Ik zat al te zoekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Tally het volgende:
En nieuw topic aanmaken is dan weer te veel moeite he
En DAT mag dus niet gebeuren he!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Dirk het volgende:
Shiiiiiiit, ik ging uit ellende al bijna in dat andere topic posten. #kraskraskras
Thanks Tal!
Maar bijna is niet helemaal!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wou bijna een nieuw topic aanmaken maar mobiel dus niet zeker of reeksfout ofzo..
JUSTIN BIBBER!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef Dirk het volgende:
Gaaaaaaaaaaatver wat een skeletten!!!! En dan. DAT HAAR
.
Ja, ik wachtte op Yuck, hij moest de volgende maken. Zo hoort dat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef Tally het volgende:
Zeiken over een TT maar zelf geen nieuwe aanmaken
Hier snap ik dus echt niks van he? "Zo hoort dat"?!?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:44 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik wachtte op Yuck, hij moest de volgende maken. Zo hoort dat.
Ja, en de vorige keer dat ik dat deed hadden we er ineens twee, ook niet handig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hier snap ik dus echt niks van he? "Zo hoort dat"?!?!.
We zitten op een fucking dis-cus-sie-fo-rum. Maak gewoon een nieuw topic aan als het te lang duurt. Al die regels?!
Gelukkig hebben we het allemaal (kantje boord) overleefd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:59 schreef wonderer het volgende:
Ja, en de vorige keer dat ik dat deed hadden we er ineens twee, ook niet handig.
Het is gewoon irritant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we het allemaal (kantje boord) overleefd.
De OP van een reeks boeit me echt geen kutquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:06 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat er geen plaatje, linkje, hutsefrutseltje in de OP staat?
Precies! ' zo hoort het' doe je maar in [HOMO]quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hier snap ik dus echt niks van he? "Zo hoort dat"?!?!.
Al die regels?!
Meestal neem ik er 3. Ik heb er nu nog profijt van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef YuckFou het volgende:
Is een zon niet schijten pil niet genoeg voor dat gat van jou ??
Zo'n pil stop je niet in je hol hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef YuckFou het volgende:
Is een zo'n niet schijten pil niet genoeg voor dat gat van jou ??
Ik heb al twee TR's aangemaakt voor een dubbel topic de afgelopen weken en geen van beide werd op slot gegooidquote:
Junkiequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:16 schreef Dirk het volgende:
Meestal neem ik er 3. Ik heb er nu nog profijt van..
En je leeft nog! Een mirakel!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:20 schreef wonderer het volgende:
Ik heb al twee TR's aangemaakt voor een dubbel topic de afgelopen weken en geen van beide werd op slot gegooid
Je hebt geen idee!quote:
In mijn nieuwe serie zit, voor 't eerst, een foto waar ik zelf ook in voorkom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:22 schreef YuckFou het volgende:
Dat gejank over topics.... Ga ff ergens anders janken
Hey Dirk fotografeer je je eigen gat ook?
In SEX? Kan me niet voorstellen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb al twee TR's aangemaakt voor een dubbel topic de afgelopen weken en geen van beide werd op slot gegooid
Wat heeft 20 worden daarmee te maken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef YuckFou het volgende:
Dat roep je nu...wacht maar tot je over de 20 bent en bij jezelf overal haar ontspruit, dan piep je wel anders...
Ik wilde wel maar hield me in omdat ik onder de veronderstelling was dat iemand hard aan een verbeterde OP aan het werken was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Tally het volgende:
En nieuw topic aanmaken is dan weer te veel moeite he
We zitten weer op een lijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef Dirk het volgende:
Gaaaaaaaaaaatver wat een skeletten!!!! En dan. DAT HAAR
.
Ik heb er zelf nog geen gemaakt. Ook geen tijd voor gehad. Ben net terug van de kaakquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef Tally het volgende:
Kom maar op met de nieuwe OP dan. Die kan ik er nu ook in plakken. Is een nieuw deel nog makkelijker te maken.
Ik zal er eentje makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nog geen gemaakt. Ook geen tijd voor gehad. Ben net terug van de kaak
Als we straks 3000 topics verder zijn en het gaat enkel nog maar over laminaat en macaroni dan heb ik nog wel 151 pillen voor je.quote:
Ik zit aan mijn eigen gemaakte chili nuquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Als we straks 3000 topics verder zijn en het gaat enkel nog maar over laminaat en macaroni dan heb ik nog wel 151 pillen voor je.
Wat was dat nou met die onderbite? Dat heb ik even gemist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:48 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb er zelf nog geen gemaakt. Ook geen tijd voor gehad. Ben net terug van de kaak
Lekkah. Ik zuig op een roze lolly in de vorm van een hartje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:51 schreef Moofasah het volgende:
Ik zit aan mijn eigen gemaakte chili nu
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Tally het volgende:
Drik hem jij nog wat van die pilletjes voor hem? Na die chili heeft hij dat wel nodig.
Ik maakte me er druk over dat mijn neus wijder zou worden en meer omhoog zou gaan staan door de verplaatsing van mijn bovenkaak. Maar aangezien mijn kaak gedraaid wordt en niet omhoog gaat en er rekening gehouden wordt met mijn neus zoals hij nu is tijdens de operatie, hoef ik me daar niet druk om te maken. Ook zou mijn gezicht gewoon mannelijk blijven en niet verwijven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wat was dat nou met die onderbite? Dat heb ik even gemist.
D'r geet soewieso nieks in miene votquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Tally het volgende:
Drik hem jij nog wat van die pilletjes voor hem? Na die chili heeft hij dat wel nodig.
xDquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Lekkah. Ik zuig op een roze lolly in de vorm van een hartje..
Dat heb je gewoon ook even gevraagd daar? "Hoe zit het met de verwijfing van mijn gezicht, nigga?"quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Moofasah het volgende:
Allemaal antwoorden die ik heb gekregen vanochtend. Lucht wel weer op.
Zal ik je afzuigen in de Carnaval Festival?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Moofasah het volgende:
ik ga binnenkort weer eens naar de Efteling en heb m'n plannen al gezet op een lekkere grote lolly [ afbeelding ]
Jepquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon ook even gevraagd daar? "Hoe zit het met de verwijfing van mijn gezicht, nigga?"
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Zal ik je afzuigen in de Carnaval Festival?.
Tèhhh-tèhtèh..Tèhhh-tèhtèh..Tèhtèhtèèèèèèèh!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef Dirk het volgende:
xDquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef Dirk het volgende:
Ogenblikquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Tally het volgende:
Dat wil ik er best in zetten, maar....... dan moet je computerfluisteraars er boven weg halen
Het is een SC topic niet iemand topic. En ja jij bent hem dan wel toevallig gestart maar toch.
Op jouw leeftijd krijg je nog een hart aanval in het sprookjesbos.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
xD
Vraag me toch wel af hoe ik het nu zal ervaren. Laatste keer dat ik ben geweest was op mijn 14e. Hoop gewoon op jeugdsentiment![]()
De attracties zijn op zich natuurlijk niet echt adrenaline wekkend meer op mijn leeftijd.
Ik vind dat dat wel mag, net zoals het reguliere homo-topic tot het einde der dagen van mij is. Waarom ik daar nog zo mee te koop loop dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Tally het volgende:
Dat wil ik er best in zetten, maar....... dan moet je computerfluisteraars er boven weg halen
Het is een SC topic niet iemand topic. En ja jij bent hem dan wel toevallig gestart maar toch.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik vind dat dat wel mag, net zoals het reguliere homo-topic tot het einde der dagen van mij is. Waarom ik daar nog zo mee te koop loop dat weet ik eigenlijk ook niet..
D'r zijn best wat toffe thrillrides op zich, en hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Moofasah het volgende:
De attracties zijn op zich natuurlijk niet echt adrenaline wekkend meer op mijn leeftijd.
Wat wil je daarmee zeggen? xDquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd krijg je nog een hart aanval in het sprookjesbos.
De paddenstoelen zijn huge daar, genoeg om me een apocalyptisch trauma te gevenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd krijg je nog een hart aanval in het sprookjesbos.
Ik ga tijdens de Zeven Mijls zomer. Dus dan is het op en tot 12 uur middernacht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef Dirk het volgende:
[..]
D'r zijn best wat toffe thrillrides op zich, en het. sprookjesbos
. is altijd mooi.
Heb eigenlijk best zin om weer eens te gaan, maar in de weekenden is het altijd ZO druk..
En mega druk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ga tijdens de Zeven Mijls zomer. Dus dan is het op en tot 12 uur middernacht.
De Efteling is niet voor de echte kleine kindjes. Tegen de avonduren word het vaak drukker omdat je dan ook alleen avondkaartjes kan kopenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zal toch wel afnemen tegen de avonduren of niet? Al die kleine kindjes zijn dan bekaf.
En toch blijf ik erbij. Vervang die knulletjes dan ook dor echte mannelijke mannen. Groot, breed, gespierd en een beetje behaardquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het enige echte slowchat topic, voor homo's die niet verwijfd zijn! Een gezellig topic waar je alles kan treffen.
NEE.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En toch blijf ik erbij. Vervang die knulletjes dan ook dor echte mannelijke mannen. Groot, breed, gespierd en een beetje behaard
Oeh, bitch fight!quote:
Ai ai, das niet zo best.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
De Efteling is niet voor de echte kleine kindjes. Tegen de avonduren word het vaak drukker omdat je dan ook alleen avondkaartjes kan kopen
Het is prachtig. Ik ga er elk jaar heen. Vaak meerdere keren. Ik vind het ook leuk dat mijn huidige baas daar veel dingen doet. Ik ben verliefd op de Eftelingquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ai ai, das niet zo best.
Des al niet te min heb ik de Efteling altijd al eens in het donker willen zien
Ik ben er vorig jaar nog geweest, maar vond er niet heel veel aan eerlijk gezegd. Een paar mislukte sneeuwbomen en dat was het ook wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ben een tijd terug naar de winterefteling geweest, dat was wel heel mooi.
Bleh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Moofasah het volgende:
Dit is pas een mannelijke man.
[ afbeelding ]
Woef.
hm, da's jammer. Heb wel mooie foto's gemaakt toen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar nog geweest, maar vond er niet heel veel aan eerlijk gezegd. Een paar mislukte sneeuwbomen en dat was het ook wel.
GEZELLIG?!?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Een gezellig topic waar je alles kan treffen.
Ik kwam er in mijn kindertijd ieder jaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is prachtig. Ik ga er elk jaar heen. Vaak meerdere keren. Ik vind het ook leuk dat mijn huidige baas daar veel dingen doet. Ik ben verliefd op de Efteling
Laat zien!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
hm, da's jammer. Heb wel mooie foto's gemaakt toen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Moofasah het volgende:
Dit is pas een mannelijke man.
[ afbeelding ]
Woef.
Het mooiste is inderdaad om de Efteling als kind mee te maken. Da's toch de ultieme belevingquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef Tally het volgende:
Mijn dochtertje is 1 maar is er nu al 3 keer geweest
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik kwam er in mijn kindertijd ieder jaar![]()
Was altijd zo geweldig als m'n moeder me dan wakker maakte en zei, ''We gaan naar de Efteling''. De herinneringen
Wees dan even creatief Drik!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
GEZELLIG?!?!
Come ooooooon hey!!! Is dit de beschrijving voor bij het reguliere topic?.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Gewoon geen smaak in mannen jullie beide
Iets met edgy en vernieuwend ofzo. Of we dat zijn is een tweede, maar het klinkt minder laminaat-en-macaroni dan 'gezellig'.quote:
Klopt. Kaalheid ontstaat door teveel testosteron meen ik. Lekkah!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Het schijnt dat hetero's sneller kaal worden
Het boeit me eigenlijk niet of een man kaal is. Althans al het hem staat. Maar als hij haar heeft graag donker of grijs. Rood is afschuwelijk en blond heb ik ook niet zoveel mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Klopt. Kaalheid ontstaat door teveel testosteron meen ik. Lekkah!.
Als ik thuis ben, zal ik es kijken of ik ze kan vinden.quote:
Die neger denkt natuurlijk *WHOOPY!!!!!*quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Moofasah het volgende:
[ afbeelding ]
De gelukkige neger, een hug van Goldberg
Ik denk dat daar echt wel waarheid in zitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, ligt eraan hoe gevoelig je haarzakjes zijn voor het derivaat van testosteron. En da's genetisch. Dus een man met weinig testosteron kan sneller kaal worden dan een man met veel testosteron als hij daar genetische aanleg voor heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef Dirk het volgende:
[..]
Die neger denkt natuurlijk *WHOOPY!!!!!*
Whehehehe, geddit?
Ah, ok!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef wonderer het volgende:
Nee, ligt eraan hoe gevoelig je haarzakjes zijn voor het derivaat van testosteron. En da's genetisch. Dus een man met weinig testosteron kan sneller kaal worden dan een man met veel testosteron als hij daar genetische aanleg voor heeft.
Niet perse. Zie ook genoeg van die saaie huisvadertjes zonder haar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het zijn vaak stoere jongens die kaal zijn ook he?
En het gen "voor kaalheid" zit op je X-chromosoom, daarom moet je naar je moeders vader kijken om te zien of het in de familie zit. Je eigen vader heeft er niks mee te maken (tenzij je 2 of meer X-chromosomen hebt, maar dan is kaalheid het minste waar je je druk om moet maken).quote:
Mijn opa was ook kaal, maar ik heb echt niet het haartype van hemquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het gen "voor kaalheid" zit op je X-chromosoom, daarom moet je naar je moeders vader kijken om te zien of het in de familie zit. Je eigen vader heeft er niks mee te maken (tenzij je 2 of meer X-chromosomen hebt, maar dan is kaalheid het minste waar je je druk om moet maken).
Het is natuurlijk geen zekerheidquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mijn opa was ook kaal, maar ik heb echt niet het haartype van hem
Ik ben een neger. Ik heb het recht om een leven vol haar op m'n hoofd te hebben!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen zekerheidEigenlijk kun je alleen maar afwachten.
Er bestaan toch ook kale negers?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben een neger. Ik heb het recht om een leven vol haar op m'n hoofd te hebben!
Meestal zijn die gewoon kaal geschoren.quote:
Negers zijn dus inderdaad in voordeelquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef wonderer het volgende:
http://blackhairgrowthpro(...)le-pattern-baldness/
Keihandige tekst (en ik zat er een beetje naast).
kan wel wat meer naakt gebruikenquote:
http://lmgtfy.com/?q=bassie+naaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
We willen meer naakt zien!
Zal ik dat er even uitslaan?quote:
Ga je nu ook DM's naar jezelf sturen?quote:
Jij mag alles met me doen.quote:
Ik neem nog liever 151 pillen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Terug naar [HOMO] dan maar weer.
Dat deed ik al lang.quote:
Mijn zippo houd het ook maar krap een week uit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wtf, rook ik zoveel?
vannacht m'n aansteker gevuld en nu alweer leeg
Hoef je helemaal niks te doen, alles gaat vanzelf.quote:
en dan heb ik het ook naar mijn zin?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoef je helemaal niks te doen, alles gaat vanzelf.
Volgens zeggen (ik zeg niet wie) vinden alleen mannen dat lekker!quote:
Als jij er dorstig van word.quote:
Ik houd wel van een knuffel achteraf.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens zeggen (ik zeg niet wie) vinden alleen mannen dat lekker!
Maar je moet niet denken dat je geknuffeld word achteraf
Van achter word je zat geknuffeld!quote:
Ik heb opeens door hoe een vrouw zich voelt als ze als newb een gemiddelde sc binnenkomt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
altijd maar weer die newbies digitaal rapen![]()
Moet ie maar niet zeggen dat ie hetero is. Dan vraagt ie eromquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
altijd maar weer die newbies digitaal rapen![]()
Zie PM.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:11 schreef Dirk het volgende:
Kun je een foto posten van iemand die exact jouw huidtype/huidskleur heeft? Foto van jezelf mag ook, maar die kans acht ik vrij klein..
Want dat helpt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Mensen, ik heb het maar moeilijk
Er zitten wat littekens op mijn voorhoofd. Nu mijn haar eindelijk goed zit ga ik dus even wat gezichtscrème halen bij de apotheek
Ho, dat heb ik nooit gezegd, alleen dag ik geen homo ben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ie maar niet zeggen dat ie hetero is. Dan vraagt ie erom
Volgens mij heb je er ander niets op tegenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb opeens door hoe een vrouw zich voelt als ze als newb een gemiddelde sc binnenkomt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, dat heb ik nooit gezegd, alleen dag ik geen homo ben.
Ik zie de lol er wel van in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er ander niets op tegen
niet apart, welquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Is dat zo apart dan?
Mijn ma is blank en mijn ''pa'' is zo zwart als roet.
...quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, dat heb ik nooit gezegd, alleen dag ik geen homo ben.
Ik zie het alleen heul niet snel gebeuren dat ik met alleen een man het bed induik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Moof is echt een negertpersoon?
[..]
2 mannen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het alleen heul niet snel gebeuren dat ik met alleen een man het bed induik.
Mwah, neuh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bukken voor een van de jongens dan maar
Golden showerquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef Moofasah het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten gaan sporten, maar het weer betrekt alweer zo. Heb echt geen zin in een douche van God nu
we houden hier allemaal van hetzelfde, je mag er zoveel meenemen als je wilquote:
Hehe, dat dacht ik dus even nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
we houden hier allemaal van hetzelfde, je mag er zoveel meenemen als je wil
HOMO!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Mensen, ik heb het maar moeilijk
Er zitten wat littekens op mijn voorhoofd. Nu mijn haar eindelijk goed zit ga ik dus even wat gezichtscrème halen bij de apotheek
ziek mannetje ben je ook hequote:
My whole body is in the gutter.quote:
Mocht ik ooit wat willen weet ik jullie te vinden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
we houden hier allemaal van hetzelfde, je mag er zoveel meenemen als je wil
zolang je pic's van (half)naakte mannen postquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef JJH het volgende:
Ondertussen mag ik hier toch wel meekletsen?
Tuurlijk. De meerderheid wil je hier vast uit je kast helpenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef JJH het volgende:
Ondertussen mag ik hier toch wel meekletsen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zolang je pic's van (half)naakte mannen post
bij voorkeur van jezelf
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tuurlijk. De meerderheid wil je hier vast uit je kast helpen
dat soort dingen mag je hier dus niet zeggen zonder links hequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu niet, want mobiel.
Die van mij zijn elders hier te vinden.
Dat gaat lastig, want mobiel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat soort dingen mag je hier dus niet zeggen zonder links he
dan zoek je maar een computer opquote:
Dat word pas vanavond laat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan zoek je maar een computer op!
Met Photoshop, dat programma waar je normaal je profielpics verfraait en je piemel langer maakt...quote:
Ik vind 18 cm lang genoeg. Daarbij, foto's van je piemel makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Met Photoshop, dat programma waar je normaal je profielpics verfraait en je piemel langer maakt...
18cm en op Fok! zitten.... newbiequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vind 18 cm lang genoeg. Daarbij, foto's van je piemel maken__!
Dat is mijn omtrekquote:
De Fok! standaard is toch echt 30 cm of langer, naar horen zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou je die 18 cm maar wat graag in je hebben
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef Moofasah het volgende:
Waarschijnlijk zou je die 18 cm maar wat graag in je hebben
mietjequote:
Biceps.quote:
Dus je bent wel iets voor Moof?quote:
Niet? Ik heb er totaal geen verstand van.quote:
Ooit begrijp je de rolverdeling wel, en je weet wel wanneer ik bedoelquote:
I had my sharequote:
Was jij die nerd die zei dat ik aan hem zal denken wanneer ik onder een beer lig?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ooit begrijp je de rolverdeling wel, en je weet wel wanneer ik bedoel
I knowquote:
je lijkt wel een tienermeisjequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hop, ik heb net gezichtscrème gekocht dat helpt tegen onzuiverheden en littekentjes.en een middeltje tegen jeugdpuistjes. Zo blijf ik mooi
Been there done thatquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hop, ik heb net gezichtscrème gekocht dat helpt tegen onzuiverheden en littekentjes.en een middeltje tegen jeugdpuistjes. Zo blijf ik mooi
Je weet wat ze zeggen; soort zoekt soort.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:44 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ennuh... Net onderweg naar huis kwam ik een jongen tegen die me aanstaarde. Helaas wat nichterig.
IK BEN GEEN NICHT!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen; soort zoekt soort.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Moofasah het volgende:
Was jij die nerd die zei dat ik aan hem zal denken wanneer ik onder een beer lig?
Laat even weten of die creme ook echt werkt, en welke het is..quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Maar opposites attract... wat is het nou?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen; soort zoekt soort.
Nivea Normadermquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat even weten of die creme ook echt werkt, en welke het is..
Neuh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar draagt wel graag skinny jeans zeker..?
Ok. Nu nog even uitproberen en kijken of het werktquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nivea Normaderminclusief een speciaal middeltje om de huid schoon te maken om het effect te vergroten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als je dat nu nog weet herinner je je het ook als t zover is!
Hoe harder je schreeuwt hoe ongeloofwaardiger t wordtquote:
Ik heb er een poosje terug eentje aangehad een dag en na een uur of zo wennen zat het nog best lekker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar draagt wel graag skinny jeans zeker..?
Jawel, het werkt echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok. Nu nog even uitproberen en kijken of het werkt
Als je onder (of op) mij ligt, denk je alleen aan mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Moofasah het volgende:
Was jij die nerd die zei dat ik aan hem zal denken wanneer ik onder een beer lig?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Moofasah het volgende:
Ik zie precies wat jij probeert, zo doorzichtig dat het zielig is. Maar sorry oude man, geen interesse om onder jou te gaan liggen
Allebei.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar opposites attract... wat is het nou?
Ik hoef niet strak, ik wil alleen egaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar die cremes werken volgens mij wel.
die docente visagie die ik had die zit voor een bijna 60 jarige nog ontzettend strak in d'r vel
en voor zover ik weet is daar geen chirurgie aan te pas gekomen
Snap niet dat ''mannen'' zich dat vrijwillig aantrekkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er een poosje terug eentje aangehad een dag en na een uur of zo wennen zat het nog best lekker.
Maar hij was wel twee maten te groot, misschien dat dat helpt
Dat moet je toch niet willen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Snap niet dat ''mannen'' zich dat vrijwillig aantrekken
Ik ging naar het theater.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Snap niet dat ''mannen'' zich dat vrijwillig aantrekken
Hmm...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jawel, het werkt echtmijn tante gebruikt het ook en daar zie je ook echt verschil.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoef niet strak, ik wil alleen egaal.
Dat hoop je. Totdat de ander ineens roept ''Oh Mario''quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Als je onder (of op) mij ligt, denk je alleen aan mij.
Ik ben 1m88 en wat noem jij lomp? Ben echt geen vetkees.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wait wut? Jij was toch lang groot en
Lomp gebouwd? No way dat ik dat zou willen
Wat heeft het theater daarmee vandoen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging naar het theater.
De enige foto die ik heb, toont het niet zo goed, helaas.
Dan denkt Drik aan Luigi. Das nie handig hoor. Dan ramtie alleen harder!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat hoop je. Totdat de ander ineens roept ''Oh Mario''
Dress-upquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft het theater daarmee vandoen dan?
Want niet-homo's hoeven er niet verzorgd en aantrekkelijk uit te zien?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef JJH het volgende:
Als jullie het over crèmeetjes gaan hebben, ga ik maar weer aan het werk.
Luig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Tally het volgende:
Dan denkt Drik aan Luigi. Das nie handig hoor. Dan ramtie alleen harder!
Tja, ik heb zelf al crème van Yves Rocher en daar ben ik heel tevreden over. Eerste keer dat ik dat op mijn huid smeerde viel me echt op hoe zacht het ervan werd. Ik heb dat spul ook echt nodig, want van nature heb ik altijd last van een droge huid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het zelfde als wat ik nu gekocht heb
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef wonderer het volgende:
Jij woont in Limburg toch ergens, moof?
meeste jongens die ik een gezichtsbehandeling heb gegeven waren hetero jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want niet-homo's hoeven er niet verzorgd en aantrekkelijk uit te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef Dirk het volgende:
Tally, noem je me opzettelijk steeds Drik???
Bij Venlo in de buurt?quote:
wat ben je op het spoor?quote:
188&85 kilo noem ik lomp en onaantrekkelijk...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Moofasah het volgende:
Ik ben 1m88 en wat noem jij lomp? Ben echt geen vetkees.
Niks, ik kom door Venlo als ik naar Nederland ga, dacht, kan best es stoppen voor een biertjequote:
Ooit gehoord van spiermassa?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef YuckFou het volgende:
[..]
188&85 kilo noem ik lomp en onaantrekkelijk...
Da's ook weer zoiets. Ik weet eigenlijk niet hoe limburgs mijn limburgs klinkt. Maar het is zeker geen burenruzie Kerkrade meerquote:en een limbo accent maakt t niet veel beter
Dan moet je nog een heel stuk naar beneden dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, ik kom door Venlo als ik naar Nederland ga, dacht, kan best es stoppen voor een biertje
Daarom ga je ook huilen iedere keer als ik even niet meer postquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef YuckFou het volgende:
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor Moof, ik moet je toch niet
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef YuckFou het volgende:
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor Moof, ik moet je toch niet
Ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik niet val op jongens met te dikke brede armen?
Pieter heeft de eerste 4 jaar van onze relatie in Venlo gewoond. Haaaaaartstikke leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef wonderer het volgende:
Niks, ik kom door Venlo als ik naar Nederland ga, dacht, kan best es stoppen voor een biertje
ik weet nog steeds niet wie die pieter nou isquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Pieter heeft de eerste 4 jaar van onze relatie in Venlo gewoond. Haaaaaartstikke leuk..
Pfff nee man jij bitcht tenminste terug, de rest is vooral into laminaat, anti acnecremes en topicrepirts vanwege dubbele topics en het ontbreken van een fatsoenlijke op, die ik ooit wel ga makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daarom ga je ook huilen iedere keer als ik even niet meer post
Pjederdy.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wie die pieter nou is
op fok dan he
komen daar echt TR's over?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:15 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Pfff nee man jij bitcht tenminste terug, de rest is vooral into laminaat, anti acnecremes en topicrepirts vanwege dubbele topics en het ontbreken van een fatsoenlijke op, die ik ooit wel ga maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |