Campingsquote:Op maandag 23 juli 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb btw echt totaal geen idee van hoe of wat m.b.t. de campings. Ga voor de eerste keer naar Lowlands en ben van plan om donderdag al te gaan. Is er nergens een mooi plattegrondje oid? Ik zie hier namelijk allemaal termen als '24-uurs tent' en 'uit je tent trillen' voorbijkomen i.c.m. bepaalde campings, maar ik kan er niet echt wijs uit. Wie kan me een beetje inlichten?
Toert tot 15 Aug in USA, vanaf 1 Sep in Europa, volgens Songkick.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch zit ik er mee in mijn maag dat ze deze held niet geboekt hebben![]()
op de Charlie paar jaar geleden best leukquote:Op maandag 23 juli 2012 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maccabees live niet te doen. Saaaaaiiihaaaai
Ik beslis donderdag als het blokkenschema er is definitief of ik ga of niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef Da hopman het volgende:
Wie-o-wie kan mij (Dus hem) aan een betaalbaar kaartje helpen.
In het gras in de schaduw achter de tent - languit - ogen dicht - lijkt me heeeeel goed te doenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maccabees live niet te doen. Saaaaaiiihaaaai
Klinkt in ieder geval beter als the White Stripes!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch zit ik er mee in mijn maag dat ze deze held niet geboekt hebben![]()
Op camping 2 heb je allicht meer last van 't Lowlandscafé dan op Camping 1. Het staat pal voor Camping 2. Al ben ik nog nooit op Camping 1 geweest, maar ik denk dat je er op 3 meer van meekrijgt dan op 1.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:17 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/informatie/plattegrond/
Op camping 1 zou je best last kunnen hebben van de 24 uurs tent. 2 durf ik niet te zeggen. Vanaf 3/4 zal het veilig zijn.
Ik was erbij. Hij is wel een muzikale genie hoor, maar zijn podiumpresentatie is wel echt ruk. Beetje interactie met het publiek maakt het een stuk spannender. Hij stond er echt gewoon in zichzelf gekeerd zijn dingetje te doen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval beter als the White Stripes!
OK, heb in 2003 the White Stripes op Lowlands gezien, sloten ze zondag af, en dat was zo'n tegenvaller!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:10 schreef savale het volgende:
[..]
Ik was erbij. Hij is wel een muzikale genie hoor, maar zijn podiumpresentatie is wel echt ruk. Beetje interactie met het publiek maakt het een stuk spannender. Hij stond er echt gewoon in zichzelf gekeerd zijn dingetje te doen...
Wat wil je ook met iemand achter de drums die nog slechter maat kan houden dan Lars Ulrich.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:49 schreef Luni het volgende:
[..]
OK, heb in 2003 the White Stripes op Lowlands gezien, sloten ze zondag af, en dat was zo'n tegenvaller!
Billy Talentquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:16 schreef savale het volgende:
hehe gelukkig ik ben niet de enige azijnpisserWelke (kleine) bandjes moet ik echt gaan checken? paar genres die mij smaken: (indie) rock / elektronisch / pop / folk
pffft beetje saggo omdat ik moet werken nu. Ik hoor gewoon lkr onderuit te zitten / liggen met een biertje...
Vond ze 2 jaar (toch?) geleden niet heel boeiend..quote:
Vorig jaar op Werchter waren ze tof, en met een uitstekende cd op zak gaat het tof worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vond ze 2 jaar (toch?) geleden niet heel boeiend..
Nieuw album uit? Moet ik die dan ook nog maar even een kansje geven!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar op Werchter waren ze tof, en met een uitstekende cd op zak gaat het tof worden.
Ik hoop voor jou dat het blokkenschema meevalt en voor mijn vriend dat je het dikke bagger vindt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik beslis donderdag als het blokkenschema er is definitief of ik ga of niet.
Ja, 'Handwritten'. Nu te beluisteren op de 3voor12 Luisterpaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nieuw album uit? Moet ik die dan ook nog maar even een kansje geven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |