quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef Mss het volgende:
Hehehehehe, mijn TT had ook een tettenteller erin
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef Mss het volgende:
Oh en:
HOE DURFDE GIJ MIJN TOPICOPENRECHT TE JATTEN!!!!!!!
quote:
Ghehehequote:
Serieus? Super grappigquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En over fucked up wakker worden gesproken: dit was om 3.55 u.
[ afbeelding ]
Rond 00.30 was het een beetje donker. Maar echt heel donker werd het niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus? Super grappig
En dan vind ik het lang licht als het hier om 22.30 nog licht is. Hoelaat was het daar donker? Of hoe kort duurde het kan ik natuurlijk ook vragen
Een beetjequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rond 00.30 was het een beetje donker. Maar echt heel donker werd het niet.
Qua reisboeken niet echt ei'k. Ik heb er nooit een gekocht namelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een beetjeDat zal goed zijn voor mijn ritme wat nu al fucked-up is
Heb jij trouwens misschien een tip voor een reisboek van Helsinki? Denk dat ik sowieso (op aanraden van Kip) een paar hoofdstukken uit de Lonely Planet download om op mijn gsm mee te nemen maar ik zou het wel fijn vinden omdat ik alleen ga dat ik iets bij heb waar info in staat over bezienswaardigheden.
Ik was bij de Selexyz geweest en die konden in de computer alleen een boekje van de ANWB-extra vinden, nadat ik Helsinki had gespeld
Ja dat dacht ik al dat jij geen boekje hadquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua reisboeken niet echt ei'k. Ik heb er nooit een gekocht namelijk.Wel kan ik de Helsinki Card aanraden, 24 tot 72 uur varianten, met gratiesj ov en gratiesj toegang tot heel veel musea en andere geinige dingen. (En hendig boekje waar alles in genoemd wordt.
)
Dan zou ik op het vliegveld gewoon een los kaartje kopen (4,50, bus 615) en op het station een kaart kopen, daar kan je ook mee naar Suomenlinna namelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al dat jij geen boekje had![]()
Maar dan zal ik wel voor die card vragen, moet toch meteen een kaart voor het ov hebben om vanaf het vliegveld naar het hostel te gaan.
Heb al een beetje info gevonden over hoe ik moet reizen en dat was wel makkelijk
Ja daar twijfelde ik inderdaad over of je vanaf het vliegveld ook al zo'n ticket kon gebruiken wat in de stad overal geldig voor is. Want het vliegveld in natuurlijk niet dezelfde regio?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zou ik op het vliegveld gewoon een los kaartje kopen (4,50, bus 615) en op het station een kaart kopen, daar kan je ook mee naar Suomenlinna namelijk.
Nope, vliegveld ligt in Vantaa en dat is regio 2. Gelukkig is regio 1 best heel groot, dus genoeg plaatsen om te onderzoeken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja daar twijfelde ik inderdaad over of je vanaf het vliegveld ook al zo'n ticket kon gebruiken wat in de stad overal geldig voor is. Want het vliegveld in natuurlijk niet dezelfde regio?
Wel handig en ik had het schema van het veer al gevonden en de laatste gaat om 02.20u richting het eiland, super fijn
Ja en ik kan ook makkelijk uren lopend ronddwalen dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, vliegveld ligt in Vantaa en dat is regio 2. Gelukkig is regio 1 best heel groot, dus genoeg plaatsen om te onderzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |