abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114160559
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik spreek je zondag tegen Genk :)
Hoe kan ik je herkennen?
Ik ben die op dat lege stoeltje.
Ik lig nog thuis in een hoekje.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114160577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Mister Hollow
pi_114160587
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef DuTank het volgende:
Alsof het wat uitmaakt als je 4/5 zware wedstrijden op rij hebt :') Zit godverdomme minimaal 4 dagen tussen. Zelfs ik ben dan hersteld van een beetje rennen over een grasveldje.
Ik zou wel willen ruilen hoor. 1 werkdag 90 minuten vlammen, dan 4 dagen rusten en dan weer 90 minuten vlammen voor 1.000.000 PJ
U MAD?
pi_114160644
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niet zeiken jij. Blijf achter je klup staan gefrustreerde lamp
Juist, achter me club zal ik altijd blijven staan. Ben ook naar elke wedstrijd blijven gaan, maar als ik eens wat negatiefs over de speler zeg heb ik daar alle recht toe.. :{w
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114160656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Oh je bedoelt met geld uitgeven aan PSV ws. je EL abonnement? Ga in jezelf krassen frustie. Mensen zoals jij kunnen ze bij PSV missen als dikke stront. Negatieve kutboer.
U MAD?
pi_114160736
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh je bedoelt met geld uitgeven aan PSV ws. je EL abonnement? Ga in jezelf krassen frustie. Mensen zoals jij kunnen ze bij PSV missen als dikke stront. Negatieve kutboer.
Haha ik zeg eens wat negatiefs en meneer vind zichzelf de ultieme supporter :')

Ga maar bij mama klagen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:09:35 #57
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_114160777
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
15 - 20 miljoen voor zo'n middelmatige speler? Waar gaan we heen joh met de voetballerij.

Slim van Valencia dat ze er niet op hebben gereageerd.
Als je een speler niet weg wilt doen en een club informeert naar een prijs, dan kom je toch met een veel te hoog bedrag? Ben jij nou echt zo kankerdom ja?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_114160825
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
15 - 20 miljoen voor zo'n middelmatige speler? Waar gaan we heen joh met de voetballerij.

Slim van Valencia dat ze er niet op hebben gereageerd.
Potentie zit er weldegelijk in. Hoe mag het alleen nog even gaan waarmaken..
pi_114160838
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Haha ik zeg eens wat negatiefs en meneer vind zichzelf de ultieme supporter :')

Ga maar bij mama klagen.
Ohnee, ik vind mezelf niet de ultieme supporter, allesbehalve. Maar ik jank
hier niet op een internetforum dat resultaten uit het verleden ook een garantie zijn voor de toekomst. Dat doen negatievelingen zoals jij wel. En daarom ben je een calimero. Zeikwijf.

Maar zoals ik al zei. Ik wil wel met je in discussie, maar niet op internet. Kan tegen Genk of anders tegen RKC. De uitvakken in NL zijn klein en bij PSV toch nooit vol. Dus dan kunnen we wellicht eens rustig babbelen waarom je zo negatief bent over ons mooie clupke.
U MAD?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:11:44 #60
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_114160870
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

je klinkt als een jood man, doe normaal, een beetje verstandelijk persoon kan toch niet positief zijn over vorig seizoen, de inzet van de spelers, etc
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_114160910
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:09 schreef DuTank het volgende:

[..]

Als je een speler niet weg wilt doen en een club informeert naar een prijs, dan kom je toch met een veel te hoog bedrag? Ben jij nou echt zo kankerdom ja?
_O- alsof Strootman een 'onmisbare waarde' is bij PSV.

Vanaf 7 miljoen moet je die gast METEEN van de hand doen. O NEE WACHT, Brands heeft een onrealistisch hoog transferbedrag voor een Spartaantje betaalt en verwacht nu ook de absolute top qua transferbedrag, voor een gozer die er minder van bakt dan f-u-c-k-i-n-g Anita :')!

Die man maakt PSV h-e-l-e-m-a-a-l kapot _O_ _O_ Ik ben ZO blij met Brands bij PSV _O_
pi_114160939
Overigens, de weinige jongens die hier rondlopen die wél normaal zijn (Geo4kant, Boswachter zo nu en dan): NOFI naar jullie hoor. Gaat meer om de gasten hier die reageren als verstandelijk gehandicapten :')
pi_114160977
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O- alsof Strootman een 'onmisbare waarde' is bij PSV.

Vanaf 7 miljoen moet je die gast METEEN van de hand doen. O NEE WACHT, Brands heeft een onrealistisch hoog transferbedrag voor een Spartaantje betaalt en verwacht nu ook de absolute top qua transferbedrag, voor een gozer die er minder van bakt dan f-u-c-k-i-n-g Anita :')!

Die man maakt PSV h-e-l-e-m-a-a-l kapot _O_ _O_ Ik ben ZO blij met Brands bij PSV _O_
Blij dat je weer terug bent. O+
Groot fan van User Wotte
pi_114161008
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:11 schreef DuTank het volgende:

[..]

je klinkt als een jood man, doe normaal, een beetje verstandelijk persoon kan toch niet positief zijn over vorig seizoen, de inzet van de spelers, etc
Verstandelijk? Whut?

Maar goed, waar lees je dat ik positief ben over vorig seizoen. Geef alleen aan dat mensen die janken en nu al calimerogedrag vertonen van 'we worden toch geen kampioen, want we hebben een moeilijk blokje, boehoehoe' niet op de tribune bij PSV thuis horen. Negativiteit hebben we weinig aan hè?
U MAD?
pi_114161030
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:11 schreef DuTank het volgende:

[..]

een echte supporter gaat er niet uren over zeiken. Blijf achter je club staan of het nou positief of slecht gaat. Neem een voorbeeld aan andere clubs. Jullie zitten constant je reet er over leeg te maken.
  Forum Admin vrijdag 13 juli 2012 @ 17:15:33 #66
35723 crew  GGMM
pi_114161037
Is HMF al terug?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_114161046
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:15 schreef GGMM het volgende:
Is HMF al terug?
:D
pi_114161054
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:15 schreef GGMM het volgende:
Is HMF al terug?
You're doing stupid
pi_114161072
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Verstandelijk? Whut?

Maar goed, waar lees je dat ik positief ben over vorig seizoen. Geef alleen aan dat mensen die janken en nu al calimerogedrag vertonen van 'we worden toch geen kampioen, want we hebben een moeilijk blokje, boehoehoe' niet op de tribune bij PSV thuis horen. Negativiteit hebben we weinig aan hè?
Jij bent meer voor het "We wordeuh kampioeneuh BOERUH BOERUH" brallen en wederom geen CL pakken?

Face it. PSV is kansloos voor de titel zolang Brands zit op de positie van TD en met miljoenen smijt alsof hij een wijf alle hoeken van de kamer laat zien
pi_114161074
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

een echte supporter gaat er niet uren over zeiken. Blijf achter je club staan of het nou positief of slecht gaat. Neem een voorbeeld aan andere clubs. Jullie zitten constant je reet er over leeg te maken.
Straks denken ze nog dat ik voor Ajax ben, maar ben het voor de variatie eens met je eens ;(
U MAD?
pi_114161104
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Straks denken ze nog dat ik voor Ajax ben, maar ben het voor de variatie eens met je eens ;(
:D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:18:21 #72
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_114161162
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat Amrabat boos is op PSV?
Stond in 't AD.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_114161165
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij bent meer voor het "We wordeuh kampioeneuh BOERUH BOERUH" brallen en wederom geen CL pakken?

Face it. PSV is kansloos voor de titel zolang Brands zit op de positie van TD en met miljoenen smijt alsof hij een wijf alle hoeken van de kamer laat zien
Nieuwe trainer, nieuwe spelers, nieuwe kansen.

En de rest van je post is onzin en getroll.
U MAD?
pi_114161175
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bullshit. Kritisch mag je best zijn. Of heb jij Ajacieden zien juichen vanaf het begin tot februari van vorig seizoen?
pi_114161188
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ohnee, ik vind mezelf niet de ultieme supporter, allesbehalve. Maar ik jank hier niet op een internetforum dat resultaten uit het verleden ook een garantie zijn voor de toekomst. Dat doen negatievelingen zoals jij wel. En daarom ben je een calimero. Zeikwijf.
:')

Oke..

Je hebt helemaal gelijk. Dat opportunistische gelul dat is pas om ziek van te worden. Blijf gewoon realistisch.
Ik heb in mijn hele 13 seizoenskaartjaren 1x gefloten. Twente thuis dit seizoen. Ik ben blijven zitten wat 3/4 vh stadion niet deed. Om vervolgens naar Breda te gaan om daar afgeslacht te worden.
Als ik daar eens iets over zeg heb ik daar recht toe. En hoeft niet een of andere debiel mij Calimero te gaan noemen.

Ik heb nergens gezegd dat PSV geen kampioen wordt. Ik heb alle vertrouwen in vBommel en Advocaat.
Ik heb zelf heel veel vertrouwen in komend seizoen.
Maar zoals ik al zeg, nav de instelling van sommige spelers afgelopen seizoenen die er nu nog steeds tussen zitten, en ik zie zo'n blok wedstrijden, dan moet ik nog maar eerst zien dat we daar er 1 van gaan winnen.
Ik zal er allemaal bij zijn, maar ik steun de club, niet die spelers.

Maar als jij lekker alleen maar positief wil praten over PSV, ga je gang. Als je niet tegen kritiek kan, dan zoek je het viva forum maar op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')