SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Edit: Die tekst onder een gesloten topic is ook erg lastig.
[ Bericht 1% gewijzigd door Cobra4 op 10-07-2012 18:31:46 ]Nagasaki '45, Tsjernobyl '86, Windows '98
Ik wilde net zeggen, hoe komen jullie bij die rare ideeën?quote:
Dat was echt een blunderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
En dan het nummertje nog verneuken ook
Tevens, Amber, jij bent net zo USA als een marok die z'n nationaliteit laat vallen.
Waar jaijai2 niet nieuwsgierig is, maar wel alles wil wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vraag me nu af welke TT Amber in gedachte had.
Even om je bij te praten, de LAPOmag een nieuw topic maken. Wat was jij niet? Juist. De LAPO.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, hoe komen jullie bij die rare ideeën?
2 vragen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Even om je bij te praten, de LAPOmag een nieuw topic maken. Wat was jij niet? Juist. De LAPO.
Ik denk toch echt wel dat ik stukken Amerikaanser ben dan een van die Noord Afrikanen die hun nationaliteit hebben opgegeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
En dan het nummertje nog verneuken ook
Tevens, Amber, jij bent net zo USA als een marok die z'n nationaliteit laat vallen.
De last post. Wat had jij niet, de last post.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
2 vragen.
Wat is een LAPO.
En waarom mag de LAPO dat niet?
DIe kunnen het nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel dat ik stukken Amerikaanser ben dan een van die Noord Afrikanen die hun nationaliteit hebben opgegeven.
Amerikaans, tonnetje rond en "prachtige" dochters?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel dat ik stukken Amerikaanser ben dan een van die Noord Afrikanen die hun nationaliteit hebben opgegeven.
Negatief, geen ons vet, en geen kinderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Amerikaans, tonnetje rond en "prachtige" dochters?
Ok, srry die wist ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef Esses het volgende:
[..]
De last post. Wat had jij niet, de last post.
spellingfout met opzet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog ff dan komt die Barbabrakka ons ook weer vervelen...
excuseer mequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Yes I know you are sorry, now apologize.
Gewoon talentquote:
Wat word het hoofdgerecht?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef Thaboel het volgende:
BAM, men neemt: 1doosje champignons, 5eieren, 500 gram geraspte kaas EN KABLAM! Meesterlijke omelet
Niks, bakje B&J als nagerecht.quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef Thaboel het volgende:
BAM, men neemt: 1doosje champignons, 5eieren, 500 gram geraspte kaas EN KABLAM! Meesterlijke omelet
Domme vraag tussen door, wie is dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog ff dan komt die Barbabrakka ons ook weer vervelen...
Barbapappamammaquote:
Lijkt er sprekend opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
(If so, I do not understand the contexts)
Ik suggereer alleen maar dat je een talent hebt in het creëren van nicknamesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Wacht ff, suggereren jullie nu dat ik die Barbapappa ben?
Dat is juist en correctquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef jaijai2 het volgende:
Maar ff serieus, ik ben morgen toch al 1 jaar actief op FOK, maar niet iedereen zal daar even blij mee zijn
Net als jijquote:
Deze: BredeBraddaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
(If so, I do not understand the contexts)
Dan moet hij echt snel zijn want 2 miles doe ik (oudje) in 14quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:50 schreef Thaboel het volgende:
Die is push-ups aan het doen en hopen op die 3300m in 12minuten.
Oh wacht, de naam zelf... Ik had nl. echt een spellingsfout (weel=>weer) gemaakt die ik geninja'd heb, dacht dat je het daar over had.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik suggereer alleen maar dat je een talent hebt in het creëren van nicknames
Nee die zag ik niet eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht, de naam zelf... Ik had nl. echt een spellingsfout (weel=>weer) gemaakt die ik geninja'd heb, dacht dat je het daar over had.
Wanneer heb jij voor het laatst vuurwerk gehad?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht, de naam zelf... Ik had nl. echt een spellingsfout (weel=>weer) gemaakt die ik geninja'd heb, dacht dat je het daar over had.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst vuurwerk gehad?
Dat is maar net wat je bedoelt met "vuurwerk".quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst vuurwerk gehad?
Conform het vuurwerkbesluit niet zijnde tuflaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je bedoelt met "vuurwerk".
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Conform het vuurwerkbesluit niet zijnde tufla
Ja. Ik kan niks meer.quote:
Goede avond MMquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
Zo het tempo in posten zat er weer in vandaag zie ik.
Goedenavond
Vandaag het verschil geleerd tussen een militair kwartiertje en een academisch kwartiertje. Is precies een half uur
Dus heb je nog cobra6's besproken op een vuurwerkforum afgelopen jaar?quote:
Hoi Hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond
Vandaag het verschil geleerd tussen een militair kwartiertje en een academisch kwartiertje. Is precies een half uur
Militair kwartier: Kwartier te vroeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond
Ik kan niet wennen aan het academisch kwartiertje. Ach, ik kon daardoor in ieder geval wel vast beginnen met indrinken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Militair kwartier: Kwartier te vroeg.
Academisch kwartier: Kwartier te laat.
Oooh? Ik heb het nu onderhand anders opgeslagenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, ja, Esses, ik weet het, zo te zien gaat het niet lang duren of mijn footer is weer een rust voor de ogen
Hahaha, half uur eerderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het academisch kwartiertje. Ach, ik kon daardoor in ieder geval wel vast beginnen met indrinken.
Voortijdig beginnen met indrinken is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het academisch kwartiertje. Ach, ik kon daardoor in ieder geval wel vast beginnen met indrinken.
Ik was een kwartier te vroeg, die vrienden kwamen dus een kwartier te laat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Oooh? Ik heb het nu onderhand anders opgeslagen
[..]
Hahaha, half uur eerderGezellig, met al je vrienden... Overigens is militaire tijd toch T-5m?
Ik vind ook dat ik het half uur nuttig besteed hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Voortijdig beginnen met indrinken is natuurlijk nooit verkeerd.
Zoiets. Maar word ook wel eens de 5 minuten te vroeg mee omschreven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was een kwartier te vroeg, die vrienden kwamen dus een kwartier te laat.
Militaire tijd is toch gewoon de 24 uurs klok?
quote:[..]
Ik vind ook dat ik het half uur nuttig besteed heb
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waar jaijai2 niet nieuwsgierig is, maar wel alles wil weten
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Even om je bij te praten, de LAPOmag een nieuw topic maken. Wat was jij niet? Juist. De LAPO.
Mij?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Dit doet mij aan een andere user denken
Ik had een ander in gedachte, maar nu je het zegt, ja zou zeer zeker ook op jou kunnen slaan.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Dit doet mij aan een andere user denken
Dr. Nick?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had een ander in gedachte, maar nu je het zegt, ja zou zeer zeker ook op jou kunnen slaan.
Nee chips, jij bent het zeker nietquote:
Yeah]quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee chips, jij bent het zeker niet
Esses gaat door voor de koelkast
Hebben ze die lui nu op de korrel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Dus heb je nog cobra6's besproken op een vuurwerkforum afgelopen jaar?
U bent niet tot antwoorden verplicht, dat zeg ik maar alvast voor het geval dat ik je wel als verdachte ga aanmerken en deze verklaring wens te gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:49 schreef Esses het volgende:
[..]
U bent niet tot antwoorden verplicht, dat zeg ik maar alvast voor het geval dat ik je wel als verdachte ga aanmerken en deze verklaring wens te gebruiken.
Maar heb jij dat gedaan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:49 schreef Esses het volgende:
[..]
U bent niet tot antwoorden verplicht, dat zeg ik maar alvast voor het geval dat ik je wel als verdachte ga aanmerken en deze verklaring wens te gebruiken.
Nee, ik koop dat soort kinderachtige spul niet, als artillerist is alles voor homo's.quote:Maar heb jij dat gedaan?
Na overleg met de FOKvj, sepotgrond 02.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik koop dat soort kinderachtige spul niet, als artillerist is alles voor homo's.
Kut artjerie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:54 schreef AchJa het volgende:
The difference between Infantry, Cavalry and Artillery.
HAPPINESS IS . . .
Infantry: A good rifle
Cavalry: A big tank
Artillery: A loud boom
UPON HEARING FIREWORKS
Infantry: Cool, just like a live fire exercise
Cavalry: Not loud enough
Artillery: Fireworks? What fireworks?
OTHER TRADES
Infantry: Waste of rations
Cavalry: Waste of rations
Artillery: Waste of rations
IDEA OF FUN
Infantry: Not having to "pepper-pot" an entire grid square before the objective
Cavalry: Racing across a grid square on "full stab"
Artillery: Leveling a grid square
FAVOURITE SONG
Infantry: "Ballad of the Green Beret"
Cavalry: "Purple Haze"
Artillery: Anything, just play it LOUD!
BIGGEST LUXURY IN THE FIELD
Infantry: Engineers blowing trenches for them with C4
Cavalry: Grunts to dig their trenches for them
Artillery: Cable
A LONG ROUTE MARCH WITH FULL KIT
Infantry: 20 clicks
Cavalry: From the hangars to the tank
Artillery: What's a route march?
OFFICERS
Infantry: Are morons and should stay away from the trenchlines
Cavalry: Are morons and should stay out of the vehicles
Artillery: Are morons and should stay away from the gun lines
FAVORITE MODE OF TRANSPORTATION
Infantry: Anything but walking
Cavalry: Tanks. Tanks. Tanks. TankstankstankstanksTANKS!
Artillery: Don't you have to move around to require transport?
BIGGEST GRIPE IN THE FIELD
Infantry: The weather
Cavalry: Coffee maker in tank not working
Artillery: Only having basic cable
BREAKFAST IN THE FIELD
Infantry: I don't care what it is, just so long as I can sit down to eat it
Cavalry: Hot coffee and rum with a beer chaser
Artillery: Eggs over easy, crispy bacon, sausages, toast and Tim Horton's coffee
WHAT THEY CALL THEMSELVES
Infantry: Death Techs
Cavalry: Cavalry
Artillery: 10 Mile Snipers
Oneens die hebben het beste veldontbijtquote:
Alsof het veldontbijt het belangrijkste is?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oneens die hebben het beste veldontbijt
Zit nogal een verschil tussen Infantry (CMF11) en Special Forces (CMF18).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:54 schreef AchJa het volgende:
The difference between Infantry, Cavalry and Artillery.
FAVOURITE SONG
Infantry: "Ballad of the Green Beret"
Cavalry: "Purple Haze"
Artillery: Anything, just play it LOUD!
Met een goed ontbijt functioneer je beterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Alsof het veldontbijt het belangrijkste is?
Krijg je ervan he. Je kan er niet om heen dat ze nu actief mee gedaan hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Pfff, Bredebraddapapamamapampam en Jaijai staan gewoon al in de op
Hehehequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al die druktemakers van de manoeuvre...
Pfff. Dat is gewenning.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met een goed ontbijt functioneer je beter
Je kan ook functioneren op een (1) MRE per dag, soms zelfs op minder dan dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met een goed ontbijt functioneer je beter
Er zijn idd wel dagen dat ik het met minder doe.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je kan ook functioneren op een (1) MRE per dag, soms zelfs op minder dan dat.
quote:
Ja, ja.... maar ik reageer heel snel op lekker eten hoor. Een MRE is gewoon wat vulling en energie om de dag door te kunnen komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je kan ook functioneren op een (1) MRE per dag, soms zelfs op minder dan dat.
Hahaha, maar een MRE kan je weken op leven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ja, ja.... maar ik reageer heel snel op lekker eten hoor. Een MRE is gewoon wat vulling en energie om de dag door te kunnen komen.
Ik kom jaren door zonder een MRE te eten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zijn idd wel dagen dat ik het met minder doe.
Tijdens de Ranger training was het niet anders. Had je een (1) MRE per dag (als je geluk had)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zijn idd wel dagen dat ik het met minder doe.
.Zitten best wel lekker maaltijden tussen, maar sommige zijn echte Meals Rejected by Everyone.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ja, ja.... maar ik reageer heel snel op lekker eten hoor. Een MRE is gewoon wat vulling en energie om de dag door te kunnen komen.
Kan je dus mooi vergeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Hahaha, maar een MRE kan je weken op leven.
Oh?quote:
Op één MRE.... ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Hahaha, maar een MRE kan je weken op leven.
Jaaaa, zeg alleen niet dat je heel actief moet zijnquote:
Normaal krijg je drie (3) MREs per dag, een (1) MRE per dag is het uiterste wat je aan calorieen etc nodig hebt om gevechtsbereid te zijnquote:
Zie men eerdere reactie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Normaal krijg je drie (3) MREs per dag, een (1) MRE per dag is het uiterste wat je aan calorieen etc nodig hebt om gevechtsbereid te zijn
Ah, zo ja. Ach als je maar water blijft drinken overleef je een paar weken wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Jaaaa, zeg alleen niet dat je heel actief moet zijn
Zijn die zo slecht?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je houdt het er aanzienlijk langer mee vol dan onze 24 uurs pakketten.
Op dag 1 de MRE en op dag 2 en 3 een half flesje tabasco om je maag lam te leggen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je houdt het er aanzienlijk langer mee vol dan onze 24 uurs pakketten.
Ja je kan natuurlijk ook brood maken uit eikeltjes, cattails etc. Zit zo gemiddeld zo'n 1200/1300 calorieen in een MRE, dus is niet echt veel.quote:
Een mens kan weken zonder eten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:21 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja je kan natuurlijk ook brood maken uit eikeltjes, cattails etc. Zit zo gemiddeld zo'n 1200/1300 calorieen in een MRE, dus is niet echt veel.
Ik heb tien keer liever een MRE dan die kneut van ons. En met 1 MRE hou ik het prima een dag uit, maar ja de artillerie spant zich natuurlijk ook minimaal in.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op dag 1 de MRE en op dag 2 en 3 een half flesje tabasco om je maag lam te leggen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb tien keer liever een MRE dan die kneut van ons. En met 1 MRE hou ik het prima een dag uit, maar ja de artillerie spant zich natuurlijk ook minimaalniet in.
Dat laatste is zeer zeker correct.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb tien keer liever een MRE dan die kneut van ons. En met 1 MRE hou ik het prima een dag uit, maar ja de artillerie spant zich natuurlijk ook minimaal in.
Verandering van spijs?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat laatste is zeer zeker correct.
Maar waarom willen de US troepen dan altijd met ons ruilen?
Dat is meer omdat het wat anders is, dan wat men normaal voorgeschoteld krijgt dan omdat het zo goed is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat laatste is zeer zeker correct.
Maar waarom willen de US troepen dan altijd met ons ruilen?
De US heeft toch meer variatie dan wij hebben?quote:
Ik weet niet hoeveel verschillen men in NLD heeft, maar er zijn 24 MRE menusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De US heeft toch meer variatie dan wij hebben?
Klopt, maar dat is al snel vergeleken met ons...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
De US heeft toch meer variatie dan wij hebben?
Yep.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is al snel vergeleken met ons...
Zelfs noord-korea heeft meer keuze dan ons.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is al snel vergeleken met ons...
De dozen (ontbijt, lunch) zijn bij ons allemaal exact hetzelfde. In principe zijn er van de Struik blikken (maaltijd) voldoende verschillende smaken te krijgen, de praktijk binnen defensie is ongeveer standaard kapucijners. Ik heb tot nu toe 1 keer een sperziebonen met hamburger gekregen. De rest van de tijd is het hutspot, kapucijners (meestal) en soms doperwten...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel verschillen men in NLD heeft, maar er zijn 24 MRE menus
Ik had een paar weken geleden mazzel. Chili con carne.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
De dozen (ontbijt, lunch) zijn bij ons allemaal exact hetzelfde. In principe zijn er van de Struik blikken (maaltijd) voldoende verschillende smaken te krijgen, de praktijk binnen defensie is ongeveer standaard kapucijners. Ik heb tot nu toe 1 keer een sperziebonen met hamburger gekregen. De rest van de tijd is het hutspot, kapucijners (meestal) en soms doperwten...
als ze 10 ct kunnen besparen. Jeweetzellufquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
De dozen (ontbijt, lunch) zijn bij ons allemaal exact hetzelfde. In principe zijn er van de Struik blikken (maaltijd) voldoende verschillende smaken te krijgen, de praktijk binnen defensie is ongeveer standaard kapucijners. Ik heb tot nu toe 1 keer een sperziebonen met hamburger gekregen. De rest van de tijd is het hutspot, kapucijners (meestal) en soms doperwten...
Gelukkig is het over het algemeen verschillend wat je krijgt, en anders kan je onderling altijd nog lekker ruilen. Ooit een keer tijdens een oefening een hele week hetzelfde gehad (beef stew), echt om ziek van te worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Inb4 ER.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gelukkig is het over het algemeen verschillend wat je krijgt, en anders kan je onderling altijd nog lekker ruilen. Ooit een keer tijdens een oefening een hele week hetzelfde gehad (beef stew), echt om ziek van te worden.
Die bedoel ik... ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden mazzel. Chili con carne.
Houdbaar tot 2008. Nog goed te eten dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die bedoel ik... ongeveer hetzelfde.
[ afbeelding ]
ER verkoopt C4 nu zijn voer.quote:
Nee, ik heb de Pieman ontdekt.quote:
Die hadden ze vast nog over van de IJssellinie...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Houdbaar tot 2008. Nog goed te eten dus.
hmm zooi is toch 365 jaar houdbaar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die hadden ze vast nog over van de IJssellinie...
Ja, maar het moest een keer van het houten bakje (oud Hollandsche waterlinie) in blik geschept worden en opnieuw verstrekt worden.quote:
Aah ja... die gouwe oude kwaliteit van de tachtig jarige oorlogquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, maar het moest een keer van het houten bakje (oud Hollandsche waterlinie) in blik geschept worden en opnieuw verstrekt worden.
Toen kwam men nog in opstand tegen een belastingmaatregel...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Aah ja... die gouwe oude kwaliteit van de tachtig jarige oorlog
Ja goede oude tijden, zo zijn wij ontvankelijk geworden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen kwam men nog in opstand tegen een belastingmaatregel...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja goede oude tijden, zo zijn wij ontvankelijk geworden.
Ontvankelijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja goede oude tijden, zo zijn wij ontvankelijk geworden.
Je kent dat woord niet?quote:
Pfffquote:
Scheelt wat letters betreft niet eens zo heel veel hoor. Ik heb ooit eens getyped dat iemand geneutraliseerd werd terwijl ik genaturaliseerd bedoeldequote:
Verbeteren doe je alleen bij kleine kinderen. Groten moeten zelf leren.quote:
Neutraliseren is veel efficienter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt wat letters betreft niet eens zo heel veel hoor. Ik heb ooit eens getyped dat iemand geneutraliseerd werd terwijl ik genaturaliseerd bedoelde
Eens.quote:
Naja Nederlands is af en toe ook best wel moeilijk, zeker als je van die lange woorden hebt voor welke twee (2) personen in wisseldienst benodig zijn om het uit te spreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt wat letters betreft niet eens zo heel veel hoor. Ik heb ooit eens getyped dat iemand geneutraliseerd werd terwijl ik genaturaliseerd bedoelde
Ja, ja...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Verbeteren doe je alleen bij kleine kinderen. Groten moeten zelf leren.
Net een marokkaan, na 2 lettergrepen word het te moeilijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Naja Nederlands is af en toe ook best wel moeilijk, zeker als je van die lange worden hebt voor welke twee (2) personen in wisseldienst benodig zijn om het uit te spreken.
Zeggen ze daarom maroc?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Net een marokkaan, na 2 lettergrepen word het te moeilijk.
Aquaductconstructeur? 3x woordwaarde enzo...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Naja Nederlands is af en toe ook best wel moeilijk, zeker als je van die lange woorden hebt voor welke twee (2) personen in wisseldienst benodig zijn om het uit te spreken.
Grappig is dat al hoe wel Nederlands, Duits, en Engels alle drie (3) Germanse talen zijn, je enkel in het Nederlands en Duits van die samengevoegde elle lange woorden hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef Esses het volgende:
De televisieproductiemaatschappij achter bouwval gezocht moet overredingskracht vinden.
Kan je met WordFeud niet eens leggen. Zit maar 2x een C inquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aquaductconstructeur? 3x woordwaarde enzo...
Vervoerdersaansprakelijkheidsverzekering kennen we eigenlijk niet meer...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef -Amber- het volgende:
Vervoerdersaansprakelijkheidsverzekering
Donaudampfschiffahrtsgesellschaftskapitän
Soldatententententoonstellingsorganisatiecommissieledenbelangenorganistiemaandblad toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef Nibb-it het volgende:
Kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéleden.
Oftewel C132983H211861N36149O40883S693...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Esses het volgende:
Methionylglutaminylarginyltyros-ylglutamylserylleucylphen-ylalanylalanylglutaminylleucyllysylgl-utamylarginyllysylglutamylglycylalan-ylphenylalanylvalylprolyphenylalanY-lvalythreonylleucylglycylaspartylp-rolylglycylisoleucylglutamylglutam-inylsErylleucyllysylisoleucylasp-artylthreonylleucylIsoleucylglutam-ylalanylglycylalanylasparthlalanylleucy-lglutamylleucylglycylisoleucylprolylp-henylalanylseRylaspartylprolylleucylal-anylaspartylglycylpRolylthreOnylisoleuc-ylglutaminylasPfraginylalanylthreonyll-eucylarfinylalanylphenylalanylalanylal-anylglycylvalythreonylprolylalanylglut-aminylcysteinylphenylalanylglutamylm-ethionylleucylalanylleuOylisoleucylargi-nylglutaminyllysyhistidylprolylthreonylis-oleucylprolylisoleucylglycylleucylmethion-yltyrosylalanylasparaginylleucylvalylphen-ylalanylasparaginyllysyglycylisoleucylas-partylglutamylphenylalanylthrosylalanyl-glutaminylcsteinylglutamyllysylvalylgly-cylvalylaspartylserylvalylleucylvalylalnyl-aspartylvalylprolylvalylglUtaminylglutam-ylserylalanylprolylphenylalanylarginylgl-utaminylalanylalanylleucylarginylhistidylas-paraginyvalylalanylprolylisoleucylprolyliso-leucylphenylalanylisoleucylphenylalanylisol-eucylcysteinylprolylprolylaspartylalanylasp-artylaspartylaspartylleucylleucylarginylgluta-minylisoleucylalanylseryltyrosylglycylarginy-lglycyltyrosylthreonyltyrOsylleucylleucylsery-larginylalanylglycylvalylthreonylglycylalanyl-glutamYlasparainylarginylalanylalanylleucyl-prolylleucylasparaginylhistidylleucylValylala-nyllysylleucyllysylglutamyltyrosylasparaginy-lalanylalanylprolylprolylleucylglutaminylglg-ycylphenylalanylglycylisoleucylserylalanylp-rolylaspartylglutaminylvalyllysylalanylalany-lisoleucylaspartylalanylglycylalanylalanylgly-cylalanylisoleucylserylglycylserylalanylisole-ucylvalyllysylisoIeucylisoleucylglutamylgluta-minylHistidylasparaginyliSoleucylglutamylpro-lylglutamyllysylmethionylleucylalanylalanylle-ucyllysylvalylphenylalanylcalylglutaminylproly-lmethionlysylalanylalanylthreonylarginylserine.
?
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oftewel C132983H211861N36149O40883S693...
Ja dat zijn net zulke domme woorden als hottentottententententoonstellingmedewerker. Die dus nooit gevoerd/gebruikt worden.quote:
Oh, maar supercalifragiliscticexpialidosius gebruik ik nog wel eens. Weet alleen nooit of ik het goed spelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja dat zijn net zulke domme woorden als hottentottententententoonstellingmedewerker. Die dus nooit gevoerd/gebruikt worden.
met koppeltekens wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
ikverwachtiedermomenteenikzoekmijnmeurbaaloppostvanCobra4
Of is dat niet één woord?
LOL.quote:
Trusten!quote:
Meur zequote:
Negative.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, toen mocht jij alleen nog maar tijdens de open dagen op de kazerne komen...
In dat geval, TRUSTEN!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rustig bedoel je
Ben deze aan het kijken en ga zo Turn Back Time op BBC1 kijken
Slaap ze Essesquote:
Is het warm?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Hola senoritas amigos muchachos! *castagnetten*
Internet van een nabije camping weten te scoren.
Nu ('s nachts) valt het erg mee hier, vooral door de wind (aangezien we 50 meter van de zee zitten)quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Hola senoritas amigos muchachos! *castagnetten*
Internet van een nabije camping weten te scoren.
Bijna 40 graden, de mussen vallen van het dakquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nu ('s nachts) valt het erg mee hier, vooral door de wind (aangezien we 50 meter van de zee zitten).
Maar overdag is het buiten inderdaad flink warm. Hoe is het weer bij jullie?
Holy crap..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Bijna 40 graden, de mussen vallen van het dak
Yep, en af en toe kunnen Amsterdammers behoorlijk overdrijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Holy crap... Dat is in A'dam right?
Hm, ok dan. Ik vond 't al raar. Hoorde net van iemand anders dat het bij ons thuis regendequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, en af en toe kunnen Amsterdammers behoorlijk overdrijven
Jawel hoorquote:
Wees blij dat je geen busreis geboekt had met andere tieners, 1 bus ging in vlammen op en 8 jongeren wilden gelijk terug naar huisquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Maar alleen maar zon, strand, zon, strand, zon, strand etc. kan een beetje saai worden af en toe. M'n ouders houden daar echter nogal van.
lol whutquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen busreis geboekt had met andere tieners, 1 bus ging in vlammen op en 8 jongeren wilden gelijk terug naar huis
lol, dat is nog eens mooi kut dan..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Busgangers zien vakantiebagage verbranden
Vrijspel dus om te spammenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
C4 ligt te meuren, Lotusss heb je zelf in de hand, en verwacht niet dat pumaatje nu opduikt.
idd kut voor die jongeren die wellicht voor het eerst alleen op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, dat is nog eens mooi kut dan..![]()
Wij zitten ook ergens in het Noord-Oosten van Spanje, niet in Lloret though.
Spammen? je postcount opkrikken bedoel jequote:
Daar kick ik niet opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spammen? je postcount opkrikken bedoel je
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb al een week geen marsen gehoord, dus!
lol, hehequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
de anderen krijgen een lolberoerte morgen. Sloggi vind het al veel te snel gaan, en mede door Sams opvolger gaat het helemaal rap
Hun schuld, ze zijn niet alert. Dus deze nog eens:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
de anderen krijgen een lolberoerte morgen. Sloggi vind het al veel te snel gaan, en mede door Sams opvolger gaat het helemaal rap
Neu, BredeBraddaBarbaPapaMama is de nieuwe Thaboel Samquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, hehe.
Heeft Thaboel lopen spammen?
Dit is een belediging voor Thaboel, onze knuffel molukkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, BredeBraddaBarbaPapaMama is de nieuwe Thaboel
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor Thaboel, onze knuffel molukker
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je hebt helemaal gelijk,
@Thaboel: Sorry Thaboel, maar ik ga je niet knuffelen, want als ik begin te knuffelen dan gaan mensen gek reageren en krijgt Esses weer last van smiley diarree.
Ik wil best een knuffel hoor! Kwa postuur ben ik een iets kleinere ERquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je hebt helemaal gelijk,
@Thaboel: Sorry Thaboel, maar ik ga je niet knuffelen, want als ik begin te knuffelen dan gaan mensen gek reageren en krijgt Esses weer last van smiley diarree.
Ik ben 'sam-af'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, hehe.
Heeft Thaboel lopen spammen?
Wij overdrijven niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, en af en toe kunnen Amsterdammers behoorlijk overdrijven
En gvd, volgende keer trek ik weer dat PSV shirt over je aan. Ik kan datquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik wil best een knuffel hoor! Kwa postuur ben ik een iets kleinere ER![]()
Enne 'de thaboel' zijn is een compliment he!
Eh, nee je moet nog even op je knuffel wachten. Twee dagen Esses aan de smiley diarree zien was genoeg voor mijn ogenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik wil best een knuffel hoor! Kwa postuur ben ik een iets kleinere ER![]()
Enne 'de thaboel' zijn is een compliment he!
Import Amsterdammerquote:
Haha, ja we moeten weer even een mini-meet ofzo houden. Morgen namelijk even het nieuwe Ajax shirt halenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En gvd, volgende keer trek ik weer dat PSV shirt over je aan. Ik kan dat
Hey man.quote:
Import... Eigenlijk ben ik alleen een 020-er. Woon in het mooiste dorp onder Amsterdam.quote:
Thaboel is een goede pindaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, nee je moet nog even op je knuffel wachten. Twee dagen Esses aan de smiley diarree zien was genoeg voor mijn ogen
Prik maar een datum, probeer ik Cobra en MaryMouse er ook bij te krijgen, slapen hier geen probleemquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha, ja we moeten weer even een mini-meet ofzo houden. Morgen namelijk even het nieuwe Ajax shirt halen
Ah, vandaar dat je niet overdrijft.... Hiero 7e generatie, dat was nog voordat 020 bestondquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Import... Eigenlijk ben ik alleen een 020-er. Woon in het mooiste dorp onder Amsterdam.
Niet piepen jij en gewoon van de vakantie genieten. Mijn wekkertje gaat zometeen weerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey man.
Ehm, 's nachts is het lekker koel. Zit op ons balkon met een lekker windje, 50 meter van de zee en met schreeuwende arabieren die water naar beneden gooien om de 20 minuten naast/boven ons.
Hoe gaat ie daar?
Wij zijn ouwe poepquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je niet overdrijft.... Hiero 7e generatie, dat was nog voordat 020 bestond
Haha, jij ook hierquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niet piepen jij en gewoon van de vakantie genieten. Mijn wekkertje gaat zometeen weer
En dan zit jij te fokkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, jij ook hier.
Nog 8 dagen he?
Ga jij nu maar in de antiliaanse voorligsteun liggenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee. Dan gaat meneer Bierenstein iets doen.
Over 8 dagen op dit tijdstip zit ik lekker aan de plaatselijke pilsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, jij ook hier.
Nog 8 dagen he?
Als je wekkertje zo weer gaat zou ik nog maar een bak koffie nemen en niet eens meer gaan slapenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Niet piepen jij en gewoon van de vakantie genieten. Mijn wekkertje gaat zometeen weer
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Over 8 dagen op dit tijdstip zit ik lekker aan de plaatselijke pils
Ik wil het niet zeggen, MM, maar na een avond flink doorzakken trek ik gewoon weer een blik bier openquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je wekkertje zo weer gaat zou ik nog maar een bak koffie nemen en niet eens meer gaan slapen
Zag vanochtend op het strand 3 gardisten staan op de boulevardquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:53 schreef ErwinRommel het volgende:
@SamtheGreat,
Laat dit ff aan de Guadria Civil zien
Dat lukte mij 20 jaar geleden nog wel, nu niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wil het niet zeggen, MM, maar na een avond flink doorzakken trek ik gewoon weer een blik bier open
Zullen we lekker onze eigen shirts aanhouden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Thaboel in PSV shirt, ik in Ajax shirt
Kon ik dat maar, uitslapen. Steevast weer rond 0600 wakkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat lukte mij 20 jaar geleden nog wel, nu niet meer
Komt niet zo vaak meer voor, maar nu ga ik gewoon op zwart en wordt 10-12 uur later wakker op de plek waar ik op zwart gegaan ben
Goed plan, sigaren heb ik nog zat liggen!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zullen we lekker onze eigen shirts aanhouden?![]()
Wel een lekkere sigaar erbij!
Ik om 0545, behalve als ik echt flink gezopen heb, dan wordt ik nergens wakker vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kon ik dat maar, uitslapen. Steevast weer rond 0600 wakker![]()
Word er soms zelf gek van.
Als je wilt dat C4 komt, is het ook wel handig als een mini-meet op zijn rooster afgestemd wordtquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Thaboel, mocht jhij weer deze kant opkomen, dan maak ik nasi, de echte, en als het weer meezit, dan ga ik saté op saté kolen zetten.
ook een vroege vogel dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik om 0545, behalve als ik echt flink gezopen heb, dan wordt ik nergens wakker van
Dat kan geregeld wordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je wilt dat C4 komt, is het ook wel handig als een mini-meet op zijn rooster afgestemd wordt
Denk dat dat inderdaad makkelijker isquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je wilt dat C4 komt, is het ook wel handig als een mini-meet op zijn rooster afgestemd wordt
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden
Desnoods dwing ik Cobra 1 dag verlof te nemen, dat overwicht heb ik wel
Toch zou ik wel iets meer dan de gemiddelde 6 uur slaap per nacht willen hebbenquote:
Dus hij heeft tijd zatquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt bij dat hij toch nog bijna 3 maanden verlof heeft staan
Hoe de neuk weet jij dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt bij dat hij toch nog bijna 3 maanden verlof heeft staan
U maakt een grap met moi?quote:
Hu wat?quote:
Ik dwing mijzelf vaak vroeg te gaan slapen, echter komt daar vaak geen zak van terecht. Is normaal dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch zou ik wel iets meer dan de gemiddelde 6 uur slaap per nacht willen hebben
Dezequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey man.
Ehm, 's nachts is het lekker koel. Zit op ons balkon met een lekker windje, 50 meter van de zee en met schreeuwende arabieren die water naar beneden gooien om de 20 minuten naast/boven ons.
Hoe gaat ie daar?
quote:
Haha gaat goed! Volgende week staat er een hels feestweekje geplanned. Met een korte onderbreking van de tandartsquote:
Maar jij bent wel het zusje van die Luftwaffe SMquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ow, nu wordt de FOK! genealogie toch wel erg ingewikkeld
Mooi om te horenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha gaat goed! Volgende week staat er een hels feestweekje geplanned. Met een korte onderbreking van de tandarts
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha gaat goed! Volgende week staat er een hels feestweekje geplanned. Met een korte onderbreking van de tandarts
Ja, nou moet nog 1 gat worden gedicht. En daarna afwachten wanneer die verstandskiezen eruit mogen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mooi om te horen.
Oja, die tandarts escapades, klopt ook. Hoe gaat het daarmee?
Gelukkig zusje, en niet zus, kom ik tenminste niet in aanmerking voor een doorsmeer beurtquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar jij bent wel het zusje van die Luftwaffe SM
Altijd leuk. Hopen dat het sneller dan later voorbij isquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja, nou moet nog 1 gat worden gedicht. En daarna afwachten wanneer die verstandskiezen eruit mogen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig zusje, en niet zus, kom ik tenminste niet in aanmerking voor een doorsmeer beurt
Heeft bij mij niet geholpenquote:
Haha, nou ik ken je broer al dus moet lukken!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig zusje, en niet zus, kom ik tenminste niet in aanmerking voor een doorsmeer beurt
Ach, ik was 8 jaar niet naar die kiezentrekker geweest, resultaat wil je niet weten, 2 gaatjesquote:
Eenschquote:
Gaan we regelen baas. Truste en tot over een paar uur!quote:
Trusten makker, luister wel ff dit nog aub:quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gaan we regelen baas. Truste en tot over een paar uur!
Bah!!!!quote:
quote:
Muziek van Beethoven vind ik niet slecht, in tegendeel, maar dit word misbruikt door die zgn EU. Dat vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geniet jij nu maar van Duijts, luister ik wel naar Beethoven
Dacht je dat ik mij die discussie niet meer kan herinneren dat de "EU" koos voor het Alle Menschen werden Brüder" als volksliedquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Muziek van Beethoven vind ik niet slecht, in tegendeel, maar dit word misbruikt door die zgn EU. Dat vind ik niet leuk.
Dit vind ik toch finer om te luisteren. wellicht zwaarmoedig, maar wel mooi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
maar eigenlijk is dit ook wel een hele slechte uitvoering![]()
Die uit a Clockwork Orange is beter
Kan ik me idd niet meer herinnerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht je dat ik mij die discussie niet meer kan herinneren dat de "EU" koos voor het Alle Menschen werden Brüder" als volkslied
Zeg gekke nep pinda. Dat is ff wat makkelijker te luisteren dan die ouwe stoffige bende van jullie!quote:
Cultuur barbaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeg gekke nep pinda. Dat is ff wat makkelijker te luisteren dan die ouwe stoffige bende van jullie!
En nu echt slapen
Niets mis met Blöf hoorquote:
Ik ga ook wel met m'n tijd mee hoor. Dit vind ik bv een heerlijk nummer:quote:
Had je die oordopjes uit de collectie van BredeBarbapappa moeten overnemenquote:
Whut, niet eens volposten met kwaliteit tot het volgende topic?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, nu Lotusss lastig vallen die al ligt te pitten
we kunnen nog ff volspammen, dan is de eer aan jouquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, niet eens volposten met kwaliteit tot het volgende topic?
slaap ze ER
Rustig, even nadenken over een TTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |