Dat denk ik ook wel, paar jaar geleden was dat ook gaaf!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:04 schreef julian6 het volgende:
Die Modeselektor gaat volgens mij erg vet worden in de bravo
dit moet gewoon supervet zijn snachts in de bravoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Vraag me af, als ik Modeselektor afluister op mijn computertje kan ik er niet veel mee. Of is het echt iets wat je live moet ervaren?
Wat een grafherrie zo op je pc. In 't echt is het vast leuker.quote:
Pukkelpop > lowlands... afegelopen jaren al zo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
Kensington gvd Lowlands.Boek nou gewoon.
Maar als Nederlands festival moet je zulke bands toch gewoon hebben of ligt 't nu aan mij?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Pukkelpop > lowlands... afegelopen jaren al zo.
Het is wat het is, helaas. Vroeger kon je je als metalhead op lowlands ook een heel weekend vermaken. Dat is nu ook anders. En de bands zijn in de buurt, kijk maar naar pukkelpop. Vind het zelf eigenlijk wel altijd een beetje jammer als ze nederlandse/belgische acts boeken. Die staan ook op genoeg gratis festivals. Heb bijvoorbeeld triggerfinger nu 4 keer live gezien en geen 1 keer betaald.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar als Nederlands festival moet je zulke bands toch gewoon hebben of ligt 't nu aan mij?
Daar ben ik het niet mee eens. Het is zowieso al sinds de x-ray er is dat de helft dance namen zijn. Maar dit jaar vind ik het danceprogramma stukken minder dan het overige!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja LL leunt wel heel erg op de dance tegenwoordig, daar is niets mis mee maar ze moeten wel oppassen dat ze geen 'alternatief dance festival' worden ipv een 'alternatief festival' Mijn smaak hebben ze al jaren niet meer in de line-up verwerkt maar dat is niet erg... wie weet dat ze dat ooit wel weer gaan doen.
Dat is echt onzin. Het grootste gedeelte bestaat uit "niet dance", evenals de headliners, op skrillex naquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja LL leunt wel heel erg op de dance tegenwoordig, daar is niets mis mee maar ze moeten wel oppassen dat ze geen 'alternatief dance festival' worden ipv een 'alternatief festival' Mijn smaak hebben ze al jaren niet meer in de line-up verwerkt maar dat is niet erg... wie weet dat ze dat ooit wel weer gaan doen.
Inderdaad. En dance is tegenwoordig ook gewoon een genre met takken die prima in de categorie "alternatief" passen. Het is geen 1993 meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:32 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Het grootste gedeelte bestaat uit "niet dance", evenals de headliners, op skrillex na
De hele metalscene heeft zichzelf al jaren geleden buitenspel gezet. Eén grote herhalingsoefening van wat de afgelopen decennia al eens geweest is, dan hoor je ook niet op een festival zoals Lowlands.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:34 schreef vault_tec het volgende:
Ik kan wel zeuren maar genoeg dingen op lowlands die ik wel wil zien. En gaat niet alleen om de bats, ze zijn gewoon metal in zijn geheel vergeten.
Pas op 't laatst horen veel NL bands dat ze mogen spelen, als de buitenlandse acts zelfs op het laatste moment niet lukken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar als Nederlands festival moet je zulke bands toch gewoon hebben of ligt 't nu aan mij?
Gokje maken dat Modeselektor de Bravo gaat afsluiten op een van de dagen?quote:
Ik denk dat je gelijk hebt, dat zou dan de zondag worden btw.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:02 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Gokje maken dat Modeselektor de Bravo gaat afsluiten op een van de dagen?
Nog sterker, vandaag de 16e, volgende maand de 16e staat de dijk weer vol !!!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog 5 weekjes![]()
Zie nog allen op tegen de 26ste, teveel dingen die ik wil zien
Toch is er een hele grote bloeiende hardere alternative scene waar LL niet uit put... drone metal dingen, de duistere ambient... zeg maar de categorie roadburn maar dan zonder de oude metal. Daar gebeuren redelijk wat spannende dingen. Iets als Gnod zou bijvoorbeeld best een feestje zijn op LL....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De hele metalscene heeft zichzelf al jaren geleden buitenspel gezet. Eén grote herhalingsoefening van wat de afgelopen decennia al eens geweest is, dan hoor je ook niet op een festival zoals Lowlands.
Beide zijn waar. De jeugd zijn pussies en wij zijn ouwe lullen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch is er een hele grote bloeiende hardere alternative scene waar LL niet uit put... drone metal dingen, de duistere ambient... zeg maar de categorie roadburn maar dan zonder de oude metal. Daar gebeuren redelijk wat spannende dingen. Iets als Gnod zou bijvoorbeeld best een feestje zijn op LL....
Misschien is dat ook wel mijn probleem aan het worden met het LL genre ze kiezen vaak liever de 'happy' kant dan de wat 'duistere' kant.... Ik heb iets meer met de laatsgenoemde en dat dan in contrast met uberhappy dat was wat LL in 2003 leuk maakte.... Dat je van dillenger escape plan naar gogol bordello kon lopen bij wijze van spreken...
Ohja ik ben gewoon een oude lul die de jeugd maar pussies vindAls ik bij diep in de groef sta en ze draaien iets met gitaren ofzo of dance van voor 1995 dan gaat het hele publiek stilstaan... op dat soort momenten voel ik me echt oud dat ons groepje dan als enige uit ons dak gaat en meezingt
Maar ook daarin kan er scherper geprogrammeerd worden wat mij betreft. Ik ga zelf voornamelijk voor de elektronische muziek, als je kijkt wat er dan komt deze en voorgaande edities. Heel veel dubstep en aanverwanten, een hoop techno en rest hangt er een beetje bij. Ook wat andere muzieksoorten kan er volgens mij best wat meer lef getoond worden. Weer Bloc Party, Kasabian en Foo Fighters...quote:Op maandag 16 juli 2012 11:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Maarja zo'n Refused is ook vrij hard voor een Lowlands lijkt me ? (ken eigenlijk alleen maar New Noise maar goed).
En dan heb je bijvoorbeeld een Ghost ook staan. Vorig jaar hadden ze Bullet For My Valentine proberen te boeken.
Dus ze proberen nog enkele namen uit de vijver te vissen. Maar de huidige Lowlands bezoekers zitten meer te wachten op Indie Namen en Dance namen.
De Cure zou ik duizend keer liever zien dan Foo Fighters. Maar die hebben eigenlijk niets op Lowlands te zoeken, anders dan als de traditionele bejaardenact in de Grolsch.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wat zou je dan willen zien grobbekuiken?
Foo Fighters is echt wel een headliner van formaat. Een Björk of een The Stone Roses net als op Pukkelpop?
Op vrijdag staat dan waarschijnlijk The Black Keys wat een nieuwe headliner is.
Persoonlijk had ik The Cure een perfecte naam voor Lowlands gevonden. Maar helaas is Pinkpop daar mee aan de haal gegaan.
Ik wil dat ook. En dat moet wel gewoon kunnen in de X-Ray.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:46 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Ik mis elektro (Unit Moebius, Orgue Eletronique), breakcore, hardcore, industrial (Winterkalte), de wat vreemdere dubstep ipv al die zaagstep. De rauwere `dance` zeg maar.
Het is allemaal zo veilig geworden.
Nu we het toch over een 3voor12-prijsvraag hebben, hoe mail je die gasten?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand een idee voor de 3voor12 rebus?
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De Cure zou ik duizend keer liever zien dan Foo Fighters. Maar die hebben eigenlijk niets op Lowlands te zoeken, anders dan als de traditionele bejaardenact in de Grolsch.
De headliners moeten wel actualiteitswaarde hebben, dat is nou juist het idee achter Lowlands. Alleen zijn dat soort acts op 1 hand te tellen. Dus heb je altijd dezelfde en als die allemaal een jaartje vakantie hebben dan krijg je tweede keus als Kaiser Chiefs en Arctic Monkeys.
Beter stoppen ze gewoon helemaal met headliners (want die hebben we toch al 100x gezien) en vervangen ze de Alpha door twee kleinere tenten. Heb je ook weer kans dat het niet na 10 minuten is uitverkocht.
linkje?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:39 schreef conobram het volgende:
Ik zit nu al een half uur na te denken over die 'rebus'... iemand een idee?
quote:Prijsvragen
Lowlands//3x1//17,18, 19 augustus Biddinghuizen
Lowlands is van alle markten thuis. Wil jij een dosis gitaarmuziek, dan krijg je dat. Wil jij raven rond een uur of 3 ’s nachts, dan krijg jij dat. Wil jij een tattoo laten zetten, dan kan dat. Theater opsnuiven? Ook dat kan. Het grote muziekfestival zal 17, 18 en 19 augustus weer plaatsvinden. Wij geven 3x1 kaartjes weg aan degene die de rebus op kan lossen.
Zaterdag + Mede mogelijk gemaakt + een bezigheid op Lowlands + een pre-party ter ere van Lowlands maken samen een bezichtiging waard op Lowlands.
Was echt een geweldige show ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, dat zou dan de zondag worden btw.
Ik was gisteren op XO live en ik was eigenlijk zwaar onder de indruk van de show van Nero, terwijl ik niet eens zoveel van die muziek hou. Heb ff gecheckt en ze zijn de vrijdag nog beschikbaar, lijkt mee een mooie Bravo-Headliner!
Dat staat los van elke muzikale smaak, de status/grootte/fanbase/invloed van AM wordt gruwelijk overschat door je. Qua verkoop en bezoekers van concerten lopen die gelijk op met Kaiser Chiefs of Skrillex niet met Foo Fighters of Prodigy. Verre van. Tweede keus dus. Dat het de hypeband van de dweeps, hipsters en pop-journalistiek is, dat betekend ook echt nog niet dat je relevant bent als headliner.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:07 schreef Aisumasen het volgende:
[..]. Een eigen muzikale voorkeur en discussie uitlokken is prima, maar ik denk dat je hier het een en ander verwart. Een van de meest relevantste artiesten van de afgelopen 10 jaar als Arctic Monkeys kun je gewoon geen tweede keus noemen. En al helemaal niet voor Lowlands.
Idd. Veel beter dan de Foo Fighters ga je als headliner niet vinden.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Mja een festival heeft gewoon headliners nodig voor de verkoop. Hun doel is om uiteindelijk zoveel mogelijk uit te verkopen.
Foo Fightes is op dit moment een de grotere bands van dit moment. En is live wel erg goed om aan te horen. Zelfs bij Pinkpop stond niemand stil, kun je nagaan hoe dat op Lowlands gaat worden!
Nope lowlands heeft echt geen headliners ala foo fighters nodig.... de muziekliefhebbende kant van de bezoekers skipt dan ook veelal de headliner, net als de dance minnende meute... Voor 1 foo fighters kan LL veel spannender bandjes uitnodigen. Er is best wel wat 'durf' weg uit de organisatie maar dat is logisch, dat heet ervaring en routine.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Mja een festival heeft gewoon headliners nodig voor de verkoop. Hun doel is om uiteindelijk zoveel mogelijk uit te verkopen.
Foo Fightes is op dit moment een de grotere bands van dit moment. En is live wel erg goed om aan te horen. Zelfs bij Pinkpop stond niemand stil, kun je nagaan hoe dat op Lowlands gaat worden!
Nee ik bedoel meer dat een beetje muziek liefhebber foo fighters al een paar keer heeft gezien en dat LL voor hen meer de plek is om nieuwe muziek te leren kennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus als je Foo Fighters gaat kijken dan ben je geen muziek liefhebber?
Lowlands gaat echt niet meer uitverkopen als ze een paar jaar geen grote namen a la: Foo Fighers, Bloc Party, The XX, Kasabian etc. etc. meer boeken. En zoveel mogelijk kaarten verkopen is natuurlijk wel de doel van deo rganisatie.
Ik ben een enorme muziek liefhebber ik ben hele dagen met niks anders bezig dan muziek luisteren en op zoeken. Maar toch ga ik Foo Fighters bezoeken omdat ik uit eerdere ervaring dit een fijne band vind.
Maar ieder zijn mening offcourse![]()
Het ene jaar klaagt men dat er niet echt een grote headliner staat. En dit jaar lees je klachten dat er een anno 2012 enorme headliner op herhaling staat. Een line-up kan nooit voor iedereen goed zijn.
Ik heb er in ieder geval zin inen ben best af en toe in de Alpha te vinden weer dit jaar, niks mis mee
Ik heb de voorloper van deze. Die is een behoorlijk stuk krachtiger. Kun je je telefoon gewoon elke nacht opladen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:02 schreef Luni het volgende:
Iemand hier ervaring mee op Lowlands, werkt dat een beetje voor het hele weekend?
http://www.bol.com/nl/p/d(...)sb/9005000011739679/
2006 en het maakt me niet uit wat er staat als ik maar gewoon in mei mn kaartje kan kopenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ja ik ben natuurlijk niet zo'n ervaren rot kwa dat betreft. Voor mij staat er heel veel wat ik nog niet gezien heb, en wat me interesse wekt.
Wanneer was je laatst Lowlands eigenlijk Bosbeetle, en wat voor namen zou jij dan op Lowlands willen zien?
Decathlon misschien?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:38 schreef vault_tec het volgende:
iemand die weet waar ik goedkoop een 80 liter rugtas kan kopen?!
Heb ik ook. Als ik je een tip mag geven: ga voor die met die 2 'vleugeltjes', die voor extra ventilatie zorgen. Scheelt echt heel veel zweet en gewoel als de zon 's ochtends op je tent staat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:46 schreef PiRANiA het volgende:
Morgen tentje halen bij decathlon.
2-persoons Quechua denk ik.
Ik moet nog vrij vragen van m'n werk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:58 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb er zin in zeg. Moet alleen nog wat eten en drinken voor onderweg kopen en ik ben er klaar voor.
[ afbeelding ]
De air-versie dus. Goeie tip, thanks!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik ook. Als ik je een tip mag geven: ga voor die met die 2 'vleugeltjes', die voor extra ventilatie zorgen. Scheelt echt heel veel zweet en gewoel als de zon 's ochtends op je tent staat.
Jup, die ja. Enige nadeel is wel dat mensen onder die vleugeltjes door in je tent kunnen kijken, dus als je een neukertje hebt of je gaat omkleden oid moet je ff die vleugeltjes inklappen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De air-versie dus. Goeie tip, thanks!
Als mensen dat willen doen ze dat maar, fuck hetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup, die ja. Enige nadeel is wel dat mensen onder die vleugeltjes door in je tent kunnen kijken, dus als je een neukertje hebt of je gaat omkleden oid moet je ff die vleugeltjes inklappen.
Pas maar op, voor je 't weet staat de dierenbescherming naast je tent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als mensen dat willen doen ze dat maar, fuck het.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je 't weet staat de dierenbescherming naast je tent.
Sorry, man. We zullen het niet met elkaar eens gaan worden. Een band die in het jaar dat ze voor het laatst geboekt werden voor de headline-spot zelfs met hun vierde album, 6 jaar na de 'hype', zonder tournee of radio-single nog regelrecht op nummer 1 kwamen en voor het eind van het jaar één van de tien bestverkochte albums van dat jaar op zak hadden in Engeland, is simpelweg géén tweede keus als Lowlands-publiekstrekker. Zonder je om de oren te slaan met feitjes en cijfers om je vergelijkingen van de hand te wijzen, had je kunnen weten dat ik hun populariteit bij het Lowlands-publiek niet overschat. Geen wereldwijde Foo Fighters-aantallen, maar als je alles met een paar van de allergrootsten ter wereld die nog op Lowlands zouden passen gaat vergelijken, heb je in dat geval gelijk, en zijn die paar acts die geen Muse, Radiohead, The Prodigy, etc. heten 'tweede keus'. Maar dan hou je weinig over, en hebben we wel héle karige 'headliners' gezien in de afgelopen jaren.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat staat los van elke muzikale smaak, de status/grootte/fanbase/invloed van AM wordt gruwelijk overschat door je. Qua verkoop en bezoekers van concerten lopen die gelijk op met Kaiser Chiefs of Skrillex niet met Foo Fighters of Prodigy. Verre van. Tweede keus dus. Dat het de hypeband van de dweeps, hipsters en pop-journalistiek is, dat betekend ook echt nog niet dat je relevant bent als headliner.
En verder zijn we die hele AM over 10 jaar weer net zo vergeten als Blind Melon, sowieso was de hype al over na het tweede album. Want er is echt niets innovatiefs aan die hele band niet en een frontman a la Gallacher 1 of Gallacher 2 die de boel afleid hebben ze ook niet. Ik spreek je in 2022 nog wel.
Ik ben lui dus ik gebruik wikipedia. Maar kijk eens hier naar de noteringen en verkoop (http://en.wikipedia.org/wiki/Arctic_Monkeys_discography). Album 2 en 3 doen een fractie van wat album 1 en 2 deden. Evenals de bijbehorende singles.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sorry, man. We zullen het niet met elkaar eens gaan worden. Een band die in het jaar dat ze voor het laatst geboekt werden voor de headline-spot zelfs met hun vierde album, 6 jaar na de 'hype', zonder tournee of radio-single nog regelrecht op nummer 1 kwamen en voor het eind van het jaar één van de tien bestverkochte albums van dat jaar op zak hadden in Engeland, is simpelweg géén tweede keus als Lowlands-publiekstrekker. Zonder je om de oren te slaan met feitjes en cijfers om je vergelijkingen van de hand te wijzen, had je kunnen weten dat ik hun populariteit bij het Lowlands-publiek niet overschat. Geen wereldwijde Foo Fighters-aantallen, maar als je alles met een paar van de allergrootsten ter wereld die nog op Lowlands zouden passen gaat vergelijken, heb je in dat geval gelijk, en zijn die paar acts die geen Muse, Radiohead, The Prodigy, etc. heten 'tweede keus'. Maar dan hou je weinig over, en hebben we wel héle karige 'headliners' gezien in de afgelopen jaren.
Zeker gezien je vergelijkingen met uitgerangeerde en vergeten bands, denk ik dat je in de war bent met de Bloc Party- en Franz Ferdinand-achtigen. Arctic Monkeys is overduidelijk een uitzondering in deze, welke kromme vergelijkingen met bands van veel mindere klasse en status je ook wilt trekken. Je lijkt niet op de hoogte van het feit dat Arctic Monkeys in de afgelopen jaren alleen maar grotere zalen zijn gaan spelen en aanhoudende verkoopcijfers hebben. Ze redden het namelijk elke ronde weer 'slechts' op de kwaliteit van de muziek, en songwriter Alex Turner nu al voor het zesde project in 6 jaar, een moment dat andere bands het inderdaad allang van Liam Gallagher-relletjes gehad zouden moeten hebben. Dus dat laatste is een deal.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog 1 week te gaan voor het blokkenschema![]()
[ afbeelding ]
Zin inquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]eerst juichen dat hij er is en daarna vloeken over de overlap
Kom je vaak bij diep in de groef? Dan moeten we elkaar wel eens gezien hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja ik ben gewoon een oude lul die de jeugd maar pussies vindAls ik bij diep in de groef sta en ze draaien iets met gitaren ofzo of dance van voor 1995 dan gaat het hele publiek stilstaan... op dat soort momenten voel ik me echt oud dat ons groepje dan als enige uit ons dak gaat en meezingt
Geen idee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Meestal is dinsdag of donderdag namen dag.
Dus ik denk dinsdag aanstaande nog paar laatste namen (van alles iets?) De laatste lichting vorig jaar was:
Fink, Bombay Bicycle Club, Goose (Live) en Stanley en de Menzo’s, Jamie Woon, Zwart Licht XL, Wild Beasts, Babylon Circus, Ben Howard, Erland & The Carnival, Kraantje Pappie, Royal Republic, C.W. Stoneking and his Primitive Horn Orchestra, Tek-one (live), Dry The River, Cherri Bomb, Tiger Love, Freek Fabricius, King Charles, The Deaf, CQMD, Dem Slackers en Rahaan.
Dus van alles wat lijkt het. Na de blokkenschema zijn er vorig jaar nog een aantal wijzigingen bekend gemaakt.
Iemand trouwens een idee waarom er dit jaar geen Club LLOW meer is geweest?
Niet heel vaak ik denk zo 3 a 4 keer per jaar... en ik ben ook een redelijk verse dertigerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom je vaak bij diep in de groef? Dan moeten we elkaar wel eens gezien hebbenen op de oude shit dans ik gewoon met je mee hoor en ik ben geen oude lul
of moet ik me als verse dertiger daar nu ook toe rekenen?
It's a signtwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 10:22:01Dansend het weekeind in, daar heb ik zin in.... reageer retweet
Wie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
Addison Groove
Benga
Blawan
Camo & Krooked (DJ set)
Chromatics
EPROM
Funtcase
Hudson Mohawke
Joy Orbison
Julio Bashmore
Loadstar
Trash Talk
Light Asylum
Sun Araw
Piro
Disclosure
DJ+
Nguzunguzu
Rudimental
Skip&Die
Trixie Whitley
dan ga je er niet heen. er is genoeg anders te vinden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:30 schreef Dikketroela het volgende:
Ik heb het gevoel dat er heel veel dubstep is? Laat ik dat nou kut vinden
Nouja.
Valt volgens mij nog wel mee, er zitten best wat mooie dj's tussen dit rijtje. Had alleen nog een grotere dance-act verwacht. Wat opvallend is 0,0 electro dit jaar!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:30 schreef Dikketroela het volgende:
Ik heb het gevoel dat er heel veel dubstep is? Laat ik dat nou kut vinden
Nouja.
Op Facebook staat er:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef theodoor9 het volgende:
Of is het programma nog niet compleet? Er zijn nu 143 muziek namen, andere jaren waren dit er 5-10 meer..
Ja, de electro mis ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Valt volgens mij nog wel mee, er zitten best wat mooie dj's tussen dit rijtje. Had alleen nog een grotere dance-act verwacht. Wat opvallend is 0,0 electro dit jaar!
1 Nacht Techo met 2 goeie namen, is inderdaad wel schaars. En dan een Deephouse nacht op vrijdag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef theodoor9 het volgende:
In vind de Dance line up echt tegenvallen, en daar zal volgende week niet meer veel bijkomen waarschijnlijk.
Nobody Beats The Drum, Modeselektor en Netsky niet te vergetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Misschien toch een bewuste keuze van de organisatie?
Er tourt volgens mij genoeg als: Justice, Deadmau5, Orbital, (Chemical Brothers ook geloof ik), Paul Kalkbrenner, Digitalism, Diplo/Major Lazer etc. Dat formaat namen mis ik dit jaar in de dance lineup.
Mja toch vind ik wel wat leuke dance namen bij zitten zoals: C2C, Todd Terje, Skrillex (ja gaat best los live), Rudimental, Bassnectar, Magnetic Man, Camo & Krooked, Hot Chip, Jamie XX.
Nu is electro wel minder relevant aan het worden maar toch. Op pukkelpop en frequency staan oa major lazer, diplo, a-trak, brodinski, gesaffelstein, digitalism, tiga en erol alkan. Dat zou op lowlands echt niet misstaan..quote:
Wordt weinig Bravo dit jaar!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:10 schreef theodoor9 het volgende:
De nacht line Up voor india en bravo lijkt er nu zo uit te zien. Vrijdag bravo: dubstep met oa flux pavillion. Vrijdag india: innervisions. Zaterdag bravo: techno met klock, dettmann en mulero. Zondag bravo: dnb met netsky, camo and krooked en bassnectar.
Volgende week weten we meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dit is wat ik denk he, zou zomaar een stuk anders kunnen zijn.
Pas een maandje ofzo!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:44 schreef willemwaus het volgende:
LWL IS OPEN JAAAAAAA WIEEEEEEEJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohhquote:
Welkomquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:46 schreef willemwaus het volgende:
[..]
OhhIk kijk nu pas, dus hij is pas officieel open vanaf vandaag!
Zal wel, of Joost moet iets anders verzinnen. Lowlands zonder Joost van Bellen kan ik me eigenlijk bijna niet eens meer voorstellenquote:
Ok, maar ja, dat was 2x op zaterdagavond, gelijk met de Techno. 1e keer draaide ze nog wel aardig met een hoop goeie classics, vorig jaar was ik er niet echt kapot van.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zal wel, of Joost moet iets anders verzinnen. Lowlands zonder Joost van Bellen kan ik me eigenlijk bijna niet eens meer voorstellen
ik deel die mening volledigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Ok, maar ja, dat was 2x op zaterdagavond, gelijk met de Techno. 1e keer draaide ze nog wel aardig met een hoop goeie classics, vorig jaar was ik er niet echt kapot van.
Vrijdagquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:26 schreef Luni het volgende:
Hoop wel dat ACIDP303WER niet op zaterdag staat eigenlijk.........
annulerenquote:
Idd vooral Chromatics, had ik een peer weken terug nog geluisterd om dat ze I'm On Fire van Bruce hadden gecoverdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:40 schreef rubbereend het volgende:
Ben begonnen met de dingen die ik niet ken eens op te zoeken...... toffe dingen
Dat klinkt idd wel leukquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd vooral Chromatics, had ik een peer weken terug nog geluisterd om dat ze I'm On Fire van Bruce hadden gecoverdleuk dat ze nu op Lowlands staan misschien even kijken!
Dank u, fijn om alvast weer een beetje thuis te zijnquote:
Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat Joost dit jaar weer zijn Tittytwister organiseert! Hij wil het groter hebben dan vorig jaar maar daar was het lowlands het op het begin niet mee eens, geen idee of ie nu groter is maar hij is er iig weer!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zal wel, of Joost moet iets anders verzinnen. Lowlands zonder Joost van Bellen kan ik me eigenlijk bijna niet eens meer voorstellen
Wat dan? Die foto van een lowlands bandje?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Whehe, wat je al niet tegenkomt in de LWL-archieven, deze was ik al helemaal vergeten. Ik heb ooit nog op Geenstijl gestaan
http://www.geenstijl.nl/m(...)taat_geen_griep.html
Ja. Je had er bij moeten zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat dan? Die foto van een lowlands bandje?
gozer je wist vorig jaar al dat het kut ging worden, daarom zou je geen kaartje meer kopen en echte festivals gaan bezoeken. misschien dat je dit jaar je les geleerd hebtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:03 schreef ranja het volgende:
Ik heb de playlist van Lowlands op Spotify eens wat gescand. Pff....
Voorlopig kom ik op de volgende lijst:
Zeker zien: Mark Lanegan, Feist, The Kik, The Dirty Denims, Veronica Falls
Ook zien: Ane Brun, Foo Fighters
Uitproberen (deze meestal op basis van spotify): Wilco, The Maccabees, Cloud Nothings, Gaslight Anthem, Two Door Cinema Club, Linnea Olsson, Sleigh Bells, Tuneyards
Ik hoop echt dat er voor donderdag nog een rijtje namen bijkomt
Probleem is dat als ik geen kaart koop en het programma valt mee dan lukt het niet meer. Dus eerst kaart kopen, dan kijken wat het wordt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:06 schreef LatonOne het volgende:
gozer je wist vorig jaar al dat het kut ging worden, daarom zou je geen kaartje meer kopen en echte festivals gaan bezoeken. misschien dat je dit jaar je les geleerd hebt
Ik was erbijquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd vooral Chromatics, had ik een peer weken terug nog geluisterd om dat ze I'm On Fire van Bruce hadden gecoverdleuk dat ze nu op Lowlands staan misschien even kijken!
tofquote:
Ik denk wel dat je van z'n muziek moet houden om hem live goed te vinden. Hij is zo'n beetje het tegengestelde van energiek, maar wel met die stem... ik heb 'm tot nu toe 3x gezien op Lowlands maar steeds in andere context, als gast bij Twilight Singers, met Gutter Twins en 'solo' met gitarist. Nu is hij dus met volledige band.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Mark Lanegan Band live erg goed? Lees veel positieve reacties hier, maar op plaat kan hij me niet echt overtuigen.
Tja, dit wil ik zien. Meestal is mn lijst 4x langer.quote:Bassnectar
Benga
The Black Keys
Foo Fighters
De Heideroosjes (Zijn deze niet 40x met een laatste show bezig?)
Miike Snow
Netsky
Ed Sheeran
The Shins
Sleigh Bells
Skrillex (Ben meer benieuwd of die show de Alpha gaat vullen en wat er van overblijft)
The Antlers
Triggerfinger
Two Door Cinema Club
Eagles of Death Metal
Ane Brun
Iedereen kijgt een roze hoedje bij de ingang.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef willemwaus het volgende:
Zou er dit jaar nog iets speciaals gaan gebeuren omdat het de 20e editie is?
Vorig jaar in de bravo vroeg ik mij af of ik er levend uit ging komenquote:Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Skrillex gaat de Alpha afbreken, paar weekjes terug op Werchter was het echt absurd hard en mensen die los gaan.
Daar had ik ook last vanquote:Op zondag 22 juli 2012 10:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorig jaar in de bravo vroeg ik mij af of ik er levend uit ging komen.
ligt er nogal aan hoe laat je vrijdag komt, op camping 1 is er dan meestal voor 'één of twee tentjes nog best plek, 2 en 3 zitten dan wel ramvol. Voor de brug is sowieso wel plek.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:12 schreef mr-green het volgende:
Wij zijn van plan vrijdag met 2 of 4 man aan te komen. Is dat nog te doen met een goed plekje of moet je daarvoor echt op donderdag al aanwezig zijn? En welke camping?
Het lopen vanaf de campings is niets in vergelijking met Pinkpop, vind ik dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:44 schreef julian6 het volgende:
Lijkt me echt kut om steeds dat eind te moeten lopen. Je moet sowieso heel veel lopen op LL dus ik wil de afstand tot het festivalterrein wel tot het minimum beperken.
De campings vna lowlands liggen heel dichtbij in tegenstelling tot pinkpop. Was daar voor het eerst dit jaar en mijn benen waren echt kapot na drie dagenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:44 schreef julian6 het volgende:
Lijkt me echt kut om steeds dat eind te moeten lopen. Je moet sowieso heel veel lopen op LL dus ik wil de afstand tot het festivalterrein wel tot het minimum beperken.
kwalitatieve bierdrinktijd noemden we dat daar......quote:Op zondag 22 juli 2012 18:49 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Het lopen vanaf de campings is niets in vergelijking met Pinkpop, vind ik dan.
Ga lekker op de grasheuvel zitten kijken hoe mensen elkaar plat douwen :>quote:Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Skrillex gaat de Alpha afbreken, paar weekjes terug op Werchter was het echt absurd hard en mensen die los gaan.
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
verschil is ook dat die acts de hits hebben om zo iets te dragen, dat vind ik altijd wel een beetje bij een afsluiter horen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:15 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb er nog mn bedenkingen erover. Een beetje op een Triggerfinger rammen, en aan wat andere knopjes draaien en dat voor een volle Alpha? Ik was er ook bij in de Bravo, en dat was tof. Maar een volle Alpha is echt een stuk groter. (Wat is verder de show?)
Zie dan echt liever Chemical Brothers, Prodigy of Underworld met een hele installatie er staan met een echt show.![]()
Ga wel even kijken, maar ben erg benieuwd wat er overblijft.
Grote DJ's hoeven sowieso nauwelijks te mixen, omdat de hele show al van te voren is bepaald. Is laatst uit de doeken gedaan door deadmau5quote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef willemwaus het volgende:
Voor muziek / show / mix werk hoef je niet naar Skrillex te gaan hoor, als je dat überhaupt nog muziek noemt :p
Kom zo rot met de caravan de brug over.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:44 schreef julian6 het volgende:
Onzin natuurlijk, Dave Clarke is ook een grote DJ, maar er is niks voorgemixt, maar live acts, heb ik inderdaad vraagtekens bij hoe "live" het is, zoals inderdaad een Deadmau5, Paul Kalbrenner, Junkie XL.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Grote DJ's hoeven sowieso nauwelijks te mixen, omdat de hele show al van te voren is bepaald. Is laatst uit de doeken gedaan door deadmau5zal er niet minder om losgaan
Gutter Twins was erg goed toen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je van z'n muziek moet houden om hem live goed te vinden. Hij is zo'n beetje het tegengestelde van energiek, maar wel met die stem... ik heb 'm tot nu toe 3x gezien op Lowlands maar steeds in andere context, als gast bij Twilight Singers, met Gutter Twins en 'solo' met gitarist. Nu is hij dus met volledige band.
Haha nou inderdaad, staat een beetje druk te doen voor niks!quote:
Ik vraag me sowieso af waarom iemand naar een dj komt kijken... is het niet de bedoeling de tent te laten dansen? Daarvoor hoef je toch niet naar het podium te kijken?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:12 schreef Luni het volgende:
Zag vorige week een stukje David Guetta op TV met z'n platte commerciele meuk, die ook een beetje aan knopjes stond te pielen en merendeels met z'n handen in de lucht stond
Dat is een overblijfsel van de 'factory' cultuur.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom iemand naar een dj komt kijken... is het niet de bedoeling de tent te laten dansen? Daarvoor hoef je toch niet naar het podium te kijken?
Ja, valt me ook tegen!quote:
Waarom moet je naar een band kijken dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom iemand naar een dj komt kijken... is het niet de bedoeling de tent te laten dansen? Daarvoor hoef je toch niet naar het podium te kijken?
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:25 schreef peaceman het volgende:
mijn voorlopige programma (waar meestal niets van terecht komt, maar goed):
Alborosie
Ane Brun
Foo Fighters
Jamie N Commons
White Rabbits
Splendid
Mark Lanegan
Tim Christensen
Shins
Maccabees
Moss
en dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten.
Ja, the Black Seeds en de Marley-filmquote:
Marley film staat ook hoog op het lijstje!quote:Op maandag 23 juli 2012 10:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Ja, the Black Seeds en de Marley-film
Die komt 15 augustus uit op DVD, dus dat leek me wel wat als ik thuis op de bank lig.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Marley film staat ook hoog op het lijstje!
Ow werkelijk!quote:Op maandag 23 juli 2012 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Die komt 15 augustus uit op DVD, dus dat leek me wel wat als ik thuis op de bank lig.
En Alborosie, maar zal je zien dat 1 van de acts opener van de Alpha is op zondag om 13.00 uur, dat is standaard.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Ja, the Black Seeds en de Marley-film
Zoals Alpha Blondy dat ooit was idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
En Alborosie, maar zal je zien dat 1 van de acts opener van de Alpha is op zondag om 13.00 uur, dat is standaard.
Die stond al in peaceman's lijstje.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
En Alborosie, maar zal je zien dat 1 van de acts opener van de Alpha is op zondag om 13.00 uur, dat is standaard.
Dat zal zijn broer leuk vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:38 schreef peaceman het volgende:
Ziggy Marley was afgelopen jaar echt een feestje. Heerlijk!
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zal zijn broer leuk vinden.
2003 Sizzlaquote:Op maandag 23 juli 2012 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals Alpha Blondy dat ooit was idd.
Ow en natuurlijk de Groove Tube, Nightwriterscafé en DJ de Rooie Neger. Al moet die nog wel ff bevestigd worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Momenteel het meeste zin in the Black Keys, Maccabees, Feist, Pat Mahoney, Benji B, Julio Bashmore, Disclosure en Joy Orbison. En Rizzle Kicks lijkt me ook wel een feestje.
Er zijn nu 142 namen, dus zal wel niet al teveel meer bij komen. Stuk of 10?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:58 schreef ranja het volgende:
Maar er zouden toch nog namen bijkomen? Elke dag een paar tot donderdag lijkt me redelijk.
Bij voorkeur van mijn wishlist natuurlijk, al reken ik nergens meer op.
Dat kan net het verschil maken tussen kaart houden of verkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:08 schreef Dikketroela het volgende:
Er zijn nu 142 namen, dus zal wel niet al teveel meer bij komen. Stuk of 10?
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:41 schreef peaceman het volgende:
Ik had graag Nick Cave gezien in de lijst, maar dat zit er niet meer in vrees ik.
Idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch zit ik er mee in mijn maag dat ze deze held niet geboekt hebben![]()
Campingsquote:Op maandag 23 juli 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb btw echt totaal geen idee van hoe of wat m.b.t. de campings. Ga voor de eerste keer naar Lowlands en ben van plan om donderdag al te gaan. Is er nergens een mooi plattegrondje oid? Ik zie hier namelijk allemaal termen als '24-uurs tent' en 'uit je tent trillen' voorbijkomen i.c.m. bepaalde campings, maar ik kan er niet echt wijs uit. Wie kan me een beetje inlichten?
Toert tot 15 Aug in USA, vanaf 1 Sep in Europa, volgens Songkick.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef indiaantje89 het volgende:
op de Charlie paar jaar geleden best leukquote:Op maandag 23 juli 2012 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maccabees live niet te doen. Saaaaaiiihaaaai
Ik beslis donderdag als het blokkenschema er is definitief of ik ga of niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef Da hopman het volgende:
Wie-o-wie kan mij (Dus hem) aan een betaalbaar kaartje helpen.
In het gras in de schaduw achter de tent - languit - ogen dicht - lijkt me heeeeel goed te doenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maccabees live niet te doen. Saaaaaiiihaaaai
Klinkt in ieder geval beter als the White Stripes!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Op camping 2 heb je allicht meer last van 't Lowlandscafé dan op Camping 1. Het staat pal voor Camping 2. Al ben ik nog nooit op Camping 1 geweest, maar ik denk dat je er op 3 meer van meekrijgt dan op 1.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:17 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/informatie/plattegrond/
Op camping 1 zou je best last kunnen hebben van de 24 uurs tent. 2 durf ik niet te zeggen. Vanaf 3/4 zal het veilig zijn.
Ik was erbij. Hij is wel een muzikale genie hoor, maar zijn podiumpresentatie is wel echt ruk. Beetje interactie met het publiek maakt het een stuk spannender. Hij stond er echt gewoon in zichzelf gekeerd zijn dingetje te doen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval beter als the White Stripes!
OK, heb in 2003 the White Stripes op Lowlands gezien, sloten ze zondag af, en dat was zo'n tegenvaller!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef savale het volgende:
[..]
Ik was erbij. Hij is wel een muzikale genie hoor, maar zijn podiumpresentatie is wel echt ruk. Beetje interactie met het publiek maakt het een stuk spannender. Hij stond er echt gewoon in zichzelf gekeerd zijn dingetje te doen...
Wat wil je ook met iemand achter de drums die nog slechter maat kan houden dan Lars Ulrich.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef Luni het volgende:
[..]
OK, heb in 2003 the White Stripes op Lowlands gezien, sloten ze zondag af, en dat was zo'n tegenvaller!
Billy Talentquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:16 schreef savale het volgende:
hehe gelukkig ik ben niet de enige azijnpisserWelke (kleine) bandjes moet ik echt gaan checken? paar genres die mij smaken: (indie) rock / elektronisch / pop / folk
pffft beetje saggo omdat ik moet werken nu. Ik hoor gewoon lkr onderuit te zitten / liggen met een biertje...
Vond ze 2 jaar (toch?) geleden niet heel boeiend..quote:
Vorig jaar op Werchter waren ze tof, en met een uitstekende cd op zak gaat het tof worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vond ze 2 jaar (toch?) geleden niet heel boeiend..
Nieuw album uit? Moet ik die dan ook nog maar even een kansje geven!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar op Werchter waren ze tof, en met een uitstekende cd op zak gaat het tof worden.
Ik hoop voor jou dat het blokkenschema meevalt en voor mijn vriend dat je het dikke bagger vindt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik beslis donderdag als het blokkenschema er is definitief of ik ga of niet.
Ja, 'Handwritten'. Nu te beluisteren op de 3voor12 Luisterpaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nieuw album uit? Moet ik die dan ook nog maar even een kansje geven!
Of je wel of niet naar LL gaat, af laten hangen van het blokkenschema?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:40 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het blokkenschema meevalt en voor mijn vriend dat je het dikke bagger vindt.
Als het blokkenschema er is zijn alle namen bekend, tot die tijd kunnen er nog bijkomen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:15 schreef Fluctuate het volgende:
Of je wel of niet naar LL gaat, af laten hangen van het blokkenschema?
Je maakt een geintje zeker...?
Overdag: literatuur/poëzie, voorleessessies etc. Lekker koel binnen, grote leren banken waar je fijn kunt chillen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:25 schreef Fluctuate het volgende:
Misschien schandalig, maar vorige keer (dit jaar 2e keer LL) om een of andere reden niet bij de Titty Twister geweest.. De omschrijving hierboven word ik nog steeds niet heel veel wijzer van, wat houdt het nou precies in?
(Edit: of was de Titty Twister er in 2009 misschien nog niet?)
Foo Fighters? En helaas zal skrillex ook wel zo gezien worden..quote:
Beter rond 4 uur 's nachts in de rij gaan staan, dan wordt het pas echt vuig. Overigens maar halfuurtje moeten wachten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef YeahYeahYeah het volgende:
[..]
Overdag: literatuur/poëzie, voorleessessies etc. Lekker koel binnen, grote leren banken waar je fijn kunt chillen.
's avonds/'s nachts: Lang in de rij staanVorig jaar uit nieuwsgierigheid op zaterdagavond vroeg in de rij gaan staan (rond zeven uur ofzo meen ik), binnen is het erg tof. Aankleding (t/m barpersoneel) in de Titty-twister stijl, vette muziek met als hoogtepunt hardrock-karaoke: mensen zingen mee met liveband, tekst staat op grote vellen gepresenteerd door schaarsgeklede dame. Vorig jaar nog "gastoptreden" gezien van Sharon van Within Temptation, erg geinig
Ik neem aan gewoon met pen en papier.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
hoe willen zie die popquiz gaan doen.. ik hoop niet met een petje op petje af systeem
Broek omhoog, broek omlaag systeem misschien?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
hoe willen zie die popquiz gaan doen.. ik hoop niet met een petje op petje af systeem
hmm dat is wel weer jammer...quote:
Ik vond dat klassieke stuk van vorig jaar ook wel bijzonder, maar kan me voorstellen dat dat niet elk jaar kan (of was dat op zondag)quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Lowlands Zingt concept lijkt me toch leuker.
oa. Jezabels, 2:54, Best Coast, School of Seven Bells, Lissy Trullie zijn namen van 2012 die volgens mij niet zouden hebben misstaan op Lowlands en dan laat ik nog wat nederlandse bands als Space Siren, Yori Swart, Bombay Show Pig en Drive Like Maria weg (allevier wel al eerder gezien dit jaar in zaal of ander festival).quote:
Jammer dat ze er niet bij vertellen dat sinds een jaar of twee het van die voorgemixte mojito uit een fles is, met was ijsschaafsel een een muntblaadje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat is de perfecte plek om een cocktail te drinken? Onder een palmboom natuurlijk. Omdat die niet lekker willen groeien in Flevoland hebben we gewoon de Nederlander Palmbomen geprogrammeerd op de plek waar ze mojito's schenken. In de tot Cubaanse hacienda omgebouwde Groove Tube kun je als vanouds kiezen tussen die unieke combinatie van Bacardi Rum, limoen, suiker en verse munt die de Bacardi Mojito vormen.
Naast Palmbomen zijn vrijdag ook St. Paul, Leroy Rey en Ari Daily te gast, waarbij de microfoon voor MC Raezun is.
Op zaterdag voor de afwisseling misschien een frisse Bacardi-Cola? En dat onder de gevarieerde platenkeuze van Manga, good old KC The Funkaholic, Struttin’ met dj Taco Fett & Bart Fader, Antal, Cool Chris, Jameszoo & Losthomeboy 2.0.
Afdansen op de laatste avond kan met Dab, Ivoryman, L-Dopa, Massimo en Code Red. Allen kennen ze het Groove Tube-gevoel, die trouwe combinatie van house, pop, soul, hiphop, beats en een vleugje jazz.
[ afbeelding ]
War zit die dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef viagraap het volgende:
[..]
Kun je beter de mojito's van de kleine cocktailbar halen.
Ik vind het altijd moeilijk om zulke dingen uit te leggenquote:
Don't tell n00biedoobiedooquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:
De vervanger van Lowlands Zingt is dit jaar de Lowlands Popquiz. gepresenteerd door Eric Corton om 13.00 uur in de Alpha op de zaterdag. De hoofdprijs zijn lowlandstickets voor Lowlands 2013.
Te laatquote:
Gaat of een smartphone feestje worden of ouderwets ;quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Te laat
Ik verwacht dit trouwens in een vorm zoals Rabbering dat doet op locatie met Popduel, linkerkant of rechterkant ofzo. Anders lijkt me dit niet te doen.
edit: trouwens, dit lijkt me in een volle Alpha ook niet te doen.
Foo Fighters wellicht headliner, jammer genoegquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:06 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Foo Fighters? En helaas zal skrillex ook wel zo gezien worden..
de dagafsluiters in Alpha zijn toch Headliners? morgen weten we het.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:18 schreef leeell het volgende:
Foo Fighters wellicht headliner, jammer genoeg
en iemand die skrillex headliner noemt neem ik niet eens serieus
meestal wel, echter vind ik een Headliner vaak een echt grote naam (van vroeger kan, Offspring vorig jaar)quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:33 schreef ranja het volgende:
[..]
de dagafsluiters in Alpha zijn toch Headliners? morgen weten we het.
Nou ja, als het om persoonlijke smaak gaat kun je je eigen headliner kiezen uit de line-upquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:35 schreef leeell het volgende:
meestal wel, echter vind ik een Headliner vaak een echt grote naam (van vroeger kan, Offspring vorig jaar)
Nou, ik wil toch graag om 10:30 in bed liggen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:34 schreef MrStokey het volgende:
Als Skrillex net zo hard gaat als vorig jaar in de Bravo, en kennelijk ook iin Werchter, dan heb je een stampvolle tent, die bijna wordt afgebroken. Wat is daar dan geen headliner aan? Als het alleen maar om 'anthems' of 'vroeger' gaat, vind ik dat toch een erg statische en weinig avontuurlijke opvatting van een headliner. Met Black Keys, Foo Fighters en Skrillex heeft LL2012 drie uitstekende afsluiters van de Alpha IMHO. Het is hier geen Pinkpop, tenslotte.
Wil jij naar bed...dan ga jij toch lekker naar bed!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nou, ik wil toch graag om 10:30 in bed liggen...
Ja, anders loopt iedereen maar dronken rond.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Wil jij naar bed...dan ga jij toch lekker naar bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |