Nee niet netjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef keepoww het volgende:
Heel erg slecht van wilfred dit. Leek alsof die danny een loer wilde draaien. Volgens mij hebben ze het niet zo op danny.
Ik liep erlangsquote:
Ja maar Derksen kan hij nooit raken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
hij heeft dezelfde dynamiek met derksen
Volgens mij is het nog steeds zo dat Genee er gewoon helemaal geen zin in heeft en op vakantie wil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef keepoww het volgende:
Heel erg slecht van wilfred dit. Leek alsof die danny een loer wilde draaien. Volgens mij hebben ze het niet zo op danny.
Kan goed dat mailtje van tevoren al gelezen hebben hoor, zodat ie verhaal kan voorbereidenquote:
zelfs Pierre Wind kan nog beter afwassen dan die Benniequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Ben trouwens ook bij dat restaurantje naast de V&D in Hoog Catherijne in Utrecht... zag m vandaag nog staan! (Hij was de afwas aan het verneuken)
Wat deed Wilfred nou verkeerd danquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef keepoww het volgende:
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Een topshow als ik het zo lees, of niet?
Straks even kijken.
Hij was wel eerlijk om direct schuld te bekennen. Gasten als El Pistolero (Alberto Contador, red.) en Der Jan (Jan Ullrich, red.) blijven B-stalen en cassaties opeenstapelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Djokotron het volgende:
Limbolotz, lekker slikken ouwe snoeperd
Zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat deed Wilfred nou verkeerd dan
De kans is nog altijd groter dat je door een treinconducteur betrapt wordt dan door een dopingcontroleur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
BOEHOEHOE ik heb epo gebruikt en nu ben ik zielig, want ik kan niet meer fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |