Ik ben die op dat lege stoeltje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik spreek je zondag tegen Genk
Hoe kan ik je herkennen?
Mister Hollowquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben die op dat lege stoeltje.
Ik lig nog thuis in een hoekje.
Ik zou wel willen ruilen hoor. 1 werkdag 90 minuten vlammen, dan 4 dagen rusten en dan weer 90 minuten vlammen voor 1.000.000 PJquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef DuTank het volgende:
Alsof het wat uitmaakt als je 4/5 zware wedstrijden op rij hebtZit godverdomme minimaal 4 dagen tussen. Zelfs ik ben dan hersteld van een beetje rennen over een grasveldje.
Juist, achter me club zal ik altijd blijven staan. Ben ook naar elke wedstrijd blijven gaan, maar als ik eens wat negatiefs over de speler zeg heb ik daar alle recht toe..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zeiken jij. Blijf achter je klup staan gefrustreerde lamp
Oh je bedoelt met geld uitgeven aan PSV ws. je EL abonnement? Ga in jezelf krassen frustie. Mensen zoals jij kunnen ze bij PSV missen als dikke stront. Negatieve kutboer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben die op dat lege stoeltje.
Ik lig nog thuis in een hoekje.
Haha ik zeg eens wat negatiefs en meneer vind zichzelf de ultieme supporterquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh je bedoelt met geld uitgeven aan PSV ws. je EL abonnement? Ga in jezelf krassen frustie. Mensen zoals jij kunnen ze bij PSV missen als dikke stront. Negatieve kutboer.
Als je een speler niet weg wilt doen en een club informeert naar een prijs, dan kom je toch met een veel te hoog bedrag? Ben jij nou echt zo kankerdom ja?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
15 - 20 miljoen voor zo'n middelmatige speler? Waar gaan we heen joh met de voetballerij.
Slim van Valencia dat ze er niet op hebben gereageerd.
Potentie zit er weldegelijk in. Hoe mag het alleen nog even gaan waarmaken..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
15 - 20 miljoen voor zo'n middelmatige speler? Waar gaan we heen joh met de voetballerij.
Slim van Valencia dat ze er niet op hebben gereageerd.
Ohnee, ik vind mezelf niet de ultieme supporter, allesbehalve. Maar ik jankquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha ik zeg eens wat negatiefs en meneer vind zichzelf de ultieme supporter![]()
Ga maar bij mama klagen.
je klinkt als een jood man, doe normaal, een beetje verstandelijk persoon kan toch niet positief zijn over vorig seizoen, de inzet van de spelers, etcquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh je bedoelt met geld uitgeven aan PSV ws. je EL abonnement? Ga in jezelf krassen frustie. Mensen zoals jij kunnen ze bij PSV missen als dikke stront. Negatieve kutboer.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je een speler niet weg wilt doen en een club informeert naar een prijs, dan kom je toch met een veel te hoog bedrag? Ben jij nou echt zo kankerdom ja?
Blij dat je weer terug bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]alsof Strootman een 'onmisbare waarde' is bij PSV.
Vanaf 7 miljoen moet je die gast METEEN van de hand doen. O NEE WACHT, Brands heeft een onrealistisch hoog transferbedrag voor een Spartaantje betaalt en verwacht nu ook de absolute top qua transferbedrag, voor een gozer die er minder van bakt dan f-u-c-k-i-n-g Anita!
Die man maakt PSV h-e-l-e-m-a-a-l kapot![]()
Ik ben ZO blij met Brands bij PSV
Verstandelijk? Whut?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
je klinkt als een jood man, doe normaal, een beetje verstandelijk persoon kan toch niet positief zijn over vorig seizoen, de inzet van de spelers, etc
een echte supporter gaat er niet uren over zeiken. Blijf achter je club staan of het nou positief of slecht gaat. Neem een voorbeeld aan andere clubs. Jullie zitten constant je reet er over leeg te maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
je klinkt als een jood man, doe normaal, een beetje verstandelijk persoon kan toch niet positief zijn over vorig seizoen, de inzet van de spelers, etc
Jij bent meer voor het "We wordeuh kampioeneuh BOERUH BOERUH" brallen en wederom geen CL pakken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verstandelijk? Whut?
Maar goed, waar lees je dat ik positief ben over vorig seizoen. Geef alleen aan dat mensen die janken en nu al calimerogedrag vertonen van 'we worden toch geen kampioen, want we hebben een moeilijk blokje, boehoehoe' niet op de tribune bij PSV thuis horen. Negativiteit hebben we weinig aan hè?
Straks denken ze nog dat ik voor Ajax ben, maar ben het voor de variatie eens met je eensquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een echte supporter gaat er niet uren over zeiken. Blijf achter je club staan of het nou positief of slecht gaat. Neem een voorbeeld aan andere clubs. Jullie zitten constant je reet er over leeg te maken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat ik voor Ajax ben, maar ben het voor de variatie eens met je eens
Stond in 't AD.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Amrabat boos is op PSV?
Nieuwe trainer, nieuwe spelers, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent meer voor het "We wordeuh kampioeneuh BOERUH BOERUH" brallen en wederom geen CL pakken?
Face it. PSV is kansloos voor de titel zolang Brands zit op de positie van TD en met miljoenen smijt alsof hij een wijf alle hoeken van de kamer laat zien
Bullshit. Kritisch mag je best zijn. Of heb jij Ajacieden zien juichen vanaf het begin tot februari van vorig seizoen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een echte supporter gaat er niet uren over zeiken. Blijf achter je club staan of het nou positief of slecht gaat. Neem een voorbeeld aan andere clubs. Jullie zitten constant je reet er over leeg te maken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohnee, ik vind mezelf niet de ultieme supporter, allesbehalve. Maar ik jank hier niet op een internetforum dat resultaten uit het verleden ook een garantie zijn voor de toekomst. Dat doen negatievelingen zoals jij wel. En daarom ben je een calimero. Zeikwijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |