Denk dat dat inderdaad makkelijker isquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je wilt dat C4 komt, is het ook wel handig als een mini-meet op zijn rooster afgestemd wordt
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden
Desnoods dwing ik Cobra 1 dag verlof te nemen, dat overwicht heb ik wel
Toch zou ik wel iets meer dan de gemiddelde 6 uur slaap per nacht willen hebbenquote:
Dus hij heeft tijd zatquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt bij dat hij toch nog bijna 3 maanden verlof heeft staan
Hoe de neuk weet jij dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt bij dat hij toch nog bijna 3 maanden verlof heeft staan
U maakt een grap met moi?quote:
Hu wat?quote:
Ik dwing mijzelf vaak vroeg te gaan slapen, echter komt daar vaak geen zak van terecht. Is normaal dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch zou ik wel iets meer dan de gemiddelde 6 uur slaap per nacht willen hebben
Dezequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey man.
Ehm, 's nachts is het lekker koel. Zit op ons balkon met een lekker windje, 50 meter van de zee en met schreeuwende arabieren die water naar beneden gooien om de 20 minuten naast/boven ons.
Hoe gaat ie daar?
quote:
Haha gaat goed! Volgende week staat er een hels feestweekje geplanned. Met een korte onderbreking van de tandartsquote:
Maar jij bent wel het zusje van die Luftwaffe SMquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ow, nu wordt de FOK! genealogie toch wel erg ingewikkeld
Mooi om te horenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha gaat goed! Volgende week staat er een hels feestweekje geplanned. Met een korte onderbreking van de tandarts
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha gaat goed! Volgende week staat er een hels feestweekje geplanned. Met een korte onderbreking van de tandarts
Ja, nou moet nog 1 gat worden gedicht. En daarna afwachten wanneer die verstandskiezen eruit mogen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mooi om te horen.
Oja, die tandarts escapades, klopt ook. Hoe gaat het daarmee?
Gelukkig zusje, en niet zus, kom ik tenminste niet in aanmerking voor een doorsmeer beurtquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar jij bent wel het zusje van die Luftwaffe SM
Altijd leuk. Hopen dat het sneller dan later voorbij isquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja, nou moet nog 1 gat worden gedicht. En daarna afwachten wanneer die verstandskiezen eruit mogen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig zusje, en niet zus, kom ik tenminste niet in aanmerking voor een doorsmeer beurt
Heeft bij mij niet geholpenquote:
Haha, nou ik ken je broer al dus moet lukken!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig zusje, en niet zus, kom ik tenminste niet in aanmerking voor een doorsmeer beurt
Ach, ik was 8 jaar niet naar die kiezentrekker geweest, resultaat wil je niet weten, 2 gaatjesquote:
Eenschquote:
Gaan we regelen baas. Truste en tot over een paar uur!quote:
Trusten makker, luister wel ff dit nog aub:quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gaan we regelen baas. Truste en tot over een paar uur!
Bah!!!!quote:
quote:
Muziek van Beethoven vind ik niet slecht, in tegendeel, maar dit word misbruikt door die zgn EU. Dat vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]geniet jij nu maar van Duijts, luister ik wel naar Beethoven
Dacht je dat ik mij die discussie niet meer kan herinneren dat de "EU" koos voor het Alle Menschen werden Brüder" als volksliedquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Muziek van Beethoven vind ik niet slecht, in tegendeel, maar dit word misbruikt door die zgn EU. Dat vind ik niet leuk.
Dit vind ik toch finer om te luisteren. wellicht zwaarmoedig, maar wel mooi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
maar eigenlijk is dit ook wel een hele slechte uitvoering![]()
Die uit a Clockwork Orange is beter
Kan ik me idd niet meer herinnerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht je dat ik mij die discussie niet meer kan herinneren dat de "EU" koos voor het Alle Menschen werden Brüder" als volkslied
Zeg gekke nep pinda. Dat is ff wat makkelijker te luisteren dan die ouwe stoffige bende van jullie!quote:
Cultuur barbaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeg gekke nep pinda. Dat is ff wat makkelijker te luisteren dan die ouwe stoffige bende van jullie!
En nu echt slapen
Niets mis met Blöf hoorquote:
Ik ga ook wel met m'n tijd mee hoor. Dit vind ik bv een heerlijk nummer:quote:
Had je die oordopjes uit de collectie van BredeBarbapappa moeten overnemenquote:
Whut, niet eens volposten met kwaliteit tot het volgende topic?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, nu Lotusss lastig vallen die al ligt te pitten
we kunnen nog ff volspammen, dan is de eer aan jouquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, niet eens volposten met kwaliteit tot het volgende topic?
slaap ze ER
Rustig, even nadenken over een TTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |