Probleem is dat als ik geen kaart koop en het programma valt mee dan lukt het niet meer. Dus eerst kaart kopen, dan kijken wat het wordt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:06 schreef LatonOne het volgende:
gozer je wist vorig jaar al dat het kut ging worden, daarom zou je geen kaartje meer kopen en echte festivals gaan bezoeken. misschien dat je dit jaar je les geleerd hebt
Ik was erbijquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd vooral Chromatics, had ik een peer weken terug nog geluisterd om dat ze I'm On Fire van Bruce hadden gecoverdleuk dat ze nu op Lowlands staan misschien even kijken!
tofquote:
Ik denk wel dat je van z'n muziek moet houden om hem live goed te vinden. Hij is zo'n beetje het tegengestelde van energiek, maar wel met die stem... ik heb 'm tot nu toe 3x gezien op Lowlands maar steeds in andere context, als gast bij Twilight Singers, met Gutter Twins en 'solo' met gitarist. Nu is hij dus met volledige band.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Mark Lanegan Band live erg goed? Lees veel positieve reacties hier, maar op plaat kan hij me niet echt overtuigen.
Tja, dit wil ik zien. Meestal is mn lijst 4x langer.quote:Bassnectar
Benga
The Black Keys
Foo Fighters
De Heideroosjes (Zijn deze niet 40x met een laatste show bezig?)
Miike Snow
Netsky
Ed Sheeran
The Shins
Sleigh Bells
Skrillex (Ben meer benieuwd of die show de Alpha gaat vullen en wat er van overblijft)
The Antlers
Triggerfinger
Two Door Cinema Club
Eagles of Death Metal
Ane Brun
Iedereen kijgt een roze hoedje bij de ingang.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef willemwaus het volgende:
Zou er dit jaar nog iets speciaals gaan gebeuren omdat het de 20e editie is?
Vorig jaar in de bravo vroeg ik mij af of ik er levend uit ging komenquote:Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Skrillex gaat de Alpha afbreken, paar weekjes terug op Werchter was het echt absurd hard en mensen die los gaan.
Daar had ik ook last vanquote:Op zondag 22 juli 2012 10:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorig jaar in de bravo vroeg ik mij af of ik er levend uit ging komen.
ligt er nogal aan hoe laat je vrijdag komt, op camping 1 is er dan meestal voor 'één of twee tentjes nog best plek, 2 en 3 zitten dan wel ramvol. Voor de brug is sowieso wel plek.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:12 schreef mr-green het volgende:
Wij zijn van plan vrijdag met 2 of 4 man aan te komen. Is dat nog te doen met een goed plekje of moet je daarvoor echt op donderdag al aanwezig zijn? En welke camping?
Het lopen vanaf de campings is niets in vergelijking met Pinkpop, vind ik dan.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:44 schreef julian6 het volgende:
Lijkt me echt kut om steeds dat eind te moeten lopen. Je moet sowieso heel veel lopen op LL dus ik wil de afstand tot het festivalterrein wel tot het minimum beperken.
De campings vna lowlands liggen heel dichtbij in tegenstelling tot pinkpop. Was daar voor het eerst dit jaar en mijn benen waren echt kapot na drie dagenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:44 schreef julian6 het volgende:
Lijkt me echt kut om steeds dat eind te moeten lopen. Je moet sowieso heel veel lopen op LL dus ik wil de afstand tot het festivalterrein wel tot het minimum beperken.
kwalitatieve bierdrinktijd noemden we dat daar......quote:Op zondag 22 juli 2012 18:49 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Het lopen vanaf de campings is niets in vergelijking met Pinkpop, vind ik dan.
Ga lekker op de grasheuvel zitten kijken hoe mensen elkaar plat douwen :>quote:Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Skrillex gaat de Alpha afbreken, paar weekjes terug op Werchter was het echt absurd hard en mensen die los gaan.
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
verschil is ook dat die acts de hits hebben om zo iets te dragen, dat vind ik altijd wel een beetje bij een afsluiter horen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:15 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb er nog mn bedenkingen erover. Een beetje op een Triggerfinger rammen, en aan wat andere knopjes draaien en dat voor een volle Alpha? Ik was er ook bij in de Bravo, en dat was tof. Maar een volle Alpha is echt een stuk groter. (Wat is verder de show?)
Zie dan echt liever Chemical Brothers, Prodigy of Underworld met een hele installatie er staan met een echt show.![]()
Ga wel even kijken, maar ben erg benieuwd wat er overblijft.
Grote DJ's hoeven sowieso nauwelijks te mixen, omdat de hele show al van te voren is bepaald. Is laatst uit de doeken gedaan door deadmau5quote:Op zondag 22 juli 2012 22:37 schreef willemwaus het volgende:
Voor muziek / show / mix werk hoef je niet naar Skrillex te gaan hoor, als je dat überhaupt nog muziek noemt :p
Kom zo rot met de caravan de brug over.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:44 schreef julian6 het volgende:
Onzin natuurlijk, Dave Clarke is ook een grote DJ, maar er is niks voorgemixt, maar live acts, heb ik inderdaad vraagtekens bij hoe "live" het is, zoals inderdaad een Deadmau5, Paul Kalbrenner, Junkie XL.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:20 schreef julian6 het volgende:
[..]
Grote DJ's hoeven sowieso nauwelijks te mixen, omdat de hele show al van te voren is bepaald. Is laatst uit de doeken gedaan door deadmau5zal er niet minder om losgaan
Gutter Twins was erg goed toen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je van z'n muziek moet houden om hem live goed te vinden. Hij is zo'n beetje het tegengestelde van energiek, maar wel met die stem... ik heb 'm tot nu toe 3x gezien op Lowlands maar steeds in andere context, als gast bij Twilight Singers, met Gutter Twins en 'solo' met gitarist. Nu is hij dus met volledige band.
Haha nou inderdaad, staat een beetje druk te doen voor niks!quote:
Ik vraag me sowieso af waarom iemand naar een dj komt kijken... is het niet de bedoeling de tent te laten dansen? Daarvoor hoef je toch niet naar het podium te kijken?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:12 schreef Luni het volgende:
Zag vorige week een stukje David Guetta op TV met z'n platte commerciele meuk, die ook een beetje aan knopjes stond te pielen en merendeels met z'n handen in de lucht stond
Dat is een overblijfsel van de 'factory' cultuur.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom iemand naar een dj komt kijken... is het niet de bedoeling de tent te laten dansen? Daarvoor hoef je toch niet naar het podium te kijken?
Ja, valt me ook tegen!quote:
Waarom moet je naar een band kijken dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af waarom iemand naar een dj komt kijken... is het niet de bedoeling de tent te laten dansen? Daarvoor hoef je toch niet naar het podium te kijken?
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:25 schreef peaceman het volgende:
mijn voorlopige programma (waar meestal niets van terecht komt, maar goed):
Alborosie
Ane Brun
Foo Fighters
Jamie N Commons
White Rabbits
Splendid
Mark Lanegan
Tim Christensen
Shins
Maccabees
Moss
en dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten.
Ja, the Black Seeds en de Marley-filmquote:
Marley film staat ook hoog op het lijstje!quote:Op maandag 23 juli 2012 10:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Ja, the Black Seeds en de Marley-film
Die komt 15 augustus uit op DVD, dus dat leek me wel wat als ik thuis op de bank lig.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Marley film staat ook hoog op het lijstje!
Ow werkelijk!quote:Op maandag 23 juli 2012 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Die komt 15 augustus uit op DVD, dus dat leek me wel wat als ik thuis op de bank lig.
En Alborosie, maar zal je zien dat 1 van de acts opener van de Alpha is op zondag om 13.00 uur, dat is standaard.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Ja, the Black Seeds en de Marley-film
Zoals Alpha Blondy dat ooit was idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
En Alborosie, maar zal je zien dat 1 van de acts opener van de Alpha is op zondag om 13.00 uur, dat is standaard.
Die stond al in peaceman's lijstje.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
En Alborosie, maar zal je zien dat 1 van de acts opener van de Alpha is op zondag om 13.00 uur, dat is standaard.
Dat zal zijn broer leuk vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:38 schreef peaceman het volgende:
Ziggy Marley was afgelopen jaar echt een feestje. Heerlijk!
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zal zijn broer leuk vinden.
2003 Sizzlaquote:Op maandag 23 juli 2012 10:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals Alpha Blondy dat ooit was idd.
Ow en natuurlijk de Groove Tube, Nightwriterscafé en DJ de Rooie Neger. Al moet die nog wel ff bevestigd worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Momenteel het meeste zin in the Black Keys, Maccabees, Feist, Pat Mahoney, Benji B, Julio Bashmore, Disclosure en Joy Orbison. En Rizzle Kicks lijkt me ook wel een feestje.
Er zijn nu 142 namen, dus zal wel niet al teveel meer bij komen. Stuk of 10?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:58 schreef ranja het volgende:
Maar er zouden toch nog namen bijkomen? Elke dag een paar tot donderdag lijkt me redelijk.
Bij voorkeur van mijn wishlist natuurlijk, al reken ik nergens meer op.
Dat kan net het verschil maken tussen kaart houden of verkopenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:08 schreef Dikketroela het volgende:
Er zijn nu 142 namen, dus zal wel niet al teveel meer bij komen. Stuk of 10?
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:41 schreef peaceman het volgende:
Ik had graag Nick Cave gezien in de lijst, maar dat zit er niet meer in vrees ik.
Idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch zit ik er mee in mijn maag dat ze deze held niet geboekt hebben![]()
Campingsquote:Op maandag 23 juli 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb btw echt totaal geen idee van hoe of wat m.b.t. de campings. Ga voor de eerste keer naar Lowlands en ben van plan om donderdag al te gaan. Is er nergens een mooi plattegrondje oid? Ik zie hier namelijk allemaal termen als '24-uurs tent' en 'uit je tent trillen' voorbijkomen i.c.m. bepaalde campings, maar ik kan er niet echt wijs uit. Wie kan me een beetje inlichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |