SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
waarom staan al die toffe gifjes in spoilers eigenlijk?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
56k-proof.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef rubbereend het volgende:
waarom staan al die toffe gifjes in spoilers eigenlijk?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Buiten spoilers trekt mijn machine nauwelijks.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef rubbereend het volgende:
waarom staan al die toffe gifjes in spoilers eigenlijk?
Tegen de tijd dat VI weer begint, typ ik mijn berichten met een Porsche in plaats van een Fiat 500.![]()
Dat kippie staat er echt zoutloos naast...
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond gaat de EPO-spuit dus in dat vadsige lichaam.![]()
![]()
Genee was natuurlijk zelf diegene die met het onderwerp begon, doordat Nelissen het zelf noemde bij Eurosport. Als hij er niet over was begonnen, hadden alleen de 3 kijkers van Eurosport het gehoord![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
De stemming is wel goed ja als die mislukte ben er niet bij is![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
De stemming is wel goed ja als die mislukte ben er niet bij is![]()
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Heel erg slecht van wilfred dit. Leek alsof die danny een loer wilde draaien. Volgens mij hebben ze het niet zo op danny.![]()
Vansevenant had alleen maar supplementen vervoerd, zelf niet ingenomen.quote:
Of althans, niet voor wedstrijden.![]()
Volgens mij werkt Ben trouwens ook bij dat restaurantje naast de V&D in Hoog Catherijne in Utrecht... zag m vandaag nog staan! (Hij was de afwas aan het verneukenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef vincerusso het volgende:
De stemming is wel goed ja als die mislukte ben er niet bij is)
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
hij heeft dezelfde dynamiek met derksenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef keepoww het volgende:
Heel erg slecht van wilfred dit. Leek alsof die danny een loer wilde draaien. Volgens mij hebben ze het niet zo op danny.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Daar moet je ook niet komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Ben trouwens ook bij dat restaurantje naast de V&D in Hoog Catherijne in Utrecht... zag m vandaag nog staan! (Hij was de afwas aan het verneuken)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: