Valt volgens mij nog wel mee, er zitten best wat mooie dj's tussen dit rijtje. Had alleen nog een grotere dance-act verwacht. Wat opvallend is 0,0 electro dit jaar!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:30 schreef Dikketroela het volgende:
Ik heb het gevoel dat er heel veel dubstep is? Laat ik dat nou kut vinden
Nouja.
Op Facebook staat er:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef theodoor9 het volgende:
Of is het programma nog niet compleet? Er zijn nu 143 muziek namen, andere jaren waren dit er 5-10 meer..
Ja, de electro mis ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Valt volgens mij nog wel mee, er zitten best wat mooie dj's tussen dit rijtje. Had alleen nog een grotere dance-act verwacht. Wat opvallend is 0,0 electro dit jaar!
1 Nacht Techo met 2 goeie namen, is inderdaad wel schaars. En dan een Deephouse nacht op vrijdag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:04 schreef theodoor9 het volgende:
In vind de Dance line up echt tegenvallen, en daar zal volgende week niet meer veel bijkomen waarschijnlijk.
Nobody Beats The Drum, Modeselektor en Netsky niet te vergetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Misschien toch een bewuste keuze van de organisatie?
Er tourt volgens mij genoeg als: Justice, Deadmau5, Orbital, (Chemical Brothers ook geloof ik), Paul Kalkbrenner, Digitalism, Diplo/Major Lazer etc. Dat formaat namen mis ik dit jaar in de dance lineup.
Mja toch vind ik wel wat leuke dance namen bij zitten zoals: C2C, Todd Terje, Skrillex (ja gaat best los live), Rudimental, Bassnectar, Magnetic Man, Camo & Krooked, Hot Chip, Jamie XX.
Nu is electro wel minder relevant aan het worden maar toch. Op pukkelpop en frequency staan oa major lazer, diplo, a-trak, brodinski, gesaffelstein, digitalism, tiga en erol alkan. Dat zou op lowlands echt niet misstaan..quote:
Wordt weinig Bravo dit jaar!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:10 schreef theodoor9 het volgende:
De nacht line Up voor india en bravo lijkt er nu zo uit te zien. Vrijdag bravo: dubstep met oa flux pavillion. Vrijdag india: innervisions. Zaterdag bravo: techno met klock, dettmann en mulero. Zondag bravo: dnb met netsky, camo and krooked en bassnectar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |