Die uitspraak van de commentatoren van Froome.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:53 schreef Marcoss het volgende:
Froome kan ook fameus parkeren!
Vanaf 7.54
Gerrans niet bij kunnen houden en nu rijd die iedereen er afquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:53 schreef Marcoss het volgende:
Froome kan ook fameus parkeren!
Vanaf 7.54
Haha, echt he.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die uitspraak van de commentatoren van Froome.
In drie jaar tijd aardig verbeterd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gerrans niet bij kunnen houden en nu rijd die iedereen er af
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:39Danny Nelissen nooit doping gebruikt is gelogen door hem. Hij had vroeger verhalen en verhalen waarom hij nooit is gepakt #Tourdujour reageer retweet
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:50Daarbij had hij ook een persoonlijke dokter genaamd Guido Costongs. Hij was toendertijd een klininsch chemicus #Tourdujour reageer retweet
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:59Deze dokter teste verschillende 'spullen' uit op Danny Nelissen, dus ga nou niet liegen op tv meneer Nelissen #Tourdujour reageer retweet
Ah, Jan Raas heeft zeh Twitters gevondentwitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:04:44Ik treed zelf in anonimiteit Dit anders mijn omgeving schaad De manier waarop @dannynelissen met JanRaas omgaat valt my verkeerd #Tourdujour reageer retweet
Hoe vind je een twitter account dat 6 minuten geleden is geopend?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:07 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:39Danny Nelissen nooit doping gebruikt is gelogen door hem. Hij had vroeger verhalen en verhalen waarom hij nooit is gepakt #Tourdujour reageer retweet
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:50Daarbij had hij ook een persoonlijke dokter genaamd Guido Costongs. Hij was toendertijd een klininsch chemicus #Tourdujour reageer retweet
twitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:01:59Deze dokter teste verschillende 'spullen' uit op Danny Nelissen, dus ga nou niet liegen op tv meneer Nelissen #Tourdujour reageer retweet
Ah, Jan Raas heeft zeh Twitters gevondentwitter:dannyAnoniem twitterde op donderdag 12-07-2012 om 00:04:44Ik treed zelf in anonimiteit Dit anders mijn omgeving schaad De manier waarop @dannynelissen met JanRaas omgaat valt my verkeerd #Tourdujour reageer retweet
Door bijv. te zoeken op Tourdujour misschien?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe vind je een twitter account dat 6 minuten geleden is geopend?
Zoeken op de hashtag, wat ik vaker doe tijdens en na een programma.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe vind je een twitter account dat 6 minuten geleden is geopend?
Oh ok, ik ben niet zo'n twitteraarquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Door bijv. te zoeken op Tourdujour misschien?
Ik ben er ook trots op dat ik m zo snel heb gevonden, was gewoon toeval dat ie m net had aangemaakt. FOK! krijgt daarmee de primeur, want die info klinkt wel leuk op zich. Even in de gaten houdenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh ok, ik ben niet zo'n twitteraar
Vakwerk Remcoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik ben er ook trots op dat ik m zo snel heb gevonden, was gewoon toeval dat ie m net had aangemaakt. FOK! krijgt daarmee de primeur, want die info klinkt wel leuk op zich. Even in de gaten houden
Proefkonijn Danny.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:07 schreef RemcoW23 het volgende:
Misschien is het ook een nieuwe twitteraarquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Wel een faal dat hij de mention naar @dannynelissen doet ipv de juiste: @dnelissen
Kan idd ja. Twitter is voor mensen die iets kwijt willen wel een prima medium natuurlijk. Misschien dat die persoon al lang blij is dat ie weet hoe die een paar tweets de wereld in stuurt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is het ook een nieuwe twitteraar
deze zal het wel zijn he.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:17 schreef marcodej het volgende:
Er is een dr. Costongs in Maastricht en in Voerendaal. Welke zou het zijn?
Jan weet heus wel hoe dat moet, mailen kan die ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kan idd ja. Twitter is voor mensen die iets kwijt willen wel een prima medium natuurlijk. Misschien dat die persoon al lang blij is dat ie weet hoe die een paar tweets de wereld in stuurt.
Nou, wie gaat morgen op zoek naar die kerel om te vragen of het waar is? Kunnen we de primeur verkopen aan TdJquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:23 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
deze zal het wel zijn he.
http://krant.telegraaf.nl(...)ormoon.gebruikt.html
Nee, die is boos op de hele wielerwereld en rabobank in het bijzonderquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:38 schreef Anno2012 het volgende:
Is die Jan raas autist? dat ie nooit contact wil ofzo
Het zou mij niets verbazen als Genee Raas heeft gecontacteerd hierover.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Lijkt mij eerder dat hij een inschattingsfout heeft gemaakt. Hij heeft gewoon gedacht dat hij kon wegkomen met zijn uitspraken omdat Raas nooit reageert maar daar heeft hij zich flink in vergist.
Onzin, als Raas hier niks over had gemeld had hij gewoon imagoschade opgelopen en niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Genee Raas heeft gecontacteerd hierover.
Ik denk dat hij dat over een week ook nog zegt, als Rabo nog maar 1 renner over heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben van Beurten straks: "De sfeer was goed."
En dan de vraag 'Wie zijn nu de lastige eters en namen graag'quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat over een week ook nog zegt, als Rabo nog maar 1 renner over heeft.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuw naar Danny's hematocrietwaarde
Maar met een leuk internet publiekquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:21 schreef Alcatranz. het volgende:
Wordt dadelijk een leuke uitzending. Met saaie gasten.
Het mooiste zou zijn als Raas ook een keer langskomt, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Nelissen heeft contact gehad met Raas.. Alles goed
Als publiek wat daar al een paar uur zit, wordt opgewarmd door een ADHD-er buiten de uitzending en wat tevens onscherp op de achtergrond zit, is het heel karigquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar met een leuk internet publiek![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:24 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Als publiek wat daar al een paar uur zit, wordt opgewarmd door een ADHD-er buiten de uitzending en wat tevens onscherp op de achtergrond zit, is het heel karig
Edit: Tenzij een ontzettend geile ronde miss die een normaal, lief accent heeft
quote:Joran van der Sloot stapt in het huwelijksbootje. De vorige vrouw die met hem in een bootje stapte is nog steeds spoorloos.
Raap me opquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Even een Twitter-mopje om er in te komen.
[..]
WE NEVER SURRENDERquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Live vanuit Westland, dit is de Zomer van 4.
We gaan los!TdJ-hoolies present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |