Klopt, maar wij hij nu speelt welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gala is de enige in Turkije die niet corrupt is
Hey luister eens naar GGMM!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met daarin uitspraken van Sanders, natuurlijk. Maar dat wordt niet vermeld
[..]
Uitspraken van de TD ondersteunen mijn verhaal niet? Of Tinietje?
[..]
Zoals de begroting die bol staat van de 'als dit dan dat', waarbij de eerste als een enorme premisse is (wie zegt dat PSV transfers pakt, wie zegt dat PSV EL pakt?)
Ja goede bronZo'n begroting verneukte Feijenoord ook compleet. De waarheid is bitter vriend
[..]
Verlaag me tot het niveau hier. 300 euro. Schulden. En me wijf verloren. Gratis seizoenskaarten voor iedereen!
Leuk geweest nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoals de begroting die bol staat van de 'als dit dan dat', waarbij de eerste als een enorme premisse is (wie zegt dat PSV transfers pakt, wie zegt dat PSV EL pakt?)
Ja goede bronZo'n begroting verneukte Feijenoord ook compleet. De waarheid is bitter vriend
[..]
Verlaag me tot het niveau hier. 300 euro. Schulden. En me wijf verloren. Gratis seizoenskaarten voor iedereen!
Dat maakt niet uit, als hij maar voor +8 weggaatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt + Amrabat kan d'r ook geen klote van
Hoax! Jij een wijf gehad?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hopelijk krijgt psv "gewoon" zijn percentagequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als hij maar voor +8 weggaat
+ 8 ??????quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als hij maar voor +8 weggaat
Dat doet GGMM nooitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:15 schreef SjaakBauer het volgende:
GGMM loopt nu wel streng te zijn, maar stiekem geniet hij er keihard van
Neh, nu niet meer. Dit is al de 1000ste keer dat het besproken wordt. Is nu wel leuk geweest.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:15 schreef SjaakBauer het volgende:
GGMM loopt nu wel streng te zijn, maar stiekem geniet hij er keihard van
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fotomodel. En 41 universiteitsdiploma's. Verder ben ik multimilionair.
Altijd genieten wanneer iedereen upteamed tegen de lampie'squote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, nu niet meer. Dit is al de 1000ste keer dat het besproken wordt. Is nu wel leuk geweest.
Zo kankerscheel ben ik toch niet?quote:Cim Bom stuit echter op moeilijkheden rond Amrabat. De vleugelaanvaller lijkt de duurste binnenlandse transfer ooit te gaan maken, met een transfersom van acht miljoen euro. Probleem is echter dat zijn ex-club PSV contractueel recht heeft op twintig procent van de prijs bij doorverkoop: 1,6 miljoen euro in dit geval. Galatasaray wil dit wel betalen, maar Kayserispor wil het bedrag niet afdragen aan de Eindhovenaren.
Denk je dat hij daar 2 miljoen netto verdiend ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom betaalt Amrabat het verschil zelf niet? Alsof hij er iets van merkt..
Ik was rustig Bami eten en een FM game aan het opstartenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
net gemist, jammer.. veel verwijderd al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |