Mocht ik ooit wat willen weet ik jullie te vinden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
we houden hier allemaal van hetzelfde, je mag er zoveel meenemen als je wil
zolang je pic's van (half)naakte mannen postquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef JJH het volgende:
Ondertussen mag ik hier toch wel meekletsen?
Tuurlijk. De meerderheid wil je hier vast uit je kast helpenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef JJH het volgende:
Ondertussen mag ik hier toch wel meekletsen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zolang je pic's van (half)naakte mannen post
bij voorkeur van jezelf
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tuurlijk. De meerderheid wil je hier vast uit je kast helpen
dat soort dingen mag je hier dus niet zeggen zonder links hequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu niet, want mobiel.
Die van mij zijn elders hier te vinden.
Dat gaat lastig, want mobiel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat soort dingen mag je hier dus niet zeggen zonder links he
dan zoek je maar een computer opquote:
Dat word pas vanavond laat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan zoek je maar een computer op!
Met Photoshop, dat programma waar je normaal je profielpics verfraait en je piemel langer maakt...quote:
Ik vind 18 cm lang genoeg. Daarbij, foto's van je piemel makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Met Photoshop, dat programma waar je normaal je profielpics verfraait en je piemel langer maakt...
18cm en op Fok! zitten.... newbiequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vind 18 cm lang genoeg. Daarbij, foto's van je piemel maken__!
Dat is mijn omtrekquote:
De Fok! standaard is toch echt 30 cm of langer, naar horen zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou je die 18 cm maar wat graag in je hebben
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef Moofasah het volgende:
Waarschijnlijk zou je die 18 cm maar wat graag in je hebben
mietjequote:
Biceps.quote:
Dus je bent wel iets voor Moof?quote:
Niet? Ik heb er totaal geen verstand van.quote:
Ooit begrijp je de rolverdeling wel, en je weet wel wanneer ik bedoelquote:
I had my sharequote:
Was jij die nerd die zei dat ik aan hem zal denken wanneer ik onder een beer lig?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ooit begrijp je de rolverdeling wel, en je weet wel wanneer ik bedoel
I knowquote:
je lijkt wel een tienermeisjequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hop, ik heb net gezichtscrème gekocht dat helpt tegen onzuiverheden en littekentjes.en een middeltje tegen jeugdpuistjes. Zo blijf ik mooi
Been there done thatquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hop, ik heb net gezichtscrème gekocht dat helpt tegen onzuiverheden en littekentjes.en een middeltje tegen jeugdpuistjes. Zo blijf ik mooi
Je weet wat ze zeggen; soort zoekt soort.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:44 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ennuh... Net onderweg naar huis kwam ik een jongen tegen die me aanstaarde. Helaas wat nichterig.
IK BEN GEEN NICHT!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen; soort zoekt soort.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Moofasah het volgende:
Was jij die nerd die zei dat ik aan hem zal denken wanneer ik onder een beer lig?
Laat even weten of die creme ook echt werkt, en welke het is..quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Maar opposites attract... wat is het nou?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen; soort zoekt soort.
Nivea Normadermquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat even weten of die creme ook echt werkt, en welke het is..
Neuh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar draagt wel graag skinny jeans zeker..?
Ok. Nu nog even uitproberen en kijken of het werktquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nivea Normaderminclusief een speciaal middeltje om de huid schoon te maken om het effect te vergroten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als je dat nu nog weet herinner je je het ook als t zover is!
Hoe harder je schreeuwt hoe ongeloofwaardiger t wordtquote:
Ik heb er een poosje terug eentje aangehad een dag en na een uur of zo wennen zat het nog best lekker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar draagt wel graag skinny jeans zeker..?
Jawel, het werkt echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok. Nu nog even uitproberen en kijken of het werkt
Als je onder (of op) mij ligt, denk je alleen aan mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Moofasah het volgende:
Was jij die nerd die zei dat ik aan hem zal denken wanneer ik onder een beer lig?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Moofasah het volgende:
Ik zie precies wat jij probeert, zo doorzichtig dat het zielig is. Maar sorry oude man, geen interesse om onder jou te gaan liggen
Allebei.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar opposites attract... wat is het nou?
Ik hoef niet strak, ik wil alleen egaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar die cremes werken volgens mij wel.
die docente visagie die ik had die zit voor een bijna 60 jarige nog ontzettend strak in d'r vel
en voor zover ik weet is daar geen chirurgie aan te pas gekomen
Snap niet dat ''mannen'' zich dat vrijwillig aantrekkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er een poosje terug eentje aangehad een dag en na een uur of zo wennen zat het nog best lekker.
Maar hij was wel twee maten te groot, misschien dat dat helpt
Dat moet je toch niet willen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Snap niet dat ''mannen'' zich dat vrijwillig aantrekken
Ik ging naar het theater.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Snap niet dat ''mannen'' zich dat vrijwillig aantrekken
Hmm...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jawel, het werkt echtmijn tante gebruikt het ook en daar zie je ook echt verschil.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoef niet strak, ik wil alleen egaal.
Dat hoop je. Totdat de ander ineens roept ''Oh Mario''quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Als je onder (of op) mij ligt, denk je alleen aan mij.
Ik ben 1m88 en wat noem jij lomp? Ben echt geen vetkees.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wait wut? Jij was toch lang groot en
Lomp gebouwd? No way dat ik dat zou willen
Wat heeft het theater daarmee vandoen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging naar het theater.
De enige foto die ik heb, toont het niet zo goed, helaas.
Dan denkt Drik aan Luigi. Das nie handig hoor. Dan ramtie alleen harder!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat hoop je. Totdat de ander ineens roept ''Oh Mario''
Dress-upquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft het theater daarmee vandoen dan?
Want niet-homo's hoeven er niet verzorgd en aantrekkelijk uit te zien?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef JJH het volgende:
Als jullie het over crèmeetjes gaan hebben, ga ik maar weer aan het werk.
Luig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Tally het volgende:
Dan denkt Drik aan Luigi. Das nie handig hoor. Dan ramtie alleen harder!
Tja, ik heb zelf al crème van Yves Rocher en daar ben ik heel tevreden over. Eerste keer dat ik dat op mijn huid smeerde viel me echt op hoe zacht het ervan werd. Ik heb dat spul ook echt nodig, want van nature heb ik altijd last van een droge huid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het zelfde als wat ik nu gekocht heb
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef wonderer het volgende:
Jij woont in Limburg toch ergens, moof?
meeste jongens die ik een gezichtsbehandeling heb gegeven waren hetero jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want niet-homo's hoeven er niet verzorgd en aantrekkelijk uit te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef Dirk het volgende:
Tally, noem je me opzettelijk steeds Drik???
Bij Venlo in de buurt?quote:
wat ben je op het spoor?quote:
188&85 kilo noem ik lomp en onaantrekkelijk...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Moofasah het volgende:
Ik ben 1m88 en wat noem jij lomp? Ben echt geen vetkees.
Niks, ik kom door Venlo als ik naar Nederland ga, dacht, kan best es stoppen voor een biertjequote:
Ooit gehoord van spiermassa?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef YuckFou het volgende:
[..]
188&85 kilo noem ik lomp en onaantrekkelijk...
Da's ook weer zoiets. Ik weet eigenlijk niet hoe limburgs mijn limburgs klinkt. Maar het is zeker geen burenruzie Kerkrade meerquote:en een limbo accent maakt t niet veel beter
Dan moet je nog een heel stuk naar beneden dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, ik kom door Venlo als ik naar Nederland ga, dacht, kan best es stoppen voor een biertje
Daarom ga je ook huilen iedere keer als ik even niet meer postquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef YuckFou het volgende:
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor Moof, ik moet je toch niet
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef YuckFou het volgende:
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor Moof, ik moet je toch niet
Ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik niet val op jongens met te dikke brede armen?
Pieter heeft de eerste 4 jaar van onze relatie in Venlo gewoond. Haaaaaartstikke leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef wonderer het volgende:
Niks, ik kom door Venlo als ik naar Nederland ga, dacht, kan best es stoppen voor een biertje
ik weet nog steeds niet wie die pieter nou isquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Pieter heeft de eerste 4 jaar van onze relatie in Venlo gewoond. Haaaaaartstikke leuk..
Pfff nee man jij bitcht tenminste terug, de rest is vooral into laminaat, anti acnecremes en topicrepirts vanwege dubbele topics en het ontbreken van een fatsoenlijke op, die ik ooit wel ga makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daarom ga je ook huilen iedere keer als ik even niet meer post
Pjederdy.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wie die pieter nou is
op fok dan he
komen daar echt TR's over?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:15 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Pfff nee man jij bitcht tenminste terug, de rest is vooral into laminaat, anti acnecremes en topicrepirts vanwege dubbele topics en het ontbreken van een fatsoenlijke op, die ik ooit wel ga maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |