ik zag dat de vorige topic van 2011 dat over benjamin ging in gtst gesloten was. echter zullen mensen vast wel nog vragen over hebben, tegendeel vindt ik benjamin een van de beste spelers. en ben ook op zoek naar de afleveringen waarin benjamin gespeelt heeft. zoverre ik weet heeft gtst dvd boxen uitgebracht. ik heb:
Goede Tijden Slechte Tijden DVD Box:
Seizoen 1 - 20 dvd's
Seizoen 2 - 20 dvd's
Seizoen 3 - 20 dvd's
Seizoen 4 - 20 dvd's
Seizoen 5 - 20 dvd's
het zijn maar liefs 1000 afleveringen, maar helaas met arnie , harmsen , jessica , frits van houten, arthur etc oude spelers van jaargang 1990 tot 1999 denk ik.
het lijkt me sterk dat er daarna geen nieuwe dvd's zijn uitgebracht, want vanaf 2000 tot nu zal vast ook een recente dvd uit gebracht zijn waarin ook sjors , vicky , benjamin , pascale , ray , dennis etc in speelde maar weet niet zeker of deze ook zijn. verder heb ik ook gtst 2009, 2010 incomplete , 2011 incomplete, en nu tot zomerstop 2012 compleet. (TV afleveringen) compleet. dat zijn ongeveer 200 GB alleen benjamin speelde in 2003 a 2004 en die is nergens te vinden, kopen kan je het helemaal niet dus heb ook alles gedownload. iemand een idee waar je de dvd's afleveringen van benjamin kunt vinden?! kopen / downloaden ?