quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Gewoon geen smaak in mannen jullie beide
Iets met edgy en vernieuwend ofzo. Of we dat zijn is een tweede, maar het klinkt minder laminaat-en-macaroni dan 'gezellig'.quote:
Klopt. Kaalheid ontstaat door teveel testosteron meen ik. Lekkah!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Het schijnt dat hetero's sneller kaal worden
Het boeit me eigenlijk niet of een man kaal is. Althans al het hem staat. Maar als hij haar heeft graag donker of grijs. Rood is afschuwelijk en blond heb ik ook niet zoveel mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Klopt. Kaalheid ontstaat door teveel testosteron meen ik. Lekkah!.
Als ik thuis ben, zal ik es kijken of ik ze kan vinden.quote:
Die neger denkt natuurlijk *WHOOPY!!!!!*quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Moofasah het volgende:
[ afbeelding ]
De gelukkige neger, een hug van Goldberg
Ik denk dat daar echt wel waarheid in zitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, ligt eraan hoe gevoelig je haarzakjes zijn voor het derivaat van testosteron. En da's genetisch. Dus een man met weinig testosteron kan sneller kaal worden dan een man met veel testosteron als hij daar genetische aanleg voor heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef Dirk het volgende:
[..]
Die neger denkt natuurlijk *WHOOPY!!!!!*
Whehehehe, geddit?
Ah, ok!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef wonderer het volgende:
Nee, ligt eraan hoe gevoelig je haarzakjes zijn voor het derivaat van testosteron. En da's genetisch. Dus een man met weinig testosteron kan sneller kaal worden dan een man met veel testosteron als hij daar genetische aanleg voor heeft.
Niet perse. Zie ook genoeg van die saaie huisvadertjes zonder haar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het zijn vaak stoere jongens die kaal zijn ook he?
En het gen "voor kaalheid" zit op je X-chromosoom, daarom moet je naar je moeders vader kijken om te zien of het in de familie zit. Je eigen vader heeft er niks mee te maken (tenzij je 2 of meer X-chromosomen hebt, maar dan is kaalheid het minste waar je je druk om moet maken).quote:
Mijn opa was ook kaal, maar ik heb echt niet het haartype van hemquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het gen "voor kaalheid" zit op je X-chromosoom, daarom moet je naar je moeders vader kijken om te zien of het in de familie zit. Je eigen vader heeft er niks mee te maken (tenzij je 2 of meer X-chromosomen hebt, maar dan is kaalheid het minste waar je je druk om moet maken).
Het is natuurlijk geen zekerheidquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mijn opa was ook kaal, maar ik heb echt niet het haartype van hem
Ik ben een neger. Ik heb het recht om een leven vol haar op m'n hoofd te hebben!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen zekerheidEigenlijk kun je alleen maar afwachten.
Er bestaan toch ook kale negers?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben een neger. Ik heb het recht om een leven vol haar op m'n hoofd te hebben!
Meestal zijn die gewoon kaal geschoren.quote:
Negers zijn dus inderdaad in voordeelquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef wonderer het volgende:
http://blackhairgrowthpro(...)le-pattern-baldness/
Keihandige tekst (en ik zat er een beetje naast).
kan wel wat meer naakt gebruikenquote:
http://lmgtfy.com/?q=bassie+naaktquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
We willen meer naakt zien!
Zal ik dat er even uitslaan?quote:
Ga je nu ook DM's naar jezelf sturen?quote:
Jij mag alles met me doen.quote:
Ik neem nog liever 151 pillen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Terug naar [HOMO] dan maar weer.
Dat deed ik al lang.quote:
Mijn zippo houd het ook maar krap een week uit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wtf, rook ik zoveel?
vannacht m'n aansteker gevuld en nu alweer leeg
Hoef je helemaal niks te doen, alles gaat vanzelf.quote:
en dan heb ik het ook naar mijn zin?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoef je helemaal niks te doen, alles gaat vanzelf.
Volgens zeggen (ik zeg niet wie) vinden alleen mannen dat lekker!quote:
Als jij er dorstig van word.quote:
Ik houd wel van een knuffel achteraf.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens zeggen (ik zeg niet wie) vinden alleen mannen dat lekker!
Maar je moet niet denken dat je geknuffeld word achteraf
Van achter word je zat geknuffeld!quote:
Ik heb opeens door hoe een vrouw zich voelt als ze als newb een gemiddelde sc binnenkomt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
altijd maar weer die newbies digitaal rapen![]()
Moet ie maar niet zeggen dat ie hetero is. Dan vraagt ie eromquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
altijd maar weer die newbies digitaal rapen![]()
Zie PM.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:11 schreef Dirk het volgende:
Kun je een foto posten van iemand die exact jouw huidtype/huidskleur heeft? Foto van jezelf mag ook, maar die kans acht ik vrij klein..
Want dat helpt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Mensen, ik heb het maar moeilijk
Er zitten wat littekens op mijn voorhoofd. Nu mijn haar eindelijk goed zit ga ik dus even wat gezichtscrème halen bij de apotheek
Ho, dat heb ik nooit gezegd, alleen dag ik geen homo ben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ie maar niet zeggen dat ie hetero is. Dan vraagt ie erom
Volgens mij heb je er ander niets op tegenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb opeens door hoe een vrouw zich voelt als ze als newb een gemiddelde sc binnenkomt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, dat heb ik nooit gezegd, alleen dag ik geen homo ben.
Ik zie de lol er wel van in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er ander niets op tegen
niet apart, welquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Is dat zo apart dan?
Mijn ma is blank en mijn ''pa'' is zo zwart als roet.
...quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho, dat heb ik nooit gezegd, alleen dag ik geen homo ben.
Ik zie het alleen heul niet snel gebeuren dat ik met alleen een man het bed induik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Moof is echt een negertpersoon?
[..]
2 mannen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het alleen heul niet snel gebeuren dat ik met alleen een man het bed induik.
Mwah, neuh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bukken voor een van de jongens dan maar
Golden showerquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef Moofasah het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten gaan sporten, maar het weer betrekt alweer zo. Heb echt geen zin in een douche van God nu
we houden hier allemaal van hetzelfde, je mag er zoveel meenemen als je wilquote:
Hehe, dat dacht ik dus even nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
we houden hier allemaal van hetzelfde, je mag er zoveel meenemen als je wil
HOMO!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Mensen, ik heb het maar moeilijk
Er zitten wat littekens op mijn voorhoofd. Nu mijn haar eindelijk goed zit ga ik dus even wat gezichtscrème halen bij de apotheek
ziek mannetje ben je ook hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |