SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
waarom staan al die toffe gifjes in spoilers eigenlijk?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
56k-proof.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef rubbereend het volgende:
waarom staan al die toffe gifjes in spoilers eigenlijk?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Buiten spoilers trekt mijn machine nauwelijks.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef rubbereend het volgende:
waarom staan al die toffe gifjes in spoilers eigenlijk?
Tegen de tijd dat VI weer begint, typ ik mijn berichten met een Porsche in plaats van een Fiat 500.![]()
Dat kippie staat er echt zoutloos naast...
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond gaat de EPO-spuit dus in dat vadsige lichaam.![]()
![]()
Genee was natuurlijk zelf diegene die met het onderwerp begon, doordat Nelissen het zelf noemde bij Eurosport. Als hij er niet over was begonnen, hadden alleen de 3 kijkers van Eurosport het gehoord![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
De stemming is wel goed ja als die mislukte ben er niet bij is![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
De stemming is wel goed ja als die mislukte ben er niet bij is![]()
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Heel erg slecht van wilfred dit. Leek alsof die danny een loer wilde draaien. Volgens mij hebben ze het niet zo op danny.![]()
Vansevenant had alleen maar supplementen vervoerd, zelf niet ingenomen.quote:
Of althans, niet voor wedstrijden.![]()
Volgens mij werkt Ben trouwens ook bij dat restaurantje naast de V&D in Hoog Catherijne in Utrecht... zag m vandaag nog staan! (Hij was de afwas aan het verneukenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
De stemming is wel goed ja als die mislukte ben er niet bij is)
hij heeft dezelfde dynamiek met derksenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef keepoww het volgende:
Heel erg slecht van wilfred dit. Leek alsof die danny een loer wilde draaien. Volgens mij hebben ze het niet zo op danny.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Daar moet je ook niet komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Ben trouwens ook bij dat restaurantje naast de V&D in Hoog Catherijne in Utrecht... zag m vandaag nog staan! (Hij was de afwas aan het verneuken)
![]()
Nee niet netjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef keepoww het volgende:
Heel erg slecht van wilfred dit. Leek alsof die danny een loer wilde draaien. Volgens mij hebben ze het niet zo op danny.![]()
Ik liep erlangsquote:
Gast lijkt er wel echt op trouwens...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Ja maar Derksen kan hij nooit raken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
hij heeft dezelfde dynamiek met derksen![]()
Niet netjes, en Danny is altijd loyaal geweest aan tour du jour dus dit verdient ie idd niet..There are only 151 Pokémon.![]()
Volgens mij is het nog steeds zo dat Genee er gewoon helemaal geen zin in heeft en op vakantie wil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef keepoww het volgende:
Kan goed dat mailtje van tevoren al gelezen hebben hoor, zodat ie verhaal kan voorbereidenquote:.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
zelfs Pierre Wind kan nog beter afwassen dan die Benniequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Ben trouwens ook bij dat restaurantje naast de V&D in Hoog Catherijne in Utrecht... zag m vandaag nog staan! (Hij was de afwas aan het verneuken)
![]()
Wat deed Wilfred nou verkeerd danquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef keepoww het volgende:
Eindelijk goed item. Eyserboswegje erin, Blaudzun erin, Limburg accent. Avondetappe'esque."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Een topshow als ik het zo lees, of niet?
Straks even kijken.![]()
Hij was wel eerlijk om direct schuld te bekennen. Gasten als El Pistolero (Alberto Contador, red.) en Der Jan (Jan Ullrich, red.) blijven B-stalen en cassaties opeenstapelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Djokotron het volgende:
Limbolotz, lekker slikken ouwe snoeperd![]()
Zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat deed Wilfred nou verkeerd dan![]()
Als danny nu eens toegeeft dat hij doping heeft gebruikt, dan valt er een zware last van hem af en hoeft hij niet meer emo te eten!![]()
![]()
BOEHOEHOE ik heb epo gebruikt en nu ben ik zielig, want ik kan niet meer fietsenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Hahaha, de verhalen van Erik Zabel en Monsieur Soixante-dix (Bjarne Riis, red.).
---------------------
Linkje?? Ben wel benieuwd![]()
Jammer dat het hem overkomen is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De kans is nog altijd groter dat je door een treinconducteur betrapt wordt dan door een dopingcontroleur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
BOEHOEHOE ik heb epo gebruikt en nu ben ik zielig, want ik kan niet meer fietsen
Al zijn de kansen nu min of meer gelijk...![]()
Dan is het hele peleton aan het zwart rijden dus eigenlijk?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De kans is nog altijd groter dat je door een treinconducteur betrapt wordt dan door een dopingcontroleur.
Al zijn de kansen nu min of meer gelijk...
Pech dat 'ie gepakt is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:30 schreef Alcatranz. het volgende:
Kan gebeuren? Beetje pech gehad? Je hebt het toch zelf gedaan?![]()
Na afloop wist ze het wel hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:32 schreef Alcatranz. het volgende:
Dat vrouwtje zat echt te kijken van wat lul jij nou weer kale![]()
Bazengifquote:Leuke move van deze Tour in combi met de flitsende letters
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:34 schreef THEFXR het volgende:
net rtl gebeld, met "jan raas", maar ze geloofde me niet![]()
![]()
domme wijven ook daarquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:34 schreef THEFXR het volgende:
net rtl gebeld, met "jan raas", maar ze geloofde me niet![]()
Hoe komen die lui toch aan het nummer van de redactie? Luinge belde toen ook in
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Vind dat die danny van te voren had moeten inlichten en niet op deze manier. Daarbij denk ik dat danny wel degelijk iets verzweeg mbt doping gezien zn reactie en lichaamshouding![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:33 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
nu een gifje dat hij denkt dat raas aan de lijn is
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Postadres:
Postbus 15016
1200 TV Hilversum
Mooie postcode voor een TV-zender.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Omdat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Postadres:
Postbus 15016
1200 TV Hilversum
Mooie postcode voor een TV-zender.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit is flauw... iemand op het schavot zetten
Zo veel was het dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vreemd dat ie het zelf niet weet. Of het nou coke of speed was.![]()
![]()
Als Danny het zegt dan is het zo.quote:"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 23:41:45Uitslag van de scan vandaag inderdaad een nekhernia. Oorzaak onbekend. #tdf12 reageer retweet
![]()
Dat zou vrij vreemd zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht eerst dat die vent die naast die kale vast gast zit een koefnoen-persiflage was.![]()
Ik neem aan dat het geen coke was... daarmee kom je geen etappe door zonder om het half uur een nieuw shotje te doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vreemd dat ie het zelf niet weet. Of het nou coke of speed was.
Amfetamine is veel handiger om een uur of 5 te moeten knallen...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Nee johquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:44 schreef Marcoss het volgende:
twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 11-07-2012 om 23:41:45Uitslag van de scan vandaag inderdaad een nekhernia. Oorzaak onbekend. #tdf12 reageer retweet
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gertje jongen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
Teringvervelend dat ie over zichzelf in de derde persoon praat.
Met zijn Gertje.![]()
Wat heeft Genee vandaag gebruikt?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Fransen gebruiken niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:45 schreef Alcatranz. het volgende:
Gert zat dus toen bij Virenque in de ploeg. Says enough.![]()
Broer van Danny zit achter Genee."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Prednison.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat heeft Genee vandaag gebruikt?![]()
Echte presentatoren gebruiken alleen coke...quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat heeft Genee vandaag gebruikt?-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Geen wonder dat ie Voeckler haat, dat is Virenque mk IIquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:45 schreef Alcatranz. het volgende:
Gert zat dus toen bij Virenque in de ploeg. Says enough.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
vind ik niet. dat geneuzel over doping kennen we nu wel. Praat gewoon over de tourquote:There are only 151 Pokémon.![]()
Reservetafel? Nope.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:47 schreef Travel. het volgende:
Zouden ze deze mini stukjes elke dag opnemen?!![]()
Doping hoort erbij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vind ik niet. dat geneuzel over doping kennen we nu wel. Praat gewoon over de tour
Kun je leuk vinden, kun je niet leuk vinden. Maakt niet uit. Het is zo.![]()
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:47 schreef Travel. het volgende:
Zouden ze deze mini stukjes elke dag opnemen?!Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Volgens mij is het live want de zon schijnt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:47 schreef Travel. het volgende:
Zouden ze deze mini stukjes elke dag opnemen?!![]()
Hij kan rellen dus dat scoort welquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:48 schreef Djokotron het volgende:
Wie nodigt die kneus Ben elke keer uit man
wat een labiele downie is die aap
. Irritante kerel ja.
![]()
Die gast zei: Ik eindigde 90ste, achter Lance Armstrong. Hij dacht denk ik dat lance dan 89e werd, dus vrij onduidelijke vraag.quote:![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:48 schreef Djokotron het volgende:
Wie nodigt die kneus Ben elke keer uit man
wat een labiele downie is die aap
iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die gast zei: Ik eindigde 90ste, achter Lance Armstrong. Hij dacht denk ik dat lance dan 89e werd, dus vrij onduidelijke vraag.![]()
Nee, want er stond ook 1 bij Armstrong, toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die gast zei: Ik eindigde 90ste, achter Lance Armstrong. Hij dacht denk ik dat lance dan 89e werd, dus vrij onduidelijke vraag.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hehe, Dries Roelvink.
Het is ff die uitzending doorbijten, maar dan heb je ook wat.
Wat een topartiest![]()
![]()
ja maar dat zien ze misschien niet eens goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, want er stond ook 1 bij Armstrong, toch?![]()
Ik betrapte mijzelf bij het zingen van dit lied in de ochtend.
Moet ik nu naar de huisartsOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waylon, een junk die denkt dat hij over alle mee kan pratenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Driesje die met de kok staat te dansen. Die heeft natuurlijk genoeg koolhydraten binnen gekregen om die inspanning te leveren.![]()
Die uitspraak van de commentatoren van Froome.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:53 schreef Marcoss het volgende:
Froome kan ook fameus parkeren!
Vanaf 7.54![]()
![]()
Gerrans niet bij kunnen houden en nu rijd die iedereen er afquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:53 schreef Marcoss het volgende:
Froome kan ook fameus parkeren!
Vanaf 7.54
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Haha, echt he.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die uitspraak van de commentatoren van Froome.![]()
In drie jaar tijd aardig verbeterd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gerrans niet bij kunnen houden en nu rijd die iedereen er af![]()
![]()
![]()
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:39Danny Nelissen nooit doping gebruikt is gelogen door hem. Hij had vroeger verhalen en verhalen waarom hij nooit is gepakt #Tourdujour reageer retweet
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:50Daarbij had hij ook een persoonlijke dokter genaamd Guido Costongs. Hij was toendertijd een klininsch chemicus #Tourdujour reageer retweet
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:59Deze dokter teste verschillende 'spullen' uit op Danny Nelissen, dus ga nou niet liegen op tv meneer Nelissen #Tourdujour reageer retweet
Ah, Jan Raas heeft zeh Twitters gevondentwitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:04:44Ik treed zelf in anonimiteit Dit anders mijn omgeving schaad De manier waarop @dannynelissen met JanRaas omgaat valt my verkeerd #Tourdujour reageer retweet
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hoe vind je een twitter account dat 6 minuten geleden is geopend?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:07 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:39Danny Nelissen nooit doping gebruikt is gelogen door hem. Hij had vroeger verhalen en verhalen waarom hij nooit is gepakt #Tourdujour reageer retweet
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:50Daarbij had hij ook een persoonlijke dokter genaamd Guido Costongs. Hij was toendertijd een klininsch chemicus #Tourdujour reageer retweet
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:59Deze dokter teste verschillende 'spullen' uit op Danny Nelissen, dus ga nou niet liegen op tv meneer Nelissen #Tourdujour reageer retweet
Ah, Jan Raas heeft zeh Twitters gevondentwitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:04:44Ik treed zelf in anonimiteit Dit anders mijn omgeving schaad De manier waarop @dannynelissen met JanRaas omgaat valt my verkeerd #Tourdujour reageer retweet
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Door bijv. te zoeken op Tourdujour misschien?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe vind je een twitter account dat 6 minuten geleden is geopend?![]()
![]()
Zoeken op de hashtag, wat ik vaker doe tijdens en na een programma.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe vind je een twitter account dat 6 minuten geleden is geopend?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Oh ok, ik ben niet zo'n twitteraarquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Door bijv. te zoeken op Tourdujour misschien?
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik ben er ook trots op dat ik m zo snel heb gevonden, was gewoon toeval dat ie m net had aangemaakt. FOK! krijgt daarmee de primeur, want die info klinkt wel leuk op zich. Even in de gaten houdenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh ok, ik ben niet zo'n twitteraar
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Vakwerk Remcoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik ben er ook trots op dat ik m zo snel heb gevonden, was gewoon toeval dat ie m net had aangemaakt. FOK! krijgt daarmee de primeur, want die info klinkt wel leuk op zich. Even in de gaten houden![]()
Wel een faal dat hij de mention naar @dannynelissen doet ipv de juiste: @dnelissenMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Proefkonijn Danny.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:07 schreef RemcoW23 het volgende:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Misschien is het ook een nieuwe twitteraarquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Wel een faal dat hij de mention naar @dannynelissen doet ipv de juiste: @dnelissen
Er is een dr. Costongs in Maastricht en in Voerendaal. Welke zou het zijn?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kan idd ja. Twitter is voor mensen die iets kwijt willen wel een prima medium natuurlijk. Misschien dat die persoon al lang blij is dat ie weet hoe die een paar tweets de wereld in stuurt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is het ook een nieuwe twitteraarMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
deze zal het wel zijn he.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:17 schreef marcodej het volgende:
Er is een dr. Costongs in Maastricht en in Voerendaal. Welke zou het zijn?
http://krant.telegraaf.nl(...)ormoon.gebruikt.html![]()
Jan weet heus wel hoe dat moet, mailen kan die ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kan idd ja. Twitter is voor mensen die iets kwijt willen wel een prima medium natuurlijk. Misschien dat die persoon al lang blij is dat ie weet hoe die een paar tweets de wereld in stuurt.![]()
Nou, wie gaat morgen op zoek naar die kerel om te vragen of het waar is? Kunnen we de primeur verkopen aan TdJquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:23 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
deze zal het wel zijn he.
http://krant.telegraaf.nl(...)ormoon.gebruikt.html![]()
![]()
Ik ben overigens wel geneigd Danny te geloven. Hij heeft ten eerste niets meer te verliezen, dus zou het prima kunnen toegeven als hij wel doping gebruikt zou hebben. Ten tweede zou hij echt afgaan als een gieter als hij keihard op nationale TV zit te liegen, terwijl hij weet dat er bewijzen van het tegendeel zouden zijn die zomaar naar buiten kunnenn komen naar aanleiding van dit soort uitspraken.
Nelissen is geen domme jongen. Die denkt er echt wel over na.![]()
Lijkt mij eerder dat hij een inschattingsfout heeft gemaakt. Hij heeft gewoon gedacht dat hij kon wegkomen met zijn uitspraken omdat Raas nooit reageert maar daar heeft hij zich flink in vergist."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Precies.
Daarbij blijft het vies van Genee om het op deze manier te spelen.
Je zet iemand die er niet voor kiest dit eventueel openbaar te maken (doping gebruik niet, vete met Raas wel), voor 650K mensen voor het blok.
Reactie van Danny sprak hem wel tegen vond ik.![]()
Nee, die is boos op de hele wielerwereld en rabobank in het bijzonderquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:38 schreef Anno2012 het volgende:
Is die Jan raas autist? dat ie nooit contact wil ofzoFeyenoord!!! * Barça![]()
Het zou mij niets verbazen als Genee Raas heeft gecontacteerd hierover.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Lijkt mij eerder dat hij een inschattingsfout heeft gemaakt. Hij heeft gewoon gedacht dat hij kon wegkomen met zijn uitspraken omdat Raas nooit reageert maar daar heeft hij zich flink in vergist.![]()
Genee heeft natuurlijk wel gewoon een punt dat Raas mag reageren als DeDanny hem een nul noemt. Hoor en wederhoor...
Denk trouwens niet dat Genee zomaar vanuit het niets Nelissen hiermee confronteerde. Dat hebben ze heus wel doorgenomen van te voren.![]()
Onzin, als Raas hier niks over had gemeld had hij gewoon imagoschade opgelopen en niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Genee Raas heeft gecontacteerd hierover.
Het enige wat je Genee heel misschien kwalijk kan nemen is dat hij Danny niet voor de uitzending heeft ingelicht voor een beter weerwoord.
En in een perfecte wereld zouden ze het er op TV vanaf nu niet meer overhebben en het achter de schermen samen als volwassen mannen uitpraten, maar ik denk niet dat dit erin zal zitten en uit Genee zijn oogpunt ook wel logisch ook.![]()
Ik denk dat hij dat over een week ook nog zegt, als Rabo nog maar 1 renner over heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben van Beurten straks: "De sfeer was goed."Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En dan de vraag 'Wie zijn nu de lastige eters en namen graag'quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat over een week ook nog zegt, als Rabo nog maar 1 renner over heeft.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuw naar Danny's hematocrietwaarde![]()
Wel leuk dat Danny op iedereen reageert die hem een twitterberichtje stuurt, zelfs als ze hem uitschelden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En Nelissen loopt idd op alles te reageren op Twitter. Iemand is boos omdat ie niet reageert, zegt Nelissen: "Ja, ik moet ook eten na 5 uur commentaar geven" o.i.d.
Gast, reageer dan niet en denk aan je hart
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Maar met een leuk internet publiekquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:21 schreef Alcatranz. het volgende:
Wordt dadelijk een leuke uitzending. Met saaie gasten.![]()
![]()
![]()
![]()
Het mooiste zou zijn als Raas ook een keer langskomt, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Nelissen heeft contact gehad met Raas.. Alles goedOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als publiek wat daar al een paar uur zit, wordt opgewarmd door een ADHD-er buiten de uitzending en wat tevens onscherp op de achtergrond zit, is het heel karigquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar met een leuk internet publiek![]()
![]()
Edit: Tenzij een ontzettend geile ronde miss die een normaal, lief accent heeft![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:24 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Als publiek wat daar al een paar uur zit, wordt opgewarmd door een ADHD-er buiten de uitzending en wat tevens onscherp op de achtergrond zit, is het heel karig
Edit: Tenzij een ontzettend geile ronde miss die een normaal, lief accent heeft![]()
We zullen zien![]()
![]()
Even een Twitter-mopje om er in te komen.quote:Joran van der Sloot stapt in het huwelijksbootje. De vorige vrouw die met hem in een bootje stapte is nog steeds spoorloos.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Raap me opquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Even een Twitter-mopje om er in te komen.
[..]![]()
![]()
![]()
V.A. - 538 Dance Smash 2012 Vol.3\03 Armin Van Buuren - We Are Here To Make Some Noise.mp3
Om de tijd de doden.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Live vanuit Westland, dit is de Zomer van 4.
We gaan los!TdJ-hoolies present
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
WE NEVER SURRENDERquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Live vanuit Westland, dit is de Zomer van 4.
We gaan los!TdJ-hoolies present
![]()
Heeft Waylon weer aandacht nodig?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Waylon is niet meer op tv geweest sinds DWDD de zomerstop in ging
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
De vlag gaat op de OS volgens Wilfred gedragen worden door Adriaan van Rijsselberghe. Flikker toch een eind op man, moet het gewoon bij voetbal houden.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: