quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef Ireth het volgende:
Yska en Dolfie zijn hier geweest! Hok staat kant en klaar, schoongemaakt en zaagsel en alles. Beestjes kunnen er in! Ze zijn nu onderweg naar R.Dam naar Billy en halen op de terugweg de caafjes langs en komen dan weer hier langs!
fotoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:12 schreef Ireth het volgende:
Yska en Dolfie zijn hier geweest! Hok staat kant en klaar, schoongemaakt en zaagsel en alles. Beestjes kunnen er in! Ze zijn nu onderweg naar R.Dam naar Billy en halen op de terugweg de caafjes langs en komen dan weer hier langs!
whahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
In de file op pad met minstens 1 gestoorde adhd cavia. Sorry Ireth! Toto zo!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
In de file op pad met minstens 1 gestoorde adhd cavia. Sorry Ireth! Toto zo!
AHH! Eigenlijk moet je het filmen als ze de voordeur open doetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef Ireth het volgende:
Oja, en Susanne loopt al een dikke 3 kwartier voor de deur te ijsberen
Ze wordt wel verwend deze week. Eerst een water pistool en nu een cavia met kooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef Ireth het volgende:
Oja, en Susanne loopt al een dikke 3 kwartier voor de deur te ijsberen
't is vakantie dan hoort dat er toch een beetje bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze wordt wel verwend deze week. Eerst een water pistool en nu een cavia met kooi.
Ze hebben ook eindelijk de quota alert in FOK! ingebouwd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
't is vakantie dan hoort dat er toch een beetje bij
Ja haha ik vind het wel grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze hebben ook eindelijk de quota alert in FOK! ingebouwd.
Ze zouden het eigenlijk zo moeten instellen dat je dat te zien krijgt als je in een ander topic zit maar hij zit ook nog in de test/ontwikkelingsfase.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja haha ik vind het wel grappig eigenlijk
En dat je hem uit kan zetten als je het niet leuk vindtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze zouden het eigenlijk zo moeten instellen dat je dat te zien krijgt als je in een ander topic zit maar hij zit ook nog in de test/ontwikkelingsfase.
Ik zit al te zoeken hoe het uitgezet kan worden....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
In de quote alert links onder op dat tekentje klikken dan heb je de instellingen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit al te zoeken hoe het uitgezet kan worden....
Hier dus: http://forum.fok.nl/user/edit_prefs en dan tabblad overige.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef maffemuts het volgende:
Uitzetten kan in je opties onder overig (waar je ook je mobiel-layout enzo kunt aanpassen)
een wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
ditquote:
godsammequote:
k*tquote:
niks van m'n scheiding meegekregen?quote:
quote:
Heb begrepen dat je plotsklaps uit huis bent vertrokken ofzo, heb niet alles meegekregen iig..quote:
Wtf?quote:
eventueel een (kleine) opslag plaats voor oa een vaatwasser, droger en wat ander spul zoals een ikeakast en wat klein spul nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef Rucky het volgende:
Balen, als ik iets in Rotterdam voor je kan regelen dan moet je mij dat maar even laten weten.
Een vaatwasser.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
eventueel een (kleine) opslag plaats voor oa een vaatwasser, droger en wat ander spul zoals een ikeakast en wat klein spul nog.
ik heb ding van rucky gekregen dus die gaat daar gewoon meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Egberts het volgende:
DJMO gaat zo uitleggen dat een vaatwasser kostenbesparend is ... Afwassen met de hand is ook nie gratis!
Het heeft denk ik allebei zijn voor- en nadelen. Zelf doe ik het met de hand maar als ik een gezin had is het wel hartstikke makkelijk om een vaatwasser te hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Ehhe het volgende:
Nouja het schijnt qua waterverbruik wel beter te zijn dan met de hand afwassen.
Mijn vriend en ik zijn met z'n 2en maar gebruiken het ding elke dag zo'n beetjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Olga het volgende:
[..]
Het heeft denk ik allebei zijn voor- en nadelen. Zelf doe ik het met de hand maar als ik een gezin had is het wel hartstikke makkelijk om een vaatwasser te hebben
gemakzucht helpt denk ik ook meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik zijn met z'n 2en maar gebruiken het ding elke dag zo'n beetje![]()
Ja, denk het wel. Ik heb zo'n grafhekel aan afwassenquote:
Een grote afwas doe ik ook liever nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Ik heb zo'n grafhekel aan afwassen. M'n vriend ook
dat is niet standaard zo. ligt aan t type en hoe vol je m stopt enzo. maar dan nog bliojkt in de meeste gevallen met de hand beter te zijn dan een vaatwasser.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Ehhe het volgende:
Nouja het schijnt qua waterverbruik wel beter te zijn dan met de hand afwassen.
Precies. Ik doe het twee keer op een dag, 's ochtends en 's avonds. Alleen als ik 's avonds geen zin heb kan het wel eens gebeuren dat het pas de volgende dag gebeurtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Afwassen is ook niet mijn hobby! Maar goed bijhouden dan valt het wel mee.
de 1e persoon wiens hobby t wel is moet wss nog geboren wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Afwassen is ook niet mijn hobby! Maar goed bijhouden dan valt het wel mee.
m'n dochter vind t super... blijft alleen zo verdomd weinig over als zij dan klaar isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
de 1e persoon wiens hobby t wel is moet wss nog geboren worden
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef maffemuts het volgende:
[..]
m'n dochter vind t super... blijft alleen zo verdomd weinig over als zij dan klaar is
lol, kids vinden t wel vaker leuk idd. beetje spelen met water hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef maffemuts het volgende:
[..]
m'n dochter vind t super... blijft alleen zo verdomd weinig over als zij dan klaar is
Heppie ook mosterd en mayo ajb?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts schuift koffie, thee, warme choco, drankkar, nootjes/chips/snacks en bitterballen de SC in...
Oh, dan is zo'n ding bij mijn moeder hardstikke zuinig. Die ramt hem tot de nok toe vol.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is niet standaard zo. ligt aan t type en hoe vol je m stopt enzo. maar dan nog bliojkt in de meeste gevallen met de hand beter te zijn dan een vaatwasser.
al is een vaatwasser gewoon veel makkelijker en dat valt niet in de meting uit te drukken
heb er ook 1 en ben er dus ook blij mee
Oeh warme choco met slagroomquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts schuift koffie, thee, warme choco, drankkar, nootjes/chips/snacks en bitterballen de SC in...
haal die maar uit je eigen koeling/kast hoor... ik heb de rest al verzorgdquote:
Wist niet dat het feestje hier was, sorry!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
haal die maar uit je eigen koeling/kast hoor... ik heb de rest al verzorgd
je kan niet alles weten, geeft nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wist niet dat het feestje hier was, sorry!
Waterbesparende douchekop, bespaart niet eens zo heel veel. Hooguit 1 á 2 procent. Ze zijn vreselijk oncomfortabel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:03 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
.. even uit m'n photobucket gesloopt...
douchen bij de buren!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waterbesparende douchekop, bespaart niet eens zo heel veel. Hooguit 1 á 2 procent. Ze zijn vreselijk oncomfortabel.
De enige remedie is er minder lang onder staan.
Is een optie.quote:
quote:
Was ooit op de camping. Kon je voor 1 muntje 6 minuten douchen, en het lukte ook nog in die tijdquote:
Dat water boeit me niet. Vind het een momentje van ontspanning. Heb ook niet voor niets een rainshower.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Was ooit op de camping. Kon je voor 1 muntje 6 minuten douchen, en het lukte ook nog in die tijd. Nu ben ik meestal ook met tien minuten wel klaar... Vind het zo zonde van 't water
. Vriendlief staat ook 20 minuten, minimaal
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
Ik neem altijd de afwas mee onder de duoche 2 vliegen in één klap.
Godver was er een feestje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wist niet dat het feestje hier was, sorry!
Perry :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
zooooo weer thuis... hondje uitgelaten...
mensjes blij gemaakt!!!
allereerst: Billie, ik weet niet of je hier komt lezen, maar ik ben er zeker van dat jij op je pootjes terecht komt!!!!!
en Suus: Zorg goed voor Punky en Paddy!!!
(ze zijn echt leuk, tis dat ik niet een cavia wil... en ook mijn eigen hok heb, die mega grote... Maar werd wel verliefd op een super konijntje!!!)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
mensjes blij gemaakt!!!
allereerst: Billie, ik weet niet of je hier komt lezen, maar ik ben er zeker van dat jij op je pootjes terecht komt!!!!!
en Suus: Zorg goed voor Punky en Paddy!!!
(ze zijn echt leuk, tis dat ik niet een cavia wil... en ook mijn eigen hok heb, die mega grote... Maar werd wel verliefd op een super konijntje!!!)
Goed bezig dames!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
12u, 550km, 6 stops en 2 pizza's later zijn wij weer thuis!
er ligt nog koek voorin je auto!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
quote:
Heerlijk om te lezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef dolfina-chica het volgende:
mensjes blij gemaakt!!!
en Suus: Zorg goed voor Punky en Perry!!!
adhd to the maxquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat 'n laiverdsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef Ireth het volgende:
We hebben 1 haarbal (van voren bruin, van achteren wit!) en 1 gladharige (driekleur)! De afgelopen 24 uur bleef ze volhardend, ze gingen Perry (driekleur) en Punky (borstel, alhoewel dit meer een stoffer is) heten. En nu twijfelt zeDe namen passen niet bij ze
Mijn "Nick & Simon" werden afgekeurd
![]()
[ afbeelding ]
Haarbal
[ afbeelding ]
Driekleur
[ afbeelding ]
Hij ging gewoon op zijn zij liggen slapen op haar schoot!
[ afbeelding ]
Haarbal is een zenuwlijer, die springt van je schoot af en duikt vervolgens achter je rug weg
(en hij heeft me al bezeken)
[ afbeelding ]
Die driekleur is idd het rustigst, vanavond die haarbal een half uur op schoot gehad en blijven aaien, toen ging ie liggen knorrenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:12 schreef dolfina-chica het volgende:
die 3 kleur is de makkelijkste...
die borstelpluisgevalding tijd en geduld in stoppen
Hihi ja sorry vergeten!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
@Yska: ik moest je van manlief nog bedanken voor dat doosje! Hij "waarom gaf ze dat dan binnen niet? nu heb ik niet eens bedankt?" Ik: "Hij lag nog in de auto!" Hijs er erg blij mee!
die lag in de auto al bijna op zijn rug om op zijn buik gekriebeld te wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die driekleur is idd het rustigst, vanavond die haarbal een half uur op schoot gehad en blijven aaien, toen ging ie liggen knorren
Dat inderdaad. Heerlijk. Dat warme water over je als het buiten koud is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat water boeit me niet. Vind het een momentje van ontspanning.
* belle1608 eigenlijk ook nog even 3 uurtjes zou moeten gaan slapen..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:24 schreef kahlie het volgende:
Aaaw *smelt* cavia foto's! Nice![]()
Ik ga d'r maar eens vroeg in vandaag. *wave*
Dat is de gemiddelde snelheid van een brommobielquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Openstaande bruggen, doorlullende fokkers, pizza eten, remmen die herrie maken in de stromende bruggen, onnodig enge dijkhellingen afrijdende :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is de gemiddelde snelheid van een brommobiel
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 eigenlijk ook nog even 3 uurtjes zou moeten gaan slapen..
Kruip d'r lekker in dan! Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maffe was even sanitair afwezig... inmiddels braaf gemeldquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Openstaande bruggen, doorlullende fokkers, pizza eten, remmen die herrie maken in de stromende bruggen, onnodig enge dijkhellingen afrijdende :p
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Openstaande bruggen, doorlullende fokkers, pizza eten, remmen die herrie maken in de stromende bruggen, onnodig enge dijkhellingen afrijdende :p
Regen dus ipv bruggen. Sorry afgeleid door de tv :pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:37 schreef Ireth het volgende:
[..]Waar ben je in hemelsnaam allemaal beland onderweg?
Ja so far. We hebben nu een leenhok van Dolfie, dus ondertussen zoek ik nog steeds een eigen hok, maar heeft nu geen dringende prioriteit. Ze hebben vooralsnog onderdak, en nu zoek ik op mijn gemak een ander hokquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:38 schreef Egberts het volgende:
Heb ik goed begrepen dat de kooi en cavia's geregeld zijn?
Belle alvast een fijne vakantie, ga er lekker van genieten! (hoop namelijk vannacht/morgenvroeg niet vroeg genoeg wakker te zijn om je 'uit te zwaaien virtueel')quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jij had me nog iets toegezegd gisteren -_-quote:
Ga nog even slapen.....quote:
quote:
Gewijzigde plannen... Er zijn vrouwen die voorgaan....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij had me nog iets toegezegd gisteren -_-
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ga nog even slapen.....
[..]
[..]
Gewijzigde plannen... Er zijn vrouwen die voorgaan....![]()
doe maar heeeeeeeeel rustig aan!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja so far. We hebben nu een leenhok van Dolfie, dus ondertussen zoek ik nog steeds een eigen hok, maar heeft nu geen dringende prioriteit. Ze hebben vooralsnog onderdak, en nu zoek ik op mijn gemak een ander hok
Prima'squote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doe maar heeeeeeeeel rustig aan!!
ik heb al besloten dat dit hok op marktplaats terecht mag komen... en wat je er voor krijgt... koop daar maar extra lekkers voor de diertjes
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doe maar heeeeeeeeel rustig aan!!
ik heb al besloten dat dit hok op marktplaats terecht mag komen... en wat je er voor krijgt... koop daar maar extra lekkers voor de diertjes
kost meer om het hok hier weer te krijgen, dan dat ik tzt voor 10 euro weer een 2de handse in de buurt koopquote:
Heel veel plezier!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef belle1608 het volgende:
allemaal fijne week!! Als ik wifi heb, zal ik me komen melden
fijne vakansieeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef belle1608 het volgende:
allemaal fijne week!! Als ik wifi heb, zal ik me komen melden
als je dit al voorziet...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
Ik voorzie een lange nacht....
Heb het flauwe vermoeden dat Gizmo (kat) vanacht poolshoogte gaat nemen en bovenop de kooi zal springen, waardoor er 2 cavia's in alarm-modus duiken, waarna Gizmo tegen het plafond zal zitten en met een noodgang naar boven rent, waardoor Joep bijna zijn bench uitbreekt, luid blaffend. Manlief zal hier wakker van worden, overeind schieten en onder veel krachttermen zijn knar stoten tegen de houten balk boven ons bed...
Overigens zal ik hier nagenoeg doorheen slapen
tjußquote:
KLETS!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is weer een topic killer![]()
Rucky, Vannelle... wie geeft me een dreun
Oeps! Ik moet nog steeds nieuwe postzegels kopen! En inmiddels de envelop weer terugvinden. Herrinner mij morgen even aub...quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Merlijn het volgende:
Yska.... Had jij die schroefjes al op de post gedaan?
Ik niet, probeer juist in slaap te komen dus even geen actieve dingen nu.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is weer een topic killer![]()
Rucky, Vannelle... wie geeft me een dreun
Laat mij maar even.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik niet, probeer juist in slaap te komen dus even geen actieve dingen nu.
Lig al 2,5 uur wakker te kijken, blegh....
Goede vliegreis Belle.quote:
Dank u.quote:
Gelukkig mag ik zelf bepalen hoe laat ik begin maar hoe vroeger hoe beter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:14 schreef belle1608 het volgende:
ben je in ieder geval op tijd op je werk
ga alvast naar je werk of rijdt er nog geen trein?quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf bepalen hoe laat ik begin maar hoe vroeger hoe beter.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ga alvast naar je werk of rijdt er nog geen trein?
ook lekker, bakkie koffie dan maar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.Maar ik ga gewoon relaxed wakker worden.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ook lekker, bakkie koffie dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |