Wat word het hoofdgerecht?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef Thaboel het volgende:
BAM, men neemt: 1doosje champignons, 5eieren, 500 gram geraspte kaas EN KABLAM! Meesterlijke omelet
Niks, bakje B&J als nagerecht.quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef Thaboel het volgende:
BAM, men neemt: 1doosje champignons, 5eieren, 500 gram geraspte kaas EN KABLAM! Meesterlijke omelet
Domme vraag tussen door, wie is dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog ff dan komt die Barbabrakka ons ook weer vervelen...
Barbapappamammaquote:
Lijkt er sprekend opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
(If so, I do not understand the contexts)
Ik suggereer alleen maar dat je een talent hebt in het creëren van nicknamesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Wacht ff, suggereren jullie nu dat ik die Barbapappa ben?
Dat is juist en correctquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef jaijai2 het volgende:
Maar ff serieus, ik ben morgen toch al 1 jaar actief op FOK, maar niet iedereen zal daar even blij mee zijn
Net als jijquote:
Deze: BredeBraddaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
(If so, I do not understand the contexts)
Dan moet hij echt snel zijn want 2 miles doe ik (oudje) in 14quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:50 schreef Thaboel het volgende:
Die is push-ups aan het doen en hopen op die 3300m in 12minuten.
Oh wacht, de naam zelf... Ik had nl. echt een spellingsfout (weel=>weer) gemaakt die ik geninja'd heb, dacht dat je het daar over had.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik suggereer alleen maar dat je een talent hebt in het creëren van nicknames
Nee die zag ik niet eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht, de naam zelf... Ik had nl. echt een spellingsfout (weel=>weer) gemaakt die ik geninja'd heb, dacht dat je het daar over had.
Wanneer heb jij voor het laatst vuurwerk gehad?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht, de naam zelf... Ik had nl. echt een spellingsfout (weel=>weer) gemaakt die ik geninja'd heb, dacht dat je het daar over had.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst vuurwerk gehad?
Dat is maar net wat je bedoelt met "vuurwerk".quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst vuurwerk gehad?
Conform het vuurwerkbesluit niet zijnde tuflaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is maar net wat je bedoelt met "vuurwerk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |