Op donderdag 12 juli 2012 19:18 schreef Danny het volgende:In het kader van '
nu we toch bezig zijn'; het is vanaf nu mogelijk om vanuit Nederland, België, Duitsland en Engeland per SMS een abonnement af te sluiten.
Op
http://shop.fok.nl/ staat daarvoor nu een nieuwe optie.
De kosten bedragen 3 euro. Hiervoor krijg je voor een basic, full, plus of pimp abo respectievelijk 28, 19, 14 of 12 dagen abonnement. Je kunt ook verlengen. Elke keer wordt er dan het juiste aantal dagen bij je reeds lopende abonnement opgeteld.
Upgraden kan niet. Heb je een basic maar wil je upgraden naar een hoger abonnement dan zul je dat via ideal moeten doen, of je zult moeten wachten tot je huidige abonnement verlopen is. Je kunt dan een nieuw abonnement aanschaffen per sms als je wilt.
Een abonnement kado doen kan ook. Klik op het forum bij een user op zijn 'online' icoontje (dat poppetje dat voor zijn of haar username staat linksbovenaan een post), en klik vervolgens op 'abonnement kado doen'.
Je kunt daar dan kiezen voor een abonnement. Heeft de user al een abonnement dan wordt deze gewoon verlengd met het hierboven genoemde aantal dagen. De keuze voor een abonnementstype doet dan niets.
Waarom is dit gvd duurder dan via ideal?!?!?Omdat de kosten voor ons hoger zijn. Van de 3 euro blijft minder over. Effectief levert een abonnement per SMS ons dus MINDER op. Daarnaast is het abonnement kortlopend en dat is in principe overal gewoon wat duurder.
Hoeveel SMSjes ontvang ik??Dat staat in de betaalpopup en hangt af van het land waarvandaan je sms't. Vanuit Nederland ontvang je er twee.
En zit ik er dan aan vast?Je zit eraan vast voor de duur van de abonnementsperiode. We verlengen, net als bij betaling via ideal, niet automatisch. Je ontvangt dus eenmalig de sms'jes.
Dat scherm is helemaal niet in dezelfde layout als de rest van de shop!!Boeiend.
abo 
Je moeder.
waar zet ik het uit
Ik wil graag anoniem een abo kado doen!!Dat kan. Sterker nog; dat gebeurt sowieso. Je userid wordt niet door ons opgeslagen. Je ip ook niet. Als jantje een abo kado doet aan truusje kunnen wij dat niet zien.
Maar ik wil juist dat ze het wel zien!!Dan doe je even een DM erachteraan. Simpel.
Carry on...