quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef Ireth het volgende:
Yska en Dolfie zijn hier geweest! Hok staat kant en klaar, schoongemaakt en zaagsel en alles. Beestjes kunnen er in! Ze zijn nu onderweg naar R.Dam naar Billy en halen op de terugweg de caafjes langs en komen dan weer hier langs!
fotoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef Ireth het volgende:
Yska en Dolfie zijn hier geweest! Hok staat kant en klaar, schoongemaakt en zaagsel en alles. Beestjes kunnen er in! Ze zijn nu onderweg naar R.Dam naar Billy en halen op de terugweg de caafjes langs en komen dan weer hier langs!
whahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
In de file op pad met minstens 1 gestoorde adhd cavia. Sorry Ireth! Toto zo!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
In de file op pad met minstens 1 gestoorde adhd cavia. Sorry Ireth! Toto zo!
AHH! Eigenlijk moet je het filmen als ze de voordeur open doetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef Ireth het volgende:
Oja, en Susanne loopt al een dikke 3 kwartier voor de deur te ijsberen
Ze wordt wel verwend deze week. Eerst een water pistool en nu een cavia met kooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef Ireth het volgende:
Oja, en Susanne loopt al een dikke 3 kwartier voor de deur te ijsberen
't is vakantie dan hoort dat er toch een beetje bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze wordt wel verwend deze week. Eerst een water pistool en nu een cavia met kooi.
Ze hebben ook eindelijk de quota alert in FOK! ingebouwd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
't is vakantie dan hoort dat er toch een beetje bij
Ja haha ik vind het wel grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze hebben ook eindelijk de quota alert in FOK! ingebouwd.
Ze zouden het eigenlijk zo moeten instellen dat je dat te zien krijgt als je in een ander topic zit maar hij zit ook nog in de test/ontwikkelingsfase.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja haha ik vind het wel grappig eigenlijk
En dat je hem uit kan zetten als je het niet leuk vindtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze zouden het eigenlijk zo moeten instellen dat je dat te zien krijgt als je in een ander topic zit maar hij zit ook nog in de test/ontwikkelingsfase.
Ik zit al te zoeken hoe het uitgezet kan worden....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
In de quote alert links onder op dat tekentje klikken dan heb je de instellingen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit al te zoeken hoe het uitgezet kan worden....
Hier dus: http://forum.fok.nl/user/edit_prefs en dan tabblad overige.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef maffemuts het volgende:
Uitzetten kan in je opties onder overig (waar je ook je mobiel-layout enzo kunt aanpassen)
een wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
ditquote:
godsammequote:
k*tquote:
niks van m'n scheiding meegekregen?quote:
quote:
Heb begrepen dat je plotsklaps uit huis bent vertrokken ofzo, heb niet alles meegekregen iig..quote:
Wtf?quote:
eventueel een (kleine) opslag plaats voor oa een vaatwasser, droger en wat ander spul zoals een ikeakast en wat klein spul nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Rucky het volgende:
Balen, als ik iets in Rotterdam voor je kan regelen dan moet je mij dat maar even laten weten.
Een vaatwasser.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
eventueel een (kleine) opslag plaats voor oa een vaatwasser, droger en wat ander spul zoals een ikeakast en wat klein spul nog.
ik heb ding van rucky gekregen dus die gaat daar gewoon meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Egberts het volgende:
DJMO gaat zo uitleggen dat een vaatwasser kostenbesparend is ... Afwassen met de hand is ook nie gratis!
Het heeft denk ik allebei zijn voor- en nadelen. Zelf doe ik het met de hand maar als ik een gezin had is het wel hartstikke makkelijk om een vaatwasser te hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Ehhe het volgende:
Nouja het schijnt qua waterverbruik wel beter te zijn dan met de hand afwassen.
Mijn vriend en ik zijn met z'n 2en maar gebruiken het ding elke dag zo'n beetjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Olga het volgende:
[..]
Het heeft denk ik allebei zijn voor- en nadelen. Zelf doe ik het met de hand maar als ik een gezin had is het wel hartstikke makkelijk om een vaatwasser te hebben
gemakzucht helpt denk ik ook meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik zijn met z'n 2en maar gebruiken het ding elke dag zo'n beetje![]()
Ja, denk het wel. Ik heb zo'n grafhekel aan afwassenquote:
Een grote afwas doe ik ook liever nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Ik heb zo'n grafhekel aan afwassen. M'n vriend ook
dat is niet standaard zo. ligt aan t type en hoe vol je m stopt enzo. maar dan nog bliojkt in de meeste gevallen met de hand beter te zijn dan een vaatwasser.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Ehhe het volgende:
Nouja het schijnt qua waterverbruik wel beter te zijn dan met de hand afwassen.
Precies. Ik doe het twee keer op een dag, 's ochtends en 's avonds. Alleen als ik 's avonds geen zin heb kan het wel eens gebeuren dat het pas de volgende dag gebeurtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Afwassen is ook niet mijn hobby! Maar goed bijhouden dan valt het wel mee.
de 1e persoon wiens hobby t wel is moet wss nog geboren wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Afwassen is ook niet mijn hobby! Maar goed bijhouden dan valt het wel mee.
m'n dochter vind t super... blijft alleen zo verdomd weinig over als zij dan klaar isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
de 1e persoon wiens hobby t wel is moet wss nog geboren worden
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef maffemuts het volgende:
[..]
m'n dochter vind t super... blijft alleen zo verdomd weinig over als zij dan klaar is
lol, kids vinden t wel vaker leuk idd. beetje spelen met water hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef maffemuts het volgende:
[..]
m'n dochter vind t super... blijft alleen zo verdomd weinig over als zij dan klaar is
Heppie ook mosterd en mayo ajb?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts schuift koffie, thee, warme choco, drankkar, nootjes/chips/snacks en bitterballen de SC in...
Oh, dan is zo'n ding bij mijn moeder hardstikke zuinig. Die ramt hem tot de nok toe vol.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is niet standaard zo. ligt aan t type en hoe vol je m stopt enzo. maar dan nog bliojkt in de meeste gevallen met de hand beter te zijn dan een vaatwasser.
al is een vaatwasser gewoon veel makkelijker en dat valt niet in de meting uit te drukken
heb er ook 1 en ben er dus ook blij mee
Oeh warme choco met slagroomquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts schuift koffie, thee, warme choco, drankkar, nootjes/chips/snacks en bitterballen de SC in...
haal die maar uit je eigen koeling/kast hoor... ik heb de rest al verzorgdquote:
Wist niet dat het feestje hier was, sorry!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
haal die maar uit je eigen koeling/kast hoor... ik heb de rest al verzorgd
je kan niet alles weten, geeft nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wist niet dat het feestje hier was, sorry!
Waterbesparende douchekop, bespaart niet eens zo heel veel. Hooguit 1 á 2 procent. Ze zijn vreselijk oncomfortabel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
.. even uit m'n photobucket gesloopt...
douchen bij de buren!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waterbesparende douchekop, bespaart niet eens zo heel veel. Hooguit 1 á 2 procent. Ze zijn vreselijk oncomfortabel.
De enige remedie is er minder lang onder staan.
Is een optie.quote:
quote:
Was ooit op de camping. Kon je voor 1 muntje 6 minuten douchen, en het lukte ook nog in die tijdquote:
Dat water boeit me niet. Vind het een momentje van ontspanning. Heb ook niet voor niets een rainshower.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Was ooit op de camping. Kon je voor 1 muntje 6 minuten douchen, en het lukte ook nog in die tijd. Nu ben ik meestal ook met tien minuten wel klaar... Vind het zo zonde van 't water
. Vriendlief staat ook 20 minuten, minimaal
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
Ik neem altijd de afwas mee onder de duoche 2 vliegen in één klap.
Godver was er een feestje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wist niet dat het feestje hier was, sorry!
Perry :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
zooooo weer thuis... hondje uitgelaten...
mensjes blij gemaakt!!!
allereerst: Billie, ik weet niet of je hier komt lezen, maar ik ben er zeker van dat jij op je pootjes terecht komt!!!!!
en Suus: Zorg goed voor Punky en Paddy!!!
(ze zijn echt leuk, tis dat ik niet een cavia wil... en ook mijn eigen hok heb, die mega grote... Maar werd wel verliefd op een super konijntje!!!)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
mensjes blij gemaakt!!!
allereerst: Billie, ik weet niet of je hier komt lezen, maar ik ben er zeker van dat jij op je pootjes terecht komt!!!!!
en Suus: Zorg goed voor Punky en Paddy!!!
(ze zijn echt leuk, tis dat ik niet een cavia wil... en ook mijn eigen hok heb, die mega grote... Maar werd wel verliefd op een super konijntje!!!)
Goed bezig dames!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
12u, 550km, 6 stops en 2 pizza's later zijn wij weer thuis!
er ligt nog koek voorin je auto!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:
Heerlijk om te lezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
mensjes blij gemaakt!!!
en Suus: Zorg goed voor Punky en Perry!!!
adhd to the maxquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat 'n laiverdsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Ireth het volgende:
We hebben 1 haarbal (van voren bruin, van achteren wit!) en 1 gladharige (driekleur)! De afgelopen 24 uur bleef ze volhardend, ze gingen Perry (driekleur) en Punky (borstel, alhoewel dit meer een stoffer is) heten. En nu twijfelt zeDe namen passen niet bij ze
Mijn "Nick & Simon" werden afgekeurd
![]()
[ afbeelding ]
Haarbal
[ afbeelding ]
Driekleur
[ afbeelding ]
Hij ging gewoon op zijn zij liggen slapen op haar schoot!
[ afbeelding ]
Haarbal is een zenuwlijer, die springt van je schoot af en duikt vervolgens achter je rug weg
(en hij heeft me al bezeken)
[ afbeelding ]
Die driekleur is idd het rustigst, vanavond die haarbal een half uur op schoot gehad en blijven aaien, toen ging ie liggen knorrenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef dolfina-chica het volgende:
die 3 kleur is de makkelijkste...
die borstelpluisgevalding tijd en geduld in stoppen
Hihi ja sorry vergeten!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
@Yska: ik moest je van manlief nog bedanken voor dat doosje! Hij "waarom gaf ze dat dan binnen niet? nu heb ik niet eens bedankt?" Ik: "Hij lag nog in de auto!" Hijs er erg blij mee!
die lag in de auto al bijna op zijn rug om op zijn buik gekriebeld te wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die driekleur is idd het rustigst, vanavond die haarbal een half uur op schoot gehad en blijven aaien, toen ging ie liggen knorren
Dat inderdaad. Heerlijk. Dat warme water over je als het buiten koud is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat water boeit me niet. Vind het een momentje van ontspanning.
* belle1608 eigenlijk ook nog even 3 uurtjes zou moeten gaan slapen..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:24 schreef kahlie het volgende:
Aaaw *smelt* cavia foto's! Nice![]()
Ik ga d'r maar eens vroeg in vandaag. *wave*
Dat is de gemiddelde snelheid van een brommobielquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Openstaande bruggen, doorlullende fokkers, pizza eten, remmen die herrie maken in de stromende bruggen, onnodig enge dijkhellingen afrijdende :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is de gemiddelde snelheid van een brommobiel
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 eigenlijk ook nog even 3 uurtjes zou moeten gaan slapen..
Kruip d'r lekker in dan! Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maffe was even sanitair afwezig... inmiddels braaf gemeldquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Openstaande bruggen, doorlullende fokkers, pizza eten, remmen die herrie maken in de stromende bruggen, onnodig enge dijkhellingen afrijdende :p
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Openstaande bruggen, doorlullende fokkers, pizza eten, remmen die herrie maken in de stromende bruggen, onnodig enge dijkhellingen afrijdende :p
Regen dus ipv bruggen. Sorry afgeleid door de tv :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]Waar ben je in hemelsnaam allemaal beland onderweg?
Ja so far. We hebben nu een leenhok van Dolfie, dus ondertussen zoek ik nog steeds een eigen hok, maar heeft nu geen dringende prioriteit. Ze hebben vooralsnog onderdak, en nu zoek ik op mijn gemak een ander hokquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef Egberts het volgende:
Heb ik goed begrepen dat de kooi en cavia's geregeld zijn?
Belle alvast een fijne vakantie, ga er lekker van genieten! (hoop namelijk vannacht/morgenvroeg niet vroeg genoeg wakker te zijn om je 'uit te zwaaien virtueel')quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jij had me nog iets toegezegd gisteren -_-quote:
Ga nog even slapen.....quote:
quote:
Gewijzigde plannen... Er zijn vrouwen die voorgaan....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij had me nog iets toegezegd gisteren -_-
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ga nog even slapen.....
[..]
[..]
Gewijzigde plannen... Er zijn vrouwen die voorgaan....![]()
doe maar heeeeeeeeel rustig aan!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja so far. We hebben nu een leenhok van Dolfie, dus ondertussen zoek ik nog steeds een eigen hok, maar heeft nu geen dringende prioriteit. Ze hebben vooralsnog onderdak, en nu zoek ik op mijn gemak een ander hok
Prima'squote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doe maar heeeeeeeeel rustig aan!!
ik heb al besloten dat dit hok op marktplaats terecht mag komen... en wat je er voor krijgt... koop daar maar extra lekkers voor de diertjes
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doe maar heeeeeeeeel rustig aan!!
ik heb al besloten dat dit hok op marktplaats terecht mag komen... en wat je er voor krijgt... koop daar maar extra lekkers voor de diertjes
kost meer om het hok hier weer te krijgen, dan dat ik tzt voor 10 euro weer een 2de handse in de buurt koopquote:
Heel veel plezier!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef belle1608 het volgende:
allemaal fijne week!! Als ik wifi heb, zal ik me komen melden
fijne vakansieeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef belle1608 het volgende:
allemaal fijne week!! Als ik wifi heb, zal ik me komen melden
als je dit al voorziet...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
Ik voorzie een lange nacht....
Heb het flauwe vermoeden dat Gizmo (kat) vanacht poolshoogte gaat nemen en bovenop de kooi zal springen, waardoor er 2 cavia's in alarm-modus duiken, waarna Gizmo tegen het plafond zal zitten en met een noodgang naar boven rent, waardoor Joep bijna zijn bench uitbreekt, luid blaffend. Manlief zal hier wakker van worden, overeind schieten en onder veel krachttermen zijn knar stoten tegen de houten balk boven ons bed...
Overigens zal ik hier nagenoeg doorheen slapen
tjußquote:
KLETS!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is weer een topic killer![]()
Rucky, Vannelle... wie geeft me een dreun
Oeps! Ik moet nog steeds nieuwe postzegels kopen! En inmiddels de envelop weer terugvinden. Herrinner mij morgen even aub...quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Merlijn het volgende:
Yska.... Had jij die schroefjes al op de post gedaan?
Ik niet, probeer juist in slaap te komen dus even geen actieve dingen nu.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is weer een topic killer![]()
Rucky, Vannelle... wie geeft me een dreun
Laat mij maar even.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik niet, probeer juist in slaap te komen dus even geen actieve dingen nu.
Lig al 2,5 uur wakker te kijken, blegh....
Goede vliegreis Belle.quote:
Dank u.quote:
Gelukkig mag ik zelf bepalen hoe laat ik begin maar hoe vroeger hoe beter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:14 schreef belle1608 het volgende:
ben je in ieder geval op tijd op je werk
ga alvast naar je werk of rijdt er nog geen trein?quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf bepalen hoe laat ik begin maar hoe vroeger hoe beter.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ga alvast naar je werk of rijdt er nog geen trein?
ook lekker, bakkie koffie dan maar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.Maar ik ga gewoon relaxed wakker worden.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ook lekker, bakkie koffie dan maar?
haha geniet ervan en vergeet je afwas niet mee te nemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 04:40 schreef Rucky het volgende:
[..]En met mijn badeendje onder de douce gaan spelen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha geniet ervan en vergeet je afwas niet mee te nemen
lekker snel klaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 04:50 schreef Rucky het volgende:
[..]Een koffiekopje is het enige denk ik.
Met de afwas wel.quote:
Rucky zwaait Belle uit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 05:39 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 aan het boarden is en FOK! gedag zegt
Langleve de ovchip... Godzijdank na veel gezeur hier weer een servicepoint op t 'stationnetje' waar je weer abbo's kan kopen. Maar voor jou moet je dus digitaal begrijp ik?quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:12 schreef Rucky het volgende:
Er worden gvd geen bus abbonementen meer verkocht op het station.
Nu moet ik waarschijnlijk ook zo'n kutding.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Langleve de ovchip... Godzijdank na veel gezeur hier weer een servicepoint op t 'stationnetje' waar je weer abbo's kan kopen. Maar voor jou moet je dus digitaal begrijp ik?
Wat een goed idee... Ik zou niet weten wat ik zonder mn rijbewijs zou moeten dus ik zeg doen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nu moet ik waarschijnlijk ook zo'n kutding.![]()
Ik ga wel weer een rijschool bellen.
Het is wel weer een nadeel dat als ik naar huis moet hier al in de file staat. Maar eens op mijn werk overleggen dat ik in de pauze kan lessen. Dan kan ik ook meerdere lessen per week nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wat een goed idee... Ik zou niet weten wat ik zonder mn rijbewijs zou moeten dus ik zeg doen!
Sommige rijscholen lessen rustig tot 19.00 en op zaterdag ook. Op verschillende dagdeal sites zie ik weleens aanbiedingen staan die best heel voordelig zijn. Kun je niet eerder op je werk beginnen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is wel weer een nadeel dat als ik naar huis moet hier al in de file staat. Maar eens op mijn werk overleggen dat ik in de pauze kan lessen. Dan kan ik ook meerdere lessen per week nemen.
Lijkt handig maar is het niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sommige rijscholen lessen rustig tot 19.00 en op zaterdag ook. Op verschillende dagdeal sites zie ik weleens aanbiedingen staan die best heel voordelig zijn. Kun je niet eerder op je werk beginnen?
Tja... hier in de stad is het *altijd* druk. Zelf heb ik nooit 's avonds gereden of in het weekend. Toen ik aan het revalideren was mijn rijbewijs in 3 maanden gehaaldquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt handig maar is het niet.
Het verkeersaanbod is dan veel rustiger dus je leert eigenlijk niet hoe het er "in het echt" aan toe gaat.
Bovendien is er tijdens een examen ook meer kans op een groter verkeersaanbod waar je dan niet aan gewend bent.
Daar zit ook wel weer wat in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja... hier in de stad is het *altijd* druk. Zelf heb ik nooit 's avonds gereden of in het weekend. Toen ik aan het revalideren was mijn rijbewijs in 3 maanden gehaaldNog steeds superblij mee!
vuilniszakken ftwquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:49 schreef OpnieuwBeginnen het volgende:
het zal ook eens meezitten he ..
gisteren vergeten om de buggy onder de afkapping te zetten, dus dat ding is nu zeik en zeiknat geregend, uitgerekend nu ik er op uit MOET .. oa naar de huisarts om een tijdelijke inschrijving te regelen hier
Tot vanavond.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:22 schreef Ireth het volgende:
Aangezien de voorraad soep in de vriezer nu op is, ben ik lekker een verse pan aan het maken!En dat ruikt dan zo lekker in huis!
![]()
Even updatequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
Ik voorzie een lange nacht....
Heb het flauwe vermoeden dat Gizmo (kat) vanacht poolshoogte gaat nemen en bovenop de kooi zal springen, waardoor er 2 cavia's in alarm-modus duiken, waarna Gizmo tegen het plafond zal zitten en met een noodgang naar boven rent, waardoor Joep bijna zijn bench uitbreekt, luid blaffend. Manlief zal hier wakker van worden, overeind schieten en onder veel krachttermen zijn knar stoten tegen de houten balk boven ons bed...
Overigens zal ik hier nagenoeg doorheen slapen
Dat kleintjes ziek kunnen worden zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef maffemuts het volgende:
K wou dat ik kon slapen, maar nee... Ziek kleintje, 14:30 contractgesprek, boodschappen GRRRR/einde dagboekpost
Pak de fietsquote:Op woensdag 11 juli 2012 07:12 schreef Rucky het volgende:
Er worden gvd geen bus abbonementen meer verkocht op het station.
Maar dan vergeet je wel dat je een rijschool moet vinden die dat uur tijd heeft en je vergeet dat jij de chauffeur bent die naar de volgende leerling rijdt. Die jou dan weer af moet zetten op je locatie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:49 schreef Rucky het volgende:
Ik heb een uur pauze op mijn werk dus die kan ik mooi voo rijlessen gebruiken dat is geen probleem. En als ik op tijd op mijn werk ben dan ben ik ook weg voordat het druk wordt.
Dat was bij mij niet zo hoor. Mijn rijlessen begonnen gewoon op Assen CS :p en ik hoefde ook nooit mensen op te pikken e.d. En ik zat bij een grote rijschool (De Oosterpoort)quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar dan vergeet je wel dat je een rijschool moet vinden die dat uur tijd heeft en je vergeet dat jij de chauffeur bent die naar de volgende leerling rijdt. Die jou dan weer af moet zetten op je locatie.
Daar zat ik ook al aan te denken maar het ov sloot wel goed op elkaar aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pak de fietsen pleur die neer op het station. Nooit meer wachten op de bus!
En nooit meer gezeik om abonnnement.
Gelukkig zijn ze op mijn werk wel redelijk flexiebel als ik wat moet schuiven met tijden. En ik zou ook lessen van 50 min kunnen nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar dan vergeet je wel dat je een rijschool moet vinden die dat uur tijd heeft en je vergeet dat jij de chauffeur bent die naar de volgende leerling rijdt. Die jou dan weer af moet zetten op je locatie.
Misschien was jij altijd de eerste.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat was bij mij niet zo hoor. Mijn rijlessen begonnen gewoon op Assen CS :p en ik hoefde ook nooit mensen op te pikken e.d. En ik zat bij een grote rijschool (De Oosterpoort)
Ooo maar ik had midden op de dag lesquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien was jij altijd de eerste.Maar zo ging het bij mijn vorige rijschool ook. Eerst de vorige leerling wegbrengen en aan het eind vd les de volgende ophalen.
Rijlessen kosten hier wel wat meer dan in Utrecht.![]()
Als je in een keer zou slagen... maar reken er maar op dat je in deze regio (Rotterdam, Delft) 2 examens nodig hebt... dus hop, weer 200 erbovenop flikkeren voor een extra examen en wat extra lesjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:00 schreef Rucky het volgende:
Ik zit het net even uit te rekenen hoeveel ik in totaal kwijt zou zijn. Ik heb spontaan geen zin meer.
quote:
Volgens mijn vorige instructeur heb ik het wel redelijk in mij maar 1x per week was voor mij te weinig. Ik had altijd het eerste kwartier nodig om op het niveau te komen van vorige week. En omdat ik door de week geen tijd had om dingen te doen was ik in mijn lestijd ook mijn weekend aan het plannen en een boodschappenlijstje aan het maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je in een keer zou slagen... maar reken er maar op dat je in deze regio (Rotterdam, Delft) 2 examens nodig hebt... dus hop, weer 200 erbovenop flikkeren voor een extra examen en wat extra lesjes.
Weet niet of het wat voor jou is, maar soms zie je via Groupon wel eens oefendagen op afgesloten terrein. Voor bijzondere verrichtingen, schakelen, enz lijkt me dat best interessant. De basis zeg maar.
Fl 40 p/u betaald heeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef Rucky het volgende:
Ik betaalde in Utrecht 38 euro per uur en in Delft is het 43 euro per uur.
Eind vorig jaar had ik rijlessen in Utrech. Maar mijn werkdag zit er weer op dus ik ga naar huis.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:22 schreef t-i-m het volgende:
[..]
Fl 40 p/u betaald heeft
is dat al zo lang geleden.....
Hm wat was je adres dan kan ik onderweg even uitsappen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:37 schreef Inlognaam het volgende:
En ik ga zo wat snacks in de frituurpan mietereren
Dat is dan weer jammer maar gelukkig heb ik thuis ook een frituurpan en frituur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ik woon de andere kant op, dus je komt niet langs mij.
Lucky bastard dat ik ben. Nu kan ik zelf alles opeten.
Ik heb zelfs nog geeneens vakantie plannen gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef Inlognaam het volgende:
Een frituur, dat is Belgisch voor een snackbar. Rucky is in vakantiestemming?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:00 schreef Inlognaam het volgende:
Dan weet ik wel wat leuks: haal je duikbrevet.
Wat waren je eigenlijke plannen?
Ach er zijn ergere dingen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Merlijn het volgende:
En ik zit nog steeds op kantoor terwijl ik al vakantie zou moeten hebben
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ach er zijn ergere dingen...
Heel lang 'vakantie' hebben bijvoorbeeld
Zou dubbele overuren schrijven voor dat geintje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Merlijn het volgende:
En ik zit nog steeds op kantoor terwijl ik al vakantie zou moeten hebben
En iemand een dreun geven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
Zou dubbele overuren schrijven voor dat geintje.
Whatskebeurt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ach er zijn ergere dingen...
Heel lang 'vakantie' hebben bijvoorbeeld
korte samenvatting:quote:
Hmm, maar aan het vorige gesprek viel ook al op te merken dat je er niet meer zo'n zin in had met je nieuwe leidend voorwerp....quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef maffemuts het volgende:
[..]
korte samenvatting:
contractgesprek gehad vandaag... wordt niet omgezet naar vast.
Mag wel na 3 maanden einde datum weer opnieuw solliciteren...
weet nog niet of ik dat nog wel wil op deze manier.
Dan nog zou ik graag de keuze aan mijn kant gehad willen hebben. En ik gooi normaliter nog geen oude schoenen weg voor ik nieuwe heb.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmm, maar aan het vorige gesprek viel ook al op te merken dat je er niet meer zo'n zin in had met je nieuwe leidend voorwerp....
verboden bij de wet. ontslag / niet verlenging aanvechten dus, kun je nog een leuk slaatje uit slaan , zeker als het zwart op wit staat _o-quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:41 schreef Merlijn het volgende:
Geen contractsverlenging ivm zwangerschapsverlof.... Hmmmz.....
Ja en nee, het bevind zich in een grijs gebied juist i.v.m het volgende :quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
verboden bij de wet. ontslag / niet verlenging aanvechten dus, kun je nog een leuk slaatje uit slaan , zeker als het zwart op wit staat _o-
Dit gaf het UWV dus aan toen ik hen vanmiddag al belde voor inlichtingen, wel gaf ze aan dat mocht ik WW gaan aanvragen na mijn verlof het CWI mogelijkerwijs nog een hartig woordje met de werkgever gaat hebben ivm de reden en constructiemisbruik.quote:Mijn dienstverband stopt tijdens het zwangerschapsverlof
Stopt uw dienstverband tijdens uw zwangerschapsverlof? Bijvoorbeeld omdat u een tijdelijk contract heeft? Dan geldt het volgende voor u:
Uw zwangerschapsuitkering loopt gewoon door. De einddatum verandert niet.
De zwangerschapsuitkering wordt aan u betaald en niet meer aan uw werkgever.
Tegen het einde van uw dienstverband nemen wij contact met u op over uw rekeningnummer. Daarna betalen wij u wekelijks uw zwangerschapsuitkering.
Het is ook mogelijk dat we de zwangerschapsuitkering al vanaf het begin aan u overmaken. Vraag uw werkgever dan om dit aan ons door te geven bij de aanvraag.
Ontslag mag niet, niet verlengen is echter niet hetzelfde als contract ontbinden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
verboden bij de wet. ontslag / niet verlenging aanvechten dus, kun je nog een leuk slaatje uit slaan , zeker als het zwart op wit staat _o-
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef frederik het volgende:
[..]
Ontslag mag niet, niet verlengen is echter niet hetzelfde als contract ontbinden.
En bij mijn weten mag elke reden bij niet verlengen.
Probleem is alleen: ze wordt niet ontslagen. Contract loopt simpelweg af.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat dus, maar UWV gaf dus al aan dat het CWI vermoedelijk nog wel een hartig woordje ging spreken met werkgever ivm de constructiemisbruik (dus niet het huidige 3e contract omzetten in onbepaalde tijd, maar niet verlengen onder noemer zwangerschapsverlof, maar wel de toezegging voor sollicitatie en 15u min/max contract 3 maanden na einde huidige contract-datum en dit uiteraard allen zwart op wit, hersens zijn nog niet helemaal verweekt zeg maar.)quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef frederik het volgende:
[..]
Ontslag mag niet, niet verlengen is echter niet hetzelfde als contract ontbinden.
En bij mijn weten mag elke reden bij niet verlengen.
Als je een tijdelijk kontrakt hebt dan hoeft een werkgever geen reden op te geven. Maar ik zou zeker de situatie aan het CWI/UWV voorleggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:54 schreef komrad het volgende:
maar dan nog erg dom van werkgever, zeg dan gewoon bedrijfseconomische redenen. Daar kom je altijd mee weg bij tijdelijke contracten.
Niet dat je er iets aan hebt helaas
Je bevalling lijkt me ook het belangrijkste op het moment. Maar breng het CWI/UWV wel op de hoogte. Je kan er iig niet op achteruit gaan en misschien kunnen zij nog iets voor je doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:59 schreef maffemuts het volgende:
Ik ga me eerst maar eens focussen op een naderende bevalling komende maand, en daarna stop ik hier wel weer energie in. Het is alleen frustrerend en <insert willekeurig gekozen termen> na alle eerdere toezeggingen.
T komt goed, en wie weet kom ik nog wel iets beters tegen in de tussentijd. En zo niet, kan ik altijd nog beslissen aan het eind van m'n verlof of ik inga op de toezeggingen. (het min/max gebeuren dus na 3 maanden)
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je bevalling lijkt me ook het belangrijkste op het moment. Maar breng het CWI/UWV wel op de hoogte. Je kan er iig niet op achteruit gaan en misschien kunnen zij nog iets voor je doen.
Al gedaan schatquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:45 schreef maffemuts het volgende:
8< knip >8
[..]
Dit gaf het UWV dus aan toen ik hen vanmiddag al belde voor inlichtingen, wel gaf ze aan dat mocht ik WW gaan aanvragen na mijn verlof het CWI mogelijkerwijs nog een hartig woordje met de werkgever gaat hebben ivm de reden en constructiemisbruik.
Die regeling is er in principe ook. Alleen is die periode geen jaar, maar maar 3 maandquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef komrad het volgende:
juridisch idd solide constructie, met of zonder reden. Moreel echterik begrijp de wens/noodzaak tot bepaalde flexibiliteit voor een werkgever, maar dan zou ik er van maken dat als de werkgever na 3 jaar contracten een werknemer niet verlengd een volgend contract binnen een jaar na afloop vh vorige contract automatisch leidt tot een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Ik word altijd heel boos van dat soort praktijken. Als een werkgever dat bij mij flikt solliciteer ik er niet meer. Dat zou mijn eer te na zijn. Ik ben geen gebruiksvoorwerp.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef maffemuts het volgende:
[..]
korte samenvatting:
contractgesprek gehad vandaag... wordt niet omgezet naar vast.
Mag wel na 3 maanden einde datum weer opnieuw solliciteren...
weet nog niet of ik dat nog wel wil op deze manier.
Dit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik word altijd heel boos van dat soort praktijken. Als een werkgever dat bij mij flikt solliciteer ik er niet meer. Dat zou mijn eer te na zijn. Ik ben geen gebruiksvoorwerp.
Hoi JaleesaJoia.quote:
Schoonheid!quote:
Wat liefquote:
Hey Ruck!quote:
ZO ben ik nou eenmaalquote:
Doel je ergens op komrad?quote:
Helemaal mee eens, bij zo'n bedrijf wil ik ook niet terug. Maar je zou wel een betere ontslagvergoeding kunnen krijgen.quote:
quote:
Merlijn zit met zijn hoofd in de wolken en beseft niet meer wat hij zegt.quote:
Ik sta met beide voeten op de grond Ruck....quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Merlijn zit met zijn hoofd in de wolken en beseft niet meer wat hij zegt.
Eindelijk vakantie! Jammer dat iemand nu al weg isquote:
Ahwwquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Eindelijk vakantie! Jammer dat iemand nu al weg is
Als er nou nog één iemand de y vergeet dan gaat die iets van mij krijgen. 3x raden wat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik sta met beide voeten op de grond Ruck....
[..]
Eindelijk vakantie! Jammer dat iemand nu al weg is
Een dreun, jaja.... Ik mag datquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als er nou nog één iemand de y vergeet dan gaat die iets van mij krijgen. 3x raden wat.
Kon je niet meer mee op vakantie?
Ruckie mn toets tussen de t en de u is kapot... wat nu??? ga ik het dan nu krijgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als er nou nog één iemand de y vergeet dan gaat die iets van mij krijgen. 3x raden wat.
Alt + 121 inquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ruckie mn toets tussen de t en de u is kapot... wat nu??? ga ik het dan nu krijgen?
Te veel moeite voor mij?quote:
Ik weet het Ruck!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het Ruck!!!
Het wordt nog druk op het "deze mensen krijgen hoogst waarschijnlijk een dreun bankje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
ik doelde op heel iets andersquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het wordt nog druk op het "deze mensen krijgen hoogst waarschijnlijk een dreun bankje"
jij denkt veel te ver doorquote:
quote:
Was de vorige dreun te hard dat je nu wartaal uitspreekt.quote:
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:43 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe heeft 'n pijnlijke kies. Mén, nooit gedacht dat het zoveel pijn zou doen
.
Rucky, kan je niet met zo'n singlesgevaldinges op vakantie? Ben je niet helemaal alleen
I love it.quote:
Ik ook maar kan ook wel van de vrijheid genieten. Maar jij bent een lieve meid en je gaat er nog wel één tegen komen.quote:
hey hoiquote:
Duurt veel te langquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook maar kan ook wel van de vrijheid genieten. Maar jij bent een lieve meid en je gaat er nog wel één tegen komen.![]()
Hooooiiii!!!quote:
Hoe ist?quote:
Stiekum ben je een beetje mijn vriendinnetje.quote:
Fok!haremquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Ehhe het volgende:
Whehe rucky, je hebt inmiddels al een hele harem
Ik hou niet van delen en niet van veel(quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Stiekum ben je een beetje mijn vriendinnetje.![]()
Gewoon lekker samen op vakantie gaan dus (hoeft natuurlijk niet met extra bedoelingen, maar kan ook goed als vrienden o.i.d)quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Stiekum ben je een beetje mijn vriendinnetje.![]()
Wat is oud?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hou niet van delen en niet van veel() oudere mannen... Sawwry
Ik mazzel.quote:
quote:
33 hierquote:
Het hoeft toch geen belediging te zijn? Wat iemand oud vindt is toch heel subjectief? Ik ben zelf 28, maar voor mezelf vind ik 30 al oudquote:
Boven de 28 is voor mij te oudquote:
Ik wil ook wat te neuken hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wil ook wat te neuken hebben!
Daten?
oke. dan val ik buiten de groepquote:
Doe mij maar een Boswandelingquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:21 schreef Inlognaam het volgende:
Oke, dan een biertje doen alleen dan maar?
Mwah, eerst naar de kinderboerderij, dan Rottebanbrug over en dan zit je al praktisch in het Lage Bergsche bos. Dat is wel te doen.quote:
neuh, blijf wel happy singlequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Paar jaartjes smokkelen dan maar...
Ja maar ik bedoelde het ook als vriendschap. Ik heb ook liever een relatie met iemand van mijn eigen leeftijd. Nu voel ik me oud.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik hou niet van delen en niet van veel() oudere mannen... Sawwry
Doe mij het drankje maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mwah, eerst naar de kinderboerderij, dan Rottebanbrug over en dan zit je al praktisch in het Lage Bergsche bos. Dat is wel te doen.
Of anders het Nessebos, nog dichterbij.
quote:
Het bos in na een regenbui.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |