SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Edit: Die tekst onder een gesloten topic is ook erg lastig.
[ Bericht 1% gewijzigd door Cobra4 op 10-07-2012 18:31:46 ]Nagasaki '45, Tsjernobyl '86, Windows '98
Ik wilde net zeggen, hoe komen jullie bij die rare ideeën?quote:
Dat was echt een blunderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
En dan het nummertje nog verneuken ook
Tevens, Amber, jij bent net zo USA als een marok die z'n nationaliteit laat vallen.
Waar jaijai2 niet nieuwsgierig is, maar wel alles wil wetenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vraag me nu af welke TT Amber in gedachte had.
Even om je bij te praten, de LAPOmag een nieuw topic maken. Wat was jij niet? Juist. De LAPO.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, hoe komen jullie bij die rare ideeën?
2 vragen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Even om je bij te praten, de LAPOmag een nieuw topic maken. Wat was jij niet? Juist. De LAPO.
Ik denk toch echt wel dat ik stukken Amerikaanser ben dan een van die Noord Afrikanen die hun nationaliteit hebben opgegeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
En dan het nummertje nog verneuken ook
Tevens, Amber, jij bent net zo USA als een marok die z'n nationaliteit laat vallen.
De last post. Wat had jij niet, de last post.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
2 vragen.
Wat is een LAPO.
En waarom mag de LAPO dat niet?
DIe kunnen het nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel dat ik stukken Amerikaanser ben dan een van die Noord Afrikanen die hun nationaliteit hebben opgegeven.
Amerikaans, tonnetje rond en "prachtige" dochters?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel dat ik stukken Amerikaanser ben dan een van die Noord Afrikanen die hun nationaliteit hebben opgegeven.
Negatief, geen ons vet, en geen kinderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Amerikaans, tonnetje rond en "prachtige" dochters?
Ok, srry die wist ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef Esses het volgende:
[..]
De last post. Wat had jij niet, de last post.
spellingfout met opzet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog ff dan komt die Barbabrakka ons ook weer vervelen...
excuseer mequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Yes I know you are sorry, now apologize.
Gewoon talentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |