Ik heb al héél vaak uitgelegd waarom er parallelen te trekken zijn tussen Feijenoord 4, 5 jaar geleden en PSV nu. En daarin zijn de heren Bosz en Brands héél erg vergelijkbaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nieuwe trainer, nieuwe spelers, nieuwe kansen.
En de rest van je post is onzin en getroll.
Kritisch is iets anders als nu al vaststellen dat PSV maar 3 punten haalt uit een blokje van 5 wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bullshit. Kritisch mag je best zijn. Of heb jij Ajacieden zien juichen vanaf het begin tot februari van vorig seizoen?
Jij bent echt een enorme baasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Oke..
Je hebt helemaal gelijk. Dat opportunistische gelul dat is pas om ziek van te worden. Blijf gewoon realistisch.
Ik heb in mijn hele 13 seizoenskaartjaren 1x gefloten. Twente thuis dit seizoen. Ik ben blijven zitten wat 3/4 vh stadion niet deed. Om vervolgens naar Breda te gaan om daar afgeslacht te worden.
Als ik daar eens iets over zeg heb ik daar recht toe. En hoeft niet een of andere debiel mij Calimero te gaan noemen.
Ik heb nergens gezegd dat PSV geen kampioen wordt. Ik heb alle vertrouwen in vBommel en Advocaat.
Ik heb zelf heel veel vertrouwen in komend seizoen.
Maar zoals ik al zeg, nav de instelling van sommige spelers afgelopen seizoenen die er nu nog steeds tussen zitten, en ik zie zo'n blok wedstrijden, dan moet ik nog maar eerst zien dat we daar er 1 van gaan winnen.
Ik zal er allemaal bij zijn, maar ik steun de club, niet die spelers.
Maar als jij lekker alleen maar positief wil praten over PSV, ga je gang. Als je niet tegen kritiek kan, dan zoek je het viva forum maar op.
True, true.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kritisch is iets anders als nu al vaststellen dat PSV maar 3 punten haalt uit een blokje van 5 wedstrijden.
Ik stelde niks vast. Ik was gewoon even negatief. Dat betekent ook niet meteen dat ik dat serieus verwacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kritisch is iets anders als nu al vaststellen dat PSV maar 3 punten haalt uit een blokje van 5 wedstrijden.
Oh, maar je hoort mij ook niet dat ik al die transfers goedkeur wat Brands heeft gedaan hoor. En ja, ik zie die parallelen ook hoor, maar ik heb vertrouwen in zowel Sanders als Brands.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb al héél vaak uitgelegd waarom er parallelen te trekken zijn tussen Feijenoord 4, 5 jaar geleden en PSV nu. En daarin zijn de heren Bosz en Brands héél erg vergelijkbaar
Geen trolling dus, maar gewoon een TD die een club tot een zinkend schip omtovert.
Maar jij ziet niet dat - vooral in de verdediging en gedeeltelijk op de rechterflank van het middenveld - de selectie van PSV zwaar onder de maat is om 'zomaar' te kunnen rekenen op een beter seizeon dan vorig jaar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh, maar je hoort mij ook niet dat ik al die transfers goedkeur wat Brands heeft gedaan hoor. En ja, ik zie die parallelen ook hoor, maar ik heb vertrouwen in zowel Sanders als Brands.
Dat wil niet zeggen dat ik nu al op internet een maand VOOR het seizoen bij voorbaat moet brallen dat het toch niks gaat worden, want vorig jaar was ook klote. Vorig jaar hadden we die lispelaar voor de groep die geem ballen had en spelers verkeerd gebruikte. Ik geef Dickie het voordeel en hoop dat hij wel rendement haalt uit jongens als Wijnaldum, Lens etc.
Het punt is, jullie hebben beiden een punt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verstandelijk? Whut?
Maar goed, waar lees je dat ik positief ben over vorig seizoen. Geef alleen aan dat mensen die janken en nu al calimerogedrag vertonen van 'we worden toch geen kampioen, want we hebben een moeilijk blokje, boehoehoe' niet op de tribune bij PSV thuis horen. Negativiteit hebben we weinig aan hè?
Achja hij vertrok ook niet bepaald goed + hij heeft vast een miljoen contract. Betaald hij maar uit eigen zak..quote:
Daarom heeft PSV ook Sandersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb al héél vaak uitgelegd waarom er parallelen te trekken zijn tussen Feijenoord 4, 5 jaar geleden en PSV nu. En daarin zijn de heren Bosz en Brands héél erg vergelijkbaar
Geen trolling dus, maar gewoon een TD die een club tot een zinkend schip omtovert.
Ben ik het dan weer niet mee eens. Maar dat komt misschien omdat alles beter is dan na jaren Reker als TDquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoek maar eens op wat Sanders gedaan heeft. Die man zorgt tenminste voor inkomsten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want die heeft erg veel goed gedaan so far?
Jazeker, iets waar je dagelijks nog druk om maaktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want die heeft erg veel goed gedaan so far?
.. Je zult me moeten helpenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker, iets waar je dagelijks nog druk om maakt
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben ik het dan weer niet mee eens. Maar dat komt misschien omdat alles beter is dan na jaren Reker als TD
[..]
Zoek maar eens op wat Sanders gedaan heeft. Die man zorgt tenminste voor inkomsten.![]()
Daar maak ik me niet druk om hoor, heeft jullie veel opgeleverd tot nu toequote:
Valt wel mee, PSV koopt alleen als ze verkopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet druk om hoor, heeft jullie veel opgeleverd tot nu toe. De club is dalijk nóg faillieter, dankzij ultiem breintje Brands.
Helemaal nie want PSV gaat goffedomme gewoon de seizoenskaarten doorschrijven, dan beuren ze het geld maar niet, maar we worde wel kampjoen en hale gewoon Sjempions Liekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet druk om hoor, heeft jullie veel opgeleverd tot nu toe. De club is dalijk nóg faillieter, dankzij ultiem breintje Brands.
Het moraal van je verhaal is?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Helemaal nie want PSV gaat goffedomme gewoon de seizoenskaarten doorschrijven, dan beuren ze het geld maar niet, maar we worde wel kampjoen en hale gewoon Sjempions Liek
Toivonen en die Engelaar gaan vast snel verkocht worden na zo'n goed seizoenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, PSV koopt alleen als ze verkopen.
Maher of wie dan ook zal alleen gehaald worden als Barbie of Engelaar weggaat...
PSV moet die grond toch weer langzaam terug kopen? Of in ieder geval de lening terug betalen aan de gemeente...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee, PSV koopt alleen als ze verkopen.
Maher of wie dan ook zal alleen gehaald worden als Barbie of Engelaar weggaat...
Engelaar weet ik niet, maar Toivonen is wel topscorer als het gaat om aanvallende middenvelders.. Dus daar pakt PSV wel wat miljoen voorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toivonen en die Engelaar gaan vast snel verkocht worden na zo'n goed seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |