Hoe harder je schreeuwt hoe ongeloofwaardiger t wordtquote:
Ik heb er een poosje terug eentje aangehad een dag en na een uur of zo wennen zat het nog best lekker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar draagt wel graag skinny jeans zeker..?
Jawel, het werkt echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok. Nu nog even uitproberen en kijken of het werkt
Als je onder (of op) mij ligt, denk je alleen aan mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Moofasah het volgende:
Was jij die nerd die zei dat ik aan hem zal denken wanneer ik onder een beer lig?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Moofasah het volgende:
Ik zie precies wat jij probeert, zo doorzichtig dat het zielig is. Maar sorry oude man, geen interesse om onder jou te gaan liggen
Allebei.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar opposites attract... wat is het nou?
Ik hoef niet strak, ik wil alleen egaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar die cremes werken volgens mij wel.
die docente visagie die ik had die zit voor een bijna 60 jarige nog ontzettend strak in d'r vel
en voor zover ik weet is daar geen chirurgie aan te pas gekomen
Snap niet dat ''mannen'' zich dat vrijwillig aantrekkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er een poosje terug eentje aangehad een dag en na een uur of zo wennen zat het nog best lekker.
Maar hij was wel twee maten te groot, misschien dat dat helpt
Dat moet je toch niet willen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Snap niet dat ''mannen'' zich dat vrijwillig aantrekken
Ik ging naar het theater.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Snap niet dat ''mannen'' zich dat vrijwillig aantrekken
Hmm...quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jawel, het werkt echtmijn tante gebruikt het ook en daar zie je ook echt verschil.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoef niet strak, ik wil alleen egaal.
Dat hoop je. Totdat de ander ineens roept ''Oh Mario''quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Als je onder (of op) mij ligt, denk je alleen aan mij.
Ik ben 1m88 en wat noem jij lomp? Ben echt geen vetkees.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wait wut? Jij was toch lang groot en
Lomp gebouwd? No way dat ik dat zou willen
Wat heeft het theater daarmee vandoen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging naar het theater.
De enige foto die ik heb, toont het niet zo goed, helaas.
Dan denkt Drik aan Luigi. Das nie handig hoor. Dan ramtie alleen harder!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat hoop je. Totdat de ander ineens roept ''Oh Mario''
Dress-upquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft het theater daarmee vandoen dan?
Want niet-homo's hoeven er niet verzorgd en aantrekkelijk uit te zien?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef JJH het volgende:
Als jullie het over crèmeetjes gaan hebben, ga ik maar weer aan het werk.
Luig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Tally het volgende:
Dan denkt Drik aan Luigi. Das nie handig hoor. Dan ramtie alleen harder!
Tja, ik heb zelf al crème van Yves Rocher en daar ben ik heel tevreden over. Eerste keer dat ik dat op mijn huid smeerde viel me echt op hoe zacht het ervan werd. Ik heb dat spul ook echt nodig, want van nature heb ik altijd last van een droge huid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het zelfde als wat ik nu gekocht heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |