lol, dat is nog eens mooi kut dan..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Busgangers zien vakantiebagage verbranden
Vrijspel dus om te spammenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
C4 ligt te meuren, Lotusss heb je zelf in de hand, en verwacht niet dat pumaatje nu opduikt.
idd kut voor die jongeren die wellicht voor het eerst alleen op vakantie gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, dat is nog eens mooi kut dan..![]()
Wij zitten ook ergens in het Noord-Oosten van Spanje, niet in Lloret though.
Spammen? je postcount opkrikken bedoel jequote:
Daar kick ik niet opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spammen? je postcount opkrikken bedoel je
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb al een week geen marsen gehoord, dus!
lol, hehequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
de anderen krijgen een lolberoerte morgen. Sloggi vind het al veel te snel gaan, en mede door Sams opvolger gaat het helemaal rap
Hun schuld, ze zijn niet alert. Dus deze nog eens:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
de anderen krijgen een lolberoerte morgen. Sloggi vind het al veel te snel gaan, en mede door Sams opvolger gaat het helemaal rap
Neu, BredeBraddaBarbaPapaMama is de nieuwe Thaboel Samquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, hehe.
Heeft Thaboel lopen spammen?
Dit is een belediging voor Thaboel, onze knuffel molukkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, BredeBraddaBarbaPapaMama is de nieuwe Thaboel
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor Thaboel, onze knuffel molukker
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je hebt helemaal gelijk,
@Thaboel: Sorry Thaboel, maar ik ga je niet knuffelen, want als ik begin te knuffelen dan gaan mensen gek reageren en krijgt Esses weer last van smiley diarree.
Ik wil best een knuffel hoor! Kwa postuur ben ik een iets kleinere ERquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je hebt helemaal gelijk,
@Thaboel: Sorry Thaboel, maar ik ga je niet knuffelen, want als ik begin te knuffelen dan gaan mensen gek reageren en krijgt Esses weer last van smiley diarree.
Ik ben 'sam-af'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, hehe.
Heeft Thaboel lopen spammen?
Wij overdrijven niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, en af en toe kunnen Amsterdammers behoorlijk overdrijven
En gvd, volgende keer trek ik weer dat PSV shirt over je aan. Ik kan datquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik wil best een knuffel hoor! Kwa postuur ben ik een iets kleinere ER![]()
Enne 'de thaboel' zijn is een compliment he!
Eh, nee je moet nog even op je knuffel wachten. Twee dagen Esses aan de smiley diarree zien was genoeg voor mijn ogenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik wil best een knuffel hoor! Kwa postuur ben ik een iets kleinere ER![]()
Enne 'de thaboel' zijn is een compliment he!
Import Amsterdammerquote:
Haha, ja we moeten weer even een mini-meet ofzo houden. Morgen namelijk even het nieuwe Ajax shirt halenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En gvd, volgende keer trek ik weer dat PSV shirt over je aan. Ik kan dat
Hey man.quote:
Import... Eigenlijk ben ik alleen een 020-er. Woon in het mooiste dorp onder Amsterdam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |