quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:38 schreef BasEnAad het volgende:
TS is een klein slap mannetje dat geen deur kan intrappen
Dan gaat me vader zeuren hoeveel geld dat wel niet koste, en ik had geen zin om dat in 3 dagen te fixen....quote:
Ja weenie man xDquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:37 schreef ConscienceNL het volgende:
whahaha waarom doe je dan de wc op slot als je alleen thuis bent
Jij doet er 3 dagen over om een deur te fixen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Dan gaat me vader zeuren hoeveel geld dat wel niet koste, en ik had geen zin om dat in 3 dagen te fixen....
snap je
ik zeg je g, geen zin toch moet ik naar gamma alles enzo verven die schade fixen nieuwe slot erin waarom die moeitequote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:41 schreef Starm het volgende:
[..]
Jij doet er 3 dagen over om een deur te fixen?
In de wc zitten wellicht nog stukjes poep wat dient als voedingsstof.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:23 schreef lievedraak het volgende:
Waarom dronk je uit de wc, zit er geen wasbakje bij jullie?
Nope, wij hebben geen wasbakje, ik was beneden gegaan, en boven hebben we een badkamer met douche alles g, ik moest maar boven gaan want daar hebben we ook een spiegel kon ik nog met mezelf pratenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:23 schreef lievedraak het volgende:
Waarom dronk je uit de wc, zit er geen wasbakje bij jullie?
Zoals ik zei, dan moet ik alles repareren en ik ben lui... dus liet ik het maar hierbijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Kon je de deur niet intrappen?
gepistquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef rareziekte het volgende:
Wat heb je gedaan behalve 5x op een dag aftrekken
Het is wel nep dusquote:
MacGyverquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:08 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Het is wel nep dus
Als je 3 dagen in je uppie zit ga je nadenken over het leven, nieuwe dingen uitvinden met de middelen die je hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |