Vind ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mensen die depressief zijn of schizofreen die horen thuis in het medisch circuit. Deze vrouw had ongeveer 150 kilo terug daar ook al moeten zitten ja.
Huh?quote:
ja dat horen ze inderdaad en dat hoort die vrouw inderdaad maar ze zal eerder nog niet in staat zijn geweest dit toe te kunnen geven die hulp te zoekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mensen die depressief zijn of schizofreen die horen thuis in het medisch circuit. Deze vrouw had ongeveer 150 kilo terug daar ook al moeten zitten ja.
Ik ben bij een autopsie geweest van een man met overgewicht en hij woog ongeveer 110 kilo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:33 schreef Ticootje het volgende:
Mri scans van zulke personen zijn ook een schrikbeeld.. Alle organen drijvend in het vet..
Ik ben het met rhubarbje eensquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
ja dat horen ze inderdaad en dat hoort die vrouw inderdaad maar ze zal eerder nog niet in staat zijn geweest dit toe te kunnen geven die hulp te zoeken
een psychisch probleem is niet zo simpel en kort door de bocht als jij het nu hier voor doet komen
Lijkt me nogal veel voor ontbijt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:24 schreef Ciske- het volgende:
In het vorige topic stelde iemand de vraag wat in de yoghurt te doen (ipv cruesli)
Ik gooi zelf altijd havermout in mijn yoghurt (pak zelf de biogarde overigens), de avond van tevoren.
's Ochtends is dat dan helemaal ingeweekt en dan heb je een soort pap, die prima vult. Ik neem dan ongeveer 20 gram havermout op 250 ml gram biogarde. Boterham pindakaas en een stuk fruit erbij, en dan heb ik 'n goeie bodem voor 't begin van de dag.
Is misschien een tipIk doe het zelf al jaren en als het een keer niet gaat omdat ik ergens anders ontbijt, dan mis ik het gewoon
groot ontbijten is erg goed schijnt, maar ik heb er ook nooit zin in/tijd voor... idealiter eet je bij je drie hoofdmaaltijden ca 300-450 kcal, en tussendoor 2 x 100-150. kom je op 1500- 1800 kcal. mijn avondmaaltijd is meestal rijker, en ik ontbijt minder, maar qua energiebehoefte gedurende de dag is andersom logischer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lijkt me nogal veel voor ontbijt?
Doe overigens na het sporten een bakje yoghurt met een eetlepel havermout.
Geen hardlopen, maar bodybalance thuis.
Ik heb dat ook steeds vaker. Als ik slecht eet dan ben ik daarna gewoon wat lusteloos, sneller geïrriteerd, opgeblazen gevoel... Nou ja, is niet erg natuurlijk, want gezond eten is sowieso beter voor je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh, slecht gegeten en veel gesnoept vandaag. Merk het meteen dat ik me er niet happy mee voel en dat mijn darmen het ook niet helemaal leuk vinden.
Zou ik 'gezond' eten dan echt beter verteren en lekkerder vinden?
hmpf..quote:Op donderdag 12 juli 2012 06:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dat ook steeds vaker. Als ik slecht eet dan ben ik daarna gewoon wat lusteloos, sneller geïrriteerd, opgeblazen gevoel... Nou ja, is niet erg natuurlijk, want gezond eten is sowieso beter voor je.
Check.quote:Op donderdag 12 juli 2012 06:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens ik ga douchen, wie zet mijn kapsalon vast klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |