Die bedoel ik... ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden mazzel. Chili con carne.
Houdbaar tot 2008. Nog goed te eten dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die bedoel ik... ongeveer hetzelfde.
[ afbeelding ]
ER verkoopt C4 nu zijn voer.quote:
Nee, ik heb de Pieman ontdekt.quote:
Die hadden ze vast nog over van de IJssellinie...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Houdbaar tot 2008. Nog goed te eten dus.
hmm zooi is toch 365 jaar houdbaar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die hadden ze vast nog over van de IJssellinie...
Ja, maar het moest een keer van het houten bakje (oud Hollandsche waterlinie) in blik geschept worden en opnieuw verstrekt worden.quote:
Aah ja... die gouwe oude kwaliteit van de tachtig jarige oorlogquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, maar het moest een keer van het houten bakje (oud Hollandsche waterlinie) in blik geschept worden en opnieuw verstrekt worden.
Toen kwam men nog in opstand tegen een belastingmaatregel...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Aah ja... die gouwe oude kwaliteit van de tachtig jarige oorlog
Ja goede oude tijden, zo zijn wij ontvankelijk geworden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen kwam men nog in opstand tegen een belastingmaatregel...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja goede oude tijden, zo zijn wij ontvankelijk geworden.
Ontvankelijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja goede oude tijden, zo zijn wij ontvankelijk geworden.
Je kent dat woord niet?quote:
Pfffquote:
Scheelt wat letters betreft niet eens zo heel veel hoor. Ik heb ooit eens getyped dat iemand geneutraliseerd werd terwijl ik genaturaliseerd bedoeldequote:
Verbeteren doe je alleen bij kleine kinderen. Groten moeten zelf leren.quote:
Neutraliseren is veel efficienter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt wat letters betreft niet eens zo heel veel hoor. Ik heb ooit eens getyped dat iemand geneutraliseerd werd terwijl ik genaturaliseerd bedoelde
Eens.quote:
Naja Nederlands is af en toe ook best wel moeilijk, zeker als je van die lange woorden hebt voor welke twee (2) personen in wisseldienst benodig zijn om het uit te spreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Scheelt wat letters betreft niet eens zo heel veel hoor. Ik heb ooit eens getyped dat iemand geneutraliseerd werd terwijl ik genaturaliseerd bedoelde
Ja, ja...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Verbeteren doe je alleen bij kleine kinderen. Groten moeten zelf leren.
Net een marokkaan, na 2 lettergrepen word het te moeilijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Naja Nederlands is af en toe ook best wel moeilijk, zeker als je van die lange worden hebt voor welke twee (2) personen in wisseldienst benodig zijn om het uit te spreken.
Zeggen ze daarom maroc?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Net een marokkaan, na 2 lettergrepen word het te moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |