Niemand vind het vreemd? Volendam ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
kan prima heb zelf een vriendin van 14 en ben 23 niks mis mee
niemand vind het vreemd en dat is het ook niet
Heb je honger? Jammer jong, geen oud brood bij me.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
"Het is een heel slecht idee dat 6 jaar leeftijdsverschil, laat hem over een jaar of 10 het nog maar eens weer proberen".quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:14 schreef ilovelove het volgende:
het meisje is mijn vriendin en ik vind het echt het slechtste idee ever maar hoe zeg ik haar dat?
Dat klopt dus ook niet, daar ik al lang met m'n chick heb van 18.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef 2Happy4U het volgende:
alsof dat ooit wat zou wordenals dat meisje door de hormonen is valt ze 99% zeker op ander soort jongens
Nou gewoon met je mond? Je kunt praten toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:14 schreef ilovelove het volgende:
het meisje is mijn vriendin en ik vind het echt het slechtste idee ever maar hoe zeg ik haar dat?
Stoer doen bij je pedovriendjes.quote:
pedoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Uhm. Iedereen vindt het vreemd alleen niemand durft het te zeggen; ouders zijn bang dat hun dochter weg zal lopen. Vriendinnen zijn bang om klappen te krijgen. En jongens uit haar klas vinden haar uiteraard een uitgewoonde slet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 9 juli 2012 07:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm. Iedereen vindt het vreemd alleen niemand durft het te zeggen; ouders zijn bang dat hun dochter weg zal lopen. Vriendinnen zijn bang om klappen te krijgen. En jongens uit haar klas vinden haar uiteraard een uitgewoonde slet.
Droom lekker verder.
Weet je het zeker? Ik vind dit namelijk wel vreemd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Ruben?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Wat ben je? In het topic over een klein jochie met een oud wijf zeg je dat het leeftijdsverschil je niets uitmaakt maar je hebt wel wat tegen homo's.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef matthijst het volgende:
Ah, de voorzitter van Martijn is ook gearriveerd.
Dat bedoel ik dus met het hypocriete en scheinheilige gedrag van FOK!ers.quote:Op zondag 4 januari 2004 17:03 schreef matthijst het volgende:
Vind het maar een goor mannetje. Dat leeftijdsverschil zal mij een rotzorg wezen, maar dat overdreven nichterige gedrag van hem brrrrrrrr.
Doe maar, want ik weet het niet zo goed. Volgens mij gaat het ene kind naar een hogere school dan het andere kind en wordt het ene kind onterecht gestigmatiseerd als onvolwassen terwijl het andere kind onterecht wordt gestigmatiseerd als volwassene. Maar wie weet kun jij hier nog een geheel fris inzicht in geven.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef matthijst het volgende:
Respect voor het vinden van een 8 jaar oude post!!!!!
Overigens was dat 18 en 34.
Ik hoef jou denk ik niet uit te leggen wat het verschil tussen 18 en 13 is?
De letter van de wet komt voort uit de geest van het tijdperk. In de Klassieke Oudheid was het de normaalste zaak van de wereld om als klein jongetje een relatie te hebben met een oude man. Dat is geen wens, maar een observatie. Mij voor pedofiel uitmaken is slechts een smerige manier om deze argumentatie te ontwijken.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef matthijst het volgende:
Aha, een vrije geest, die leeftijden zeggen eigenlijk ook niks; hell, waarom niet gewoon bij de kleuterschool vast gaan posten; ze worden daar toch ook onterecht gestigmatiseerd als onwolwassen? Als je ziet wat kleuters tegenwoordig met een iPad kunnen...![]()
Dus ik zat aardig goed met mijn gok over "de voorzitter van Martijn".
Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Maar goed, in de Martijn-view zullen ze wel gewoon handjes vasthouden en knietjes wrijven en blijft die 19-jarige nog 3 jaar wachten.
Aan het blowen geweest vanavond?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Dat kun je mij niet zeggen, omdat je niets anders kunt dan oordelen op basis van een arbitrair gevoel van moraliteit die je ingegeven is door de heersende ideeën in de Westerse samenleving.
Leer kritisch nadenken.
Ok dan. Kom maar weer terug als je als een grote jongen kunt discussiëren.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aan het blowen geweest vanavond?
Voorlopig bepaalt "de samenleving" wat normaal is. Als jij graag een paar honderd jaar terug in de tijd wilt moet je dat vooral doen. Succes met zoeken naar een 13-jarige
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Wat een groot leeftijdsverschil!Die vrouwen zitten in een compleet andere levensfase dan die jongetjes. De pedo's kunnen zeker niemand van hun eigen leeftijd krijgen. Echt triest als je zoiets doet.
Dat was sarcasme. Moeilijk te ontdekken voor een autist die zich vast moet houden aan de regels van de samenleving. Dit is trouwens mijn laatste post. Het loopt volledig uit de hand zo, heb geen zin in gezeik met mods en als je zwaait moet je ook gewoon weg blijven.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef matthijst het volgende:
Zoek ff een nieuw topic om te trollen dan, sjenkerd.
[..]
Wat een baas.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
Idd... en het is ook niet fijn als na het vuistneuken je hand operatief verwijderd moet worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:13 schreef matthijst het volgende:
Klopt. Alleen die ouders om een handtekening vragen elke keer als je d'r vol wilt blaffen lijkt me zo'n gedoe...
QTF:quote:Op maandag 9 juli 2012 07:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm. Iedereen vindt het vreemd alleen niemand durft het te zeggen; ouders zijn bang dat hun dochter weg zal lopen. Vriendinnen zijn bang om klappen te krijgen. En jongens uit haar klas vinden haar uiteraard een uitgewoonde slet.
Droom lekker verder.
99%............ Klapmongool.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:28 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat klopt dus ook niet, daar ik al lang met m'n chick heb van 18.
Je bent je er wel van bewust dat als je sex met haar hebt je strafbaar bent? Zelfs als het van haar kant vrijwillig is, als ze je wil pakken hoeft ze je maar aan te geven en dan hang je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:06 schreef OhNoes het volgende:
Leeftijd / 2 + 3 toch? Of was het leeftijd / 2 + 5? Hmm
Edit: +5 was het, want een 16 jarig iemand met iemand van 11.. Of 18 en 12, brrrr
Haha, de test om te kijken of het nog mag zeg maar.quote:
haar nog ophalen uit de basisschool zodat haar papa het niet hoeft te doen!quote:Wat moet je nou met een kind van 13!
ook in het geval van je onzin som gaat diegene van 19 problemen krijgen, of je algebra nu klopt of niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, de test om te kijken of het nog mag zeg maar.
(eigen leeftijd) / 2 + 5 = minimale leeftijd vriend(in)
In dit geval dus 19 / 2 + 5 = 14,5
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar waar ik woon voelen veel mensen zich niet aangetrokken tot meisjes van een jaar of 13.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Mensen voelen zich daarentegen doorgaans wel aangetrokken tot meisjes vanaf een jaar of 13, getuige het schoolplein, de straat, de forums, de media etc. Geen wonder, want deze meisjes zijn geslachtsrijp. Toch worden dergelijke verhoudingen sociaal veroordeeld, zonder dat te kunnen definiëren.
Haterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
ook in het geval van je onzin som gaat diegene van 19 problemen krijgen, of je algebra nu klopt of niet.
16 is de grens, geen pief-paf-poef-rekensommetje...
+7 ja?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:56 schreef -0mega- het volgende:
Iemand van 16 met iemand van 15 zal zelden veroordeeld worden, leeftijdsverschil wordt in de praktijk ook in beschouwing genomen. Overigens was de 'officiële' regel /2+7, de +5 variant kwam van iemand die dat beter vond uitpakken voor hem.![]()
Overigens heeft EenKoudKonijn wel een paar goede punten, maar volledig arbitrair vind ik de leeftijdsgrens niet.
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar waar ik woon voelen veel mensen zich niet aangetrokken tot meisjes van een jaar of 13.Geslachtsrijp of niet, de secundaire geslachtskenmerken en persoonlijkheid van dat soort mensen is tochwel van een ander niveau dan dat van de oudere tieners.
Uiteraard kan het wel voorkomen dat er een ouder iemand is die een klik krijgt met een 13 jarige die zich gedraagt (of voordoet) als volwassene.
Ah, ik snap hetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, de test om te kijken of het nog mag zeg maar.
(eigen leeftijd) / 2 + 5 = minimale leeftijd vriend(in)
In dit geval dus 19 / 2 + 5 = 14,5
Kneden tot je eigen sex slaafje.quote:
+1quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:27 schreef levana het volgende:
ik viel ook altijd op oudere jongens op die leeftijd, mijn zus vroeg me altijd wanneer ik nu eens een vriendje meenam wat net zo oud was of jonger als haar, nooit gelukt.had het idee dat gasten van mijn eigenleeftijd nog met Lego speelden
13 en 17 is niets mis meequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:16 schreef MissesCrue het volgende:
Ja maar ik val ook op oudere jongens, ik was dertien en mijn ex was zeventien. Dat is wel een verschil tussen dertien en negentien. Het ligt er ook aan hoe dat meisje is en hoe die jongen is, maar ik vind dertien en negentien wel een groot verschil hoor. Bij zulke gevallen heb ik altijd het idee dat die jongen niet beter kan krijgen.Vast niet 't geval, maar goed.
Een meisje van 13 die kan onmogelijk het concept snappen van echt van iemand houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:13 schreef Transformice het volgende:
Ik vind het wel kunnen, maar alleen als die twee echt van elkaar houden..
Het is wel mogelijk om van iemand te houden als je 13 jaar oud bent, misschien gedraagt ze zich ook nog wat ouder dan dat ze werkelijk is. Ik werd trouwens als eerst verliefd toen ik 14 jaar oud was. Dus alles is mogelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een meisje van 13 die kan onmogelijk het concept snappen van echt van iemand houden.
Er is een behoorlijk groot verschil tussen 'verliefd zijn' en 'houden van', op die leeftijd is inderdaad zoals gezegd wordt het concept van 'houden van' voor een hele kleine groep weggelegd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef Transformice het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk om van iemand te houden als je 13 jaar oud bent, misschien gedraagt ze zich ook nog wat ouder dan dat ze werkelijk is. Ik werd trouwens als eerst verliefd toen ik 14 jaar oud was. Dus alles is mogelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |