SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2012 16:01:26 ]
Gaat weer spannend worden zie ik...quote:14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
Apart, normaal gesproken is het zo'n welbespraakte jongeman.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat interview met Willems zie ik nu pas trouwens. Mijn godKomt ook niet veel zinnigs uit.
We hebben van Bommel, moet wel goed komen tegen Ajax.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik gok zo'n 3 punten max in dat blok..Waarom niet gewoon eens een normaal verdeelde comp?
Dat dus, slechte zaak bewust zo indelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik gok zo'n 3 punten max in dat blok..Waarom niet gewoon eens een normaal verdeelde comp?
Alsof jullie de enige zijn die daar last van hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Omdat alle clubs/gemeentes zo ongeveer 8390894 struikelblokken inleveren wanneer ze wel en wanneer niet kunnen spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof jullie de enige zijn die daar last van hebben
Voor jou blijkbaar niks.quote:
Praktisch onmogelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als je zo iets ziet als maker van de competitie dan verdeel je het allemaal toch iets gelijker lijkt me.
Lijkt me onmogelijk. Vind het sowieso onzin om rekening te houden met de topclubs en de rest daarbij te negeren, want er is altjid wel een club die een moeilijk programma heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voor jou blijkbaar niks.
Een competitie waar in de laatste 5 wedstrijden 4 allesbepalende topwedstrijden (kunnen) zijn dan is het dus een vernaaide opzet.
Als je zo iets ziet als maker van de competitie dan verdeel je het allemaal toch iets gelijker lijkt me.
Het is anders toch vaak genoeg gelukt vóór de laatste 2 seiozenen.quote:
Dan heb je weer Willem 2 die klaagt dat ze ineens 3x tegen een topclub moeten.. Dan kan je zo wel eeuwig doorgaan, uiteindelijk moet je tegen iedereen ook is het om de 5 wedstijden of gelijk 3 achterelkaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk. Vind het sowieso onzin om rekening te houden met de topclubs en de rest daarbij te negeren, want er is altjid wel een club die een moeilijk programma heeft.
Dat er een zwaarder blok is dan een ander dat lijkt mij ook onvermijdbaar ja, maar dan kan dit nog steeds beter opgezet worden dan deze in het slot van de competitie in te delen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk. Vind het sowieso onzin om rekening te houden met de topclubs en de rest daarbij te negeren, want er is altjid wel een club die een moeilijk programma heeft.
Dat dus idd. Je voorkomt dit gewoon niet. Het is vervelend (al vind ik het altijd wel spannend als het bij mij club gebeurt), maar je doet er niks aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je weer Willem 2 die klaagt dat ze ineens 3x tegen een topclub moeten.. Dan kan je zo wel eeuwig doorgaan, uiteindelijk moet je tegen iedereen ook is het om de 5 wedstijden of gelijk 3 achterelkaar
Puur toeval. Nederland is een regeltjesland.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is anders toch vaak genoeg gelukt vóór de laatste 2 seiozenen.
En bij de meeste gemeentes mag er zelfs niet gespeeld worden als de vrouw van de burgervader ongesteld is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Puur toeval. Nederland is een regeltjesland.
Buiten dat alle clubs een bepaalde voorkeur heeft voor een speeldag/tijd heb je ook nog eens te maken met absolute risicowedstrijden die vaak alleen in daglicht gespeeld mogen worden (want in het donker is het eng ofzo) en dan komen er ook nog een gemeentes bij. Denk bijvoorbeeld aan een Marco Sorbato die in het Gelredome optreedt, een marathon van Rotterdam of welk evenement dan ook. Op dat soort dagen kan er niet gevoetbald worden in die stad.
Ik heb serieus te doen met de planner van de KNVB.
Inderdaad. Met al die schijterige burgemeesters is het een onmogelijke taak om een redelijk programma in elkaar te draaien. Zo speelt Feyenoord geloof ik 9 keer uit in de eerste 11 wedstrijden ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En bij de meeste gemeentes mag er zelfs niet gespeeld worden als de vrouw van de burgervader ongesteld is.
Is een computer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Puur toeval. Nederland is een regeltjesland.
Buiten dat alle clubs een bepaalde voorkeur heeft voor een speeldag/tijd heb je ook nog eens te maken met absolute risicowedstrijden die vaak alleen in daglicht gespeeld mogen worden (want in het donker is het eng ofzo) en dan komen er ook nog een gemeentes bij. Denk bijvoorbeeld aan een Marco Sorbato die in het Gelredome optreedt, een marathon van Rotterdam of welk evenement dan ook. Op dat soort dagen kan er niet gevoetbald worden in die stad.
Ik heb serieus te doen met de planner van de KNVB.
Klopt. En echt elke burgemeester probeert ten alle tijde zichzelf in te dekken en al helemaal als het om voetbal gaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Met al die schijterige burgemeesters is het een onmogelijke taak om een redelijk programma in elkaar te draaien. Zo speelt Feyenoord geloof ik 9 keer uit in de eerste 11 wedstrijden ofzo.
Kan je wel de KNVB de schuld gaan geven, maar het is gewoon de enorme kutjescultuur die in Nederland heerst.
Dan heb ik te doen met degene die alle struikelblokken invoert voordat de computer een programma in elkaar draait.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
En elke PSVer die dat aanhaalt is hypocriet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
LOL
MONGOLEN DIE VINDEN DAT HEERENVEEN ALS LAATSTE WEDSTRIJD TEGEN FEYENOORD DE CLUB PSV BENADEELD HEEFT![]()
![]()
Die wedstrijd hadden we HOE DAN OOK gewonnen.
Niet zeiken, als jullie het hadden gehad in het voordeel zoals Feyenoord hoorde je niemand piepen. DIt gebeurt eenmaal als er veel clubs zijn die meedingen naar een (hoofd)prijsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heel zielig die KNVB ja.
Maar klopt misschien wel dat de haat maar richting de burgemeesters moet gaan. Vraag me nog steeds af waarom we met die voetbalwet zitten..
Stelletje NSB'ers.
Calimero.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:42 schreef Helpmefok het volgende:
LOL de passé partouts bij Ajax waren MINIMAAL 120¤ vriend voor drie wedstrijden. Keer 50.000 supporters == 6 miljoen.
Gedeeld door drie wedstrijden is Sowieso al 2 miljoen. Of er nou gewonnen, gelijk gespeeld of verloren wordt.
Maar ja dat snappen de boeren niet want het stadion zit nooit vol, ze wapperen met witte Zakdoekjes, eisen gratis seizoenskaarten en hebben 3000¤ en schulden. O en hun wijf verloren.
En natuurlijk.... GEEN CLKOMEND SEIZOEN WEER NIET
Flikker ff op man mongool. Zolang PSV geen topwedstrijden wint mag ik zoiets zeggen zonder Calimero genoemd te worden lijkt me..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Calimero.
Waarom 3 punten?
Iedereen moet tegen elkaar. PSV moet niet mauwen om het competitieprogramma, de tegenstanders hebben dezelfde opponenten.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
LOL
MONGOLEN DIE VINDEN DAT HEERENVEEN ALS LAATSTE WEDSTRIJD TEGEN FEYENOORD DE CLUB PSV BENADEELD HEEFT![]()
![]()
Die wedstrijd hadden we HOE DAN OOK gewonnen.
Hoi DAMquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Flikker ff op man mongool. Zolang PSV geen topwedstrijden wint mag ik zoiets zeggen zonder Calimero genoemd te worden lijkt me..
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boehoe, huiler. Lig je nog steeds in een hoekje van de resultaten van afgelopen seizoen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Flikker ff op man mongool. Zolang PSV geen topwedstrijden wint mag ik zoiets zeggen zonder Calimero genoemd te worden lijkt me..
RikElfrink #PSV heeft onlangs een bod van vele miljoenen op een speler afgewezen. Zo meer op ed.nlquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Klopt er dat er interesse is in Strootman?
15 a 20 miljoen is zwaar overdreven voor die gozer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
RikElfrink #PSV heeft onlangs een bod van vele miljoenen op een speler afgewezen. Zo meer op ed.nl
Kan hier op slaan..
Valencia had iniedergeval interesse in hem ja.
Hoeveel vroeg PSV? Weet je dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
RikElfrink #PSV heeft onlangs een bod van vele miljoenen op een speler afgewezen. Zo meer op ed.nl
Kan hier op slaan..
Valencia had iniedergeval interesse in hem ja.
Zolang ik me geld aan spelers uitgeef die totaal geen inzet tonen mag ik huilen zolang ik wil. Ga jij maar lekker handtekeningetjes jagen op je psv petje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoe, huiler. Lig je nog steeds in een hoekje van afgelopen seizoen?
Ik spreek je zondag tegen Genkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zolang ik me geld aan spelers uitgeef die totaal geen inzet tonen mag ik huilen zolang ik wil. Ga jij maar lekker handtekeningetjes jagen op je psv petje.
Niet zeiken jij. Blijf achter je klup staan gefrustreerde lampquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zolang ik me geld aan spelers uitgeef die totaal geen inzet tonen mag ik huilen zolang ik wil. Ga jij maar lekker handtekeningetjes jagen op je psv petje.
Volgens was er nog niet echt over prijzen gepraat. Maar lijkt me dat ze het misschien wel over 10+ hebben gehad.quote:
Wat jood zegt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zeiken jij. Blijf achter je klup staan gefrustreerde lamp
Ik ben die op dat lege stoeltje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik spreek je zondag tegen Genk
Hoe kan ik je herkennen?
Mister Hollowquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben die op dat lege stoeltje.
Ik lig nog thuis in een hoekje.
Ik zou wel willen ruilen hoor. 1 werkdag 90 minuten vlammen, dan 4 dagen rusten en dan weer 90 minuten vlammen voor 1.000.000 PJquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef DuTank het volgende:
Alsof het wat uitmaakt als je 4/5 zware wedstrijden op rij hebtZit godverdomme minimaal 4 dagen tussen. Zelfs ik ben dan hersteld van een beetje rennen over een grasveldje.
Juist, achter me club zal ik altijd blijven staan. Ben ook naar elke wedstrijd blijven gaan, maar als ik eens wat negatiefs over de speler zeg heb ik daar alle recht toe..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zeiken jij. Blijf achter je klup staan gefrustreerde lamp
Oh je bedoelt met geld uitgeven aan PSV ws. je EL abonnement? Ga in jezelf krassen frustie. Mensen zoals jij kunnen ze bij PSV missen als dikke stront. Negatieve kutboer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben die op dat lege stoeltje.
Ik lig nog thuis in een hoekje.
Haha ik zeg eens wat negatiefs en meneer vind zichzelf de ultieme supporterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh je bedoelt met geld uitgeven aan PSV ws. je EL abonnement? Ga in jezelf krassen frustie. Mensen zoals jij kunnen ze bij PSV missen als dikke stront. Negatieve kutboer.
Als je een speler niet weg wilt doen en een club informeert naar een prijs, dan kom je toch met een veel te hoog bedrag? Ben jij nou echt zo kankerdom ja?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
15 - 20 miljoen voor zo'n middelmatige speler? Waar gaan we heen joh met de voetballerij.
Slim van Valencia dat ze er niet op hebben gereageerd.
Potentie zit er weldegelijk in. Hoe mag het alleen nog even gaan waarmaken..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
15 - 20 miljoen voor zo'n middelmatige speler? Waar gaan we heen joh met de voetballerij.
Slim van Valencia dat ze er niet op hebben gereageerd.
Ohnee, ik vind mezelf niet de ultieme supporter, allesbehalve. Maar ik jankquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha ik zeg eens wat negatiefs en meneer vind zichzelf de ultieme supporter![]()
Ga maar bij mama klagen.
je klinkt als een jood man, doe normaal, een beetje verstandelijk persoon kan toch niet positief zijn over vorig seizoen, de inzet van de spelers, etcquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh je bedoelt met geld uitgeven aan PSV ws. je EL abonnement? Ga in jezelf krassen frustie. Mensen zoals jij kunnen ze bij PSV missen als dikke stront. Negatieve kutboer.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je een speler niet weg wilt doen en een club informeert naar een prijs, dan kom je toch met een veel te hoog bedrag? Ben jij nou echt zo kankerdom ja?
Blij dat je weer terug bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]alsof Strootman een 'onmisbare waarde' is bij PSV.
Vanaf 7 miljoen moet je die gast METEEN van de hand doen. O NEE WACHT, Brands heeft een onrealistisch hoog transferbedrag voor een Spartaantje betaalt en verwacht nu ook de absolute top qua transferbedrag, voor een gozer die er minder van bakt dan f-u-c-k-i-n-g Anita!
Die man maakt PSV h-e-l-e-m-a-a-l kapot![]()
Ik ben ZO blij met Brands bij PSV
Verstandelijk? Whut?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
je klinkt als een jood man, doe normaal, een beetje verstandelijk persoon kan toch niet positief zijn over vorig seizoen, de inzet van de spelers, etc
een echte supporter gaat er niet uren over zeiken. Blijf achter je club staan of het nou positief of slecht gaat. Neem een voorbeeld aan andere clubs. Jullie zitten constant je reet er over leeg te maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
je klinkt als een jood man, doe normaal, een beetje verstandelijk persoon kan toch niet positief zijn over vorig seizoen, de inzet van de spelers, etc
Jij bent meer voor het "We wordeuh kampioeneuh BOERUH BOERUH" brallen en wederom geen CL pakken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verstandelijk? Whut?
Maar goed, waar lees je dat ik positief ben over vorig seizoen. Geef alleen aan dat mensen die janken en nu al calimerogedrag vertonen van 'we worden toch geen kampioen, want we hebben een moeilijk blokje, boehoehoe' niet op de tribune bij PSV thuis horen. Negativiteit hebben we weinig aan hè?
Straks denken ze nog dat ik voor Ajax ben, maar ben het voor de variatie eens met je eensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een echte supporter gaat er niet uren over zeiken. Blijf achter je club staan of het nou positief of slecht gaat. Neem een voorbeeld aan andere clubs. Jullie zitten constant je reet er over leeg te maken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat ik voor Ajax ben, maar ben het voor de variatie eens met je eens
Stond in 't AD.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Amrabat boos is op PSV?
Nieuwe trainer, nieuwe spelers, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent meer voor het "We wordeuh kampioeneuh BOERUH BOERUH" brallen en wederom geen CL pakken?
Face it. PSV is kansloos voor de titel zolang Brands zit op de positie van TD en met miljoenen smijt alsof hij een wijf alle hoeken van de kamer laat zien
Bullshit. Kritisch mag je best zijn. Of heb jij Ajacieden zien juichen vanaf het begin tot februari van vorig seizoen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een echte supporter gaat er niet uren over zeiken. Blijf achter je club staan of het nou positief of slecht gaat. Neem een voorbeeld aan andere clubs. Jullie zitten constant je reet er over leeg te maken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohnee, ik vind mezelf niet de ultieme supporter, allesbehalve. Maar ik jank hier niet op een internetforum dat resultaten uit het verleden ook een garantie zijn voor de toekomst. Dat doen negatievelingen zoals jij wel. En daarom ben je een calimero. Zeikwijf.
Ik heb al héél vaak uitgelegd waarom er parallelen te trekken zijn tussen Feijenoord 4, 5 jaar geleden en PSV nu. En daarin zijn de heren Bosz en Brands héél erg vergelijkbaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nieuwe trainer, nieuwe spelers, nieuwe kansen.
En de rest van je post is onzin en getroll.
Kritisch is iets anders als nu al vaststellen dat PSV maar 3 punten haalt uit een blokje van 5 wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bullshit. Kritisch mag je best zijn. Of heb jij Ajacieden zien juichen vanaf het begin tot februari van vorig seizoen?
Jij bent echt een enorme baasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Oke..
Je hebt helemaal gelijk. Dat opportunistische gelul dat is pas om ziek van te worden. Blijf gewoon realistisch.
Ik heb in mijn hele 13 seizoenskaartjaren 1x gefloten. Twente thuis dit seizoen. Ik ben blijven zitten wat 3/4 vh stadion niet deed. Om vervolgens naar Breda te gaan om daar afgeslacht te worden.
Als ik daar eens iets over zeg heb ik daar recht toe. En hoeft niet een of andere debiel mij Calimero te gaan noemen.
Ik heb nergens gezegd dat PSV geen kampioen wordt. Ik heb alle vertrouwen in vBommel en Advocaat.
Ik heb zelf heel veel vertrouwen in komend seizoen.
Maar zoals ik al zeg, nav de instelling van sommige spelers afgelopen seizoenen die er nu nog steeds tussen zitten, en ik zie zo'n blok wedstrijden, dan moet ik nog maar eerst zien dat we daar er 1 van gaan winnen.
Ik zal er allemaal bij zijn, maar ik steun de club, niet die spelers.
Maar als jij lekker alleen maar positief wil praten over PSV, ga je gang. Als je niet tegen kritiek kan, dan zoek je het viva forum maar op.
True, true.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kritisch is iets anders als nu al vaststellen dat PSV maar 3 punten haalt uit een blokje van 5 wedstrijden.
Ik stelde niks vast. Ik was gewoon even negatief. Dat betekent ook niet meteen dat ik dat serieus verwacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kritisch is iets anders als nu al vaststellen dat PSV maar 3 punten haalt uit een blokje van 5 wedstrijden.
Oh, maar je hoort mij ook niet dat ik al die transfers goedkeur wat Brands heeft gedaan hoor. En ja, ik zie die parallelen ook hoor, maar ik heb vertrouwen in zowel Sanders als Brands.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb al héél vaak uitgelegd waarom er parallelen te trekken zijn tussen Feijenoord 4, 5 jaar geleden en PSV nu. En daarin zijn de heren Bosz en Brands héél erg vergelijkbaar
Geen trolling dus, maar gewoon een TD die een club tot een zinkend schip omtovert.
Maar jij ziet niet dat - vooral in de verdediging en gedeeltelijk op de rechterflank van het middenveld - de selectie van PSV zwaar onder de maat is om 'zomaar' te kunnen rekenen op een beter seizeon dan vorig jaar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh, maar je hoort mij ook niet dat ik al die transfers goedkeur wat Brands heeft gedaan hoor. En ja, ik zie die parallelen ook hoor, maar ik heb vertrouwen in zowel Sanders als Brands.
Dat wil niet zeggen dat ik nu al op internet een maand VOOR het seizoen bij voorbaat moet brallen dat het toch niks gaat worden, want vorig jaar was ook klote. Vorig jaar hadden we die lispelaar voor de groep die geem ballen had en spelers verkeerd gebruikte. Ik geef Dickie het voordeel en hoop dat hij wel rendement haalt uit jongens als Wijnaldum, Lens etc.
Het punt is, jullie hebben beiden een punt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verstandelijk? Whut?
Maar goed, waar lees je dat ik positief ben over vorig seizoen. Geef alleen aan dat mensen die janken en nu al calimerogedrag vertonen van 'we worden toch geen kampioen, want we hebben een moeilijk blokje, boehoehoe' niet op de tribune bij PSV thuis horen. Negativiteit hebben we weinig aan hè?
Achja hij vertrok ook niet bepaald goed + hij heeft vast een miljoen contract. Betaald hij maar uit eigen zak..quote:
Daarom heeft PSV ook Sandersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb al héél vaak uitgelegd waarom er parallelen te trekken zijn tussen Feijenoord 4, 5 jaar geleden en PSV nu. En daarin zijn de heren Bosz en Brands héél erg vergelijkbaar
Geen trolling dus, maar gewoon een TD die een club tot een zinkend schip omtovert.
Ben ik het dan weer niet mee eens. Maar dat komt misschien omdat alles beter is dan na jaren Reker als TDquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoek maar eens op wat Sanders gedaan heeft. Die man zorgt tenminste voor inkomsten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want die heeft erg veel goed gedaan so far?
Jazeker, iets waar je dagelijks nog druk om maaktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want die heeft erg veel goed gedaan so far?
.. Je zult me moeten helpenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker, iets waar je dagelijks nog druk om maakt
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben ik het dan weer niet mee eens. Maar dat komt misschien omdat alles beter is dan na jaren Reker als TD
[..]
Zoek maar eens op wat Sanders gedaan heeft. Die man zorgt tenminste voor inkomsten.![]()
Daar maak ik me niet druk om hoor, heeft jullie veel opgeleverd tot nu toequote:
Valt wel mee, PSV koopt alleen als ze verkopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet druk om hoor, heeft jullie veel opgeleverd tot nu toe. De club is dalijk nóg faillieter, dankzij ultiem breintje Brands.
Helemaal nie want PSV gaat goffedomme gewoon de seizoenskaarten doorschrijven, dan beuren ze het geld maar niet, maar we worde wel kampjoen en hale gewoon Sjempions Liekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet druk om hoor, heeft jullie veel opgeleverd tot nu toe. De club is dalijk nóg faillieter, dankzij ultiem breintje Brands.
Het moraal van je verhaal is?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Helemaal nie want PSV gaat goffedomme gewoon de seizoenskaarten doorschrijven, dan beuren ze het geld maar niet, maar we worde wel kampjoen en hale gewoon Sjempions Liek
Toivonen en die Engelaar gaan vast snel verkocht worden na zo'n goed seizoenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, PSV koopt alleen als ze verkopen.
Maher of wie dan ook zal alleen gehaald worden als Barbie of Engelaar weggaat...
PSV moet die grond toch weer langzaam terug kopen? Of in ieder geval de lening terug betalen aan de gemeente...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, PSV koopt alleen als ze verkopen.
Maher of wie dan ook zal alleen gehaald worden als Barbie of Engelaar weggaat...
Engelaar weet ik niet, maar Toivonen is wel topscorer als het gaat om aanvallende middenvelders.. Dus daar pakt PSV wel wat miljoen voorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toivonen en die Engelaar gaan vast snel verkocht worden na zo'n goed seizoen
Ja. Maar dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV moet die grond toch weer langzaam terug kopen? Of in ieder geval de lening terug betalen aan de gemeente...
Dan heb ik dat zeker gemist. Leg maar eens uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die kant zie ik ze wel op gaan,quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nlquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan heb ik dat zeker gemist. Leg maar eens uit.
Dan moet er wel interesse zijn van clubs waar hij ook naar toe wil gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Engelaar weet ik niet, maar Toivonen is wel topscorer als het gaat om aanvallende middenvelders.. Dus daar pakt PSV wel wat miljoen voor
Daar hebben we dan ook weer zo'n 40 jaar de tijd voor volgens mijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV moet die grond toch weer langzaam terug kopen? Of in ieder geval de lening terug betalen aan de gemeente...
Moet je even afwachten hoeveel geld er nog over is als PSV de komende 2 a 3 seizoenen geen CL haalt. Ik denk niet zoveel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zijn er nou serieus mensen die denken dat PSV aan de rand van de afgrond staat? Bwoehaha.
Nog wel ja. Zou wat zijn als dat na die 48 miljoen nog steeds niet zo was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
PSV is financieel kern gezond. Begroting is sluitend en kapitaal op het veld. Uitstekend.
Dus inderdaad getroll.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl
Ik ga het echt niet nog een keer op een boterham bamkwakken voor jullie.
Normale mensen zeggen: niet te koop.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je een speler niet weg wilt doen en een club informeert naar een prijs, dan kom je toch met een veel te hoog bedrag? Ben jij nou echt zo kankerdom ja?
20.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar hebben we dan ook weer zo'n 40 jaar de tijd voor volgens mij![]()
Dankzij held Tiny!
GOFFETOMMEquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat hij 3000 euro heb, schulden en zen wijf verloren. Is dit televisie? Laat maar.
Dus minstens 1.5 miljoen per jaar?quote:
Nou. Mooi toch.quote:
Klopt. Brands heeft het ook gezegd. Halen we komend seizoen(of volgend) geen CL seizoen, dan zitten we heel zwaar in de shit. (Lees: Feyenoord shit).quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je even afwachten hoeveel geld er nog over is als PSV de komende 2 a 3 seizoenen geen CL haalt. Ik denk niet zoveel.
Idd, slim beleid gewoon talenten kopen, geen oudjes meer.. 1 of 2 oudjes is genoegquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
PSV is financieel kern gezond. Begroting is sluitend en kapitaal op het veld. Uitstekend.
"Kapitaal op het veld".quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ook goed. Nog steeds mooi termijntje.quote:
Vooral het beleid met betrekking tot jullie verdediging is al jaren geweldigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, slim beleid gewoon talenten kopen, geen oudjes meer.. 1 of 2 oudjes is genoeg
Dat heeft hij helemaal niet gezegd. Hij heeft alleen gezegd dat er dan verder bezuinigd moet worden. En dat is gewoon logisch. Als Ajax 3 jaar geen CL haalt, moeten ze ook bezuinigen. Het verschil is dat Ajax de CL eens in de drie jaar begroot en PSV niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Brands heeft het ook gezegd. Halen we komend seizoen(of volgend) geen CL seizoen, dan zitten we heel zwaar in de shit. (Lees: Feyenoord shit).
Slim beleid wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Brands heeft het ook gezegd. Halen we komend seizoen(of volgend) geen CL seizoen, dan zitten we heel zwaar in de shit. (Lees: Feyenoord shit).
2.4 miljoen per jaar, incl. rente.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
GOFFETOMME
[..]
Dus minstens 1.5 miljoen per jaar?En dan nog rente.
Talenten voor een te hoge prijs kopen is ook niet super goed beleid. Sowieso moeten ze beter worden en het is nog maar de vraag of ze winst maken op de spelers.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, slim beleid gewoon talenten kopen, geen oudjes meer.. 1 of 2 oudjes is genoeg
Kom maar met de link. Het hele gemeente verhaal is er geweest om in ieder geval (ZONDER CL) te overleven en geen verlies te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet gezegd. Hij heeft alleen gezegd dat er dan verder bezuinigd moet worden. En dat is gewoon logisch. Als Ajax 3 jaar geen CL haalt, moeten ze ook bezuinigen. Het verschil is dat Ajax de CL eens in de drie jaar begroot en PSV niet.
Weet jij hoe de grondprijs in het Centrum van Eindhoven zich gaat ontwikkelen? Nee? Houd je kop dan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
2.4 miljoen per jaar, incl. rente.
De gemeente verliest er uiteindelijk op bij een verwachte inflatie van MAAR 2% (:')!) Echt wat een kankeronzin. En het dan geen staatssteun durven noemen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet gezegd. Hij heeft alleen gezegd dat er dan verder bezuinigd moet worden. En dat is gewoon logisch. Als Ajax 3 jaar geen CL haalt, moeten ze ook bezuinigen. Het verschil is dat Ajax de CL eens in de drie jaar begroot en PSV niet.
Brands had het idd handger moeten aanpakken.. Maar elke speler behalve Wijnaldum zal met flinke winst worden verkocht mits alle contracten goed zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Talenten voor een te hoge prijs kopen is ook niet super goed beleid. Sowieso moeten ze beter worden en het is nog maar de vraag of ze winst maken op de spelers.
Dus, ja het is al beter beleid. Maar nee, het is nog steeds geen waterdicht beleid.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Dit is TE mooi gewoon
Kijk, dat is inhoud. Daar houden we van.quote:
Goede manier van discussiëren ditquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Weet jij hoe de grondprijs in het Centrum van Eindhoven zich gaat ontwikkelen? Nee? Houd je kop dan.
Matavz zie ik tot nu toe ook niet veel opleveren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands had het idd handger moeten aanpakken.. Maar elke speler behalve Wijnaldum zal met flinke winst worden verkocht mits alle contracten goed zijn
Ga zelf ff zoeken. Staat vast nog wel ergens op PN.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kom maar met de link. Het hele gemeente verhaal is er geweest om in ieder geval (ZONDER CL) te overleven en geen verlies te hebben.
Tja met leugenaars of mensen die de feiten niet kennen kán dan ook niet gediscussiërd worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat is inhoud. Daar houden we van.
Heb mijn niveau moeten bijstellen toen ik hier kwam posten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat is inhoud. Daar houden we van.
En toch kan Matavz nu nog voor 6-7 mil verkocht worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Matavz zie ik tot nu toe ook niet veel opleveren.
quote:PSV gokte volledig op de Champions League
ANP/Redactie − 25/05/11, 16:04
Dankzij een injectie van maar liefst 75 miljoen euro is PSV voorlopig uit de financiële zorgen. De gemeente Eindhoven (48 miljoen euro), hoofdsponsor Philips (20 miljoen euro) en een groep investeerders willen de club financieel tegemoetkomen.
Daardoor behoren liquiditeitsproblemen tot het verleden en kan de club overleven.
Directeur Tiny Sanders mag zichzelf op de borst kloppen dat hij in tijden van economische crisis zo veel geld heeft losgekregen. De voormalige topman van zuivelconern Campina zal zich sinds zijn aantreden vorig jaar hebben afgevraagd hoe PSV het zo ver heeft laten komen.
Het antwoord is simpel. De financiële huishouding van PSV was volledig afgestemd op de inkomsten van de lucratieve Champions League. Dat is vervelend, nu de vereniging uit de voormalige voetbalhoofdstad van Nederland na de zomer voor de derde keer op rij op het hoogste Europese podium ontbreekt.
Nog maar zes jaar geleden reikte PSV aan de hand van Guus Hiddink tot de halve finale van de Champions League. De gewaardeerde coach beschikte over spelers als Mark van Bommel, Philip Cocu, André Ooijer, Jefferson Farfan, Alex, Gomes en Park Ji-sung.
Hij mocht van de populaire voorzitter Harry van Raaij dan ook meer geld uitgeven dan eigenlijk voorhanden was. De nieuwe preses Rob Westerhof en zijn latere opvolger Frits Schuiteman kregen de zware taak om PSV weer gezond te maken.
Dat lukte uiteindelijk in 2008, omdat de formatie uit Eindhoven drie keer op rij een monopolie kreeg op de gelden van de Champions League. PSV kreeg drie keer een financiële impuls van 15 miljoen euro, omdat het geen inkomsten uit bijvoorbeeld tv-inkomsten hoefde te delen met andere Nederlandse deelnemers.
Alleen daarom schreef PSV even zwarte cijfers. Nu de club komend jaar voor de derde keer op rij ontbreekt in de Champions League, waren de problemen bijna niet te overzien. Directeur Sanders rekende uit dat de nummer drie van de laatste editie van de eredivisie op deze manier jaarlijks 20 miljoen euro tekortkwam. De uitgaven waren 70 miljoen euro, de inkomsten slechts 50 miljoen.
PSV is er niet in geslaagd om dat bedrag te compenseren met transferinkomsten. Sterspelers als Mark van Bommel en Ibrahim Afellay vertrokken voor niets of een schijntje. Daardoor dreigde er voor komend seizoen een negatief eigen vermogen. Om nieuwe problemen te voorkomen wil de gemeente Eindhoven alleen helpen, als PSV mogelijke inkomsten uit de Champions League structureel uit de begroting haalt.
De noodlijdende club stemde daarmee in, waarna Eindhoven besloot de grond onder het Philips-Stadion en van het trainingscomplex De Herdgang voor 48,4 miljoen euro te kopen. In ruil daarvoor moet PSV jaarlijks 2,4 miljoen euro voor het gebruik van het onroerend goed betalen. Als de gemeenteraad van Eindhoven akkoord gaat met het plan, willen sponsor Philips (20 miljoen) en enkele investeerders de club geld lenen.
Mochten de Brabantse politici anders besluiten, dan heeft de vereniging echt gegokt en verloren.
6 tot 7 moet wel lukken, tenzij Narsingh Matavz een beetje helptquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ohja? bron?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En toch kan Matavz nu nog voor 6-7 mil verkocht worden.
Mertens bijv. wel dan? Daar is 6 miljoen voor neergelegd en de clubs waar ik hem zie eindigen zie ik niet zo snel 10 miljoen + betalen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, dat topic gaat over het gemeente-geld, daar is nu alles wel over gezegd, maar je kan wel een topic openen met een stelling mbt het beleid van Brands. Ben je hier van die discussie af.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:44 schreef Doublepain het volgende:
Beter gaan we hier verder, topic is daar bijna dood
PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
Na zin een niet meer gelezen..quote:
Gokte inderdaad.quote:
En weer lieg je.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=149352
Ajax heeft 3x per 5 jaar CL begroot. PSV heeft sinds vorig jaar geen CL meer begroot.
Waarom begin je nu over Ajax dan? Daar is dit topic voor AFC AJAX #1807:Overmars is de baasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=149352
Ajax heeft 3x per 5 jaar CL begroot. PSV heeft sinds vorig jaar geen CL meer begroot.
Jawel, die heeft de statistieken nog wel om wat geld op te leveren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mertens bijv. wel dan? Daar is 6 miljoen voor neergelegd en de clubs waar ik hem zie eindigen zie ik niet zo snel 10 miljoen + betalen.
20+ goals en 10 assistsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mertens bijv. wel dan? Daar is 6 miljoen voor neergelegd en de clubs waar ik hem zie eindigen zie ik niet zo snel 10 miljoen + betalen.
Als je daar blijft, hoef je je daar ook geen zorgen over te maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom begin je nu over Ajax dan? Daar is dit topic voor AFC AJAX #1807:Overmars is de baas
Kraam niet van dit soort onzin uit aub.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je daar blijft, hoef je je daar ook geen zorgen over te maken.
Wat jij wil, droeftoeter. Maar goed, toevallig heb ik inzage in de afspraken die de gemeente met PSV heeft gemaakt.quote:
Maar even serieus: PSV begroot op ELK jaar EL (dat is dus VIER miljoen mislopen per jaar dat je NIET in de EL weet te komen) en ééns per dríé jaar CL.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zorgen maken over wat? Als jij daarover daar wil discussiëren moet je vooral langs komen, het maakt mij geen ene fuck uit hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
5 jaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:
Wat zijn de contracten voor de spelers?
Vooral die van Wijnaldum, Mertens en Strootman ben ik benieuwd naar.
4,5,5 jaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:
Heeft iedereen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat jij wil, droeftoeter. Maar goed, toevallig heb ik inzage in de afspraken die de gemeente met PSV heeft gemaakt.
Wijnaldum Contract tot 1 juli 2015quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat jij wil, droeftoeter. Maar goed, toevallig heb ik inzage in de afspraken die de gemeente met PSV heeft gemaakt.
Dat is niet waar. Dat van die EL klopt mogelijk, maar PSV begroot GEEN CL. Simpelweg omdat dat niet mag van de gemeenteraad en die de begroting controleert.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus: PSV begroot op ELK jaar EL (dat is dus VIER miljoen mislopen per jaar dat je NIET in de EL weet te komen) en ééns per dríé jaar CL.. Leer de feiten over je eigen club kennen.
Begroot niet meer op C, maar als ze die binnen drie jaar niet halen, dan kunnen ze niet alle miljoenen van verkopen gebruiken voor spelers in te kopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus: PSV begroot op ELK jaar EL (dat is dus VIER miljoen mislopen per jaar dat je NIET in de EL weet te komen) en ééns per dríé jaar CL.. Leer de feiten over je eigen club kennen.
BRONquote:PSV raakte door het missen van Champions League-inkomsten en succesvolle transfers de afgelopen jaren in geldnood. De situatie werd zo ernstig dat terugbetaling van schulden mogelijk in gevaar zou komen. Directeur Tiny Sanders besloot daarop tot een mega-reorganisatie. De kosten moeten met tien miljoen euro omlaag en de sponsorinkomsten vijf miljoen euro omhoog. Bovendien begroot PSV eens per drie jaar Champions League-inkomsten.
Dat is toch geen bewijs man. In de afspraken met de gemeente staat dat het niet mag en in de feitelijke begrotingen is het ook NIET opgenomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
PSV BEGROOT WEL OP CL
[..]
BRON
Ga eens jullie eigen huiskrant lezen jongens
Zoek dan ook artikelen op die wat relevanter zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
PSV BEGROOT WEL OP CL
[..]
BRON
Dit is een bericht van voor de gemeente steun?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
PSV BEGROOT WEL OP CL
[..]
BRON
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is toch geen bewijs man. In de afspraken met de gemeente staat dat het niet mag en in de feitelijke begrotingen is het ook NIET opgenomen.
Val jij even door de mand!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
PSV BEGROOT WEL OP CL
[..]
BRON
Jij gelooft alles wat in de krant staat. Ach je lult maar. Ik zie de begrotingen jaarlijks.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
NIEUWS: HUISKRANT PSV BASEERT ZICH OP BRONNEN PSV: HOPPAHOPPA ZEGT 'GEEN BEWIJS'
quote:
BRON: EINDHOVENS DAGBLADquote:Sanders: nieuwe ingrepen PSV bij missen Champions League
TIny Sanders, directeur van PSV. Foto D. van Dam/GPD
EINDHOVEN - Slaagt PSV er de komende jaren niet in de Champions League te halen, dan zal algemeen directeur Tiny Sanders opnieuw ingrijpen in de organisatie. Dat meldde hij vrijdag tijdens de nieuwjaarsreceptie van de club. Aanvullende maatregelen zijn volgens hem nodig op het moment dat het geld uit de miljoenencompetitie van de UEFA niet bij PSV binnenkomt.
Sanders deelde complimenten uit aan de spelersgroep en is content met de ombuigingen die binnen PSV al gerealiseerd zijn
Moet je nagaan na zo'n seizoenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV wees miljoenenbod op Matavz af
vrijdag 13 juli 2012 | 17:50 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 13 juli 2012 | 17:51
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
EINDHOVEN - PSV heeft onlangs een miljoenenbod op spits Tim Matavz afgewezen. Volgens de zaakwaarnemer van de speler gaat het in ieder geval om een bedrag van meer dan 7 miljoen euro.
De club zou volgens hem niet meer in de markt zijn omdat er een andere keuze is gemaakt. Namen noemt de agent van Matavz niet. Vorige maand werd Fiorentina in Italiaanse media nadrukkelijk aan Matavz gelinkt. Die club koos onlangs voor het inlijven van Mounir El Hamdaoui, de spits die PSV vorig jaar wilde hebben voordat Matavz werd gekocht. Technisch manager Marcel Brands van PSV spreekt tegen dat Fiorentina heeft geboden, wel was er volgens hem via agenten interesse getoond.
Volgens de zaakwaarnemer van Matavz is er ook een reden voor zijn conditionele achterstand. "Tim is onlangs vader geworden", stelt Henk van Ginkel. "Dat is geen reden om niet te trainen, maar daarbij zijn wat complicaties geweest. Hij had dat misschien beter met de trainer moeten communiceren en dat heb ik ook met hem besproken." Volgens Van Ginkel wil Matavz gewoon bij PSV blijven. "Hij zit er net een jaar. Nu heeft hij een keer in het tweede gespeeld. Nou en? Hij komt gewoon weer terug, met een paar weken haalt hij zijn niveau weer."
Geownt of een grapje is iets anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
jullie worden zelfs geownt door TINY SANDERS ZELF in de NIEUWJAARSbijeenkomst![]()
![]()
![]()
http://universonline.nl/2011/10/17/17569/quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BRON: EINDHOVENS DAGBLAD
PWNT PWNT PWNT PWNT PWNT
Waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV wees miljoenenbod op Matavz af
vrijdag 13 juli 2012 | 17:50 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 13 juli 2012 | 17:51
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
EINDHOVEN - PSV heeft onlangs een miljoenenbod op spits Tim Matavz afgewezen. Volgens de zaakwaarnemer van de speler gaat het in ieder geval om een bedrag van meer dan 7 miljoen euro.
De club zou volgens hem niet meer in de markt zijn omdat er een andere keuze is gemaakt. Namen noemt de agent van Matavz niet. Vorige maand werd Fiorentina in Italiaanse media nadrukkelijk aan Matavz gelinkt. Die club koos onlangs voor het inlijven van Mounir El Hamdaoui, de spits die PSV vorig jaar wilde hebben voordat Matavz werd gekocht. Technisch manager Marcel Brands van PSV spreekt tegen dat Fiorentina heeft geboden, wel was er volgens hem via agenten interesse getoond.
Volgens de zaakwaarnemer van Matavz is er ook een reden voor zijn conditionele achterstand. "Tim is onlangs vader geworden", stelt Henk van Ginkel. "Dat is geen reden om niet te trainen, maar daarbij zijn wat complicaties geweest. Hij had dat misschien beter met de trainer moeten communiceren en dat heb ik ook met hem besproken." Volgens Van Ginkel wil Matavz gewoon bij PSV blijven. "Hij zit er net een jaar. Nu heeft hij een keer in het tweede gespeeld. Nou en? Hij komt gewoon weer terug, met een paar weken haalt hij zijn niveau weer."
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BRON: EINDHOVENS DAGBLAD
PWNT PWNT PWNT PWNT PWNT
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zoek dan ook artikelen op die wat relevanter zijn.
http://www.ed.nl/sport/ps(...)Champions-League.ece
Gozer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Begroot niet meer op C, maar als ze die binnen drie jaar niet halen, dan kunnen ze niet alle miljoenen van verkopen gebruiken voor spelers in te kopen.
Bericht is van VOOR de nieuwjaarsreceptie. PWNT.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
http://universonline.nl/2011/10/17/17569/
Eens per drie jaar pepernoot. Komende twee jaar geen CL is doodsteek voor PSVquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Doublepain het volgende:
Weet je wat zo grappig was, PSV hoefde vorig seizoen niet kampioen te worden. Dat zei Tiny zelf, dus hoe de fuck kom je erbij dat PSV ineens wel CL begroot?? Jezus man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X oneindig
Marcel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat in de krant staat. Ach je lult maar. Ik zie de begrotingen jaarlijks.
ed.nlquote:
Oke, doen we deze: http://www.omroepbrabant.(...)weer+kerngezond.aspxquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bericht is van VOOR de nieuwjaarsreceptie. PWNT.
Die kan iedereen inzien autistquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat in de krant staat. Ach je lult maar. Ik zie de begrotingen jaarlijks.
Okéquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens per drie jaar pepernoot. Komende twee jaar geen CL is doodsteek voor PSV
PSV begroot ELK jaar op EL en eens per DRIE jaar op CLquote:
Gozer lees ff dit en reageer dan op met je hersenen:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV begroot ELK jaar op EL en eens per DRIE jaar op CL
Bij het NIET halen van EL heeft PSV een gat van 4 miljoen euro (dus als ze de vEL niet doorkomen)
Bij het NIET halen van CL eens per 3 jaar heeft PSV een gat van maarliefst TWAALF miljoen euro
PSV gaat de afgrond in als een vliegtuig zonder vleugels.
quote:
PSV mag geen CL begroten...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV begroot ELK jaar op EL en eens per DRIE jaar op CL
Bij het NIET halen van EL heeft PSV een gat van 4 miljoen euro (dus als ze de vEL niet doorkomen)
Bij het NIET halen van CL eens per 3 jaar heeft PSV een gat van maarliefst TWAALF miljoen euro
PSV gaat de afgrond in als een vliegtuig zonder vleugels.
Hij heeft het allemaal gelezen, weet dat hij ongelijk heeft maar trollt gewoon verderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer lees ff dit en reageer dan op met je hersenen:
[..]
Je maakt een CRUCIALE denkfout: je gaat er vanuit dat PSV "zomaar" verkopen gaat hebben die het missen van CL (TWAALF (!!!) miljoen) gaan opvangen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer lees ff dit en reageer dan op met je hersenen:
[..]
Nee. Helaas niet.quote:
Sowieso. Dat die gozer hier zo mag blijven trollen is echt ongelooflijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer kom je eens met wat nieuws HMF??
GOFFETOMMEquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sowieso. Dat die gozer hier zo mag blijven trollen is echt ongelooflijk.
En nog steeds mensen die dit gelovenquote:
Kijk die verliezen van CL hebben dan geen effect op begroting. Waarom wil je dat niet snappen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je maakt een CRUCIALE denkfout: je gaat er vanuit dat PSV "zomaar" verkopen gaat hebben die het missen van CL (TWAALF (!!!) miljoen) gaan opvangen.
Dat is ALLES BEHALVE waarschijnlijk. Feijenoord deed dat ooit ook. Hetzelfde afgrondverhaal zien we nu bij PSV gebeuren.
Hij mocht van mij wel weg, maar 20+ goals moet er wel verwacht worden dantwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 18:01:21#PSV wil helemaal niet van #Matavz af en probeert #Narsingh te halen om hem aan het scoren te krijgen. reageer retweet
Interesse was voor dat. Lees artikel ff goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Hij mocht van mij wel weg, maar 20+ goals moet er wel verwacht worden dantwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 18:01:21#PSV wil helemaal niet van #Matavz af en probeert #Narsingh te halen om hem aan het scoren te krijgen. reageer retweet
Maar wat moet Fiorentina met Matavz? Ze hebben El Ham aka doelpuntenmachine al
Ik snap het ook niet. Maar die clubs hebben geld genoeg blijkt altijd maar weer he.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Rik zei dat ze al geboden hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Interesse was voor dat. Lees artikel ff goed.
Nogmaals: de begroting gaat uit van inkomsten uit transfers OF CL. Als die er BEIDE NIET komen zullen aanvullende moeten worden doorgevoerd die de dood van PSV betekenen..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kijk die verliezen van CL hebben dan geen effect op begroting.
quote:Waarom wil je dat niet snappen.
Transfers zijn geen zekerheid.quote:Nu kan je inkopen met met geld dat je elke jaar overhoudt en van transfers.
Daar rijd je een scheve schaats. PSV gaat uit van 1 keer CL per 3 jaar of 12 miljoen inkomsten uit transfers die de inkomsten van CL opvangen. Verder begroot PSV nog steeds elk jaar EL (minimaal 4 miljoen inkomsten door de poulefase wat Feijenoord betreft: bij jullie iets kleinere stadion dus iets van 3.4 miljoen ofzo).quote:Als je geen CL en/of verkoopt dan dan heb je uiteindelijk niets om in te kopen. Begroting blijft dan wel in zwarte cijfers eindigen.
Could have, should have, would have. Zegt niets. Bij Feijenoord moest ook ineens alles voor een appel en een ei want clubs weten dat de andere club om geld verlegen zit.quote:En je kan altijd nog spelers verkopen, want we konden zelfs Maza verkopen voor 3.5 miljoen.
Dit is echt geen leesbaar NEderlands en ik kan hier niets mee.quote:Je maakt op die manier wel nog verlies op de inkoop prijs (denk aan Wijnaldum), maar die aankopen zijn nu ook niet begroot op inkoop prijs. Wat dan de verkoop prijs minder uit maakt.
Ik denk dat ze Matavz eerst wilde hebben en daarna voor ELham zijn gegaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Wtf, hebben die spelers dan totaal geen eigenwaarde?quote:Wil niet dat PSV m'n loopbaan verpest'
Nordin Amrabat hoopt dat PSV bereid is water bij de wijn te doen, zodat de aanvaller van Kayserispor naar Galatasaray kan verkassen. In zijn contract staat dat zijn ex-werkgever recht heeft op twintig procent van de transfersom, maar dat ziet Kayserispor niet zitten en heeft de overgang voorlopig afgeblazen. Ondanks dat technisch manager Marcel Brands te kennen heeft gegeven dat PSV niet van de contractvoorwaarden wil afwijken, hoopt Amrabat op medewerking van zijn oude club.
'Misschien dat ze slechts tien procent van de koopsom kunnen vragen', zegt Amrabat tegenover dagblad Sp!ts. 'Dat helpt wellicht al. Als ik voor zes miljoen euro wordt verkocht, vangt PSV zes ton. Dat is toch mooi voor ze? Ze hebben het bedrag dat ze nu aan mij kunnen verdienen echt nietbegroot, het is een bonus voor PSV. Als ze vasthouden aan twintig procent gaat de deal misschien niet door. Dan is niemand blij. Want dan vangt Kayserispor geen geld, krijgt PSV geen cent en kan ik mijn droomtransfer naar Galatasaray vergeten. Ik wil niet dat PSV mijn loopbaan nu gaat verpesten.'
Indien hij wordt verkocht heeft Amrabat zelf recht op tien procent van de het transferbedrag, maar daar ziet hij inmiddels van af. 'Toen ik hoorde dat er problemen waren rond de verkooppercentages heb ik mijn eigen tien procent gelijk laten vallen. Dat is meer dan een half miljoen euro. Dat is veel geld, maar ik wil zo verschrikkelijk graag deze transfer maken. Als het allemaal niet doorgaat, wil ik nooit meer voor Kayserispor spelen, ook al loopt mijn contract nog drie jaar door. Wat er dan gebeurt? Geen idee. Dan hebben we in ieder geval een groot probleem.'
Het enige waar jij je zogenaamde kennis over PSV op kan baseren zijn nieuwsberichten. Er zijn nergens bronnen die jouw verhaal ondersteunen en er zijn wel bronnen die de verhalen van verder iedereen hier ondersteunen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nog steeds mensen die dit geloven
Ik zal je uitleggen hoe een begroting werkt:
DIT wordt betaald met DAT
<Kosten> worden betaalt met <inkomsten CL> OF <inkomsten transfers>
BOVENSTAANDE 'som' wordt nu bij PSV gehanteerd, ZONDER dat er een ZEKERHEID is van OFWEL CL, OFWEL inkomsten uit transfers van MINIMAAL 12 miljoen voor het jaar waarin 'CL' gehaald moet worden (eens per drie jaar dus)
Met andere woorden: PSV bevindt zich op glad ijs en begroot niet ENKEL met kosten die ZEKER zijn (zoals seizeonskaarten, businessseats, skyboxen, televisiegelden et cetera)
Waarom snappen de imbicieltjes dit niet hierWaarom snappen jullie niet dat inkomsten uit Europees voetbal of transfers alles behalve gegarandeerd zijn?
Wat dat betreft ben ik BIZAR blij met de weg die Feijenoord ingeslagen is, die AL deze vormen van inkomsten als EXTRA'S zien.
Gala is de enige in Turkije die niet corrupt isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Amrabat mag dan lekker ballen bij FC corrupt..
Is wel leuk om te lezen.quote:
Hij haalt door elkaar met Fener.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gala is de enige in Turkije die niet corrupt is
Met daarin uitspraken van Sanders, natuurlijk. Maar dat wordt niet vermeldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Het enige waar jij je zogenaamde kennis over PSV op kan baseren zijn nieuwsberichten.
Uitspraken van de TD ondersteunen mijn verhaal niet? Of Tinietje?quote:Er zijn nergens bronnen die jouw verhaal ondersteunen
Zoals de begroting die bol staat van de 'als dit dan dat', waarbij de eerste als een enorme premisse is (wie zegt dat PSV transfers pakt, wie zegt dat PSV EL pakt?)quote:en er zijn wel bronnen die de verhalen van verder iedereen hier ondersteunen.
Verlaag me tot het niveau hier. 300 euro. Schulden. En me wijf verloren. Gratis seizoenskaarten voor iedereen!quote:Bovendien zet het je argument bijzonder weinig kracht bij als je mensen uit gaat schelden, waarbij je dan ook nog eens het scheldwoord verkeerd spelt...
Klopt, maar wij hij nu speelt welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gala is de enige in Turkije die niet corrupt is
Hey luister eens naar GGMM!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met daarin uitspraken van Sanders, natuurlijk. Maar dat wordt niet vermeld
[..]
Uitspraken van de TD ondersteunen mijn verhaal niet? Of Tinietje?
[..]
Zoals de begroting die bol staat van de 'als dit dan dat', waarbij de eerste als een enorme premisse is (wie zegt dat PSV transfers pakt, wie zegt dat PSV EL pakt?)
Ja goede bronZo'n begroting verneukte Feijenoord ook compleet. De waarheid is bitter vriend
[..]
Verlaag me tot het niveau hier. 300 euro. Schulden. En me wijf verloren. Gratis seizoenskaarten voor iedereen!
Leuk geweest nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoals de begroting die bol staat van de 'als dit dan dat', waarbij de eerste als een enorme premisse is (wie zegt dat PSV transfers pakt, wie zegt dat PSV EL pakt?)
Ja goede bronZo'n begroting verneukte Feijenoord ook compleet. De waarheid is bitter vriend
[..]
Verlaag me tot het niveau hier. 300 euro. Schulden. En me wijf verloren. Gratis seizoenskaarten voor iedereen!
Dat maakt niet uit, als hij maar voor +8 weggaatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt + Amrabat kan d'r ook geen klote van
Hoax! Jij een wijf gehad?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hopelijk krijgt psv "gewoon" zijn percentagequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als hij maar voor +8 weggaat
+ 8 ??????quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als hij maar voor +8 weggaat
Dat doet GGMM nooitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:15 schreef SjaakBauer het volgende:
GGMM loopt nu wel streng te zijn, maar stiekem geniet hij er keihard van
Neh, nu niet meer. Dit is al de 1000ste keer dat het besproken wordt. Is nu wel leuk geweest.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:15 schreef SjaakBauer het volgende:
GGMM loopt nu wel streng te zijn, maar stiekem geniet hij er keihard van
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fotomodel. En 41 universiteitsdiploma's. Verder ben ik multimilionair.
Altijd genieten wanneer iedereen upteamed tegen de lampie'squote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, nu niet meer. Dit is al de 1000ste keer dat het besproken wordt. Is nu wel leuk geweest.
Zo kankerscheel ben ik toch niet?quote:Cim Bom stuit echter op moeilijkheden rond Amrabat. De vleugelaanvaller lijkt de duurste binnenlandse transfer ooit te gaan maken, met een transfersom van acht miljoen euro. Probleem is echter dat zijn ex-club PSV contractueel recht heeft op twintig procent van de prijs bij doorverkoop: 1,6 miljoen euro in dit geval. Galatasaray wil dit wel betalen, maar Kayserispor wil het bedrag niet afdragen aan de Eindhovenaren.
Denk je dat hij daar 2 miljoen netto verdiend ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom betaalt Amrabat het verschil zelf niet? Alsof hij er iets van merkt..
Ik was rustig Bami eten en een FM game aan het opstartenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
net gemist, jammer.. veel verwijderd al
Hij zit leuk te zeggen dat PSV maar moet inleveren. Het is toch ZIJN loopbaan?? Dok zelf maar of leeft hij daar op brood en water?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom betaalt Amrabat het verschil zelf niet? Alsof hij er iets van merkt..
Hij zegt dat 6 ton ook genoeg is voor PSV, oké mooi.. Dok zelf maar 1 miljoen, dat heeft hij vast wel op zijn bankquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk je dat hij daar 2 miljoen netto verdiend ofzo?
Nee zoveel verdiend hij ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zegt dat 6 ton ook genoeg is voor PSV, oké mooi.. Dok zelf maar 1 miljoen, dat heeft hij vast wel op zijn bank
Dan moet hij maar met zijn eigen club gaan praten die het probleem zijn en niet PSV.. Zij hebben dit PSV aangeboden.. omgekeerde wereld echtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee zoveel verdiend hij ook weer niet.
Daar zijn belastingen gewoon zo laag, dat het in bruto zelfs lager is dan in Nederland.
Die heeft meer dan genoeg op z'n bank staan. Geloof me.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk je dat hij daar 2 miljoen netto verdiend ofzo?
Ben sowieso mee eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet hij maar met zijn eigen club gaan praten die het probleem zijn en niet PSV.. Zij hebben dit PSV aangeboden.. omgekeerde wereld echt
Kijk, daar gaat het al mis. Tekken en nasi: dát is de norm.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was rustig Bami eten en een FM game aan het opstarten
Hij heeft ook zoveel voor PSV betekend héquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lachwekkend dat een spelers denkt dat zijn oude club wel even bijspringt
Naast voetbal doet hij ook reclame enzoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die heeft meer dan genoeg op z'n bank staan. Geloof me.
Dan koopt hij maar 6 auto's minder.
Toch 1 goal erbij hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft ook zoveel voor PSV betekend hé
2008/09 PSV Eredivisie 25 5 4quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toch 1 goal erbij he![]()
Oh wacht, ik ben weer negatief. boswachtertje zal dadelijk wel weer komen klagen.
Amrabat was kei goed!!
Haha noooooooesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2008/09 PSV Eredivisie 25 5 4
2009/10 PSV Eredivisie 26 3 5
2010/11 PSV Eredivisie 6 1 0
9
Echt armzalig gewoon.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha noooooooes![]()
Heb ik me even zwaar vergist inderdaad
Kezman.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:29 schreef Doublepain het volgende:
2000/01 PSV 33 24 Eredivisie
2001/02 PSV 27 15 Eredivisie
2002/03 PSV 33 35 Eredivisie
2003/04 PSV 29 31 Eredivisie
Als hij nou zoiets had, dan kon ik het wel begrijpen ja
isch koeltoer héquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Best zielig eigenlijk, heb het even nagelezen, en als jullie het even niet meer weten gaan jullie over op Ajax & Feyenoord.![]()
Apart.
idd, maar zo zijn wij niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
isch koeltoer hé
Als ik nu in het Ajax topic zegt dat Ajax een slechte spits heeft.. Dan beginnen ze ook over PSV.. Is altijd zo geweest, niks raars aan
Bij vergelijkingen met een speler snap ik het nog wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
isch koeltoer hé
Als ik nu in het Ajax topic zegt dat Ajax een slechte spits heeft.. Dan beginnen ze ook over PSV.. Is altijd zo geweest, niks raars aan
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:29 schreef Doublepain het volgende:
2000/01 PSV 33 24 Eredivisie
2001/02 PSV 27 15 Eredivisie
2002/03 PSV 33 35 Eredivisie
2003/04 PSV 29 31 Eredivisie
Als hij nou zoiets had, dan kon ik het wel begrijpen ja
Ook hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij vergelijkingen met een speler snap ik het nog wel.Maar dit gaat om de fouten die PSV heeft gemaakt ...
Ik zei toch dat amrabat boos wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Amrabat mag dan lekker ballen bij FC corrupt..
Ik had het ook nog nergens gelezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zei toch dat amrabat boos was
Het lijkt verdomme Spanje wel!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die Turkse clubs tonen wel altijd weer aan dat ze lekker betrouwbaar zijn met betrekking tot contractueel afgesproken dingen. Transfersom overmaken? Geen zin in. percentage bij doorverkoop? gaan we jullie echt niet geven.
quote:Sevilla: 'laat de zaak maar door sporttribunaal beslissen'
13 juli 2012
Sevilla reageert vooralsnog nauwelijks in Spaanse media op de aantijgingen van PSV, waarover ook in de Spaanse media uitgebreid is bericht. Alleen de voorzitter van de Spaanse club reageerde kort op de harde woorden van PSV over de wanbetaling van Sevilla bij de transfer van Arouna Kone. Volgens hem zal dat in de rechtbank moeten worden besproken.
PSV Netwerk
"Sevilla heeft een andere interpretatie van de contractvoorwaarden. Het sporttribunaal zal wel beslissen, zoals al eerder gebeurde. Bijvoorbeeld in het geval van Keita werden wij in het gelijk gesteld', zo verwees hij naar een eerdere transfer van Sevilla.
PSV Netwerk
De exacte clausule in de overeenkomst tussen PSV en Sevilla is niet bekend. PSV zou nog een bedrag van 2 miljoen euro tegoed hebben. PSV stelt: 'Contractueel is destijds bepaald dat Sevilla te allen tijde dat bedrag moet betalen aan PSV, als de speler getransfereerd zou worden of als zijn contractperiode afgelopen zou zijn.' Afgaande op berichten in Spaanse media zou Sevilla claimen dat deze betaling niet van toepassing zou zijn omdat Kone na zijn aflopende contract bij Sevilla na 5 jaar naar Levante vertrok.
Gewoon deze jongen halen bij Jong PSV zetten.. Straks koopt PSV hem voor 7 miljoen in de toekomstquote:Volgens Voetbal International kan Mark Diemers rekenen op flink wat aandacht van verschillende clubs. Zo zouden FC Groningen, FC Utrecht, AZ en het Italiaanse Udinese interesse hebben in de achttienjarige middenvelder van SC Cambuur. De tiener wil zelf naar de Eredivisie overstappen, terwijl zijn werkgever bij een verkoop de wens heeft om de middenvelder te huren.
FC Groningen is hoopvol gestemd over het binnenhalen van Diemers. "Wij zien in hem een zeer talentvolle speler voor de toekomst", zegt technisch manager Henk Veldmate. "Wij weten dat er onder meer ook Italiaanse belangstelling is, maar we zijn in gesprek met Cambuur."
Diemers, die nog geen officiële speelminuten maakte in het eerste elftal van Cambuur, doorliep de gezamenlijke opleiding van FC Groningen en SC Cambuur en zit pas sinds dit jaar bij de selectie van de Leeuwarders. Hier kwam hij terecht omdat hij voor de fusie van de twee voetbalscholen al bij Cambuur onder contract stond.
quote:“Als ze vasthouden aan twintig procent, gaat de deal misschien niet door. Dan is niemand blij. Want dan vangt Kayserispor geen geld, krijgt PSV geen cent en kan ik mijn droomtransfer naar Galatasaray vergeten. Ik wil niet dat PSV mijn loopbaan nu gaat verpesten”, aldus Amrabat. De tien procent waar hij zelf recht op zou hebben, een bedrag van om en nabij de 800.000 euro, heeft hij ook al laten varen. Veel geld, weet Amrabat.
Aparte kijk op de zaak inderdaad. Als Gala hem zo graag wil hebben dan betalen ze trouwens die 6 ton ook nog wel, anders is het jammer voor hem. Mag toch hopen dat PSV hierin niet toegeeft...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Amrabat moet boos zijn op zijn club, niet op PSV. Wat een lozer ook weer. Tering.
Boze Amrabat maak je wel zelden meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zei toch dat amrabat boos was
http://www.omroepbrabant.(...)d+Tim+Matavz+af.aspxquote:PSV heeft een miljoenenbod op spits Tim Matavz afgewezen. Dat zegt de zaakwaarnemer van Matavz vrijdag op de site van het Eindhovens Dagblad. Het zou om een bedrag gaan van meer dan zeven miljoen euro.
PSV denkt Narsingh al te hebben zo te zienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Als het hier al heeft gestaan, sorry... Maar;
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)d+Tim+Matavz+af.aspx
Ik wist ook niet wat ik las.quote:
Dit snap ik niet. PSV betaald toch niet voor deze transfer? Het is alleen zo dat ze geld krijgen als de deal doorgaat. Of mis ik nou iets?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lachwekkend dat een spelers denkt dat zijn oude club wel even bijspringt
Dat klopt. Amrabat wil dat PSV afziet van de 20% maar Amrabat moet eerder bij Kayserispor klagen dan bij PSV. Er is gewoon een contract afgesloten waarbij het transferbedrag lager zou uitkomen maar PSV later bij een doorverkoop wel aanspraak zou maken op 20% van dat bedrag, Kayserispor heeft hiermee ingestemd en leek hun destijds een mooie deal. Maar nu blijken ze dik te kunnen cashen en willen het volledige transferbedrag. Snap ook niet waarom Amrabat nu boos is op PSV, hij moet juist boos zijn op zijn eigen club dat op een smerige manier iets waar harde afspraken over zijn gemaakt wil omzeilen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. PSV betaald toch niet voor deze transfer? Het is alleen zo dat ze geld krijgen als de deal doorgaat. Of mis ik nou iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |