quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Conform het vuurwerkbesluit niet zijnde tufla
Ja. Ik kan niks meer.quote:
Goede avond MMquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
Zo het tempo in posten zat er weer in vandaag zie ik.
Goedenavond
Vandaag het verschil geleerd tussen een militair kwartiertje en een academisch kwartiertje. Is precies een half uur
Dus heb je nog cobra6's besproken op een vuurwerkforum afgelopen jaar?quote:
Hoi Hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond
Vandaag het verschil geleerd tussen een militair kwartiertje en een academisch kwartiertje. Is precies een half uur
Militair kwartier: Kwartier te vroeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond
Ik kan niet wennen aan het academisch kwartiertje. Ach, ik kon daardoor in ieder geval wel vast beginnen met indrinken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Militair kwartier: Kwartier te vroeg.
Academisch kwartier: Kwartier te laat.
Oooh? Ik heb het nu onderhand anders opgeslagenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, ja, Esses, ik weet het, zo te zien gaat het niet lang duren of mijn footer is weer een rust voor de ogen
Hahaha, half uur eerderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het academisch kwartiertje. Ach, ik kon daardoor in ieder geval wel vast beginnen met indrinken.
Voortijdig beginnen met indrinken is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan het academisch kwartiertje. Ach, ik kon daardoor in ieder geval wel vast beginnen met indrinken.
Ik was een kwartier te vroeg, die vrienden kwamen dus een kwartier te laat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Oooh? Ik heb het nu onderhand anders opgeslagen
[..]
Hahaha, half uur eerderGezellig, met al je vrienden... Overigens is militaire tijd toch T-5m?
Ik vind ook dat ik het half uur nuttig besteed hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Voortijdig beginnen met indrinken is natuurlijk nooit verkeerd.
Zoiets. Maar word ook wel eens de 5 minuten te vroeg mee omschreven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was een kwartier te vroeg, die vrienden kwamen dus een kwartier te laat.
Militaire tijd is toch gewoon de 24 uurs klok?
quote:[..]
Ik vind ook dat ik het half uur nuttig besteed heb
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waar jaijai2 niet nieuwsgierig is, maar wel alles wil weten
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Even om je bij te praten, de LAPOmag een nieuw topic maken. Wat was jij niet? Juist. De LAPO.
Mij?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Dit doet mij aan een andere user denken
Ik had een ander in gedachte, maar nu je het zegt, ja zou zeer zeker ook op jou kunnen slaan.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Dit doet mij aan een andere user denken
Dr. Nick?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had een ander in gedachte, maar nu je het zegt, ja zou zeer zeker ook op jou kunnen slaan.
Nee chips, jij bent het zeker nietquote:
Yeah]quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee chips, jij bent het zeker niet
Esses gaat door voor de koelkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |