gozer je wist vorig jaar al dat het kut ging worden, daarom zou je geen kaartje meer kopen en echte festivals gaan bezoeken. misschien dat je dit jaar je les geleerd hebtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:03 schreef ranja het volgende:
Ik heb de playlist van Lowlands op Spotify eens wat gescand. Pff....
Voorlopig kom ik op de volgende lijst:
Zeker zien: Mark Lanegan, Feist, The Kik, The Dirty Denims, Veronica Falls
Ook zien: Ane Brun, Foo Fighters
Uitproberen (deze meestal op basis van spotify): Wilco, The Maccabees, Cloud Nothings, Gaslight Anthem, Two Door Cinema Club, Linnea Olsson, Sleigh Bells, Tuneyards
Ik hoop echt dat er voor donderdag nog een rijtje namen bijkomt
Probleem is dat als ik geen kaart koop en het programma valt mee dan lukt het niet meer. Dus eerst kaart kopen, dan kijken wat het wordt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:06 schreef LatonOne het volgende:
gozer je wist vorig jaar al dat het kut ging worden, daarom zou je geen kaartje meer kopen en echte festivals gaan bezoeken. misschien dat je dit jaar je les geleerd hebt
Ik was erbijquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd vooral Chromatics, had ik een peer weken terug nog geluisterd om dat ze I'm On Fire van Bruce hadden gecoverdleuk dat ze nu op Lowlands staan misschien even kijken!
tofquote:
Ik denk wel dat je van z'n muziek moet houden om hem live goed te vinden. Hij is zo'n beetje het tegengestelde van energiek, maar wel met die stem... ik heb 'm tot nu toe 3x gezien op Lowlands maar steeds in andere context, als gast bij Twilight Singers, met Gutter Twins en 'solo' met gitarist. Nu is hij dus met volledige band.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Mark Lanegan Band live erg goed? Lees veel positieve reacties hier, maar op plaat kan hij me niet echt overtuigen.
Tja, dit wil ik zien. Meestal is mn lijst 4x langer.quote:Bassnectar
Benga
The Black Keys
Foo Fighters
De Heideroosjes (Zijn deze niet 40x met een laatste show bezig?)
Miike Snow
Netsky
Ed Sheeran
The Shins
Sleigh Bells
Skrillex (Ben meer benieuwd of die show de Alpha gaat vullen en wat er van overblijft)
The Antlers
Triggerfinger
Two Door Cinema Club
Eagles of Death Metal
Ane Brun
Iedereen kijgt een roze hoedje bij de ingang.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef willemwaus het volgende:
Zou er dit jaar nog iets speciaals gaan gebeuren omdat het de 20e editie is?
Vorig jaar in de bravo vroeg ik mij af of ik er levend uit ging komenquote:Op zondag 22 juli 2012 01:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Skrillex gaat de Alpha afbreken, paar weekjes terug op Werchter was het echt absurd hard en mensen die los gaan.
Daar had ik ook last vanquote:Op zondag 22 juli 2012 10:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorig jaar in de bravo vroeg ik mij af of ik er levend uit ging komen.
ligt er nogal aan hoe laat je vrijdag komt, op camping 1 is er dan meestal voor 'één of twee tentjes nog best plek, 2 en 3 zitten dan wel ramvol. Voor de brug is sowieso wel plek.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:12 schreef mr-green het volgende:
Wij zijn van plan vrijdag met 2 of 4 man aan te komen. Is dat nog te doen met een goed plekje of moet je daarvoor echt op donderdag al aanwezig zijn? En welke camping?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |