Dit ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Iemand die "Epke" heet kun je toch niet serieus nemen...
Denk niet dat hij daar heel lang wakker van zal liggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:19 schreef foknerd het volgende:
Die gast krijg natuurlijk wel zijn langstudeerboete, die heb jij dan weer niet! Kun je daar in ieder geval iets positiefs uithalen
Dat is een tweede, al weet ik niet of Olympisch turnen zo'n vetpot is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daar heel lang wakker van zal liggen.
Er is geen WK aftrekken. Volgens mij hebben er gewoon wat oude mannen voor de webcam naar je zitten kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:22 schreef Amoeba het volgende:
Ha, zelfs ik ben al een jeugdwereldkampioen en ik ben pas 18.
Waarin?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:22 schreef Amoeba het volgende:
Ha, zelfs ik ben al een jeugdwereldkampioen en ik ben pas 18.
sommige scholen betalen die boete voor topsporters of schijnen die iig te gaan betalenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:19 schreef foknerd het volgende:
Die gast krijg natuurlijk wel zijn langstudeerboete, die heb jij dan weer niet! Kun je daar in ieder geval iets positiefs uithalen
Topsporters worden inderdaad de boetes voor betaald, of iedere onderwijsinstelling dat doet weet ik niet maar meestal wel. Sowieso is het natuurlijk een mooi uithangbord als er bij jouw instelling een topsporter studeert dus meestal betalen ze dat inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:29 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
sommige scholen betalen die boete voor topsporters of schijnen die iig te gaan betalen
dus ook daar pakt ie je.
sowieso eens met deze klacht, ik ben een waardeloze zak en dat is me vanaf jeugds af aan al ingepeperd. ik ben een loser, een sukkel en kan niets. lekker motiverend was dat altijd.
warschijnlijk onder andere voor het inkomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Haha dit topic![]()
Ik vind de Epke's van deze wereld altijd vermoeiend. Ga lekker met een zak chips voor de TV een domme film kijken man. Waarom zo streberig, ik vraag me altijd af voor wie ze wat willen bewijzen..
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo kun je altijd weer iemand gaan opzoeken die tot nu toe meer bereikt heeft dan jou ts. De kunst is om gewoon tevreden te zijn met de eigen prestaties; er zijn er ook genoeg die veel minder presteren dan jij dus zo kun je jezelf altijd wel een minderwaarheidsgevoel aanpraten.
Ieder heeft toch zijn eigen kwaliteiten???quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:41 schreef MAHL het volgende:
Starend voor een beeldscherm, half 2 's nachts met een fles bier en een zak chips. Hand in de boxershort, met de andere hand browsend in wat tabbladen ongeklede dames. Nooit serieuze problemen in mijn leven gehad en toch nooit wat bereikt in de 20 jaar die ik op deze aardkloot rondkut.
Ach, dat ook weer ja. Ik kan tenminste lekker een ongezonde hap eten wanneer ik dat wil en hoef me niet te houden aan allerlei kutschema's omdat mijn trainer dat wil, en hoef ook niet iedere dag te trainen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Haha dit topic![]()
Ik vind de Epke's van deze wereld altijd vermoeiend. Ga lekker met een zak chips voor de TV een domme film kijken man. Waarom zo streberig, ik vraag me altijd af voor wie ze wat willen bewijzen..
Van die veel te gemotiveerde mensen liepen ook op de studentenroeivereniging waar ik ooit zat, geneeskunde studeren, 6 keer per week wedstrijdroeien maar een kop als een grindtegel. Man ga gewoon eens een hele avond Family Guy kijken dacht ik dan, dat is pas leven
(edit: Ze hebben ook altijd zo'n oersaaie vriendin die ook geneeskunde studeert en heel fanatiek aan schaatsen doet ofzo. Dan gaan ze in het weekend altijd om 7 uur zondagochtend samen inline skaten die types)
Dat komt anders niet heel vaak voor in KLB, inderdaad goed dus TS!quote:
Hij heeft ook nog eens een knappe blondine als vriendin?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:54 schreef LethalNinja het volgende:
huh wtf ik weet zeker dat ik hier een reactie heb gepost met epke en de knappe blondine..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |