Niemand vind het vreemd? Volendam ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
kan prima heb zelf een vriendin van 14 en ben 23 niks mis mee
niemand vind het vreemd en dat is het ook niet
Heb je honger? Jammer jong, geen oud brood bij me.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
"Het is een heel slecht idee dat 6 jaar leeftijdsverschil, laat hem over een jaar of 10 het nog maar eens weer proberen".quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:14 schreef ilovelove het volgende:
het meisje is mijn vriendin en ik vind het echt het slechtste idee ever maar hoe zeg ik haar dat?
Dat klopt dus ook niet, daar ik al lang met m'n chick heb van 18.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef 2Happy4U het volgende:
alsof dat ooit wat zou wordenals dat meisje door de hormonen is valt ze 99% zeker op ander soort jongens
Nou gewoon met je mond? Je kunt praten toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:14 schreef ilovelove het volgende:
het meisje is mijn vriendin en ik vind het echt het slechtste idee ever maar hoe zeg ik haar dat?
Stoer doen bij je pedovriendjes.quote:
pedoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Uhm. Iedereen vindt het vreemd alleen niemand durft het te zeggen; ouders zijn bang dat hun dochter weg zal lopen. Vriendinnen zijn bang om klappen te krijgen. En jongens uit haar klas vinden haar uiteraard een uitgewoonde slet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 9 juli 2012 07:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm. Iedereen vindt het vreemd alleen niemand durft het te zeggen; ouders zijn bang dat hun dochter weg zal lopen. Vriendinnen zijn bang om klappen te krijgen. En jongens uit haar klas vinden haar uiteraard een uitgewoonde slet.
Droom lekker verder.
Weet je het zeker? Ik vind dit namelijk wel vreemd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Ruben?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Wat ben je? In het topic over een klein jochie met een oud wijf zeg je dat het leeftijdsverschil je niets uitmaakt maar je hebt wel wat tegen homo's.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef matthijst het volgende:
Ah, de voorzitter van Martijn is ook gearriveerd.
Dat bedoel ik dus met het hypocriete en scheinheilige gedrag van FOK!ers.quote:Op zondag 4 januari 2004 17:03 schreef matthijst het volgende:
Vind het maar een goor mannetje. Dat leeftijdsverschil zal mij een rotzorg wezen, maar dat overdreven nichterige gedrag van hem brrrrrrrr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |