Wat was dat nou met die onderbite? Dat heb ik even gemist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:48 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb er zelf nog geen gemaakt. Ook geen tijd voor gehad. Ben net terug van de kaak
Lekkah. Ik zuig op een roze lolly in de vorm van een hartje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:51 schreef Moofasah het volgende:
Ik zit aan mijn eigen gemaakte chili nu
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Tally het volgende:
Drik hem jij nog wat van die pilletjes voor hem? Na die chili heeft hij dat wel nodig.
Ik maakte me er druk over dat mijn neus wijder zou worden en meer omhoog zou gaan staan door de verplaatsing van mijn bovenkaak. Maar aangezien mijn kaak gedraaid wordt en niet omhoog gaat en er rekening gehouden wordt met mijn neus zoals hij nu is tijdens de operatie, hoef ik me daar niet druk om te maken. Ook zou mijn gezicht gewoon mannelijk blijven en niet verwijven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wat was dat nou met die onderbite? Dat heb ik even gemist.
D'r geet soewieso nieks in miene votquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Tally het volgende:
Drik hem jij nog wat van die pilletjes voor hem? Na die chili heeft hij dat wel nodig.
xDquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Lekkah. Ik zuig op een roze lolly in de vorm van een hartje..
Dat heb je gewoon ook even gevraagd daar? "Hoe zit het met de verwijfing van mijn gezicht, nigga?"quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Moofasah het volgende:
Allemaal antwoorden die ik heb gekregen vanochtend. Lucht wel weer op.
Zal ik je afzuigen in de Carnaval Festival?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Moofasah het volgende:
ik ga binnenkort weer eens naar de Efteling en heb m'n plannen al gezet op een lekkere grote lolly [ afbeelding ]
Jepquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon ook even gevraagd daar? "Hoe zit het met de verwijfing van mijn gezicht, nigga?"
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Zal ik je afzuigen in de Carnaval Festival?.
Tèhhh-tèhtèh..Tèhhh-tèhtèh..Tèhtèhtèèèèèèèh!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef Dirk het volgende:
xDquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef Dirk het volgende:
Ogenblikquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Tally het volgende:
Dat wil ik er best in zetten, maar....... dan moet je computerfluisteraars er boven weg halen
Het is een SC topic niet iemand topic. En ja jij bent hem dan wel toevallig gestart maar toch.
Op jouw leeftijd krijg je nog een hart aanval in het sprookjesbos.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
xD
Vraag me toch wel af hoe ik het nu zal ervaren. Laatste keer dat ik ben geweest was op mijn 14e. Hoop gewoon op jeugdsentiment![]()
De attracties zijn op zich natuurlijk niet echt adrenaline wekkend meer op mijn leeftijd.
Ik vind dat dat wel mag, net zoals het reguliere homo-topic tot het einde der dagen van mij is. Waarom ik daar nog zo mee te koop loop dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Tally het volgende:
Dat wil ik er best in zetten, maar....... dan moet je computerfluisteraars er boven weg halen
Het is een SC topic niet iemand topic. En ja jij bent hem dan wel toevallig gestart maar toch.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik vind dat dat wel mag, net zoals het reguliere homo-topic tot het einde der dagen van mij is. Waarom ik daar nog zo mee te koop loop dat weet ik eigenlijk ook niet..
D'r zijn best wat toffe thrillrides op zich, en hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Moofasah het volgende:
De attracties zijn op zich natuurlijk niet echt adrenaline wekkend meer op mijn leeftijd.
Wat wil je daarmee zeggen? xDquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd krijg je nog een hart aanval in het sprookjesbos.
De paddenstoelen zijn huge daar, genoeg om me een apocalyptisch trauma te gevenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd krijg je nog een hart aanval in het sprookjesbos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |