat ze dit direct aankondigen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit soort situaties krijg je dan inderdaad. Ze zeggen dat games backwards compatible blijven, maar je krijgt sowieso problemen; óf games gaan op de nieuwe Ouya's niet het volledige potentieel van de hardware gebruiken of nieuwe games gaan slecht werken op de oudere Ouya's.
Plus je krijgt waarschijnlijk een mega-aanbod van 2e-hands Ouya's (iedereen wil weer de nieuwste versie) zodat je die nauwelijks kwijt kunt, en ook nog eens voor zeer lage prijzen; want waarom 2e-hands kopen als je voor $99 een nieuwe kunt kopen?
Dus zegmaar zoals met élk platform?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit soort situaties krijg je dan inderdaad. Ze zeggen dat games backwards compatible blijven, maar je krijgt sowieso problemen; óf games gaan op de nieuwe Ouya's niet het volledige potentieel van de hardware gebruiken of nieuwe games gaan slecht werken op de oudere Ouya's.
Modulaire componenten zaten vanaf aankondiging op kickstarter al in het vizier.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze dit direct aankondigen.
Ouya vind ik mede interessant omdat het Android-fragmentatie vermindert maar dat wordt hier door weer teniet gedaan.
Alleen met andere consoles is dat niet IEDER jaar, maar duurt het vaak minstens 5 jaar voor het apparaat verouderd is...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus zegmaar zoals met élk platform?
Niet echt, na anderhalf jaar is de console technisch verouderd en moeten developers meer moeite doen en kunstgrepen gaan toepassen om het nog mooier/sneller te krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Alleen met andere consoles is dat niet IEDER jaar, maar duurt het vaak minstens 5 jaar voor het apparaat verouderd is...
Dat snap ik, maar bij een console blijven de developers dus wel 5 jaar hun best doen om het te optimaliseren voor die console die iedereen al 5 jaar heeft, terwijl je nu bij de OUYA4 wellicht hebt dat developers die game alleen maar geschikt maken voor de OUYA 4, en dus niet meer speelbaar op de OUYA 1,2 en 3.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet echt, na anderhalf jaar is de console technisch verouderd en moeten developers meer moeite doen en kunstgrepen gaan toepassen om het nog mooier/sneller te krijgen.
Maar nogmaals: het is een modulaire console waar je voor een prikkie weer een jaar meekunt. Always would be, always will be.
Onzin. PC developers, zegmaar mensen die vanuit modding op een PC het vak in rollen zullen denk ik het meeste bijdragen aan Ouya's succes. Geen platform is zo pluriform en in ontwikkeling als de PC, en de meeste AAA games (zegmaar die dingen die NIET naar de Ouya komen) presteren het om niet alleen met het laatste van het laatste te werken maar ook met hardware van 3 jaar oud. Tuurlijk lever je dan iets in, maar dat doe je met consoles die 6 jaar lang dezelfde hardware houden al per definitie. Om het jaar een nieuwe Ouya of voor een paar tientjes een nieuwe chip erin prikken elk jaar, big fucking deal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar bij een console blijven de developers dus wel 5 jaar hun best doen om het te optimaliseren voor die console die iedereen al 5 jaar heeft, terwijl je nu bij de OUYA4 wellicht hebt dat developers die game alleen maar geschikt maken voor de OUYA 4, en dus niet meer speelbaar op de OUYA 1,2 en 3.
Dan krijg je een beetje zo'n situatie als bij de Megadrive en de 32x en/of MegaCD.
Geen OS behalve windows kent zoveel fragmentatie als Android, al die verschillende resoluties en samenstellingen om rekening mee te houden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het voldoet verder prima ook, ik verwacht geen epische games als een Skyrim voor Android vanwege de fragmentatie. Emulators, simpelere games en XBMC zullen het altijd prima blijven doen op Ouya. Die werken ook nog op 2.3 telefoons bijvoorbeeld.
Waarom ben je niet bereid om voor dingen te betalen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:39 schreef shiznuts het volgende:
Verder is het vast makkelijker om de 'open' OUYA ge(soft)mod te krijgen dan een PS3 of XBOX zodat je toch ongelimiteerd alles gratis hebt. Maar goed, dat druist natuurlijk in tegen de filosofie achter deze console.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |