Hij heeft het allemaal gelezen, weet dat hij ongelijk heeft maar trollt gewoon verderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer lees ff dit en reageer dan op met je hersenen:
[..]
Je maakt een CRUCIALE denkfout: je gaat er vanuit dat PSV "zomaar" verkopen gaat hebben die het missen van CL (TWAALF (!!!) miljoen) gaan opvangen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer lees ff dit en reageer dan op met je hersenen:
[..]
Nee. Helaas niet.quote:
Sowieso. Dat die gozer hier zo mag blijven trollen is echt ongelooflijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer kom je eens met wat nieuws HMF??
GOFFETOMMEquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sowieso. Dat die gozer hier zo mag blijven trollen is echt ongelooflijk.
En nog steeds mensen die dit gelovenquote:
Kijk die verliezen van CL hebben dan geen effect op begroting. Waarom wil je dat niet snappen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je maakt een CRUCIALE denkfout: je gaat er vanuit dat PSV "zomaar" verkopen gaat hebben die het missen van CL (TWAALF (!!!) miljoen) gaan opvangen.
Dat is ALLES BEHALVE waarschijnlijk. Feijenoord deed dat ooit ook. Hetzelfde afgrondverhaal zien we nu bij PSV gebeuren.
Hij mocht van mij wel weg, maar 20+ goals moet er wel verwacht worden dantwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 18:01:21#PSV wil helemaal niet van #Matavz af en probeert #Narsingh te halen om hem aan het scoren te krijgen. reageer retweet
Interesse was voor dat. Lees artikel ff goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Hij mocht van mij wel weg, maar 20+ goals moet er wel verwacht worden dantwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 18:01:21#PSV wil helemaal niet van #Matavz af en probeert #Narsingh te halen om hem aan het scoren te krijgen. reageer retweet
Maar wat moet Fiorentina met Matavz? Ze hebben El Ham aka doelpuntenmachine al
Ik snap het ook niet. Maar die clubs hebben geld genoeg blijkt altijd maar weer he.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Rik zei dat ze al geboden hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Interesse was voor dat. Lees artikel ff goed.
Nogmaals: de begroting gaat uit van inkomsten uit transfers OF CL. Als die er BEIDE NIET komen zullen aanvullende moeten worden doorgevoerd die de dood van PSV betekenen..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kijk die verliezen van CL hebben dan geen effect op begroting.
quote:Waarom wil je dat niet snappen.
Transfers zijn geen zekerheid.quote:Nu kan je inkopen met met geld dat je elke jaar overhoudt en van transfers.
Daar rijd je een scheve schaats. PSV gaat uit van 1 keer CL per 3 jaar of 12 miljoen inkomsten uit transfers die de inkomsten van CL opvangen. Verder begroot PSV nog steeds elk jaar EL (minimaal 4 miljoen inkomsten door de poulefase wat Feijenoord betreft: bij jullie iets kleinere stadion dus iets van 3.4 miljoen ofzo).quote:Als je geen CL en/of verkoopt dan dan heb je uiteindelijk niets om in te kopen. Begroting blijft dan wel in zwarte cijfers eindigen.
Could have, should have, would have. Zegt niets. Bij Feijenoord moest ook ineens alles voor een appel en een ei want clubs weten dat de andere club om geld verlegen zit.quote:En je kan altijd nog spelers verkopen, want we konden zelfs Maza verkopen voor 3.5 miljoen.
Dit is echt geen leesbaar NEderlands en ik kan hier niets mee.quote:Je maakt op die manier wel nog verlies op de inkoop prijs (denk aan Wijnaldum), maar die aankopen zijn nu ook niet begroot op inkoop prijs. Wat dan de verkoop prijs minder uit maakt.
Ik denk dat ze Matavz eerst wilde hebben en daarna voor ELham zijn gegaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Wtf, hebben die spelers dan totaal geen eigenwaarde?quote:Wil niet dat PSV m'n loopbaan verpest'
Nordin Amrabat hoopt dat PSV bereid is water bij de wijn te doen, zodat de aanvaller van Kayserispor naar Galatasaray kan verkassen. In zijn contract staat dat zijn ex-werkgever recht heeft op twintig procent van de transfersom, maar dat ziet Kayserispor niet zitten en heeft de overgang voorlopig afgeblazen. Ondanks dat technisch manager Marcel Brands te kennen heeft gegeven dat PSV niet van de contractvoorwaarden wil afwijken, hoopt Amrabat op medewerking van zijn oude club.
'Misschien dat ze slechts tien procent van de koopsom kunnen vragen', zegt Amrabat tegenover dagblad Sp!ts. 'Dat helpt wellicht al. Als ik voor zes miljoen euro wordt verkocht, vangt PSV zes ton. Dat is toch mooi voor ze? Ze hebben het bedrag dat ze nu aan mij kunnen verdienen echt nietbegroot, het is een bonus voor PSV. Als ze vasthouden aan twintig procent gaat de deal misschien niet door. Dan is niemand blij. Want dan vangt Kayserispor geen geld, krijgt PSV geen cent en kan ik mijn droomtransfer naar Galatasaray vergeten. Ik wil niet dat PSV mijn loopbaan nu gaat verpesten.'
Indien hij wordt verkocht heeft Amrabat zelf recht op tien procent van de het transferbedrag, maar daar ziet hij inmiddels van af. 'Toen ik hoorde dat er problemen waren rond de verkooppercentages heb ik mijn eigen tien procent gelijk laten vallen. Dat is meer dan een half miljoen euro. Dat is veel geld, maar ik wil zo verschrikkelijk graag deze transfer maken. Als het allemaal niet doorgaat, wil ik nooit meer voor Kayserispor spelen, ook al loopt mijn contract nog drie jaar door. Wat er dan gebeurt? Geen idee. Dan hebben we in ieder geval een groot probleem.'
Het enige waar jij je zogenaamde kennis over PSV op kan baseren zijn nieuwsberichten. Er zijn nergens bronnen die jouw verhaal ondersteunen en er zijn wel bronnen die de verhalen van verder iedereen hier ondersteunen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nog steeds mensen die dit geloven
Ik zal je uitleggen hoe een begroting werkt:
DIT wordt betaald met DAT
<Kosten> worden betaalt met <inkomsten CL> OF <inkomsten transfers>
BOVENSTAANDE 'som' wordt nu bij PSV gehanteerd, ZONDER dat er een ZEKERHEID is van OFWEL CL, OFWEL inkomsten uit transfers van MINIMAAL 12 miljoen voor het jaar waarin 'CL' gehaald moet worden (eens per drie jaar dus)
Met andere woorden: PSV bevindt zich op glad ijs en begroot niet ENKEL met kosten die ZEKER zijn (zoals seizeonskaarten, businessseats, skyboxen, televisiegelden et cetera)
Waarom snappen de imbicieltjes dit niet hierWaarom snappen jullie niet dat inkomsten uit Europees voetbal of transfers alles behalve gegarandeerd zijn?
Wat dat betreft ben ik BIZAR blij met de weg die Feijenoord ingeslagen is, die AL deze vormen van inkomsten als EXTRA'S zien.
Gala is de enige in Turkije die niet corrupt isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Amrabat mag dan lekker ballen bij FC corrupt..
Is wel leuk om te lezen.quote:
Hij haalt door elkaar met Fener.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gala is de enige in Turkije die niet corrupt is
Met daarin uitspraken van Sanders, natuurlijk. Maar dat wordt niet vermeldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Het enige waar jij je zogenaamde kennis over PSV op kan baseren zijn nieuwsberichten.
Uitspraken van de TD ondersteunen mijn verhaal niet? Of Tinietje?quote:Er zijn nergens bronnen die jouw verhaal ondersteunen
Zoals de begroting die bol staat van de 'als dit dan dat', waarbij de eerste als een enorme premisse is (wie zegt dat PSV transfers pakt, wie zegt dat PSV EL pakt?)quote:en er zijn wel bronnen die de verhalen van verder iedereen hier ondersteunen.
Verlaag me tot het niveau hier. 300 euro. Schulden. En me wijf verloren. Gratis seizoenskaarten voor iedereen!quote:Bovendien zet het je argument bijzonder weinig kracht bij als je mensen uit gaat schelden, waarbij je dan ook nog eens het scheldwoord verkeerd spelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |