Onzin, als Raas hier niks over had gemeld had hij gewoon imagoschade opgelopen en niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Genee Raas heeft gecontacteerd hierover.
Ik denk dat hij dat over een week ook nog zegt, als Rabo nog maar 1 renner over heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben van Beurten straks: "De sfeer was goed."
En dan de vraag 'Wie zijn nu de lastige eters en namen graag'quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat over een week ook nog zegt, als Rabo nog maar 1 renner over heeft.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuw naar Danny's hematocrietwaarde
Maar met een leuk internet publiekquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:21 schreef Alcatranz. het volgende:
Wordt dadelijk een leuke uitzending. Met saaie gasten.
Het mooiste zou zijn als Raas ook een keer langskomt, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Nelissen heeft contact gehad met Raas.. Alles goed
Als publiek wat daar al een paar uur zit, wordt opgewarmd door een ADHD-er buiten de uitzending en wat tevens onscherp op de achtergrond zit, is het heel karigquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar met een leuk internet publiek![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:24 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Als publiek wat daar al een paar uur zit, wordt opgewarmd door een ADHD-er buiten de uitzending en wat tevens onscherp op de achtergrond zit, is het heel karig
Edit: Tenzij een ontzettend geile ronde miss die een normaal, lief accent heeft
quote:Joran van der Sloot stapt in het huwelijksbootje. De vorige vrouw die met hem in een bootje stapte is nog steeds spoorloos.
Raap me opquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Even een Twitter-mopje om er in te komen.
[..]
WE NEVER SURRENDERquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Live vanuit Westland, dit is de Zomer van 4.
We gaan los!TdJ-hoolies present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |