Ik zat al te zoekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Tally het volgende:
En nieuw topic aanmaken is dan weer te veel moeite he
En DAT mag dus niet gebeuren he!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Dirk het volgende:
Shiiiiiiit, ik ging uit ellende al bijna in dat andere topic posten. #kraskraskras
Thanks Tal!
Maar bijna is niet helemaal!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wou bijna een nieuw topic aanmaken maar mobiel dus niet zeker of reeksfout ofzo..
JUSTIN BIBBER!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef Dirk het volgende:
Gaaaaaaaaaaatver wat een skeletten!!!! En dan. DAT HAAR
.
Ja, ik wachtte op Yuck, hij moest de volgende maken. Zo hoort dat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef Tally het volgende:
Zeiken over een TT maar zelf geen nieuwe aanmaken
Hier snap ik dus echt niks van he? "Zo hoort dat"?!?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:44 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik wachtte op Yuck, hij moest de volgende maken. Zo hoort dat.
Ja, en de vorige keer dat ik dat deed hadden we er ineens twee, ook niet handig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hier snap ik dus echt niks van he? "Zo hoort dat"?!?!.
We zitten op een fucking dis-cus-sie-fo-rum. Maak gewoon een nieuw topic aan als het te lang duurt. Al die regels?!
Gelukkig hebben we het allemaal (kantje boord) overleefd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:59 schreef wonderer het volgende:
Ja, en de vorige keer dat ik dat deed hadden we er ineens twee, ook niet handig.
Het is gewoon irritant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we het allemaal (kantje boord) overleefd.
De OP van een reeks boeit me echt geen kutquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:06 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat er geen plaatje, linkje, hutsefrutseltje in de OP staat?
Precies! ' zo hoort het' doe je maar in [HOMO]quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hier snap ik dus echt niks van he? "Zo hoort dat"?!?!.
Al die regels?!
Meestal neem ik er 3. Ik heb er nu nog profijt van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef YuckFou het volgende:
Is een zon niet schijten pil niet genoeg voor dat gat van jou ??
Zo'n pil stop je niet in je hol hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:15 schreef YuckFou het volgende:
Is een zo'n niet schijten pil niet genoeg voor dat gat van jou ??
Ik heb al twee TR's aangemaakt voor een dubbel topic de afgelopen weken en geen van beide werd op slot gegooidquote:
Junkiequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:16 schreef Dirk het volgende:
Meestal neem ik er 3. Ik heb er nu nog profijt van..
En je leeft nog! Een mirakel!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:20 schreef wonderer het volgende:
Ik heb al twee TR's aangemaakt voor een dubbel topic de afgelopen weken en geen van beide werd op slot gegooid
Je hebt geen idee!quote:
In mijn nieuwe serie zit, voor 't eerst, een foto waar ik zelf ook in voorkom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:22 schreef YuckFou het volgende:
Dat gejank over topics.... Ga ff ergens anders janken
Hey Dirk fotografeer je je eigen gat ook?
In SEX? Kan me niet voorstellen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb al twee TR's aangemaakt voor een dubbel topic de afgelopen weken en geen van beide werd op slot gegooid
Wat heeft 20 worden daarmee te maken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef YuckFou het volgende:
Dat roep je nu...wacht maar tot je over de 20 bent en bij jezelf overal haar ontspruit, dan piep je wel anders...
Ik wilde wel maar hield me in omdat ik onder de veronderstelling was dat iemand hard aan een verbeterde OP aan het werken was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef Tally het volgende:
En nieuw topic aanmaken is dan weer te veel moeite he
We zitten weer op een lijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef Dirk het volgende:
Gaaaaaaaaaaatver wat een skeletten!!!! En dan. DAT HAAR
.
Ik heb er zelf nog geen gemaakt. Ook geen tijd voor gehad. Ben net terug van de kaakquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef Tally het volgende:
Kom maar op met de nieuwe OP dan. Die kan ik er nu ook in plakken. Is een nieuw deel nog makkelijker te maken.
Ik zal er eentje makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nog geen gemaakt. Ook geen tijd voor gehad. Ben net terug van de kaak
Als we straks 3000 topics verder zijn en het gaat enkel nog maar over laminaat en macaroni dan heb ik nog wel 151 pillen voor je.quote:
Ik zit aan mijn eigen gemaakte chili nuquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Als we straks 3000 topics verder zijn en het gaat enkel nog maar over laminaat en macaroni dan heb ik nog wel 151 pillen voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |