Kraam niet van dit soort onzin uit aub.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je daar blijft, hoef je je daar ook geen zorgen over te maken.
Wat jij wil, droeftoeter. Maar goed, toevallig heb ik inzage in de afspraken die de gemeente met PSV heeft gemaakt.quote:
Maar even serieus: PSV begroot op ELK jaar EL (dat is dus VIER miljoen mislopen per jaar dat je NIET in de EL weet te komen) en ééns per dríé jaar CL.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zorgen maken over wat? Als jij daarover daar wil discussiëren moet je vooral langs komen, het maakt mij geen ene fuck uit hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
5 jaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:
Wat zijn de contracten voor de spelers?
Vooral die van Wijnaldum, Mertens en Strootman ben ik benieuwd naar.
4,5,5 jaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:
Heeft iedereen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat jij wil, droeftoeter. Maar goed, toevallig heb ik inzage in de afspraken die de gemeente met PSV heeft gemaakt.
Wijnaldum Contract tot 1 juli 2015quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Typisch het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat jij wil, droeftoeter. Maar goed, toevallig heb ik inzage in de afspraken die de gemeente met PSV heeft gemaakt.
Dat is niet waar. Dat van die EL klopt mogelijk, maar PSV begroot GEEN CL. Simpelweg omdat dat niet mag van de gemeenteraad en die de begroting controleert.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus: PSV begroot op ELK jaar EL (dat is dus VIER miljoen mislopen per jaar dat je NIET in de EL weet te komen) en ééns per dríé jaar CL.. Leer de feiten over je eigen club kennen.
Begroot niet meer op C, maar als ze die binnen drie jaar niet halen, dan kunnen ze niet alle miljoenen van verkopen gebruiken voor spelers in te kopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus: PSV begroot op ELK jaar EL (dat is dus VIER miljoen mislopen per jaar dat je NIET in de EL weet te komen) en ééns per dríé jaar CL.. Leer de feiten over je eigen club kennen.
BRONquote:PSV raakte door het missen van Champions League-inkomsten en succesvolle transfers de afgelopen jaren in geldnood. De situatie werd zo ernstig dat terugbetaling van schulden mogelijk in gevaar zou komen. Directeur Tiny Sanders besloot daarop tot een mega-reorganisatie. De kosten moeten met tien miljoen euro omlaag en de sponsorinkomsten vijf miljoen euro omhoog. Bovendien begroot PSV eens per drie jaar Champions League-inkomsten.
Dat is toch geen bewijs man. In de afspraken met de gemeente staat dat het niet mag en in de feitelijke begrotingen is het ook NIET opgenomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
PSV BEGROOT WEL OP CL
[..]
BRON
Ga eens jullie eigen huiskrant lezen jongens
Zoek dan ook artikelen op die wat relevanter zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
PSV BEGROOT WEL OP CL
[..]
BRON
Dit is een bericht van voor de gemeente steun?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
PSV BEGROOT WEL OP CL
[..]
BRON
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is toch geen bewijs man. In de afspraken met de gemeente staat dat het niet mag en in de feitelijke begrotingen is het ook NIET opgenomen.
Val jij even door de mand!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
PSV BEGROOT WEL OP CL
[..]
BRON
Jij gelooft alles wat in de krant staat. Ach je lult maar. Ik zie de begrotingen jaarlijks.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
NIEUWS: HUISKRANT PSV BASEERT ZICH OP BRONNEN PSV: HOPPAHOPPA ZEGT 'GEEN BEWIJS'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |