Mocht ik ooit wat willen weet ik jullie te vinden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
we houden hier allemaal van hetzelfde, je mag er zoveel meenemen als je wil
zolang je pic's van (half)naakte mannen postquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef JJH het volgende:
Ondertussen mag ik hier toch wel meekletsen?
Tuurlijk. De meerderheid wil je hier vast uit je kast helpenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef JJH het volgende:
Ondertussen mag ik hier toch wel meekletsen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zolang je pic's van (half)naakte mannen post
bij voorkeur van jezelf
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tuurlijk. De meerderheid wil je hier vast uit je kast helpen
dat soort dingen mag je hier dus niet zeggen zonder links hequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu niet, want mobiel.
Die van mij zijn elders hier te vinden.
Dat gaat lastig, want mobiel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat soort dingen mag je hier dus niet zeggen zonder links he
dan zoek je maar een computer opquote:
Dat word pas vanavond laat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan zoek je maar een computer op!
Met Photoshop, dat programma waar je normaal je profielpics verfraait en je piemel langer maakt...quote:
Ik vind 18 cm lang genoeg. Daarbij, foto's van je piemel makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Met Photoshop, dat programma waar je normaal je profielpics verfraait en je piemel langer maakt...
18cm en op Fok! zitten.... newbiequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vind 18 cm lang genoeg. Daarbij, foto's van je piemel maken__!
Dat is mijn omtrekquote:
De Fok! standaard is toch echt 30 cm of langer, naar horen zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou je die 18 cm maar wat graag in je hebben
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef Moofasah het volgende:
Waarschijnlijk zou je die 18 cm maar wat graag in je hebben
mietjequote:
Biceps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |