quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Verlaat het topic, en gij zult gequote worden.
testquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Jullie zeggen dat het alleen werkt als je neit in het topic zit, dus ik vroeg me af of jullie dat konden zien
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, nu zit ik er mee. Morgen ben ik het vast al lang en breed vergeten
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:19 schreef PiRANiA het volgende:
waar gaat dit over? mis ik iets?
(nog steeds ziek)
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:15 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Soms rood met geel en lekker zoet, de andere keer groen en zuur. sommige hebben rotte plekken en andere zijn lekker vers. sommige hangen aan de boom, andere vallen er af. sommige doen pijn aan de tanden, andere zijn een genot voor in je bek gr gr gr
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:18 schreef Danny het volgende:
In het kader van 'nu we toch bezig zijn'; het is vanaf nu mogelijk om vanuit Nederland, België, Duitsland en Engeland per SMS een abonnement af te sluiten.
Op http://shop.fok.nl/ staat daarvoor nu een nieuwe optie.
De kosten bedragen 3 euro. Hiervoor krijg je voor een basic, full, plus of pimp abo respectievelijk 28, 19, 14 of 12 dagen abonnement. Je kunt ook verlengen. Elke keer wordt er dan het juiste aantal dagen bij je reeds lopende abonnement opgeteld.
Upgraden kan niet. Heb je een basic maar wil je upgraden naar een hoger abonnement dan zul je dat via ideal moeten doen, of je zult moeten wachten tot je huidige abonnement verlopen is. Je kunt dan een nieuw abonnement aanschaffen per sms als je wilt.
Een abonnement kado doen kan ook. Klik op het forum bij een user op zijn 'online' icoontje (dat poppetje dat voor zijn of haar username staat linksbovenaan een post), en klik vervolgens op 'abonnement kado doen'.
Je kunt daar dan kiezen voor een abonnement. Heeft de user al een abonnement dan wordt deze gewoon verlengd met het hierboven genoemde aantal dagen. De keuze voor een abonnementstype doet dan niets.
Waarom is dit gvd duurder dan via ideal?!?!?
Omdat de kosten voor ons hoger zijn. Van de 3 euro blijft minder over. Effectief levert een abonnement per SMS ons dus MINDER op. Daarnaast is het abonnement kortlopend en dat is in principe overal gewoon wat duurder.
Hoeveel SMSjes ontvang ik??
Dat staat in de betaalpopup en hangt af van het land waarvandaan je sms't. Vanuit Nederland ontvang je er twee.
En zit ik er dan aan vast?
Je zit eraan vast voor de duur van de abonnementsperiode. We verlengen, net als bij betaling via ideal, niet automatisch. Je ontvangt dus eenmalig de sms'jes.
Dat scherm is helemaal niet in dezelfde layout als de rest van de shop!!
Boeiend.
abo
Je moeder.
waar zet ik het uit
Ik wil graag anoniem een abo kado doen!!
Dat kan. Sterker nog; dat gebeurt sowieso. Je userid wordt niet door ons opgeslagen. Je ip ook niet. Als jantje een abo kado doet aan truusje kunnen wij dat niet zien.
Maar ik wil juist dat ze het wel zien!!
Dan doe je even een DM erachteraan. Simpel.
Carry on...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom gaan al jouw posts over seks?.
Moet je beter kijken gr grquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik jou zie posten gr gr
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:15 schreef Holyme het volgende:
Na het lezen van de topics hier van andere gastgezinnen, begon het bij mij ook weer te kriebelen en heb ik me opnieuw ingeschreven als gastouder bij het plaatselijke asiel. Omdat ik de gastgezin topics hier zo leuk vind, besloten om dit keer zelf ook maar een topic te maken!
In 2010 heb ik voor het eerst wat kittens opgevangen, maar daar heb ik er uiteindelijk 1 van gehouden en met 3 katten op een flat werd de ruimte nogal beperkt om er meer op te vangen. Nu ben ik pas verhuisd en heb ik weer een kamer over waar ik de kittens (in het begin) apart kan houden, en eergister kreeg ik de vraag of ik 4 kleintjes op wou vangen.
Eerst maar even wat katten voorstellen, mijn eerdere gastkittens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan mijn eigen katten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, dan de 4 kittens die ik toen straks ben gaan halen! Ze komen van 3 verschillende nestjes, en eentje is duidelijk iets mee gebeurd (ongeluk oid?). Afgelopen dagen hebben ze bij de DA doorgebracht, die dat katje er weer een beetje bovenop heeft geholpen. Het arme ding is er duidelijk nog niet goed aan toe, en ook daarom blijven de kleintjes de komende tijd apart 's nachts. Overdag zal ik ze (vaak onder toezicht) samen laten tot de kleintjes wat groter/gezonder zijn. De nageltjes van alle katjes hou ik voorlopig ook kort om geen risico's te nemen met het goede oogje van het katje.
En even voor de extra info: ze zijn nu nog niet te reserveren. Mocht je interesse hebben, als ze ge-ent zijn (volgende maand) kan je me een PM sturen voor de gegevens van het asiel (Noord-Brabant), welke de adoptie zal regelen.
De kittens zijn nog naamloos, suggesties zijn welkom!
Schildpad poesje, ongeveer 3.5/4 weken oud. Doet het tot nu toe erg goed, en speelt ook al flink mee met de oudere katjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezelf wassen valt niet mee als je pootjes je aanvallen!![]()
[ afbeelding ]
Knockout in een kattenbak.
[ afbeelding ]
Rood/witte poesje, ongeveer 3.5/4 weken oud. Is nog een beetje blazerig naar mij, wil wel spelen met de anderen, maar het valt ook allemaal niet mee voor d'r.
[ afbeelding ]
Foto in spoiler ivm closeup van kapotte kopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En broer en zus, blauw/creme schildpad poesje en redpoint met witte voetjes katertje, ongeveer 5.5 weken oud.
Blazen kan ze prima, maar toen ze erg moe was bleek al snel dat er ook een motortje in zit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei helemaal dol sinds binnenkomst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grote broer krijgt zo nog even een aparte post, toen ze allemaal eindelijk in slaap vielen, was hij nog druk met een muisjeF.K.A. SuperwormJim![]()
Kom hier stoer doen met je lelijke opel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat vinden wij van de Opel Adam?
Opels premium-poging in het zgn. A-segment.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Prijzen zijn nog niet bekend, maar omdat Opel de Adam in de markt zet als premium-model ter concurrentie van bijvoorbeeld de Fiat 500, kun je rekenen op vanafprijzen van zo'n 12 tot 13.000 euro.
Wat vinden we ervan? Kans van slagen of is een premium Opel sowieso gedoemd te mislukken?
Ik vind het een interessante auto, wel een hoog Fiat 500 en Ford Ka gehalte, maar positief dat nieuwe A-segmenters (de zgn stadsautootjes) steeds volwassener en serieuzer beginnen te worden in afwerking, uitrusting en wegligging."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Hihi.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:26 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je niet plukken...![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:28 schreef spierbal het volgende:
Laten we ipv een Ddos aanval een quote aanval doen op een willekeurige User. ( Yvonne )
Bij mij gaat het niet lukken, ben mobiel ;D🐱![]()
Trouwens, jouw ondertitelquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
Zou dit werken? Zouden de users hieronder een DM krijgen?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb rood met zwarte sokken aan vandaag.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:17 schreef -Spring het volgende:
Rocka, hoe is het daar?
Mijn nieuwe baan is zó leuk! En zo goed voor mn zelfvertrouwen vooral. Heb nu van twee managers en de directeur gehoord dat ze me na mn uitzendperiode best zouden willen houden. Geen garanties natuurlijk, dat snap ik, maar man, wat knap ik hiervan op.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:42 schreef Vicky het volgende:
Ik heb dat zonnetje naar jullie gestuurd....
Hier is meer dan genoeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lief dml maar ik red me wel. Ben taaier dan een gestoofde biefstuk![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef Bleie het volgende:
Hier breekt nu opeens even het zonnetje door!![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Dimens het volgende:
Even de meisjes uit SJHN hierheen halen.
🐱![]()
De wat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Dimens het volgende:
Even de meisjes uit SJHN hierheen halen.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef summer2bird het volgende:
Sport: 1 uur fietsen
O: 4 crackers met ham
M: 2 donkere snedes brood met salami
T: 2 crackers met ham
A: gezonde maaltijd die ik krijg.
T: 1 banaan.![]()
..
[ Bericht 96% gewijzigd door Fopje op 12-07-2012 19:34:04 ]"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Als het je maar niet te veel wordt he
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef lievedraak het volgende:
Herkenbaar verhaal. Mijn ex wilde (bijna) geen sex meer, initiatief moest van mij afkomen en als ik geluk had wees hij me 1x in de maand niet af. Op een gegeven moment neem je dan zelf ook geen initiatief meer, uit angst wéér te worden afgewezen.
Zijn excuus was altijd dat hij moe was, maar hij wilde er niet mee naar de huisarts want er was niks mis.
Er liepen meerdere dingen in de relatie niet goed, en ik heb het uitgemaakt. Hoewel hij er kapot van was, is hij nu tot rust gekomen en kan hij veel meer dan toen we samen waren.
Ik zeg absoluut niet dat je het moet uitmaken, maar misschien is het een idee om een weekje afzonderlijk van elkaar op vakantie te gaan (echt op vakantie, niet dat 1 iemand in huis blijft, dat werkt niet, want dan laat je niet alles achter je). Gewoon om ieder wat tijd voor jezelf te hebben, en te kunnen opladen.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH YEAH
[..]![]()
*trekt aan haren*
*krabt*![]()
cool.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:34 schreef PiRANiA het volgende:
Een verhaal maken van quotes uit andere topics is wel een idee.
Ik begin:quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef like-nath het volgende:
mijn pijp techniek valt ook meestal wel in de smaak"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
O oke.quote:"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een beetjeDat zal goed zijn voor mijn ritme wat nu al fucked-up is
Heb jij trouwens misschien een tip voor een reisboek van Helsinki? Denk dat ik sowieso (op aanraden van Kip) een paar hoofdstukken uit de Lonely Planet download om op mijn gsm mee te nemen maar ik zou het wel fijn vinden omdat ik alleen ga dat ik iets bij heb waar info in staat over bezienswaardigheden.
Ik was bij de Selexyz geweest en die konden in de computer alleen een boekje van de ANWB-extra vinden, nadat ik Helsinki had gespeld![]()
quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef Dimens het volgende:
Even de meisjes uit SJHN hierheen halen.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:57 schreef Mirjam het volgende:
rumble loopt steeds vast sinds de laatste update, niet leuk spelen zo![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar heb je wel een huisarts? Anders kun je daar altijd langs gaan en advies inwinnen. Of er iets te regelen valt qua psychische hulp zonder dat het je (veel) geld kost. Als je deze problemen al hebt sinds je 15e lijkt het me een redelijke aanname dat je zonder hulp niet van die angsten en dergelijke af komt.
En dus niet meer blowen.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:43 schreef Phaidra het volgende:
Ik sloot met:
[..]
Nee, geen blaar. Aanleggen is ook niet pijnlijk (de harde plek wel)
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat van ze stoppen sla op mn brood heb ik ook ooit terug gezien![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef WupWup het volgende:
Nirak, wat is je doel? Wil je stoppen of wil je doorgaan? Bij het eerste ga je idd voedingen laten vervallen en bij het tweede blijf je op verzoek voeden. En dat houdt ook in dat je niet iets anders aanbiedt wanneer hij om de borst vraagt.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:maar krijg je dan ook meer berichtjes als je meer quotes in 1 bericht hebt staan?quote:🐱![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Hallo ik kom ook uit Zoetermeer en deze quote is geëdit.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
maar krijg je dan ook meer berichtjes als je meer quotes in 1 bericht hebt staan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Heb nu alweer 3 voedingen zonder KV gegeven. Om 9.00, 13.00 en 14.45 uur waarvan 140 cc afgekolfde BV. Mijn dochter is bij de kdv dus kan ik nu ook veel aanleggen, morgen is ze er alleen wel en dan is het lastig voeden moet ik zeggen. Ze breekt de hele tent af dan hier.. het is nog even wennen voor haar. Moet dus nog even kijken hoe ik dat ga doen..![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Loodje het volgende:
In het verleden wel gehad, nu al 7,5 jaar relatie dus geen externe seksbuddy meer
Seksbuddy was eerst een vriend, kort mee "gedate" maar was niet voor de lange toekomst samen, wel goede vrienden en goede seks dus hebben we besloten om als seksbuddies verder te gaan. Is een hele lange tijd goed gegaan, nog steeds vrienden alleen geen seks meer.Twiddel![]()
quote:quote:3 verschillende quotes?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zat hier nog, probeer nu nog eens.🐱![]()
Volgens Danny doet hij een regex op html tags die je niet zelf in kunt typen, dus sowieso geen ubb, maar een combinatie van quote-div/ href tags gok ik.![]()
wat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
Volgens Danny doet hij een regex op html tags die je niet zelf in kunt typen, dus sowieso geen ubb, maar een combinatie van quote-div/ href tags gok ik.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef weerstandje het volgende:
Laatst ook weer. gaan ze 110 op een 80 weg rijden
Wat doet weerstandje dan, juist gewoon lekker 85 op de teller rijden.
Mooi weertje lekker toeren laat ze maar ik kom ze bij het stoplicht wel weer tegen
Maar nee. dan ben je een pussy, een mietje die bang is voor oom agent
Wtf is dat toch met jonge mensen en hard rijden.
Ben ik nou de enige die gewoon lekker rijden veel leuker vindt
Gewoon rijden. een paar km boven de maximum snelheid. geen problemen, niet op flitspalen of verachte auto's hoeven te letten gewoon chil
Klachten:
- Mensen die denken dat motorrijden enkel spannend of leuk is als je (te) hard gaat
- Vrienden die denken dat je een mietje bent omdat je niet altijd harder dan de maximum snelheid gaat
- Vrienden kwijtraken onder het rijden omdat ze denken dat ze rossi zijn![]()
In computing, a regular expression provides a concise and flexible means to "match" strings of text, such as particular characters, words, or patterns of characters.quote:![]()
Ze proberen hierboven te achterhalen of het lukt om iemand een quote alert te geven door alleen maar:quote:Neer te zetten oid. Maar dat werkt niet, omdat Danny checkt op htmlcode, en dat kan je als user niet typen hier in het tekstvak.
1 [quote][user=284294][/quote] ![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote in spoiler.🐱![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zat hier al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote in spoiler.![]()
Ja hoiquote:Vergeet steeds uit te zettenquote:nu dus uit
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Jammer. Nu kan ik je niet roepen als ik je in een topic wil hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hoi
[..]
Vergeet steeds uit te zettennu dus uit
![]()
Ik had zojuist http://forum.fok.nl/topic/1843409/1/50#114122522 openstaan in een ander tabblad, maar kreeg alsnog de notificatie
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
tiswathequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Dalando het volgende:
Ik had zojuist http://forum.fok.nl/topic/1843409/1/50#114122522 openstaan in een ander tabblad, maar kreeg alsnog de notificatieF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik mocht je al niet meer sinds je geen mod meer was. Nu zomaar mij een beetje tiswathe'en. tfoe.quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
tfoe?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik mocht je al niet meer sinds je geen mod meer was. Nu zomaar mij een beetje tiswathe'en. tfoe.F.K.A. SuperwormJim![]()
tfoe zemmel bezem, dat zinnetje.quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
DM mag altijdquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer. Nu kan ik je niet roepen als ik je in een topic wil hebben.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Dat is geen zinnetje, dat zijn enkele letters in volledig willekeurige volgorde bij elkaar gezet.quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
Onjuist. Het zijn weldegelijk woorden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen zinnetje, dat zijn enkele letters in volledig willekeurige volgorde bij elkaar gezet.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ik kan ze niet vinden in de vandale.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Onjuist. Het zijn weldegelijk woorden.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik vind woorden ook niet in minder dan 30 seconden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden in de vandale.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ik wel. Maar die niet, het zijn dan ook geen woorden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind woorden ook niet in minder dan 30 seconden.F.K.A. SuperwormJim![]()
Wie zegt dat het officiële Nederlandse grammaticaal-correcte woorden moeten zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die niet, het zijn dan ook geen woorden.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Anders zijn het geen woorden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie zegt dat het officiële Nederlandse grammaticaal-correcte woorden moeten zijn?F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik wel. Maar die niet, het zijn dan ook geen woorden.![]()
![]()
Onjuist, an anders kun je ook altijd nog buitenlandse woorden gebruiken.quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Uit welke taal komen de betreffende woorden dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Onjuist, an anders kun je ook altijd nog buitenlandse woorden gebruiken.F.K.A. SuperwormJim![]()
Lees nog maar eens goed de handleiding van Scrabble door.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Onjuist, an anders kun je ook altijd nog buitenlandse woorden gebruiken.![]()
Het zou spelbederf zijn als ik 't zou verklappen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Uit welke taal komen de betreffende woorden dan?Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ik speel geen Scrabble.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lees nog maar eens goed de handleiding van Scrabble door.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kreeg geen melding bij deze tekst.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dit vind ik idd wel heel erg raar. Twee vrouwen die het met elkaar doen is prima, maar twee mannen is ineens not done? En dan denk je dat er in Nederland helemaal geen issues meer zijn op dit gebied. Homohuwelijk en alles is er, maar dit kan dan weer niet?Stelletje bekrompen sukkels
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daarom inderdaad
Als ik me concentreer op het pijpen, merk ik niet zoveel van wat hij doet bij mij.
En daarbij vind ik het echt een ongemakkelijk houding, als je boven ligt moet je op de een of andere manier op je armen steunen en je kunt best last van je nek krijgen.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik draag mijn steentje bij met een fles drank.
[ afbeelding ]
So so zwoel.![]()
quote:Je zat nog net in de dagelijkse spytool checkquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:22 schreef weerstandje het volgende:
Ik heb die quote alert uitgezet.
Donders irritant
Plus dat het alle spanning van de dagelijkse spytool check wegneemt![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef franklop het volgende:
Geheel in de trend van Rusland, Spanje en Zwitserland moet het dan wel Robin Haase worden![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal ook vanaf hangen wanneer het gebeurt. Als het vroeg gebeurt zal hij Wiggins laten gaan, maar aan het einde van de klim of vlak voor een afdaling zal hij wel bij Wiggins moeten blijven. En dan ben ik benieuwd hoeveel tijd een Nibali nog kan winnen.![]()
Hé.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Waarom krijg ik hier geen DM? Of is dat omdat ik het topic open heb.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het duurde even maar dan toch succes
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier geen DM? Of is dat omdat ik het topic open heb.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
gogoben je je eikelpiercing nog kwijt?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, zo klopt er ook gelijk van alles weer niet, moet je dat weer allemaal opnieuw gaan uitvogelen, en passen en meten tot het weer samenhangt.
Ik vind het ergens wel grappig dat we al eeuwen onderzoek doen, en er nog steeds geen ene fuck over weten eigenlijk.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
Zou dit werken? Zouden de users hieronder een DM krijgen?quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef gogosweden het volgende:
nog leuker zou zijn om er natuurlijk een grappig verhaaltje van te makenquote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:20 schreef Dimens het volgende:
Ik krijg lekker geen melding als ik in dit topic zit.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik jou zie posten gr grquote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Quote dan FOK!kers uit andere fora die normaal nooit in ONZ komen.quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kom hier stoer doen met je lelijke opel.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Zo da's wel ff genoegquote:Mijn nieuwe ondertitel![]()
Halloquote:Geen melding gekregen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo da's wel ff genoeg![]()
quote:
Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Royal Sadness: Cake mislukt![]()
Zelfquotetest!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:03 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik had die buschauffeur héulemáál ondergezweten!!Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
Hmmm... dat werkt blijkbaar niet... Inmiddels krijg ik wél weer een DM van een quote in een ander topic...quote:Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
Zou dit werken? Zouden de users hieronder een DM krijgen?
~ Love comes unseen; we only see it go![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:05 schreef yvonne het volgende:
Ik waarschuw maar één keer: geen chatroulette, en al helemaal niet op andere fora gaan kloten.
Kost je minimaal een weekban.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom is het dus zaak om altijd kritisch te blijven nadenken. Kijk eens wat andere mensen zeggen en schrijven. Vergelijk dat eens met het beeld dat jij daadwerkelijk ziet, strookt dat niet schroom dan niet om er tegenin te gaan. Je hoeft niet als een mak schaap de menigte achterna te lopen, je te laten leven door de media.
Buiten dat het gevaarlijk is, is dat ook ieder weldenkend mens onwaardig. Een vrouw wordt gebombardeerd tot sexsymbool en ineens vindt iedereen haar knap. Onzin natuurlijk, neem Marilyn Monroe, heel eerlijk gezegd vind ik het helemaal niets, zeker zo'n getekende vlek aan de zijkant van de mond niet. Ondanks wat bepaalde media beweert blijf ik bij mijn standpunt want ik ben een autonoom mens met verstand dus ik bepaal dat zelf wel, de mening van de media veeg ik nog niet eens mijn reet mee af.
Dus altijd kritisch, autonoom en zelfstandig opstellen."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."![]()
quote:
Even je aandacht trekken toch
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."![]()
Zou dit werken? Zouden de users hieronder een DM krijgen?![]()
![]()
lolquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:07 schreef Plazier het volgende:
Ik heb net een beetje in mijn broek geplast.![]()
![]()
quote:
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Hoeraquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik ken hem niet, maar dacht... laat ik hem even kwootenquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:42 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar dacht... laat ik hem even kwooten
Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Sinds dat nieuwe gedoe er is zie ik mijn DM's niet meer hier aan de zijkant >>
Mijn Tumblr http://herkenbaar.tumblr.com/![]()
hoezo niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:56 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Sinds dat nieuwe gedoe er is zie ik mijn DM's niet meer hier aan de zijkant >>Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hihihi ik moest lachentrue story ook
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of die al die quotes in één bericht als dm weergeeft of voor elke quote een aparte dm.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Familie van Drenthe. Zit een stukje stift op zijn truitje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Whut?
De eerste 5 seizoenen zijn uitgebracht op dvd, het 6e seizoen komt binnenkort.
Voor de rest zijn er nog geen seizoenen op dvd uitgebracht, alleen dvd's met bloopers en jubileumafleveringen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef 0108daniel het volgende:
Nadat ik Windows opnieuw heb geinstalleerd krijg ik onder de normale program files ook de map: Program Files (x86)
Deze kan ik niet verwijderen omdat ik geen administrator ben (hoewel ik de enige gebruiker ben)
Heb heel google afgezocht en verschillende opties geprobeert waaronder het hele beheer over proberen te nemen alleen niets helpt.
Bij het installeren van Windows 7 kon ik x86 en x64 kiezen.
Ik heb beide geprobeerd maar toch blijft die Program Files (x86) er staan.
Denk dat ik nogmaals maar Windows er opnieuw opzet, maar welke moet ik dan gebruiken zodat ik NIET de X86 krijg?![]()
Toffe functie dit welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
LOL
MONGOLEN DIE VINDEN DAT HEERENVEEN ALS LAATSTE WEDSTRIJD TEGEN FEYENOORD DE CLUB PSV BENADEELD HEEFT![]()
![]()
Die wedstrijd hadden we HOE DAN OOK gewonnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thibaut Pinot is pas een dikke baas.quote:quote:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Foto's van een jonge Tom van Beek (Herman Hogendoorn):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben zelf overigens onlangs weer met seizoen 1 begonnen, zit nu bij de afleveringen waarbij Arnie terugkomt van de Dalstra'squote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebeurt er nog wat op het veld of is het nog steeds 0-3?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Iemand die "Epke" heet kun je toch niet serieus nemen...![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben die op dat lege stoeltje.
Ik lig nog thuis in een hoekje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nietvermoedend is relatief.
[ Bericht 100% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 13-07-2012 19:24:49 ]If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Topic stond al in my active topics.quote:
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Toch leuk dat ik aan je denkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Topic stond al in my active topics.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
120 maar
ik heb het 607 voudige aantal uitwoners![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:55 schreef candygirl het volgende:
Vanaf elf uur aan een stuk door gepoetst, kapper! En ohja zoekend naar betere tijden, qua geld en werkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:49 schreef padlarf het volgende:
De stijl spreekt mij overigens wel erg aan moet ik zeggen, een soort frisse variatie op het impressionisme. Hierbij moet ik wel melden dat ik er weinig verstand van heb.![]()
Wat is deze?quote:
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar hoe krijg je die smarties erin dan?
Wat betreft kleurstof raad ik icing colors aan, Ideaal spul, ik gebruik het voor alles wat met bakken en koken te maken heeft!
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Zou dit werken? Zouden de users hieronder een DM krijgen?quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef gogosweden het volgende:
nog leuker zou zijn om er natuurlijk een grappig verhaaltje van te makenquote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik jou zie posten gr grquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:03 schreef T42 het volgende:
[..]
gewoon een 007 auto kopen met wisselbare platen
Oh, and that's a bad miss!![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht je baas ooit besluiten om een ander koffie apparaat neer te zetten en hij komt hier mee aan dan is het tijd ander werk te zoeken....
[ afbeelding ]
en mocht hij deze neerzetten blijf gerust. Het gaat goed
[ afbeelding ]
dit is pure koffie porno![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:36 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de blije Fok!ker.
Aan het eind van de dag was ik iets minder blij vanwege(openen op eigen risico):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: Ren niet op blote voeten op een atletiekbaan als de grond warmer is dan 50 graden en de bocht net iets scherper is dan normaal.![]()
Ik heb zulke goede in sex. Dit is echt zonde.quote:I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Je hebt gelijk. Ik vond onderanderen deze.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb zulke goede in sex. Dit is echt zonde.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:05 schreef Ticootje het volgende:
Ja ook wel eens gehad. Gewoon lekker los. Af en toe afspreken om te neuken en meer niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon ff neuken om te neuken? Wat heeft dat met zelfrespect te maken. Das gewoon baas.![]()
Juist!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik zeg je g, geen zin toch moet ik naar gamma alles enzo verven die schade fixen nieuwe slot erin waarom die moeiteOh, and that's a bad miss!![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tja ik ben nog steeds maagd. Ik droom er niet van om eens gewoon te vrijen maar ik droom er al lang van om extreme seks te hebben (sm,wurgsex,choking). Het knaagt wel, ben 21 jaar en nog steeds maagd.
Nu vraag ik me af, wat kan ik daar aan doen? Als ik naar een discotheek ga durf ik niet eens met een meisje te praten en praat ik gewoon verder met vrienden.
help, ik wil ontmaagd worden. Straks ben ik 54 en ben ik nog steeds maagd. Als ik verhalen hoor van neven en nichten die 15 jaar zijn en het al gedaan hebben dan vind ik mezelf waardeloos/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
niets vermoedende FOK!kers, waarom quote je een bericht.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zou dit werken? Zouden de users hieronder een DM krijgen?quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef gogosweden het volgende:
nog leuker zou zijn om er natuurlijk een grappig verhaaltje van te makenquote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:20 schreef Dimens het volgende:
Ik krijg lekker geen melding als ik in dit topic zit.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik jou zie posten gr grquote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Quote dan FOK!kers uit andere fora die normaal nooit in ONZ komen.quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kom hier stoer doen met je lelijke opel.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij ging toch naar Frankrijk?
Eerst heb je alle fiscale mogelijkheden in NL benut (premie A woning, 30 jaar HRA) enz, en zelfs als je al met je voet over de drempel staat, ben je kennelijk van mening dat de mensen na jou maar moeten bloeden of wat?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef Klipnap het volgende:
waar ik heel lang op heb gewacht, begint moeder te krijsen dat ik moet stoppen
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Weet ik niet.. Dat doet het gewoon niet meer?.. Begrijp er zelf ook niks vanquote:Mijn Tumblr http://herkenbaar.tumblr.com/![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
niets vermoedende FOK!kers, waarom quote je een bericht.Tongring![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:48 schreef Sanddr het volgende:
De tekenfilmfetisjisten van FOK! verzamelen zich hoor.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Zou dit werken? Zouden de users hieronder een DM krijgen?quote:quote:quote:quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
Volgens Danny doet hij een regex op html tags die je niet zelf in kunt typen, dus sowieso geen ubb, maar een combinatie van quote-div/ href tags gok ik.quote:quote:quote:quote:We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...![]()
hoiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:18 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
hallo stumpertWe chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...![]()
moet jij zeggen straattegel zwerverquote:We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
moet jij zeggen straattegel zwerver:D
![]()
Zo nietsvermoedend ben ik niet, koesjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:18 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik als klein kindje via mijn vader aangevraagd toen Verobica big eeb boot was![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:42 schreef jay448 het volgende:
Goeie dag,
Ik heb zojuist van mijn vriendin die net terug is van haar vakantie gehoord dat ze vreemd is gegaan.
Met vreemdgegaan bedoel ik niet een kus ofzo maar seks.
Ze zegt tegen me dat het alleen maar lust was en dat ze geen gevoelens heeft voor de persoon waarmee ze vreemd is gegaan.
Ze zegt ook tegen me dat ik de enige ben waar ze van houd.
Maar ik weet dus niet meer of ik haar kan vertrouwen.
Wat is jullie mening hier over?
Groetjes JayCindy De Vuyst![]()
NeeLife is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
ff mezelf quote ff kijke of ik notification krijg lol xpGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
quote voor te testequote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:01 schreef computerprobleem het volgende:
ff mezelf quote ff kijke of ik notification krijg lol xpGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
NOPE GEEN NOTIFICATIE IS LEUGENGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Forum Opties Forumhop: Hop naar: