Dus je bent wel iets voor Moof?quote:
Niet? Ik heb er totaal geen verstand van.quote:
Ooit begrijp je de rolverdeling wel, en je weet wel wanneer ik bedoelquote:
I had my sharequote:
Was jij die nerd die zei dat ik aan hem zal denken wanneer ik onder een beer lig?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ooit begrijp je de rolverdeling wel, en je weet wel wanneer ik bedoel
I knowquote:
je lijkt wel een tienermeisjequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hop, ik heb net gezichtscrème gekocht dat helpt tegen onzuiverheden en littekentjes.en een middeltje tegen jeugdpuistjes. Zo blijf ik mooi
Been there done thatquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hop, ik heb net gezichtscrème gekocht dat helpt tegen onzuiverheden en littekentjes.en een middeltje tegen jeugdpuistjes. Zo blijf ik mooi
Je weet wat ze zeggen; soort zoekt soort.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:44 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ennuh... Net onderweg naar huis kwam ik een jongen tegen die me aanstaarde. Helaas wat nichterig.
IK BEN GEEN NICHT!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen; soort zoekt soort.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Moofasah het volgende:
Was jij die nerd die zei dat ik aan hem zal denken wanneer ik onder een beer lig?
Laat even weten of die creme ook echt werkt, en welke het is..quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Maar opposites attract... wat is het nou?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen; soort zoekt soort.
Nivea Normadermquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat even weten of die creme ook echt werkt, en welke het is..
Neuh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar draagt wel graag skinny jeans zeker..?
Ok. Nu nog even uitproberen en kijken of het werktquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nivea Normaderminclusief een speciaal middeltje om de huid schoon te maken om het effect te vergroten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als je dat nu nog weet herinner je je het ook als t zover is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |