quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[..]
Gewoon geen smaak in mannen jullie beide
Iets met edgy en vernieuwend ofzo. Of we dat zijn is een tweede, maar het klinkt minder laminaat-en-macaroni dan 'gezellig'.quote:
Klopt. Kaalheid ontstaat door teveel testosteron meen ik. Lekkah!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Het schijnt dat hetero's sneller kaal worden
Het boeit me eigenlijk niet of een man kaal is. Althans al het hem staat. Maar als hij haar heeft graag donker of grijs. Rood is afschuwelijk en blond heb ik ook niet zoveel mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Klopt. Kaalheid ontstaat door teveel testosteron meen ik. Lekkah!.
Als ik thuis ben, zal ik es kijken of ik ze kan vinden.quote:
Die neger denkt natuurlijk *WHOOPY!!!!!*quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Moofasah het volgende:
[ afbeelding ]
De gelukkige neger, een hug van Goldberg
Ik denk dat daar echt wel waarheid in zitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, ligt eraan hoe gevoelig je haarzakjes zijn voor het derivaat van testosteron. En da's genetisch. Dus een man met weinig testosteron kan sneller kaal worden dan een man met veel testosteron als hij daar genetische aanleg voor heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef Dirk het volgende:
[..]
Die neger denkt natuurlijk *WHOOPY!!!!!*
Whehehehe, geddit?
Ah, ok!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef wonderer het volgende:
Nee, ligt eraan hoe gevoelig je haarzakjes zijn voor het derivaat van testosteron. En da's genetisch. Dus een man met weinig testosteron kan sneller kaal worden dan een man met veel testosteron als hij daar genetische aanleg voor heeft.
Niet perse. Zie ook genoeg van die saaie huisvadertjes zonder haar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het zijn vaak stoere jongens die kaal zijn ook he?
En het gen "voor kaalheid" zit op je X-chromosoom, daarom moet je naar je moeders vader kijken om te zien of het in de familie zit. Je eigen vader heeft er niks mee te maken (tenzij je 2 of meer X-chromosomen hebt, maar dan is kaalheid het minste waar je je druk om moet maken).quote:
Mijn opa was ook kaal, maar ik heb echt niet het haartype van hemquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het gen "voor kaalheid" zit op je X-chromosoom, daarom moet je naar je moeders vader kijken om te zien of het in de familie zit. Je eigen vader heeft er niks mee te maken (tenzij je 2 of meer X-chromosomen hebt, maar dan is kaalheid het minste waar je je druk om moet maken).
Het is natuurlijk geen zekerheidquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mijn opa was ook kaal, maar ik heb echt niet het haartype van hem
Ik ben een neger. Ik heb het recht om een leven vol haar op m'n hoofd te hebben!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen zekerheidEigenlijk kun je alleen maar afwachten.
Er bestaan toch ook kale negers?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben een neger. Ik heb het recht om een leven vol haar op m'n hoofd te hebben!
Meestal zijn die gewoon kaal geschoren.quote:
Negers zijn dus inderdaad in voordeelquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef wonderer het volgende:
http://blackhairgrowthpro(...)le-pattern-baldness/
Keihandige tekst (en ik zat er een beetje naast).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |