Zie PM.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:11 schreef Dirk het volgende:
Kun je een foto posten van iemand die exact jouw huidtype/huidskleur heeft? Foto van jezelf mag ook, maar die kans acht ik vrij klein..
Want dat helpt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Mensen, ik heb het maar moeilijk
Er zitten wat littekens op mijn voorhoofd. Nu mijn haar eindelijk goed zit ga ik dus even wat gezichtscrème halen bij de apotheek
Ho, dat heb ik nooit gezegd, alleen dag ik geen homo ben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ie maar niet zeggen dat ie hetero is. Dan vraagt ie erom
Volgens mij heb je er ander niets op tegenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb opeens door hoe een vrouw zich voelt als ze als newb een gemiddelde sc binnenkomt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, dat heb ik nooit gezegd, alleen dag ik geen homo ben.
Ik zie de lol er wel van in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er ander niets op tegen
niet apart, welquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Is dat zo apart dan?
Mijn ma is blank en mijn ''pa'' is zo zwart als roet.
...quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, dat heb ik nooit gezegd, alleen dag ik geen homo ben.
Ik zie het alleen heul niet snel gebeuren dat ik met alleen een man het bed induik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Moof is echt een negertpersoon?
[..]
2 mannen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het alleen heul niet snel gebeuren dat ik met alleen een man het bed induik.
Mwah, neuh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bukken voor een van de jongens dan maar
Golden showerquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef Moofasah het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten gaan sporten, maar het weer betrekt alweer zo. Heb echt geen zin in een douche van God nu
we houden hier allemaal van hetzelfde, je mag er zoveel meenemen als je wilquote:
Hehe, dat dacht ik dus even nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
we houden hier allemaal van hetzelfde, je mag er zoveel meenemen als je wil
HOMO!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Mensen, ik heb het maar moeilijk
Er zitten wat littekens op mijn voorhoofd. Nu mijn haar eindelijk goed zit ga ik dus even wat gezichtscrème halen bij de apotheek
ziek mannetje ben je ook hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |