Ja, hoezo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef wonderer het volgende:
Jij woont in Limburg toch ergens, moof?
meeste jongens die ik een gezichtsbehandeling heb gegeven waren hetero jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want niet-homo's hoeven er niet verzorgd en aantrekkelijk uit te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef Dirk het volgende:
Tally, noem je me opzettelijk steeds Drik???
Bij Venlo in de buurt?quote:
wat ben je op het spoor?quote:
188&85 kilo noem ik lomp en onaantrekkelijk...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Moofasah het volgende:
Ik ben 1m88 en wat noem jij lomp? Ben echt geen vetkees.
Niks, ik kom door Venlo als ik naar Nederland ga, dacht, kan best es stoppen voor een biertjequote:
Ooit gehoord van spiermassa?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef YuckFou het volgende:
[..]
188&85 kilo noem ik lomp en onaantrekkelijk...
Da's ook weer zoiets. Ik weet eigenlijk niet hoe limburgs mijn limburgs klinkt. Maar het is zeker geen burenruzie Kerkrade meerquote:en een limbo accent maakt t niet veel beter
Dan moet je nog een heel stuk naar beneden dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, ik kom door Venlo als ik naar Nederland ga, dacht, kan best es stoppen voor een biertje
Daarom ga je ook huilen iedere keer als ik even niet meer postquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef YuckFou het volgende:
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor Moof, ik moet je toch niet
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef YuckFou het volgende:
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor Moof, ik moet je toch niet
Ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik niet val op jongens met te dikke brede armen?
Pieter heeft de eerste 4 jaar van onze relatie in Venlo gewoond. Haaaaaartstikke leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef wonderer het volgende:
Niks, ik kom door Venlo als ik naar Nederland ga, dacht, kan best es stoppen voor een biertje
ik weet nog steeds niet wie die pieter nou isquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Pieter heeft de eerste 4 jaar van onze relatie in Venlo gewoond. Haaaaaartstikke leuk..
Pfff nee man jij bitcht tenminste terug, de rest is vooral into laminaat, anti acnecremes en topicrepirts vanwege dubbele topics en het ontbreken van een fatsoenlijke op, die ik ooit wel ga makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Daarom ga je ook huilen iedere keer als ik even niet meer post
Pjederdy.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wie die pieter nou is
op fok dan he
komen daar echt TR's over?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:15 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Pfff nee man jij bitcht tenminste terug, de rest is vooral into laminaat, anti acnecremes en topicrepirts vanwege dubbele topics en het ontbreken van een fatsoenlijke op, die ik ooit wel ga maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |