vind ik niet. dat geneuzel over doping kennen we nu wel. Praat gewoon over de tourquote:
Reservetafel? Nope.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:47 schreef Travel. het volgende:
Zouden ze deze mini stukjes elke dag opnemen?!
Doping hoort erbij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vind ik niet. dat geneuzel over doping kennen we nu wel. Praat gewoon over de tour
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:47 schreef Travel. het volgende:
Volgens mij is het live want de zon schijnt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:47 schreef Travel. het volgende:
Hij kan rellen dus dat scoort welquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:48 schreef Djokotron het volgende:
Wie nodigt die kneus Ben elke keer uit man
wat een labiele downie is die aap
Die gast zei: Ik eindigde 90ste, achter Lance Armstrong. Hij dacht denk ik dat lance dan 89e werd, dus vrij onduidelijke vraag.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:48 schreef Djokotron het volgende:
Wie nodigt die kneus Ben elke keer uit man
wat een labiele downie is die aap
iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die gast zei: Ik eindigde 90ste, achter Lance Armstrong. Hij dacht denk ik dat lance dan 89e werd, dus vrij onduidelijke vraag.
Nee, want er stond ook 1 bij Armstrong, toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die gast zei: Ik eindigde 90ste, achter Lance Armstrong. Hij dacht denk ik dat lance dan 89e werd, dus vrij onduidelijke vraag.
ja maar dat zien ze misschien niet eens goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, want er stond ook 1 bij Armstrong, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |